collapse

Auteur Topic: BezigBijtje is nu GetrouwdBijtje  (gelezen 6975 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
BezigBijtje is nu GetrouwdBijtje
« Gepost op: 22 juni 2013, 22:28:42 »
Omdat ik er nog steeds niet aan toegekomen was om een verslag te schrijven hierbij de mijne  :biggrin:

Donderdag 6 juni 2013
09:00 afspraak bij de notaris, ondanks de formele sfeer voelde dit toch echt al de eerste start van ons bruiloftsfeest  :blush:

12:00 de auto lag afgeladen vol, klaar om af te reizen naar Zeeland.Die avond zouden we al in een hotel slapen. Hetzelfde hotel waar we ook de huwelijksnacht zouden doorbrengen  :biggrin: maar wel een andere kamer.

Eerst langs mijn schoonouders voor het helpen klaar zetten en de laatste boodschappen voor de lunch te halen. En rond 15:00 vertrokken naar het hotel. Hier werden we al ontvangen door een fles prosecco met verse aardbeitjes. Wat een feestje was dat! We voelde ons al zo speciaal!  :cool2: Heerlijk 3 gangen gedineerd.

Rond 20:00 lekker nog even naar het strand, want het hotel ligt aan het hotel. En op dat strand ligt onze prachtige feestlokatie. Deze stond al helemaal klaar met de tenten die voor ons feest waren klaar gezet.
Natuurlijk wilde we bijtijds naar bed, rond 22:30 lekker onder de wol. Helaas was slapen niet zo makkelijk als gedacht en lag ik wakker tot een uur of 2 maar ach.

Vrijdag 7 juni 2013
06:45 ging de wekker, samen snel in de auto op weg naar m'n schoonouders. Rond 08:00 kwam de kapster aan en ging mijn (toen nog) AS naar zijn broertje om zich daar te verkleden. Om 09:15 was mijn haar en make up volledig gedaan en wauw wat mooi. Ik herkende mezelf amper. Gelukkig hadden we tijd zat want rond 09:45 zou mijn CM komen. Toen was het eindelijk tijd om de jurk aan te trekken. Wauw hier had ik lang naar verlangt zeg.

Ook kwam gelijk de fotograaf aan om alvast wat fotos te schieten. Rond 10:15 werd ik afgehaald door mijn AS, de hele ochtend had ik gene enkele last van spanning maar toen schoot het wel even in m'n keel. Zeker toen ik de deur open zou doen, pff wat spannend zeg. Trillende handjes bibber benen hihi. Maar wat gaaf om elkaar te zien, stralende zon allebei helemaal stralend. Wauw wat mooi! Ondanks dat ik hem al een keer in z'n pak gezien had met kopen, wat was hij mooi zeg!

Gelijk zijn we in de auto gesprongen om foto's te gaan maken in de Sequoiahof vlakbij. Een mooie siertuin met veel groen en kleur. Echt gaaf. De foto's hebben we inmiddels binnen en wat zijn ze mooi geworden.
Om half 1 moesten we echt weer terug zijn want dan zouden de daggasten aankomen en zouden we met elkaar lunchen voordat we naar de ceremonie in Veere zouden afrijden.
Bij aankomst stond iedereen voor de deur om ons te ontvangen. Dat was erg gaaf, zelfs buren van mijn schoonouders kwamen aanlopen om ons te feliciteren.


En dan was het eindelijk tijd om naar het stadhuis af te rijden, dit was nog wel lachwekkend want de CM + vrienden waren verkeerd gereden door een niet geupdate Tomtom hadden ze een nieuwe weg gemist, die er toch al meer dan een jaar ligt  :cool2: Wij stonden al lang en breed klaar om de hoek van het stadhuis terwijl er een aantal daggasten nog niet waren. En het was erg erg warm zonder airco, kortom plakken geblazen. Maar eindelijk was het zover we mochten, onder gejuich en applaus kwamen we aanrijden. Dat gaf zo'n gaaf gevoel! Er waren zoveel mensen gekomen om ons te zien, ook mensen die niet uitgenodigd waren. Waren hierheen afgereisd (en dat is voor ons al 1,5 uur rijden vanaf huis) Kortom heel erg speciaal voor ons.


De ceremonie was leuk, ik werd weggegeven door mijn vader wat voor mij heel belangrijk was. Ik ben echt een papa's kindje. De ceremonie zelf was wel leuk, helaas had de ambtenaar nog niet veel ervaring waardoor het nog echt een verhaal van papier was. Met een soort chronologische volgorde van gebeurtenissen. Er zaten wat leuke dingen tussen maar niet enorm leuk. Het officiële gedeelte was wel erg leuk, we moesten beide handen vasthouden om zo een cirkel te creëren, een cirkel zonder begin en einde symboliserend voor onze liefde. Net als de ringen die we zouden dragen. Een mooie symboliek.
Ik heb bij het ja woord ook wel een traantje moeten wegpinken. Zo bijzonder, het was eindelijk zover.


Na de ceremonie reden we af naar het strand, de feestlokatie is een prachtige strandtent. We kwamen te vroeg aan want mijn CM moest nog wat versiering ophangen. Dus we moesten nog even wachten, gelijk werden er ook foto's gemaakt terwijl we in de auto zaten want die hadden we nog niet gemaakt.
Daarna mochten we eindelijk het duin over, een enorme trap maar aan de andere kant lag iets moois op ons te wachten. Onze daggasten wachten ons op vanaf het dak van de strand tent. Zodra we er over waren begon iedereen te juichen en klappen en werden er foto's gemaakt.


Op het dak van de strand tent hebben we de bruidstaart aangesneden en met prosecco met elkaar geproost. Iedereen stond met z'n zonnebril op omdat het zulk heerlijk weer was. De foto's zien er heel luxe uit echt super leuk!

Daarna hadden we een bewuste 'pauze' tot 6 uur ingelast zodat we de tijd hadden om met onze daggasten te kletsen en kregen we onze eerste cadeaus. Om 6 uur was het tijd om aan te schuiven voor ons diner, nog steeds op het dak. Een heerlijke bbq was voor ons klaar gemaakt, met vlees en vis soorten, groenten en broodsoorten. Echt super! Helaas begon het steeds harder te waaien waardoor het snel afkoelde. Ons toetjes buffet hebben we dan ook 'beneden' genuttigd vers fruit met een bolletje ijs.


En toen werd het al tijd om de eerste feestgasten te verwelkomen. En wat was dat super zeg! Iedereen is gekomen behalve de mensen die zich vooraf afgemeld hadden. Echt geweldig. Op zo'n avond realiseer je je ineens dubbel en dwars dat deze mensen allemaal speciaal voor jullie hierheen komen. Dat maakte me ook wel emotioneel. Soms fluisterde ik mijn man  :biggrin: in zijn oor, "dit is gewoon ons huwelijksfeest, wauw" we hebben heerlijk gedanst, gekletst met heel veel mensen. Genoten van heerlijke drankjes en hapjes.


Tot het liedje Dansen aan Zee van Blof werd ingezet door de band, een speciaal verzoek van ons. De tekst is niet heel vrolijk maar voor ons meer symbolisch. Wij stonden daar te dansen aan zee, hier hebben we wel allebei een traantje weggepinkt van blijdschap. Zo intens gelukkig. Daarna werd ook het openingsliedje Alles is Liefde akoestisch nogmaals gespeeld. Zo fijn! Daarna was het helaas afgelopen, we hadden gelukkig ruim de tijd om alle gasten gedag te zeggen. Een klein clubje daggasten bleef nog even over waar we gezellig nog even mee geborreld hebben. En daarna hebben we alle cadeaus in de jeep gezet (althans de gasten) en zijn we met elkaar vertrokken naar het hotel. Al deze mensen zouden ook overnachten in het hotel. Dit was zo gezellig, we kwamen net na het duin nog een groepje jonge meisjes tegen straal bezopen maar die gingen heel hard voor ons lang zullen ze leven zingen en wilde ( in het pikke donker) met me op de foto. Enorm grappig.


Alle waardevolle cadeaus gingen mee op onze kamer en de rest hebben we alvast in de auto gezet.
In de suite lekker in bad gekropen en samen nog een flesje open getrokken. Om daarna in bed nog wat kaartjes te lezen. De volgende ochtend hebben we bewaard voor ons gastenboek. Mijn zusje had dit bedacht een Dikke van Dale, zodat mensen een woord konden opzoeken wat bij ons of een van ons past en daar tekst bij te schrijven. Zo'n leuk idee. Deze ligt nu dus op de kast waar we regelmatig in duiken om te lezen. Overal zijn ezelsoren gemaakt zodat je ze makkelijk terug kunt vinden. Echt een feestje zo'n gastenboek.

Daarnaast hebben we een wensboom gekregen, een appelboom die nu in de tuin staat waar iedereen kleine kaartjes aan kon hangen. Deze hebben we er af gehaald en aan zo'n groot kaartenhart opgehangen binnen. Zoveel wensen echt super leuk! En we hebben een bord gekregen met advice for Bride & Groom. Allemaal hartjes met tips, dit heeft ook heel veel leuke kaartjes opgeleverd. Al deze leuke dingen ga ik bewaren in de kist die als envelop kist heeft gediend tijdens het feest.


Na een heerlijke nachtrust hebben we de auto weer vol geladen en zijn we terug gekeerd richting huis. We hebben zeker de dagen erna als een rollercoaster van emoties ervaren. We hebben ook de dagen erna veel tranen gelaten van blijdschap en dankbaarheid. Al die mensen voor ons naar Zeeland. Maar ook alle lieve cadeaus, mijn man heeft een kist met herinneringen gekregen, foto's eerste kleertjes, knuffel schoentjes etc. Dat heeft heel wat bij ons beide los gemaakt.

Ik ben zo blij dat we dit zo gedaan hebben, deze dag was exact hoe wij het bedacht hadden en is eigenlijk precies zo gelopen als wij hadden gehoopt. De dagen erna was het huis werkelijk ontploft van kaartjes, cadeaus en kleding. Maar zo gaaf! We zijn een kleine week later op huwelijksreis gegaan naar Bonaire wat ook echt een feest was. Hier hebben we zo van genoten.

Ook nog wat foto's  :blush: Het zijn er best veel geworden oeps  :blush:
« Laatst bewerkt op: 14 juli 2013, 13:35:15 door BezigBijtje »

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: BezigBijtje is nu GetrouwdBijtje
« Reactie #1 Gepost op: 22 juni 2013, 22:34:31 »
Wat een heerlijke dag hebben jullie gehad! En dan ook nog van die mooie foto's!
Jullie zagen er super mooi uit. Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: BezigBijtje is nu GetrouwdBijtje
« Reactie #2 Gepost op: 22 juni 2013, 23:12:17 »
Wat een schitterende dag. Genieten met een grote G!

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: BezigBijtje is nu GetrouwdBijtje
« Reactie #3 Gepost op: 22 juni 2013, 23:16:38 »
Wat een geweldig verhaal! En jullie stralen helemaal :) Gefeliciteerd!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: BezigBijtje is nu GetrouwdBijtje
« Reactie #4 Gepost op: 22 juni 2013, 23:26:14 »
Dank jullie wel  :blush: het was zeker Genieten :)

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: BezigBijtje is nu GetrouwdBijtje
« Reactie #5 Gepost op: 23 juni 2013, 09:04:45 »
Leuk verslag BB. Je kan merken en aan de foto's zien dat jullie hebben genoten. Mooi om jullie zo te zien stralen. De liefde spat er van af.

Veertje2282

  • Gast
Re: BezigBijtje is nu GetrouwdBijtje
« Reactie #6 Gepost op: 23 juni 2013, 10:13:08 »
Als eerst gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Zo te lezen een top dag gehad met mooi weer !!!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: BezigBijtje is nu GetrouwdBijtje
« Reactie #7 Gepost op: 23 juni 2013, 10:31:55 »
Gefeliciteerd! Super leuk verslag en mooie foto's

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: BezigBijtje is nu GetrouwdBijtje
« Reactie #8 Gepost op: 23 juni 2013, 20:04:47 »
Leuk verslag om te lezen! Mooie foto's. Gefeliciteerd  :biggrin:

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: BezigBijtje is nu GetrouwdBijtje
« Reactie #9 Gepost op: 23 juni 2013, 20:08:43 »
Gefeliciteerd! Mooie jurk en leuke foto's.

Carien85

  • Gast
Re: BezigBijtje is nu GetrouwdBijtje
« Reactie #10 Gepost op: 23 juni 2013, 20:21:04 »
Van harte gefeliciteerd! Wat een mooie foto's. Jullie liefde voor elkaar straalt er van af.

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: BezigBijtje is nu GetrouwdBijtje
« Reactie #11 Gepost op: 24 juni 2013, 13:20:27 »
Gefeliciteerd! Wat een mooi verslag!

Destino

  • Gast
Re: BezigBijtje is nu GetrouwdBijtje
« Reactie #12 Gepost op: 24 juni 2013, 14:08:21 »
Gefeliciteerd! Jullie zagen er prachtig uit! :)
Wat een mooi verslag ook :)

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: BezigBijtje is nu GetrouwdBijtje
« Reactie #13 Gepost op: 5 juli 2013, 21:38:42 »
Gefeliciteerd!

Jullie zagen er prachtig uit.
(onze mannen hebben hetzelfde pak alleen in andere kleur   :biggrin:)

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: BezigBijtje is nu GetrouwdBijtje
« Reactie #14 Gepost op: 5 juli 2013, 22:16:12 »
Dank jullie wel allemaal! :)

Wij genieten nog steeds, ondanks dat we al weer 1 weekje gewerkt hebben.
Gisteren zijn de foto's op canvas aangekomen, het fotoalbum hebben we binnen. Helemaal geweldig.
Lief dat jullie zeggen dat we straalden, ik had s'avonds bijna kramp van het lachen in m'n kaken ik kon alleen maar lachen  :biggrin:

@ flower ook voor cosmo gevallen ;-)

annia

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 549
  • Geslacht: Vrouw
Re: BezigBijtje is nu GetrouwdBijtje
« Reactie #15 Gepost op: 14 juli 2013, 07:23:56 »
Van harte gefeliciteerd! Na drie keer kijken kon ik jullie ineens plaatsen..... ik heb bij jullie op de opleiding gezeten. Leuk dat jullie getrouwd zijn, geniet ervan!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: BezigBijtje is nu GetrouwdBijtje
« Reactie #16 Gepost op: 14 juli 2013, 09:07:39 »
Dankje wel annia, maakt me wel heel nieuwsgierig wie jij dan bent ;)

misseagle

  • Gast
Re: BezigBijtje is nu GetrouwdBijtje
« Reactie #17 Gepost op: 22 juli 2013, 07:05:53 »
Gefeliciteerd! Zie helaas geen foto's maar het verslag zegt ook al genoeg :)

Bruidslin

  • Gast
Re: BezigBijtje is nu GetrouwdBijtje
« Reactie #18 Gepost op: 28 augustus 2013, 17:14:10 »
Mooi verhaal!! Jammer dat ik geen foto's meer kan zien.

paula24

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3248
  • Geslacht: Vrouw
Re: BezigBijtje is nu GetrouwdBijtje
« Reactie #19 Gepost op: 28 augustus 2013, 23:49:29 »
Gefeliciteerd! Ik zie helaas ook geen foto's maar leuk verslag!
Geniet ervan!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards