collapse

Auteur Topic: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?  (gelezen 65806 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

de-nachtzuster

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 45
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #125 Gepost op: 2 augustus 2014, 19:39:57 »
wij hebben ook kids,die kunnen zich heerlijk uitleven daar  :juggle:,party time is daar in oktober al afgelopen,lekker relaxen en er op uit,wij zijn vorig jaar in oktober voor het eerst naar kreta geweest in een appartement gezeten regelmatig bij star beach gaan zwemmen we waren helemaal herboren toen we terug kwamen,we hebben een hele zware tijd gehad daarvoor,mijn mams is vorig jaar rond mijn verjaardag overleden mocht maar 60 jr worden,heb nooit een vader gehad enig kind,ik vind het daar de hemel op aarde

E Maria

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 36
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #126 Gepost op: 4 augustus 2014, 09:32:00 »
Ja met kinderen is het daar inderdaad ideaal.
Ik kan me ook voorstellen na zo n tijd dat je gewoon wil relaxen. Veel plezier daar in kreta in ieder geval :)

E Maria

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 36
Re: Het grote huwelijksreis topic. waar zijn jullie geweest of gaan jullie naar toe?
« Reactie #127 Gepost op: 2 november 2014, 07:04:08 »
Geboekt: een rondreis door Israel :-)

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Wij gaan morgen op verlate huwelijksreis naar Rome! Superveel zin in :D

Keepertje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 100
Afgelopen vrijdag geboekt: twee weken treinen. Vliegticket naar Bergen, en een terug vanuit Stockholm en dan maar zien hoe we de precieze reis gaan invullen :)

surprise3715

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
Wij gaan volgende week een weekje naar de Algarve.
Heerlijk! En de kinderen gaan logeren bij opa en oma, helemaal top!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards