collapse

Auteur Topic: Mijn vrijgezellendag!!!  (gelezen 7369 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Mijn vrijgezellendag!!!
« Gepost op: 13 april 2013, 09:35:55 »
Gisteren heb ik mijn vrijgezellendag gehad!!  :applaus: :applaus:
Ik had al een vermoeden dat het gisteren zou zijn, maar het bleef tot het laatste moment spannend. Ik had met mijn moeder afgesproken om te gaan winkelen...

Ik was echt op van de zenuwen... Zou mijn moeder nou toch komen, of toch niet... Om half 12 belde mijn moeder nog om te zeggen dat haar werk iets was uitgelopen en dat ze nu in de auto stapte. Haar toon was anders dan normaal dus ik twijfelde er toch aan maar wist echt niet meer waar ik aan toe was... Ik kan je vertellen dat dit erger is dan het zeker weten of juist helemaal niet vermoeden...

Ik zat op de bank en ik dacht achter de poort te horen, die zit en op slot en gaat heel moeilijk met veel kabaal, dus dat ging niet lukken, ben ik bewust niet gaan kijken... Het kon natuurlijk nog steeds niet mijn dag zijn.. Maar ineens zag ik mijn zus met een fototoestel in de straat en toen ze mij ook zag renden ineens al mijn lieve vriendinnetjes op ons huis af!! Ik kan vertellen, ik was alsnog flabbergasted!!!

Iedereen kwam gezellig binnen en ik moest echt even bijkomen. Ze hadden lekkere broodjes bij zich en zelfs drinken meegenomen. Toen kwam er ineens een auto aan die ik niet kende met iemand er in die ik niet kende... Toen de atributen naar binnen werden gebracht wist ik wat we gingen doen : paaldansen!!! Mijn hele woonkamer verbouwd en de paal opgezet waarna we een erg leuke en gezellige workshop paaldansen hebben gehad, waarvan ik bang ben dat er nog wel foto's/filmpjes op de bruiloft terugkomen ;-) Door mijn whiplash kon ik het tweede deel van de workshop ook voor burlesque dansen kiezen en dat heb ik toch ook maar gedaan en ook dat was echt een feest!!

Na de workshop met bijbehorend certificaat hebben we lekker taart gegeten en vervolgens zijn we naar het centrum van Apeldoorn gegaan. Daar stond een vrouw ons op te wachten en we gingen 'Wie is de mol' spelen. Ik had thuis de groep al in 2en gedeeld, achteraf een beetje oneerlijk verdeeld, mijn vriendin die ook uit Apeldoorn komt en ik zaten in dezelfde groep, maarja moesten ze maar vertellen wat we gingen doen ;-)

We moesten eerst een ballon om onze enkel knopen en dan de ballonnen van het andere team kapot trappen. Voor elke opdracht die je won of goed had uitgevoerd kreeg je geld. Na de ballonnen, kregen we de opdracht om 2 filmpjes te maken: een filmpje waarop één van ons een biertje tapt en een filmpje waarop we met 5 Aziatisch ogende mensen de polonaise zouden lopen. Ook moesten we 2 foto's maken, van het gebouw van centraal beheer en het CODA gebouw. Daar kwam die plaatselijke kennis dus wel heel erg van pas. Maar lang leve de smartphones, de anderen kwamen er ook uit!

Na deze opdracht kregen we een opdracht waarbij er vierkantjes op de stoep getekend waren en je dan streepjes weg moest halen om een ander aantal vierkantjes te krijgen. Daar snapte ik werkelijk helemaal niks van haha.

Hierna kregen we per team een andere opdracht, die we uit moesten voeren en dan moesten wisselen. Het ene team moest naar het marktplein en daar een foto maken met zo veel mogelijk mannen of vrouwen op die foto. Het team dat deze opdracht uitvoerde bepaalde ook de tijd. Vanaf het moment dat ze weg renden tot het moment dat ze terug waren had het andere team voor hun opdracht. Daar moesten twee teamleden om de hoek staan en woorden uitbeelden. Twee anderen moesten dit tekenen en twee anderen moesten dit dan raden. Pff dat was nog best lastig... Daarna werden de opdrachten gewisseld.

Na deze opdracht gingen we naar een restaurant en daar moesten we raden wie de mol in je team was en werd de uitslag bekend gemaakt. Was echt een super leuk spel!!

Ik dit restaurant bleven we ook eten. Het was een Mexicaans tapas restaurant, wat natuurlijk heel toepasselijk is door onze huwelijksreis naar Mexico! We hebben heerlijk gegeten en enorm veel lol gehad de hele dag! Na het eten kregen we nog een cocktail die ik, doordat ze zo zaten te twijfelen tussen paaldansen en een cocktailworkshop, zelf mocht maken!! Was echt heel leuk! Heerlijke cocktails gedronken en daarna op huis aan, ik zit inmiddels alweer 1,5 uur op mijn werk namelijk... Zo brak als wat maar met zo veel leuke herinneringen aan zo'n geweldige dag!! Ze hadden het niet beter kunnen organiseren en wat hebben we een lol gehad!! Onderling ging het super, ook met een paar meiden die eigenlijk niemand anders kenden. Ik kijk echt met super veel plezier terug op de dag en kan niet wachten op de bruiloft!!!

Oja wat ik nog vergeten was te vertellen, is dat ze me ook nog leuk uitgedost hadden. Ik kreeg een sjerp met 'Ja, ik wil' om, een roze pet van de speciale politie en een stokpaardje. Was echt helemaal leuk 

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn vrijgezellendag!!!
« Reactie #1 Gepost op: 13 april 2013, 12:39:22 »
Klinkt als een heerlijke dag mo!lekker nagenieten nu!!!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Mijn vrijgezellendag!!!
« Reactie #2 Gepost op: 13 april 2013, 12:52:30 »
Volgens mij heb je genoten. Geniet nog maar even lekker na.

wedding2013

  • Gast
Re: Mijn vrijgezellendag!!!
« Reactie #3 Gepost op: 13 april 2013, 13:51:40 »
Cocktails maken lijkt me echt super leuk! Klinkt als een geslaagde dag! :)

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn vrijgezellendag!!!
« Reactie #4 Gepost op: 14 april 2013, 08:44:00 »
Ja was echt super leuk!! Leuk ook dat ik nog steeds telkens foto's op Facebook gepost krijg om me er nog eens even aan te herinneren  :biggrin:

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn vrijgezellendag!!!
« Reactie #5 Gepost op: 14 april 2013, 13:59:03 »
Klinkt als een geslaagde dag!

marian1313

  • Gast
Re: Mijn vrijgezellendag!!!
« Reactie #6 Gepost op: 14 april 2013, 14:19:26 »
Klinkt als een leuke dag!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn vrijgezellendag!!!
« Reactie #7 Gepost op: 14 april 2013, 17:12:57 »
Leuk Mo! Een dag naar mijn hart, ik hoop op ook zo'n heerlijke vrijgezellendag! :applaus:

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn vrijgezellendag!!!
« Reactie #8 Gepost op: 17 april 2013, 12:27:39 »
Haha wie weet trotse augustusbruid! Nog even geduld hebben!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn vrijgezellendag!!!
« Reactie #9 Gepost op: 20 april 2013, 12:34:03 »
Klinkt als een top dag! hebben ze leuk voor je geregeld!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Mijn vrijgezellendag!!!
« Reactie #10 Gepost op: 22 april 2013, 14:21:39 »
Zo te lezen heb je een leuke dag gehad!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards