collapse

Auteur Topic: Oktober 2013  (gelezen 47737 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steef85

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 14
Re: Oktober 2013
« Reactie #100 Gepost op: 20 augustus 2013, 22:12:52 »
Hoi,

Gezellig dat er weer wat meer meiden terug zijn!

@Angel: wat super dat jullie een fijne reis gemaakt hebben in Nieuw-Zeeland! Was het een mooi land? En hadden jullie nu echt rondgereisd of gewoon op een plek gezeten?
Klinkt wel als een goed idee om zelf in de auto te gaan rijden. Ik heb daar helemaal niet aan gedacht, maar er is el wat voor te zeggen zodat je inderdaad wat tijd samen hebt. Mijn zusje zei al dat het belangrijk was om momentjes samen te pakken, maar de dag zit behoorlijk vol en de locaties lenen zich er ook niet echt voor, dus dan zou dit een goede oplossing kunnen zijn. Ga er eens even over nadenken.

@Visje: gefeliciteerd met jullie flatje!moet er nog veel aan gebeuren of valt dat mee? en per wanneer kunnen jullie erin?

@heleen: wat leuk die positieve reacties op jullie kaart! En fijn dat de kleding van de bruidskindjes klaar is. Welk  jurkje is het uiteindelijk geworden? Over de openingsdans ben ik nog aan het dubben. Ik vind het niet echt iets om zo heel erg in de belangstelling te staan, maar mijn vriend vindt het wel leuk. Wordt wel gewoon een langzaam nummer en geen echte dans.

Hier gaan de voorbereidingen ook gewoon door. Wij zijn afgelopen woensdag in ondertrouw gegaan (stelt ook niets voor he?) en hebben 's middags taartproeverij gehad. Verder hebben wij de kaarten rondgebracht/verstuurd. Van veel mensen gehoord dat ze het een mooie kaart vonden.
1e pas van de jurk gehad. Ben blij hem weer aan gehad te hebben. Was er volgens mij zelfs enthousiaster over dan de eerste keer dat ik in de winkel was. Hij wordt nu nog wat ingenomen en op lengte gemaakt en dan begin september weer terug om te passen. Meteen ook schoenen en korselet gekocht/besteld. Fijn dat je dat ook weer af kunt strepen dan.
Deze en volgende week twee avonden voorbereiding vanuit de kerk. uitleg over wat het kerkelijk huwelijk precies inhoudt etc. Vanavond eerste avond gehad en was gezellig, dus dat is prettig.
Ook hebben we een gastenboek gekocht en een doos waar de enveloppen in gestopt kunnen worden (lees dat veel mensen zelf de doos maken, maar ik ben niet zo creatief en heb er eigenlijk ook geen zin in/puf voor op het moment.
Ook druk met het kijken naar de huwelijksreis. hier zijn de plannen weer wat gewijzigd. Waarschijnlijk gaan we naar Kreta, twee weken lekker relaxen.

Dan wat er nog moet gebeuren:
- bedankjes (weet nog steeds niet precies wat ik daarmee wil)
- bloemen (wat doen jullie aan bruidsboeket en doen jullie ook corsages?)
- kerkboekje doorspreken met pastoor
- locaties nog een keer bekijken ivm versiering + laatste dingen doorspreken
- evt. nog versiering bijkopen
- vervoer (willen met eigen auto maar vraag me af of dit allemaal gaat passen met de jurk enzo)

volgens mij zijn dat de belangrijkste dingen op het moment.
Ringkussentje heb ik helemaal nog niet aan gedacht. Hebben jullie dat allemaal?

Groetjes!

Steef85

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 14
Re: Oktober 2013
« Reactie #101 Gepost op: 20 augustus 2013, 22:15:07 »
Oh ja, nog iets vergeten: morgenochtend bespreking met kennis die mijn haar gaat doen wat ik zou willen m.b.t. proefkapsel.
En moet nog op zoek naar iemand voor mijn make-up. Kapper doet dat namelijk niet.

Weten jullie al wat je met je haar/make-up gaat doen?
En doen jullie nog iets aan je nagels? En zonnebank etc.?
Ik vind dat allemaal lastige dingen om te beslissen omdat ik daar normaal niet zoveel om geef.


Angèl_

  • Gast
Re: Oktober 2013
« Reactie #102 Gepost op: 22 augustus 2013, 15:05:26 »
@vakantie: wij zijn gaan rondreizen op beide eilanden! Echt een aanrader voor iedereen!

@Voorbereidingen: Hier gaat ook alles rustig door. Vandaag verf (in de kleur van onze kaart, stropdas etc) laten maken. Komend weekend ga ik van het hart doosje een ringdoosje maken, de enveloppendoos verven en in elkaar zetten. Ook de etagere ga ik verven en hier komen de bedankjes op te liggen. Ben ook helemaal niet creatief, ondanks dat ik juf ben, maar wil perse alles in dezelfde paarse kleur. ben benieuwd!

@Jurk: Wat leuk Steef dat je hem weer hebt gepast. Ik mag morgen!!

@Bedankjes: ik heb van die organa (??) zakjes besteld, daar gaan we jelly beans of hartjes snoepjes indoen (deze moeten we nog kopen), ook heb ik hartjes besteld met daarop onze namen en de datum. Op de achterkant gaan zelf een persoonlijke boodschap schrijven. Dit komt aan het zakje te hangen.

@Proefkapsel en -make up: Ik heb iemand via marktplaats gevonden. Ik ken niet zoveel mensen hier in de buurt, dus dacht kan het altijd proberen. Twee maanden geleden heb ik met haar contact opgenomen en sindsdien is ze ook mijn kapster (had toch een nieuwe nodig). Ze komt 28 september voor proefkapsel en - make up. En op de grote dag komt ze 's morgens om 08.00.

@nagels/zonnebank: dat ga ik niet doen.

@Mail: Als jullie ook een groepsmail willen, moet je maar even een mail sturen naar siena82@hotmail.nl
Dan maak ik een groep aan!

Steef85

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 14
Re: Oktober 2013
« Reactie #103 Gepost op: 23 augustus 2013, 20:35:57 »
Ik heb je een mail gestuurd, het lijkt mij een goed plan een groepsmail! :)

Angèl_

  • Gast
Re: Oktober 2013
« Reactie #104 Gepost op: 24 augustus 2013, 16:12:31 »
Wat willen we precies mbt tot die groepsmail?
1 mailadres waar we allemaal inkunnen? of gewoon via de mail foto's naar elkaar mailen?

Visje

  • Gast
Re: Oktober 2013
« Reactie #105 Gepost op: 24 augustus 2013, 19:48:05 »
Wat leuk weer allemaal berichtjes :)
@ ondertrouw: stelt inderdaad echt niks voor! Alleen jammer dat ze aan het eind de rekening opgeven hè..

@ voorbereidingen: bij ons gaat het nu wel redelijk snel, ik hoop dat het allemaal ook nog goed gaat! Mijn zusje gaat de taart maken, maar ik ben zelf een beetje een pietje precies, en zij wat minder.. Ik denk dat hij nog strakker mag, maar vind het ook lastig om dit tegen haar te zeggen, ze doet het (op de materialen na) helemaal gratis.. Wat denken jullie daarvan?
Verder zijn de autolintjes af, ik zal er binnenkort wel een foto van maken. De bedankjes spullen staan ook klaar om in elkaar gezet te worden.
Wij hebben geen kleurthema, als ik het bij jou zo lees Angel, ben ik daar ook wel blij mee ;)

@ make-up/zonnebank: mijn kapster doet ook gelijk make-up. Ik heb meestal niet veel op, dus dat scheelt. Ik denk wel dat ik een zonnebankje doe vooraf, mijn bikini en zonnebril zijn erg goed te zien, ik denk zeker op de foto's dat dat goed te zien is.

@Steef: hoe is je haar geworden? Heb je een foto?

@ kaarten: ook wij hebben de kaarten verstuurd (nu er eindelijke en adres op kon)! Ook hele leuke reacties gelukkig.

Het huis hebben we inmiddels al, moet redelijk veel aan geklust worden, nu bijna weer bezig met opbouwen. Ik moet even snel afsluiten, want we gaan zo nog weg. Volgende keer ga ik proberen om op alles te reageren (A)

wildthing

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2013
« Reactie #106 Gepost op: 25 augustus 2013, 21:11:42 »
Hoi allemaal

Ik ben jolanda en wij trouwen op 15 oktober in vlaardingen
op zich had ik de trouwerij snel geregeld, we zouden nl al een jaar geleden gaan trouwen ff snel en dat istoen door omstandigheden niet door gegaan. Nu we een huis hebben gekocht leuk het ons ook verstandig te gaan trouwen.Allemaal erg druk want 9 augustus kregen we de sleutel van ons huis en die week daarvoor bedachten we dat we gingen trouwen. Inmiddels is alles rond jurk is gekocht lingerie schoenen. Kaartjes heb ik verstuurd.Locatie voor feestje geregeld muziek. Als Auto nemenw e gewoon onze eigen.fotograaf geregeld het enig watwe eigenlijk nog moeten is voor zoon een mooi outfit,een pak voor manlief en een gesprek met de trouwambtenaar,oww en niet te vergeten proefkapsel en bedankjes. We zouden gaan trouwen op het stadhuis wat helaas niet lukte omdat daar asbest gevonden is, nu trouwen we op de buitenplaats en gaat de gemeente onze gasten een brief sturen met juiste trouwlocatie.

En wat ik las over ondertrouw daar is inderdaad niets romatisch aan we stonden ook zo weer buiten.

Ik zag bbij iemand jurkjes voor bruidmeisjes vind ookd e tweede het mooiste

Angèl_

  • Gast
Re: Oktober 2013
« Reactie #107 Gepost op: 13 september 2013, 06:56:58 »
Welkom Jolanda!

Hoe gaat het met iedereen?

Hier alles prima. Veel geknutseld de afelopen weekenden, zijn nu zo goed als klaar.
Vandaag weer mijn jurk gaan passen! Zaterdag afspraak met de fotograaf om de dag nog een keer door te nemen. Alleen nog steeds niets gehoord van de ambtenaar van de burgelijke stand, jullie wel?

wildthing

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2013
« Reactie #108 Gepost op: 13 september 2013, 23:05:57 »
Hoi Angel

Leuk je jurk weer passen,was alles nog goed?
Ik mag 25-9 passen voor het laatst.
Wij hebben zelf ook nog niks van trouwabtenaar gehoord dus ben je bent niet alleen.
Ik wacht nog even rustig af,wat heb je allemaal geknutseld?


An041013

  • Gast
Re: Oktober 2013
« Reactie #109 Gepost op: 14 september 2013, 11:55:08 »
Wij hebben ook nog niks van de babs gehoord.
Volgens mij is het gebruikelijk dat ze ongeveer een week van te voren komen voor een gesprek. Dan zitten we nog goed in het hoofd ;)

Angèl_

  • Gast
Re: Oktober 2013
« Reactie #110 Gepost op: 14 september 2013, 17:28:54 »
@Jurk: Helemaal fijn om hem weer even aan te mogen doen. In de taille en bij mijn borsten moet hij nog wat centimeters ingemaakt worden. 4 oktober mag ik nog een keer passen.

@ Trouwambtenaar: Ik heb zelf gebeld. De vrouw die wij hebben uitgekozen komt nu een week voor de bruiloft even langs. Misschien een beetje ongeduldig, maar wil graag alles vast gelegd hebben.

Knutselen: Ik heb een ringendoosje gemaakt. De bedankjes gemaakt, organza zakjes (doorzichtig met zilveren hartjes) met daarin van die grote hart snoepjes en een kaartje eraan. Alle bedankjes liggen op een etagere, die ik ook weer geschilderd heb. Alles in dezelfde kleur paars als onze trouwkaart.
Gastenboek en enveloppendoos zijn zo goed als klaar, maar nog geen foto van.

An041013

  • Gast
Re: Oktober 2013
« Reactie #111 Gepost op: 14 september 2013, 17:44:15 »
Leuk Angel, 4 oktober nog een keer passen!
Het komt nu wel dichtbij he, ik pas de jurk 1 okt voor het laatst.

Super leuk dat je details van de kaart terug laat komen in ringendoosje/bedankjes.
De paarse kleur van jullie kaart vind ik erg mooi :biggrin:

Angèl_

  • Gast
Re: Oktober 2013
« Reactie #112 Gepost op: 14 september 2013, 18:22:00 »
Dankje An. De paarse kleur komt ook terug in schoenen, stropdas, haar, bloemen etc. En bij toeval is het restaurant waar we feesten in dezelfde paarse kleur.   :biggrin:

Neem je de jurk dan ook mee naar huis op 1 oktober? Ik ga de 4e nog passen en mag de jurk dan de dag ervoor ophalen.

Komt zeker dichtbij nu!!

An041013

  • Gast
Re: Oktober 2013
« Reactie #113 Gepost op: 14 september 2013, 20:58:19 »
Dat het restaurant ook een paars tintje heeft, is wel heel bijzonder, wat leuk!
Ja, ik pas 1 okt de jurk en als hij dan goed is mag hij mee naar huis.
En dan nog maar een paar dagen... :)

Snap ik het goed dat jij de jurk de derde ophaalt en dan de vierde  gaat passen?
Of bedoel je de dag voor jullie trouwen ophalen?

Zijn julie al uit de muziek?
Wij vinden dat echt super lastig, dus mochten jullie nog tips hebben.... :)

Doen jullie ook een openingsdans? Hoe gaat dat er bij jullie uitzien?

wildthing

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2013
« Reactie #114 Gepost op: 14 september 2013, 22:02:02 »
angel ziet er allemaal mooi uit,en wat een toeval dat restaurant ook paars als thema heeft.

Wij gaan eerst deze week verhuizen,en uitpakken etc. en dan hoop ik eind september weer met bruiloft bezig te kunnen zijn.

@jurk heb ika l bij mijn schoonmoeder hangen en ga ik 25-9 voor het laatst passen dan wordt hij ook evt. nog vermaakt en gestreken.

@Bedankjes zijn binnen maar moet de kaartjes nog schrijven.

@ Versiering feetszaal gaat mijn vriendin doen,meeste materiaal is gekocht balonnen e slingers,alleen nog voor tafellakens.

@Muziek feest zaal wordt top40 met verzoekjes en andere swingende muziek.

@ muziek voor bij de plechtigheid is uitgezocht.

@gesprek ambtenaar moet nog plaats vinden zei belt ons eind september.

@ enveloppendoos moet ik nog maken.

@Ik moet nog op lingerie jacht omdat ik iets afgevallen waardoor jurk niet mooi zit nu vanboven

@Brieven met trouwlocatie zijn verstuurt(kunnen niet trouwen op stadshuis vanwege asbest dus moetsen er brieven naar gasten omdat kaarten al verstuurd zijn

@ bruidstaart wordt mooi wordt door vrienden gemaakt in stijl van mijn trouwkaart.

Visje

  • Gast
Re: Oktober 2013
« Reactie #115 Gepost op: 18 september 2013, 17:33:23 »
Oh wat is het al lang geleden dat ik wat gepost heb! We zijn nu erg druk met ons huis, er is gelukkig al veel klaar! Alsnog welkom Wildthing. Moesten jullie veel aan het huis doen?

Verder lijkt het alsof we heel ver zijn met de bruiloft, maar ik kom steeds weer op nieuwe dingen die moeten gebeuren (ik lees nu over een enveloppendoos, dan heb ik zo'n 'oh ja momentje'. Hebben jullie dat ook? Wat moet er bij jullie nog gebeuren (dan heb ik misschien nog op tijd mijn oh ja momentjes  ;))? De ambtenaar neemt als het goed is 2 weken van tevoren contact op, dus dat wacht ik maar rustig af, genoeg te doen ondertussen ;)

@ jurk: hangt al thuis, ik ga hem eind september passen evt. kan hij dan nog vermaakt worden..
@ Angel: wat ontzettend leuk dat paars overal! En wel heel toevallig van dat restaurant, maar maakt het wel leuk af..
@ openingsdans: dat is iets waar we nog steeds niet uit zijn. We zijn vorig jaar op dansles geweest, maar vriendlief vindt er niets aan. Maar om gewoon de muziek te starten, vind ik ook niets, dus daar moeten we nog iets op verzinnen. Hebben jullie leuke ideeën?

wildthing

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2013
« Reactie #116 Gepost op: 28 september 2013, 23:37:30 »
visje we hebben al veel gedaan maar moeten de wc en badkamer nog,voor nu richten we ons op kleine klussen als plintjes lampjes gordijnen etc.na het trouwen gaan we de grote klussen weer doen,zodat we er op ons trouwdag ook nog uit zien lol

@gesprek met ambtenaar gehad super leuke vrouw zeer leuk gesprek
@jurk was van boven te wijd wordt vermaakt volgende week zaterdag wederom passen.
@schoenen zijn uitgelopen
@bh eindelijk gevonden
@20 bedankjes af nog 25 te gaan
@tas met versiering bij elkaar gezocht
@volgende week kalebassen kopen omuit te hollen
@morge alvast bier halen voor het feest
@ van de week bellen met trouwlocatie voor hoe ik stoelen wil hebben en muziek wensen doorgeven

Ik begin nu best zenuwachtig te worden kennen jullie dat?
Visje wij ehbben besloten de avond te openen met true colours van guy van the voice.Omdat we beide niet kunnen stijdansen maar wel willen dat mensen gaan dansen openen we zelf

Hoe gaat het met alle andere bruiden......

Steef85

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 14
Re: Oktober 2013
« Reactie #117 Gepost op: 29 september 2013, 09:34:35 »
Pffff...ik  heb een paar dagen geleden twee keer een heel verhaal getypt, maar telkens als ik op verzenden wou drukken, verdween mijn tekst.
Hopelijk gaat het nu wel goed...driemaal is scheepsrecht zullen we maar zeggen haha.

Wij zijn al officieel getrouwd. Wij hebben ervoor gekozen het burgerlijk en het kerkelijk huwelijk op verschillende dagen te doen, en afgelopen donderdag hadden wij stap 1 en zijn we getrouwd op het gemeentehuis. Spannend hoor! Ik was toch behoorlijk zenuwachtig ook al is voor ons gevoel de echte bruiloft dus a.s. zaterdag. Maar we hebben een hele fijne en mooie dag gehad met onze directe familie erbij (we waren in totaal met een groepje van 15 man).

Nu op naar stap 2: a.s. zaterdag!  De kerk, de receptie en het feest! Ook erg spannend, maar er is ook wel iets van druk weggevallen omdat het officiele gedeelte dus eigenlijk al geweest is. Wat ik wel erg spannend vind, is die jurk. Het is zo anders dan wat ik normaal aan heb..ben telkens bang dat ik per ongeluk struikel o.i.d. Hebben jullie dat ook?

Wij hoeven volgens mij niet zo heel veel meer te doen.
We gaan vanavond de bedankjes in elkaar knutselen. Verder zijn we nog bezig een leuke playlist te maken voor ons feestje (we hebben dus geen dj of band). We rijden in onze eigen auto, dus die moet nog een keertje door de wasstraat. Versiering etc. wordt door onze families geregeld. A.s donderdag worden mijn nagels nog gedaan. Proefkapsel en proef make-up heb ik al gehad. We moeten nog wel 't boekje laten drukken voor de kerk, en we moeten definitief doorgeven aan de receptielocatie hoeveel mensen we verwachten. Ook moeten we nog een klein cadeautje voor onze twee 'kerkgetuigen'.  Volgens mij is dat t wel ongeveer. Oh ja, ook nog een noodtasje klaarmaken met  bijv. lipgloss, zakdoekjes, iets eten etc.

Hebben jullie nog laatste puntjes die ik misschien over t hoofd gezien heb?
Over een week ben ik gewoon officieel getrouwd!!! :D

@Angel: wat een leuke bedankjes!
@Wildthing: ik weet niet of ik je al eerder welkom had geheten (ben zo lang niet geweest) maar voor de zekerheid: welkom!
@openingsdans: wij doen geen officiele openingsdans, maar denk wel dat we op een gegeven moment de dansvloer een soort van zullen openen door zelf te beginnen op een romantisch liedje.

Groetjes!

Angèl_

  • Gast
Re: Oktober 2013
« Reactie #118 Gepost op: 5 oktober 2013, 17:47:36 »
Ben benieuwd hoe de 4 oktober bruidjes het hebben gehad!

Visje

  • Gast
Re: Oktober 2013
« Reactie #119 Gepost op: 7 oktober 2013, 17:01:30 »
Ik ben ook erg benieuwd hoe het bij jullie was! In ieder geval heerlijk weer :)

An041013

  • Gast
Re: Oktober 2013
« Reactie #120 Gepost op: 13 oktober 2013, 21:23:25 »
Hoi oktober bruidjes,

Wij hebben echt een geweldige dag gehad, met inderdaad super mooi weer!
Toen ik bij de kapper vertrok kwam de regen met bakken uit de lucht mar op het moment dat mijn man me op kwam halen begon de zon te schijnen.
Het was een top dag met veel lieve mensen om ons heen!

Hoe hebben de 11 okt bruiden het gehad?

wildthing

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2013
« Reactie #121 Gepost op: 13 oktober 2013, 21:30:43 »
wat fijn An ben benieuwd naar jullie foto's en ook naar die van de andere bruidjes

Bij ons gieren de zenuwen voor dinsdag

Marjoleine94

  • Gast
Re: Oktober 2013
« Reactie #122 Gepost op: 18 oktober 2013, 15:02:50 »
Wauw nog 3 dagen en dan ben ik aan de beurt! Heb er zoveel zin in! Kan haast niet geloven dat het zover is. Alles is gelukkig geregeld!

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Oktober 2013
« Reactie #123 Gepost op: 3 november 2013, 21:57:35 »
Gefeliciteerd alle oktober bruidjes!! Ik hoop dat jullie ook net zo'n geweldige dag hebben gehad!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards