collapse

Auteur Topic: Model in jurk / Jij in jurk  (gelezen 65251 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Senty

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 190
  • Geslacht: Vrouw
  • Onze mooie trouwdag was op 29 mei 2015!
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #200 Gepost op: 5 november 2014, 23:57:32 »
In dit geval bedoelde ik de jurk van Toekomstig Boerinnetje, maar had/heb jij ook een jurk van het merk Sweetheart?

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #201 Gepost op: 6 november 2014, 00:39:07 »
Haha ok ja had ook een sweetheart

Senty

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 190
  • Geslacht: Vrouw
  • Onze mooie trouwdag was op 29 mei 2015!
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #202 Gepost op: 6 november 2014, 00:56:52 »
Leuk!

Ik zelf ook, alleen vind ik het tegenvallen hoe vaak je het merk hoort en/of ziet!
Niet dat dit voor mij uitmaakt, ik ben er helemaal weg van!

toekomstig Boerinnetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #203 Gepost op: 6 november 2014, 12:41:31 »
Ja je hoort het merk niet vaak! En het zijn juist zulke leuke en mooie jurken  :biggrin:

Maiky

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 42
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #204 Gepost op: 28 november 2014, 16:52:36 »
Wat een leuk topic! De echte foto's zien er veel beter uit dan de modellenfoto's! Super jurken dames!
Ik ben afgelopen week ook geslaagd. Ook een Sweetheart!
Toen ik 'm aan had, dacht ik wauw! Maar nu slaat de twijfel een heeeeel klein beetje toe.... er zijn zóveel mooie jurken! Heb ik wel de juiste gekozen...had ik toch niet voor dat andere model moeten gaan.... Herkenbaar voor jullie?? #jurkstress

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #205 Gepost op: 28 november 2014, 22:15:15 »
Wat een leuk topic! De echte foto's zien er veel beter uit dan de modellenfoto's! Super jurken dames!
Ik ben afgelopen week ook geslaagd. Ook een Sweetheart!
Toen ik 'm aan had, dacht ik wauw! Maar nu slaat de twijfel een heeeeel klein beetje toe.... er zijn zóveel mooie jurken! Heb ik wel de juiste gekozen...had ik toch niet voor dat andere model moeten gaan.... Herkenbaar voor jullie?? #jurkstress

Dat gevoel is zeer herkenbaar!! Ik heb me rot getwijfeld, maar ik had geen betere keus kunnen maken!

lanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #206 Gepost op: 1 december 2014, 10:49:18 »
Herenbaar, ja! Maar ik wist uiteindelijk ook zeker dat ik de goede keuze had gemaakt! Als je blij was en tevreden toen je je jurk aanhad, is het belangrijkste. Bij twijfel nog een keer je jurk passen, als het weer helemaal goed is, niet meer twijfelen! In elk geval niet andere jurken gaan passen, dan wordt de twijfel alleen maar groter denk ik.

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #207 Gepost op: 1 december 2014, 12:41:36 »
hier ook heel bekend die twijfel. Ik mag gelukkig donderdag gaan afpassen. Erg fijn om hem dan weer aan te mogen.

Rovanice

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 28
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #208 Gepost op: 9 december 2014, 19:44:06 »
Wat leuk die vergelijkingen zeg! Ik heb mijn jurk ook opgezocht via internet en ik vind hem op het model foeilelijk. Sowieso is dat model de helft dunner dan ik en ik heb een maat 36!!!

Ik schrok wel toen ik de foto's van het model zag maar toen ik mijn eigen foto's zag wist ik zeker dat ik wel de juiste jurk gekozen heb. Ik kan hem pas in mei laten zien want ik heb hem nog niet en ben nog niet getrouwd :)

Senty

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 190
  • Geslacht: Vrouw
  • Onze mooie trouwdag was op 29 mei 2015!
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #209 Gepost op: 13 december 2014, 03:26:57 »
Zeker herkenbaar... Er zijn zóveel mooie jurken!

Ik ga dan bij mijn ouders even naar boven toe en rits de hoes open waar de jurk in zit en dan komt die grote glimlach vanzelf weer op m'n gezicht en de kriebels in m'n buik en weet ik weer dat het helemaal goed zit!


Maiky

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 42
Re: Model in jurk / Jij in jurk
« Reactie #210 Gepost op: 14 december 2014, 11:56:34 »
Wat heerlijk Senty dat jij 'm al hebt en dat je lekker kunt gaan kijken! Ik kan pas in april weer passen, duurt me veel te lang haha!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards