collapse

Auteur Topic: Fotolocatie binnen en buiten omgeving Heemstede  (gelezen 3608 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lieke86

  • Gast
Fotolocatie binnen en buiten omgeving Heemstede
« Gepost op: 16 april 2013, 12:17:45 »
Over een kleine 2,5 maand is het alweer zover. Dan stappen mijn vriend en ik in het huwelijksbootje!
Nu zijn wij ons aan het verdiepen in fotolocaties, zowel voor mooi als slecht weer.
Het strand is natuurlijk prachtig, maar ja, begin juli.. stel dat het mooi weer is sta je daar tussen zonnebadende mensen.. Dus dat valt
voor ons helaas af. Wel houden wij van de natuur en ikzelf ben gek op bloemen. Heeft iemand een idee voor een leuke fotolocatie?
En voor slecht weer moet je natuurlijk iets achter de hand hebben. Wij trouwen in Heemstede, dus heeft iemand een leuk idee voor een
leuke fotolocatie buiten dan hoor ik dat graag! Zelf wonen we nog maar recent in deze regio, dus het is allemaal een beetje onbekend voor ons. Hopelijk hebben jullie leuke ideeen voor ons!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Fotolocatie binnen en buiten omgeving Heemstede
« Reactie #1 Gepost op: 16 april 2013, 12:44:40 »
Citaat
In Noord Holland heb je het Oude Slot in Heemstede daar mag je gratis fotos maken

Voor je opgezocht met de zoekfunctie. Verder geen tips, want ben ook niet bekend in die omgeving.

suzan1983

  • Gast
Re: Fotolocatie binnen en buiten omgeving Heemstede
« Reactie #2 Gepost op: 1 mei 2013, 22:19:31 »
Ik ben vorig jaar op slot Heemstede geweest op de bruiloft van mijn buren. Erg mooi daar. Verder het groendaalsebos, speeltuin, kinderboerderij.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards