collapse

Auteur Topic: te weinig vrienden voor vrijgezellenfeest.  (gelezen 25203 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BlondeBride

  • Gast
Re: te weinig vrienden voor vrijgezellenfeest.
« Reactie #25 Gepost op: 10 maart 2013, 22:59:42 »
Dank jullie wel! Dit helpt me enorm!

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: te weinig vrienden voor vrijgezellenfeest.
« Reactie #26 Gepost op: 12 maart 2013, 12:44:16 »
En als je het geen 'vrijgezellenfeest' meer noemt, maar gewoon een middag iets leuks doen met je beste vriendin? Misschien dat dan de druk van de ketel gaat? Mensen hebben misschien een bepaald beeld bij hoe een vrijgezellenfeest eruit moet zien (grote groep dronken losgeslagen meiden/jongens met matchende T-shirts en een a.s. verkleed als barbie-pop/kuiken die lullige opdrachtjes moet uitvoeren; kan helemaal je ding zijn hoor, maar het is geen moetje)

Ik heb meegedaan aan vrijgezellenfeesten met intieme groepjes en met de grote groepen met nog-net-geen matchende shirts en heb het altijd enorm naar mijn zin gehad. Het gaat er altijd om, om de bruid(degom) een leuke dag te bezorgen, dus je doet wat bij je past. Als dat een dag weg met die ene lieve vriendin is, is dat het voor jou. Niemand is geholpen met een vrijgezellenfeest wat voldoet aan het standaard idee maar met een ongelukkige bruid. Daar doe je het simpelweg niet voor.
Jassou zegt precies wat ik denk (wel vaker trouwens, maar dat terzijde ;))

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Re: te weinig vrienden voor vrijgezellenfeest.
« Reactie #27 Gepost op: 12 maart 2013, 17:52:33 »
Tja ... even heel realistisch - als ik kaarten had voor bijvoorbeeld Lowlands of Werchter, en mijn beste vriendin zou daar een vrijgezellenfeest overheen plannen, dan zou ik ook niet weten wat ik zou doen hoor. Zo'n festival verzet je niet even, kaartjes verkopen is ook een tricky business en anders zit je met kaarten die misschien wel hartstikke duur zijn geweest.

Het is toch veel gemakkelijker om een vrijgezellenfeest op een andere datum te zetten? En daarnaast wilde jij haar er eerst niet bij hebben en nu ze dan toch meemag en niet kan, lijkt me niet dat dat haar schuld is toch?

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: te weinig vrienden voor vrijgezellenfeest.
« Reactie #28 Gepost op: 12 maart 2013, 17:55:54 »

*edit ik zie dat dit eigenlijk niet zo on topic is eigenlijk. Dus ik haal mijn berichten weg...
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2013, 18:58:31 door BezigBijtje »

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Re: te weinig vrienden voor vrijgezellenfeest.
« Reactie #29 Gepost op: 12 maart 2013, 18:29:59 »
Ja maar dan nog - draai het eens om. Zij gaat trouwen en heeft een vrijgezellenfeest, alles is al in kannen en kruiken maar jij bent niet uitgenodigd (dat weet je overigens niet). Jij koopt kaartjes voor een festival. Plotseling vraagt jouw zus of je op haar vrijgezellenfeest komt, waarvan de datum al vast ligt, en waarvan de datum samenvalt met het festival.

Dat is toch heel vervelend? Zeker als de familierelaties al niet lekker lopen, en jij helemaal niet betrokken bent geweest bij het prikken van de datum. Ik bedoel, als ik mijn beste vriendin (ik heb geen zusje, vandaar dat ik mijn bff noem die als een zus is voor mij) echt op mijn vrijgezellenfeest zou willen, dan zou ik beginnen met plannen op een datum waarvan ik zeker wist dat ze kon, omdat ik haar er het graagste bij zou willen hebben. Ik zou dan niet van mijn bff verwachten dat zij maar van alles ging verzetten om er bij te kunnen zijn, zeker als ze niet betrokken was bij de planning.

Ik vind echt dat je zusje hier maar bar weinig aan kan doen.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: te weinig vrienden voor vrijgezellenfeest.
« Reactie #30 Gepost op: 12 maart 2013, 18:58:07 »
Ik snap wel wat je bedoelt, het is nu eenmaal zo gelopen maar er is nog veel neer aan vooraf gegaan. Mijn klaag was voornamelijk dat überhaupt vrijgezellen feesten afgeschaft mogen worden

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards