collapse

Auteur Topic: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?  (gelezen 65996 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #75 Gepost op: 4 augustus 2013, 18:26:07 »
Wij gaan naar Aruba!  :biggrin: zoooo zin in hihi!

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #76 Gepost op: 4 augustus 2013, 19:36:14 »
Wij gaan een week of 3 rondreizen door Italië.
Van wijnboerderij naar agriturismo en dan tussendoor steden bekijken.

franwam

  • Junior
  • **
  • Berichten: 55
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #77 Gepost op: 5 augustus 2013, 10:02:39 »
Malediven! Jammer dat het nog zo lang duurt...

misseagle

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #78 Gepost op: 5 augustus 2013, 10:31:57 »
Wij gaan naar Aruba!  :biggrin: zoooo zin in hihi!

Ik wil ooooook!!! Geweldig land, heb er gewoond :)

Bruid130913

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #79 Gepost op: 9 augustus 2013, 12:06:58 »
Wij gaan naar Egypte (hurghada)! Gisteren een ontzettende meevaller gehad!

Omdat Arkefly in september niet meer vliegt op donderdagen vliegen we op zaterdag terug ipv donderdag, dus 2 dagen extra vakantie!! :cool2:

En in verband met het ongemak zelfs nog 50 euro korting  :applaus:


Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #80 Gepost op: 9 augustus 2013, 15:23:10 »
Zouden ook graag naar Egypte willen maar durf het toch nog niet aan om te boeken voor volgend jaar. Ben wel benieuwd of je hinder ondervind door alles wat er nu speelt.

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #81 Gepost op: 9 augustus 2013, 20:09:24 »
Ik ga over 3 wkn naar Egypte  :blink:
Schijnt er helemaal niks van te merken.

Bruid130913

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #82 Gepost op: 12 augustus 2013, 13:40:05 »
Ik hoor wisselende reacties, waar ga je naar toe Bolien?
Laat je nog even weten hoe het was, en of je veel merkte van de onrust?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #83 Gepost op: 17 augustus 2013, 18:59:12 »
Wij zouden ook in sept naar Egypte gaan. Maar wij konden voor 27€ omboeken. Dat hebben wij maar gedaan gaf ons een rustgevend gevoel. Nu gaan wij naar Aruba ( kwam wel wat geld bij maar dat vonden wij niet erg)

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #84 Gepost op: 17 augustus 2013, 20:12:34 »
Lizzz, waar hebben jullie geboekt? Bij welke touroperator?
Wij mogen nog niet kosteloos omboeken.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #85 Gepost op: 17 augustus 2013, 20:30:22 »
Wij hebben bij dreizen geboekt .... Hun hebben contact opgenomen met de toeroperator. Weet eigenlijk niet welke dat was. (Reisbureau heeft het allemaal voor ons geregeld.)
Annuleren was bijna 500€ en dat omboeken voor 27€ moest overlegd worden. Was sochtends naar dreizen gegaan , en smidshaard werd ik al gebeld dat het mogelijk was.

Kosteloos was nog beter geweest maar voor 27€ heb je een veiliger gevoel.
Ik hoop dat het voor jullie ook lukt om om te boeken.


Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #86 Gepost op: 17 augustus 2013, 20:58:33 »
Wij gaan morgen maar weer even bellen.
Moesten jullie nu heel veel bijbetalen?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #87 Gepost op: 17 augustus 2013, 21:12:53 »
Ja Aruba is aanzienlijk duurder dan Egypte , en wij wilde perse all in. En op Aruba heb je niet heel veel all in hotels. Wij moesten ong 1400 euro bij betalen. Maar ik dacht je hebt nu de kans om het om te boeken dus dan maar gelijk goed ;)

Wij blijven even veel dagen als in Egypte. (Mocht ook langer , maar dat werd te duur)
Voorwaarde was dat het een zonbestemming moest zijn en minimaal het aantal dagen als je geboekt had. Ik ben benieuwd of het jullie lukt.

Ps ik had ook gebeld naar dreizen maar daar zitten (sorry dat ik het zeg) niet van die bekwame mensen. Ik wist die vrouw aan de telefoon beter de regels uit te leggen Van dreizen dan die vrouw aan mij. Vandaar toch langs het bureau gegaan en daar uitstekend geholpen.
Succes!

Bruid130913

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #88 Gepost op: 18 augustus 2013, 16:36:46 »
Wanneer vertrek je Bolien?? Hopelijk hoor je snel iets!
Ik heb het reisbureau ook maar even gemaild....
Wel balen zeg 1400 euro erbij!! Maar ik ben bang dat het bij ons ook zeker 1000 euro duurder zal gaan uitvallen.
We hebben al in januari geboekt en toen flink wat vroegboekkorting en dergelijke gehad. Als ik nu kijk wat hetzelfde kost ben je al meer dan 700 euro duurder uit (en dat terwijl ze de prijzen al verlaagd hebben naar egypte)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #89 Gepost op: 18 augustus 2013, 18:11:55 »
Wij hadden vorig jaar sept al geboekt , ook vroegboek korting gehad. Ja die 1400€ erbij is onze eigen keus. We hadden ook een goedkopere bestemming kunnen kiezen :) maar dacht
Laten we het dan maar gelijk goed doen ;) en Aruba stond Al op het lijstje om ooit eens te bezoeken!

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #90 Gepost op: 18 augustus 2013, 21:16:25 »
Ik heb vanmorgen gebeld en onze reis gaat nog steeds door.
Vakantiegangers in Egypte voelen zich in de resorts totaal niet onveilig en reisleiding vindt het op de resorts net als normaal.
Als dat zo blijft willen wij in principe gewoon gaan.

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #91 Gepost op: 19 augustus 2013, 09:07:37 »
WE gaan toch een weekje naar Rome! Iets betaalbaarder en wat genieten van iets meer luxe.

Bruid130913

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #92 Gepost op: 21 augustus 2013, 21:56:24 »
We zijn gisteren gebeld en onze reisorganisatie heeft alle reizen naar egypte tot 1 oktober geannuleerd.
We krijgen de keuze om een nieuwe reis te boeken bij hen of het geld terug te krijgen.... Dus maar op zoek naar een nieuwe vakantie!!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #93 Gepost op: 22 augustus 2013, 19:58:00 »
Toch wel een fijn gevoel dat ze jullie niet naar een onveilig land sturen toch?
Succes met het uitzoeken van een andere huwelijksreis!

Wij zijn blij dat wij om geboekt hebben , gister de tickets opgehaald! Over 20 daagjes lekker genieten! Maar eerst trouwen :p

April2014

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #94 Gepost op: 22 augustus 2013, 22:30:14 »
Oehh wat een keuzes! En wat een wisselende vakantiebestemmingen, leuk hoor! Plan is trouwens om niet direct na het trouwen te vertrekken. Denk dat we 3-4 dagen nog even thuis willen zijn.

Wij twijfelen tussen Mexico, Mauritius, Dominicaanse Republiek, Java, Hawaï & Zanzibar. Lekker nog even rondstruinen op internet om helemaal weg te dromen overal.

Naar de Malediven hebben we ook gekeken, maar daar is naar ons idee net iets te weinig te doen (we willen 2,5 tot 3 weken weg). In januari/februari zijn we naar Curaçao geweest en had er zelf iets meer een 'bountyeiland' van voorgesteld (weet het, eigen schuld), dus die valt al af (scheelt er toch weer 1:))

Destino

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #95 Gepost op: 23 augustus 2013, 12:00:45 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 21:22:32 door destino »

Bruid130913

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #96 Gepost op: 24 augustus 2013, 13:42:51 »
We zijn inderdaad blij dat ze ons zo goed geholpen hebben en een goede service hebben verleend (suntip / pelikaanreizen)

We hebben gisteren geboekt en vertrekken op maandag na de bruiloft naar de Dominicaanse republiek voor 13 dagen.
Deze keuze hebben we gemaakt door een aantal dingen af te wegen. We hebben vooral gekeken naar wat we zon/zee/strand willen en naar ons budget gekeken.
We zijn eerder in dat hotel geweest en vonden het super. We kijken er alweer heel erg naar uit om terug te gaan!
We zijn nu wel een paar honderd euro meer kwijt maar weten dat het daar goed is!!

Destino

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #97 Gepost op: 24 september 2013, 10:47:21 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 21:00:55 door destino »

Toinette

  • Gast
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #98 Gepost op: 26 september 2013, 08:20:34 »
Wij twijfelen heel erg over een huwelijksreis. Dan denken we weer dat het toch wel duur wordt bovenop ons huwelijk en dan denken we weer dat we maar 1X een huwelijksreis zullen maken. Ik vroeg me af wat het gemiddelde stel doet hier op het forum.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #99 Gepost op: 26 september 2013, 08:22:35 »
Wij twijfelen ook heel erg. Of we wachten tot de zomer of de herfst of we gaan aansluitend naar Turkije of Gran Canaria of Mallorca, zoiets.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards