collapse

Auteur Topic: Mijn vrijgezelle!!!! Superblij!  (gelezen 7094 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Mijn vrijgezelle!!!! Superblij!
« Gepost op: 18 maart 2013, 22:32:06 »
MIJN VRIJGEZELLLE

zo.. ik zit even rustig op de bank.. nog steeds niet helemaal van deschrik bekomen.

Het complot...
Afgelopen zaterdag ben ik met mijn ceremoniemeester naar Amsterdam geweest voor een kleurenanalyse workshop, dat wilden we al heel lang en via vakantieveilingen heb ik dat gekocht en in januari hadden we dit gepland. In amsterdam wonen mijn meeste vriendinnetje, dus om te lunchen hadden we daarna afgesproken aan de amstel om lekker even wat te drinken, mijn beide CMérs. Konden we gelijk mooi even naar de uitnodiging kijken die AS vanuit Japan. We zitten heerlijk aan de verse munt thee, als er opeens iemand binnenkomt lopen, een olympisch roeier, van mijn vorige vereniging, die ook in Amsterdam woont. En hij had een pakje voor me mee genomen. Ik had nog niets door, maak rustig het pakje open en denk een kousenband te herkennen en een sjerp. Ik dacht nog hahaha wat grappig. Zegt mn ene CM opeens, ja het is zover, het gaat beginnen. Ik denk nog, wat leuk hahaha, bijna 3 maanden voor we gaan trouwen, ze gaan een vrijgezellefeestje voor me organiseren en me nu al bang maken. Of te wel... ik had NOG NIETS DOOR. Achteraf denk ik, hoe kon ik het nog niet door hebben. Zegt hij opeens, trek deze broek maar aan, hops sluier op en mee. Ik vroeg nog heel dom, mee? Zat ik daar in een cafe, met uberfelle feestmakeup op (kanlpaars) van de workshop in de ochtend, in een groene stipje jurk, met een sportlegging over mijn panty, een sluier op en een sjerp om met de tekst: IK GA TROUWEN, KUS ME!

Het was eigenlijk nog niet doorgedrongen tot ik naar buiten lopop achter de roeier aan en mn 2 CM's, zie ik opeens buiten al mijn vriendinnetjes staan! Met 13 man sterk (alleen vriendinnetje uit jakarta natuurlijk niet) stonden ze... ze waren er allemaal. Ook de 3 zwangeren, waarvan 1tje over 3 weken moet bevallen. Achteraf vertelden ze me dat dat de reden wat dat ze vroeg hadden afgesproken... Ze hadden in december alles al gepland.. iedereen wist er van.. alleen ik had helemaal neits door. Dat was ook zo leuk, normaal ben ik super nieuwsgierig en heb ik alles door. Je houd mij niet zo gauw voor de gek... alleen nu.. ik was echt flabbergasted!!. Spontaan heb ik een paar traantjes gelaten en iedereen een knuffel gegeven.

DE DAG
8 vriendinnetjes ken ik van het roeien, dus ik begin met een roeitocht, in een 2, over de amstel, met de olymische roeiers hahaha, heb ik dat ook eens meegemaakt, in een jurk met een sluier over het water. Ik had al 5 jaar niet geroeid, maar het ging best soepel, het zal de adrenaline wel zijn geweest. Met alle vriendinnetjes aan de kant joelend, en op het water heel veel roeiboten, aangezien een dag later head of the river was. ahum heerlijk! Maar ik moet zeggen, scheit aan alles hoor, ik dacht dit hoort er gewoon bij. Daarna naar huis van getuige gefietst. De meiden hadden het helemaal versierd, overal foto's van mij, van enigszins genante ()) tot mooie foto';s met de tekst; KNAP, SEXY RIJK, en nu nog (even) vrijgezel... ANNE_Lyze gaat trouwen. super leuk. Ze hadden een heerlijke high te gemaakt. Vervolgens begon de grote Anne_lyze quiz, waarbij ze in teams vragen over mij moesten beantwoorden en ik uiteindelijk het goede antwoord. Superleuk, van hele oude herinneringen, tot vrij recent super!! vervolgens werd k op speurtocht/kroegentocht door Amsterdam gestuurd. Ik moest steeds vragen beantwoorden, en kreeg aanwijzigingen voor de volgendekroeg, waar andere vriendinnen zaten te wachten met weer nieuwe vragen. Hops een shotje voor elk foutje antwoord. Heel veel bekijks onderweg, vaak op de foto gezeten en door mijn "kus me" sjerp, heel wat zoenen op de wang gekregen van enhtousiaste mannen die me willen feliciteren. Net nog een groepje zwervers kunnen ontvluchten wat ook enthousiast kwam aanlopen. Op de foto met een groep enthousiaste zwervers. hahahahahaha. Heerlijk. Vervolgens door naar een Zuid-Afrikaans restaurantje... ik ben op de zuid-adfrika/mozambique reis ten huwelijk gevraagd. Daar hadden we een eigen kamer met een grote tafel. En de hele kamer was weer versierd met posters van mij, ballonnen en mooie place mats met weer allemaal foto's van mij. Drie heerlijke gangen eten, heel speciaal en de laatste ronde van de grote annelies-quiz, nu met iets steviger vragen, maar dat hoort er ook wel een beetje bij. Was echgt zo ontspannen, dat ik haast een beetje slaperig er van werd. Daarna door naar de kroeg, eerst gewoon even bar gehangen en biertje gedornken. Daarna door naar... de karaoke bar aan de zeedijk. Ik roep al jaren dat ik karaoke wil doen, als we stappen zingen we altijd terugweg ahahaha. en daar stond ik.. eerst met de meiden, daarna nog 2x met de CM. Heerlijk! Helemaal perfect. Uiteindelijk doodop om 03.30 in mijn bedje naast de cm gerold met als 2 andere vriendinnetjes die ook waren blijven slapen.vervolgens gezellig ontbeten en toen zat het er op. ik heb nog een vriendinnenboekje gekregen, met verhaaltjes en foto's van alle virendinnen, ook uit Jakarta!! Heel mooi aandenken, al zijn er genoeg, vast ongelooflijk charmante, foto's en video's gemaakt!

Wat een super dag, ik ben nog helemaal gelukkig en vind het zo super dat het echt helemaal een verrassing was.. Zo persoonlijk en zo stralend het middelpunt geweest. Dit was perfect!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn vrijgezelle!!!! Superblij!
« Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2013, 22:45:30 »
Klinkt als een geweldige dag :D

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Mijn vrijgezelle!!!! Superblij!
« Reactie #2 Gepost op: 18 maart 2013, 23:37:06 »
wauw, wat klinkt dat als een gave dag..
Wat een werk hebben wje vriendinnen erin gestoken zeg.. duidelijk dat ze veel om je geven..
lekker nagenieten..

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn vrijgezelle!!!! Superblij!
« Reactie #3 Gepost op: 19 maart 2013, 07:59:45 »
Zo he wat een werk hebben je vriendinnen er in gestopt. Heerlijk genieten :)

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Mijn vrijgezelle!!!! Superblij!
« Reactie #4 Gepost op: 19 maart 2013, 09:41:50 »
Wauwww! Wat een geweldige dag zeg! Ze hadden er echt veel werk van gemaakt!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Mijn vrijgezelle!!!! Superblij!
« Reactie #5 Gepost op: 19 maart 2013, 09:58:31 »
Leuke dag heb je gehad!  :applaus:

:lol2: om de bijna zoentjes van de zwervers ;)

Bloem100

  • Gast
Re: Mijn vrijgezelle!!!! Superblij!
« Reactie #6 Gepost op: 19 maart 2013, 10:11:00 »
Het klinkt echt ontzettend gezellig! Vooral omdat je helemaal niets door had.

Geniet nog lekker na!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn vrijgezelle!!!! Superblij!
« Reactie #7 Gepost op: 20 maart 2013, 15:34:43 »
Klinkt als een super leuke dag! Lekker nagenieten nu!

misseagle

  • Gast
Re: Mijn vrijgezelle!!!! Superblij!
« Reactie #8 Gepost op: 6 april 2013, 13:04:50 »
Oooh super leuk zeg!!!
Dát is pas een geweldige vrijgezellenfeest zeg :D
Heel leuk.. Lekker nagenieten nu en op naar jouw grote dag!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn vrijgezelle!!!! Superblij!
« Reactie #9 Gepost op: 11 april 2013, 12:15:08 »
Klinkt goooooeeeddd!!! Super leuke verrassing zeg!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards