collapse

Auteur Topic: Zeggenschap vrijgezellenfeest...  (gelezen 11489 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bruid130913

  • Gast
Zeggenschap vrijgezellenfeest...
« Gepost op: 28 mei 2013, 18:56:20 »
Hoihoi,

Wij zitten met een dilemma! Voor het regelen van het vrijgezellenfeest hebben we aangegeven wat we graag zouden willen (op dezelfde dag) en niet zouden willen (Ergens overnachten, niet te duur maken).
Nu ben ik er achter gekomen dat de mannen ergens willen gaan overnachten, terwijl we hebben aangegeven dit niet te willen. Het lijkt me verschrikkelijk om na het vrijgezellenfeest alleen thuis te komen, dat wil je toch samen delen wanneer je thuis komt?
Het is niet dat ik hem niet vertrouw maar ik vind het niet leuk om het niet samen te kunnen delen.
Nu geeft mijn vriend aan wel een taxi naar huis te pakken als ze dat regelen. Maar stel dat ze aan de andere kant van het land zitten?
Is het onbeschoft om dit nogmaals aan te geven? En hoe pak je dat het beste aan?
Degene die zijn vrijgezellenfeest regelen zijn beide vrijgezel en geven nergens wat om.
Lastig hoor!

Groetjes...

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zeggenschap vrijgezellenfeest...
« Reactie #1 Gepost op: 28 mei 2013, 18:57:34 »
Waarom moet hij persee gelijk dezelfde nacht thuis zijn? Je kunt het toch ook de volgende dag delen?

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zeggenschap vrijgezellenfeest...
« Reactie #2 Gepost op: 28 mei 2013, 19:13:02 »
Ik was 's avonds om 10 uur thuis en Lief om 5 uur in de ochtend. Ik heb mijn verhaal gezellig met de buurvrouw en mijn zusje gedeeld. Met Lief heb ik de volgende dag alles gedeeld.
Ik weet niet of jouw as van een biertje houdt, maar réken maar dat, als hij drank drinkt, hij goed aangeschoten thuiskomt.. Ik weet niet of je dan nog een fatsoenlijk gesprek kunt voeren ;)

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Zeggenschap vrijgezellenfeest...
« Reactie #3 Gepost op: 28 mei 2013, 19:16:05 »
aangeschoten thuiskomt.. Ik weet niet of je dan nog een fatsoenlijk gesprek kunt voeren ;)

Dit is ook precies wat ik dacht

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zeggenschap vrijgezellenfeest...
« Reactie #4 Gepost op: 28 mei 2013, 19:21:52 »
Weet je zeker dat ze ergens gaan overnachten? Of zeggen ze het alleen, omdat jullie hebben aangegeven dat niet te willen?

Ik vind wel: als je aangeeft dat je dat niet wilt, dat ze daar rekening mee moeten houden.

Jassou

  • Gast
Re: Zeggenschap vrijgezellenfeest...
« Reactie #5 Gepost op: 28 mei 2013, 20:22:48 »
Als jullie beiden dit willen, en je maakt dat kenbaar zou ik het ook wel raar vinden als er dan iets anders geregeld wordt. Je organiseert zoiets namelijk voor de vrijgezel, niet voor jezelf.

Ik heb het overigens nog nooit meegemaakt, dat beiden naderhand tegelijk willen thuiskomen om de dag te delen. Ik zou persoonlijk de meerwaarde ook niet zien, maar each to their own :)

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zeggenschap vrijgezellenfeest...
« Reactie #6 Gepost op: 29 mei 2013, 14:33:59 »
Sorry, ik vind het een beetje zeuren om niks, jullie hebben het op dezelfde dag en als hij nou we overnacht en jij niet, lekker belangrijk. En als hij er zelf een punt van maakt, moet hij dit zelf aangeven, dat is niet aan jou.

wedding2013

  • Gast
Re: Zeggenschap vrijgezellenfeest...
« Reactie #7 Gepost op: 30 mei 2013, 12:44:51 »
slaap jij bij een vriendin, slaap je niet alleen, komt hij de volgende dag (nuchter) thuis.

mocht hij echt niet het weekend weg willen blijven, dan vraagt hij aan de organisatoren of ze hem thuis willen afzetten..

probleem opgelost...

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Zeggenschap vrijgezellenfeest...
« Reactie #8 Gepost op: 30 mei 2013, 18:50:27 »
Ik zou gewild hebben dat mijn man ergens anders sliep, haha, hij kwam zo straalbezopen thuis dat ie de hele boel onder kotste en 1 keer raden wie dat op mocht ruimen ;)

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zeggenschap vrijgezellenfeest...
« Reactie #9 Gepost op: 30 mei 2013, 18:55:40 »
Ik zou gewild hebben dat mijn man ergens anders sliep, haha, hij kwam zo straalbezopen thuis dat ie de hele boel onder kotste en 1 keer raden wie dat op mocht ruimen ;)

Dus jij begon gelijk te twijfelen of je nog wel met hem wilde trouwen?

wedding2013

  • Gast
Re: Zeggenschap vrijgezellenfeest...
« Reactie #10 Gepost op: 30 mei 2013, 23:18:46 »
haha herfststorm, das het begin van het huwelijk!!!

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Zeggenschap vrijgezellenfeest...
« Reactie #11 Gepost op: 31 mei 2013, 03:42:03 »
Haha Ctje en wedding, in nuchtere toestand heeft meneer me beloofd dat dit nooit meer zal gebeuren dus ik geloof hem dan maar hè? ;)

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zeggenschap vrijgezellenfeest...
« Reactie #12 Gepost op: 31 mei 2013, 06:11:07 »
Oh, wat vervelend Herfststorm!

Ik had Lief al gewaarschuwd dat hij 'rustig' (als in: niet stomdronken) aan moest doen.. Bij het vrijgezellenfeest van z'n broer was hij dat namelijk wel en was hij 'ruzie' aan het zoeken met mij :sleep:
Hij heeft er in ieder geval van geleerd ;)

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zeggenschap vrijgezellenfeest...
« Reactie #13 Gepost op: 1 juni 2013, 18:00:33 »
Bruidje, waarom vraag je niet of een vriendin bij jou komt slapen als je man niet thuis slaapt.
Vraag je vriendin bij de mannen te checken of zij ergens gaan slapen zodat zij indien nodig een koffertje mee kan nemen.
Laat de controle voor 1x aan een ander over en probeer er een beeje bij te ontspannen!
Een vrijgezellenfeest is leuk en niet iets om je druk over te maken.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zeggenschap vrijgezellenfeest...
« Reactie #14 Gepost op: 1 juni 2013, 18:43:43 »
Als iemand wiens man meteen ook beste vriend is kan ik me er wel iets bij voorstellen hoor. Zeker omdat mijn man sporadisch alcohol drinkt en nooit dronken zou worden bij zoiets dus dat is geen bezwaar :P

Maar ik zou het blijven slapen pas echt 'jammer'/een punt vinden als iedereen daardoor op kosten zou worden gejaagd, zeker als je van tevoren hebt aangegeven dat je dat niet graag hebt.

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zeggenschap vrijgezellenfeest...
« Reactie #15 Gepost op: 12 januari 2014, 15:21:50 »
Wat is de reden behalve kosten dat je niet wilt dat je aanstaande ergens anders overnacht? En als je aanstaande dat niet wil moet hij dat zelf aangeven.
En mocht er idd drank in het spel zijn reken er dan maar op dat een normaal gesprek niet mogelijk is.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Zeggenschap vrijgezellenfeest...
« Reactie #16 Gepost op: 12 januari 2014, 15:36:54 »
Wat is de reden behalve kosten dat je niet wilt dat je aanstaande ergens anders overnacht? En als je aanstaande dat niet wil moet hij dat zelf aangeven.
En mocht er idd drank in het spel zijn reken er dan maar op dat een normaal gesprek niet mogelijk is.

Volgens mij zijn ze inmiddels al weer even getrouwd...

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zeggenschap vrijgezellenfeest...
« Reactie #17 Gepost op: 15 januari 2014, 23:21:43 »
Snel reageren is duidelijk niet mijn sterkste punt. Had even beter naar de datum moeten kijken. Blond!!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards