collapse

Auteur Topic: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?  (gelezen 65805 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Hi Ladies,

Wij gaan deze vakantie op jacht naar een leuke huwelijksreisbestemming en ik ben erg benieuwd waar jullie heen gaan. De oude poll kan ik niet meer inzien, dus vandaar dat ik er nog 1 heb gemaakt. Hopelijk niet de zoveelste ;)

thanx!

heleen27

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #1 Gepost op: 23 december 2012, 17:11:34 »
Het is geen poll maar er zijn wel een hele boel topics over
http://www.trouwforum.nl/index.php/board,5.0.html

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #2 Gepost op: 23 december 2012, 17:13:09 »
Wij gaan niet op huwelijksreis. We hebben 2 kinderen en ik moet er niet aan denken dat ik een week of 2 zonder ze moet. Bovendien trouwen we eind juni en hebben we pas later vakantie.

Als ik een bestemming zou moeten kiezen dan zou ik gaan voor Mexico. In Playa del Carmen kan je heerlijk genieten op een luxe resort en vandaar uit het unieke binnenland verkennen.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #3 Gepost op: 23 december 2012, 17:31:03 »
Wij zijn naar Australie gegaan daar getrouwd en hebben daar een rondreis van bijna 10 weken gemaakt nooit geen enkele seconde spijt van gehad

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #4 Gepost op: 23 december 2012, 18:10:25 »
Wij zijn na onze bruiloft een week naar Noord Cyprus geweest.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #5 Gepost op: 23 december 2012, 18:41:56 »
Wij gaan naar curacao

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #6 Gepost op: 23 december 2012, 18:46:35 »
Indonesie...... een van mijn beste vriendinnen woont daar en we gaan haar opzoeken...

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #7 Gepost op: 23 december 2012, 19:06:06 »
Wij gaan naar Egypte!

ikkuh

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #8 Gepost op: 23 december 2012, 19:09:48 »
Wij zouden niet weggaan ivm de kosten (dubbele woonlasten beginnen er nu wel in te hakken) maar omdat we wel een week evrlof hebben gekregen voor mijn zoon gaan we 5 dagen naar de winterefteling.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #9 Gepost op: 23 december 2012, 19:56:33 »
Wij zouden wel willen, maar hebben het helaas zwaar te verduren van de crisis. Het zit er dus niet in... trouwen is al duur genoeg...

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #10 Gepost op: 23 december 2012, 20:10:31 »
Wij zijn op huwelijksreis geweest naar Thailand....3 weken genoten van een prachtig land!! En in maart gaan we weer 2 weken!

Bruidje224

  • Junior
  • **
  • Berichten: 134
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #11 Gepost op: 24 december 2012, 22:42:29 »
-
« Laatst bewerkt op: 6 september 2021, 15:00:12 door Bruidje224 »

loez23

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #12 Gepost op: 24 december 2012, 23:48:09 »
Wij hebben een kort tripje gemaakt naar Ijsland, en hopen in de zomer van 2013 een grotere reis door Scandinaviƫ te maken. En we willen ook nog eens in de zomer terug naar Ijsland en daar echt met een 4-wheel drive zelf rondcrossen! :)

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #13 Gepost op: 25 december 2012, 10:34:13 »
Bali! :)

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #14 Gepost op: 25 december 2012, 11:04:35 »
Wij zijn naar Noord Amerika geweest. Gereden van Atlanta tot Los Angeles. Enorm veel gezien ( oa SmokyMountains, Nashville ,Memphis, Grand Canyon, Monument Valley, Zion, BryceCanyon, Las Vegas en we sloten af in Disneyland Anaheim )

Was echt een geweldige reis, ondanks dat het natuurlijk geen relaxte huwelijksreis was, maar goed, daar hadden we dan ook niet voor gekozen.

Vorig jaar waren we naar Singapore en Maleisie geweest, dat is ook wel echt een huwelijksreisbestemming hoor, dat was meer relaxen en genieten van strand en natuur!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #15 Gepost op: 25 december 2012, 13:51:00 »
Aangezien wij druk zijn met de huwelijksreis en we twijfelen tussen een heleboel mogelijkheden dacht ik dat het misschien wel leuk zou zijn om een thread te hebben zodat iedereen haar huwelijksreis kan vermelden en misschien met een plus en minpuntje van de bestemming!

Wij twijfelen tussen:

roadtrip europa
Toscane
Dubai
VS
(Dat is dus een nadeel van het werken op een reisbureau, je ziet teveel mogelijkheden)

Dus waar zijn jullie geweest, of waar gaan jullie naar toe??

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #16 Gepost op: 25 december 2012, 15:46:20 »
Ik heb deze twee topics even samengevoegd en de bijbehorende poll verplaatst naar het "Huwelijksreis" onderdeel. Enjoy!

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #17 Gepost op: 25 december 2012, 17:17:01 »
Heel luxe hotel op Rhodos geweest.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #18 Gepost op: 25 december 2012, 18:03:49 »
Wij hadden geen geld meer en zijn samen naar de Efteling geweest :-D

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #19 Gepost op: 25 december 2012, 21:16:37 »
@Melia, nou Efteling is anders ook geen koopie! Kan nog aardig prijzig zijn volgens mij!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #20 Gepost op: 25 december 2012, 21:19:50 »
Wij hebben heerlijk een huwelijksreis gedaan met wat we graag wilden. Een rondreis door de Verenigde Staten met een camper en dat 3 weken lang. Heerlijk!!! Geen seconde spijt van gehad. Al was het absoluut niet goedkoop  :sleep:

Destino

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #21 Gepost op: 28 december 2012, 13:32:04 »
/
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:39:29 door destino »

marijewouterse

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #22 Gepost op: 28 december 2012, 13:53:29 »
Wij zijn 2,5 week naar Tanzania en Zanzibar geweest. Echt een droomreis.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #23 Gepost op: 29 december 2012, 21:01:08 »
Wat een heerlijke reizen allemaal! Zijn er ook mensen die hun kind of kinderen mee hebben genomen op reis? Aangezien wij al een draakje hebben denk ik wel dat we haar mee gaan nemen.

ikkuh

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #24 Gepost op: 29 december 2012, 22:47:27 »
@ kirriemirrie: wij hadden gezegt dat mijn zoon (10 jaar) mee zou gaan en anders zouden we zelf ook niet gaan. we gaan nu 5 daagjes winetrefteling om er toch uit te zijn aangezien we niet al teveel geld hadden en het niet geregeld kregen in de extra verlofdagen die ik gekregen heb van zijn school.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards