collapse

Auteur Topic: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?  (gelezen 65809 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #25 Gepost op: 30 december 2012, 00:30:00 »
@ikkuh, wij zijn er sinds vanavond uit! We gaan voor het super romantische huisje op Ibiza wat we al eerder gezien hadden. vluchtje erbij, huurauto en klaar! De kleine dame gaat dus gewoon met ons mee, anders zou ik zelf geen moment rust hebben als ze niet mee zou zijn denk ik! Maandag op het werk maar even boeken en dan is het voor ons goed! Ondanks dat we al jaren in Spanje komen aangezien as spaans is...maar goed, het blijft heerlijk! Winterefteling ben ik ook zo dol op! maaruh, 5 dagen efteling is ook geen koopje toch? Of ben ik nou in de war!?

ikkuh

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #26 Gepost op: 30 december 2012, 02:10:25 »
@kirriemirrie: ik keek ook in eerste plaats naar een dagje, dit omdat ik niet de hele week saai thuis wou zitten terwijl ik wel vrij had gekregen voor mijn zoon. Maar we hebben pas 1,5 week geleden geboekt dus vielen onder de lastminute :)

timkim81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2543
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #27 Gepost op: 30 december 2012, 08:39:24 »
Wij zouden naar een Mexico gaan, naar een luxe resort in Playa del Carmen. Dit werd echter 2 weken voor vertrek geannuleerd ivm Mexicaanse griep. Wij hebben toen last minute een individuele rondreis geboekt bij Fox, naar Kuala Lumpur, Penang en Langkawi. Wij vonden het een super reis! Later zijn we echter nog wel terug geweest naar het hotel in Mexico waar we naartoe zouden zijn gegaan op huwelijksreis en dat was ook echt prachtig!

btamdewit

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #28 Gepost op: 30 december 2012, 12:49:42 »
Wij wilde heel graag naar Mexico maar trouwen in september en dan is het nog volop orkaanseizoen en dat durven we niet aan. We konden eigenlijk ook niets anders vinden wat ons voor een huwelijksreis aansprak en Mexico bleef in ons hoofd zitten.
Nu hebben we gisteren onze huwelijksreis naar Egypte geboekt, 2 dagen na de bruiloft, en gaan we 5 maanden later op een tweede huwelijksreis, naar Mexico!!! :-D

April2013

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #29 Gepost op: 30 december 2012, 17:42:34 »
Wij gaan naar tenerife.
Playa de las americas.
Helemaal zin in

Jorien26

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #30 Gepost op: 9 januari 2013, 15:42:01 »
wij hebben ook net geboekt!

eerst 12 dagen Mauritius heel luxe alles erop en eraan en daarna 2 dagen Dubai!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #31 Gepost op: 10 januari 2013, 15:10:32 »
Wat heerlijk jorien! Hoezo die combinatie? Of vliegen jullie met de Royal Emirates?

Jorien26

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #32 Gepost op: 10 januari 2013, 15:13:44 »
ja we vliegen met emirates dus de stopover was gratis, moesten alleen hotel in dubai erbij boeken..

Veertje2282

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #33 Gepost op: 11 januari 2013, 21:58:25 »
Wij gaan naar Zanzibar!!
Nu al super veel zin in

Anja85

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #34 Gepost op: 12 januari 2013, 16:45:48 »
Wij hebben dinsdag onze huwelijksreis geboekt..
We gaan van 20 oktober t/m 3 november naar Orlando  :biggrin:

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #35 Gepost op: 19 januari 2013, 14:37:05 »
We zijn er uit het word 9 dagen Bonaire. Komende week gaan we boeken :)

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #36 Gepost op: 20 januari 2013, 14:26:09 »
Wij blijven binnen Europa, en gaan naar Spanje! Om precies te zijn hier heen: http://www.cortijogesusan.com/index.php/la-capilla 2 weken lang in the middle of nowhere lekker privé relaxen! Heerlijk! Heb er zo'n zin in, kan niet wachten! :D

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #37 Gepost op: 21 januari 2013, 14:51:33 »
jaaaaah zojuist geboekt; 23 dagen naar Sumatra/Jakarta (vrienden opzoeken)/Flores/Komodo/Rinca backpacken!!!

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #38 Gepost op: 21 januari 2013, 21:25:51 »
Wat zie ik hier ge-wel-dige reizen voorbij komen!!! Ben echt wel jaloers hoor!!!

Sandra Franken

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #39 Gepost op: 28 januari 2013, 12:11:07 »
Wij gaan ws naar China/Tibet of Vietnam. We willen hier al zolang heen en dus een mooie gelegenheid om dit nu te doen! We gaan wel pas in november ipv vlak na het huwelijk. Het weer is dan beter en de vluchten e.d. ook wat goedkoper.

Bruid130913

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #40 Gepost op: 15 februari 2013, 09:08:54 »
Wij hebben ook geboekt.... Lekker relaxen in Egypte!
13 september trouwen we, en 17 september vertrekken we!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #41 Gepost op: 15 februari 2013, 09:47:00 »
Wij hebben nog niet geboekt, maar we denken aan 8 dagen Curacao!
« Laatst bewerkt op: 28 januari 2014, 15:08:43 door Mupke80 »

Sandra Franken

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #42 Gepost op: 15 februari 2013, 14:50:41 »
Onze reis is geboekt! Ach locatie, muziek etc etc hebben we nog niet maar we gaan in ieder geval op vakantie  :blush:
We gaan 18 dagen rondreizen door Vietnam. Kan niet wachten!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #43 Gepost op: 15 februari 2013, 18:31:45 »
Wij gaan ook naar Egypte! 12 dagen :).

Wij trouwen 6 sept en gaan de 10e op huwelijksreis!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #44 Gepost op: 16 februari 2013, 16:28:56 »
Woehoe wij hebben onze huwelijksreis ook zojuist geboekt!! Het is 9 dagen Mexico geworden, in een heerlijk luxe hotel, all inclusive! Dus lekker relaxen en zonnen! :applaus: We vertrekken 4 dagen na ons huwelijk, dus eerst even lekker bijkomen en rustig inpakken en dan VAKANTIE!!
« Laatst bewerkt op: 28 januari 2014, 15:09:03 door Mupke80 »

misseagle

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #45 Gepost op: 19 februari 2013, 15:21:29 »
Leuk!!

Wij gaan ook naar PDC alleen iets eerder en langer ;-)
Zal wel leuke tips hier opzetten als je wilt!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #46 Gepost op: 19 februari 2013, 15:44:52 »
Leuk!!

Wij gaan ook naar PDC alleen iets eerder en langer ;-)
Zal wel leuke tips hier opzetten als je wilt!

Heel graag!! Tips zijn altijd welkom!  :applaus:

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #47 Gepost op: 19 februari 2013, 20:16:38 »
Wij hebben nog niks geboekt, maar zitten te kijken voor 1 week rondreizen in Florida en dan nog 1 week Bahama's. Maar ik wit nog wel te twijfelen, misschien word het toch iets in de richting van 2 weken Mexico/Cuba/Dominicaans Republiek all in

misseagle

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #48 Gepost op: 19 februari 2013, 20:23:21 »
Wij hebben ook voor Bahama's en voor Hawaii gekeken.
Echter kostte een weekje Hawaii of Bahama's net zoveel als mexico en mexico stond hoger op t lijstje!

Naomiiiii

  • Gast
Wij gaan 3 weken rondreizen door Florida, we starten in Orlando
en eindigen in Miami!!

Super veel zin in, we trouwen 13 sept en zitten 15 sept al in
het vliegtuig dus denk dat ik mijn koffer ervoor maar alvast inpak!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards