collapse

Auteur Topic: Er was eens.... een vrijgezellenfeest :-)  (gelezen 5744 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Er was eens.... een vrijgezellenfeest :-)
« Gepost op: 21 mei 2013, 08:26:34 »
 En dan is het 18 mei.... Om 2 uur werd mijn AS al opgehaald, en ik zou om half 4 bij mijn schoonzus zijn om met de kinderen naar Balorig te gaan....
Van te voren had ik al de opdracht gekregen om een tas met slaapspullen in te pakken en die mee te nemen, dus ik wist genoeg  :biggrin: :biggrin:
Bij mijn schoonzus aangekomen, zat mijn moeder er ook al, zij bleek op de kinderen te passen. Mijn zusje arriveerde en toen werd ik geblinddoekt... Ik werd in de atuo van mijn zus gezet, en daar gingen we... spannend!!!!
na 2 tussenstops waar eerst mijn zusje en later mijn schoonzusje uit stapte was ik de weg helemaal kwijt. Ik had het idee dat we al een flink stuk gereden hadden, maar toen we uitstapten en ik eindelijk de blinddoek weer af mocht, bleken we bij mijn beste vriendin aangekomen te zijn.... Daar stonden al mijn vriendinnen met een cocktail in de hand...
Na eerst rustig te zijn bij gekomen van de spanning hebben we heerlijk gebbqt om vervolgens voorzien van een button met Ja ik wil, naar Arnhem te gaan.
Hier hadden de meiden een Cocktailworkshop voor me geregeld, echt super leuk om te doen! Met 18 meiden was dit wel haast een avondvullend programma, hihi!
na de workshop zijn we met zijn allen de kroeg in gedoken en zijn we tot de late uurtjes door gegaan...
AL met al was het een heerlijke middag/avond met alle meiden om me heen die me lief zijn! Heerlijk!


(per ongeluk heb ik gelezen wat de kosten van mijn vgf waren... en dat stemde mij dubbel zo blij, 50 euro pp... ben zo blij dat het een beschaafd bedrag is gebleven!!)

Nu op naar mijn bruiloft!  :applaus: :applaus:

Naomiiiii

  • Gast
Re: Er was eens.... een vrijgezellenfeest :-)
« Reactie #1 Gepost op: 21 mei 2013, 10:43:02 »
Dat klinkt als een hele gezellige avond!!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Er was eens.... een vrijgezellenfeest :-)
« Reactie #2 Gepost op: 21 mei 2013, 19:29:43 »
Zo te lezen hebben jullie een gezellige bruiloft gehad!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Er was eens.... een vrijgezellenfeest :-)
« Reactie #3 Gepost op: 21 mei 2013, 22:36:44 »
Klinkt heel gezellig! Cocktails en vriendinnen zijn altijd een goede combinatie!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Er was eens.... een vrijgezellenfeest :-)
« Reactie #4 Gepost op: 21 mei 2013, 22:40:50 »
Wat een heerlijk VGF! Zoiets als dit daar hoop ik volgend jaar ook op  :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards