collapse

Auteur Topic: Trouwen in Juli 2013  (gelezen 86802 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rapunzel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 56
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #250 Gepost op: 4 juli 2013, 21:41:21 »
-
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 13:51:59 door Rapunzel <3 »

Enitreg

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #251 Gepost op: 5 juli 2013, 09:20:42 »
Puck en meisje, mooie dag vandaag!!!

sgatje007

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #252 Gepost op: 5 juli 2013, 18:01:04 »
hoi

Ik trouw 25 juli   :cool2: :biggrin:

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #253 Gepost op: 5 juli 2013, 20:07:28 »
* breekt in*

Puck en meisje gefeliciteerd met jullie huwelijk. Veel geluk.

Voor de rest van de juli-bruidjes alvast succes met de laatste voorbereidingen en als de dag is aangebroken: geniet ervan!

*breekt uit*

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #254 Gepost op: 5 juli 2013, 22:57:34 »
Hoi meiden

Sorry dat ik zolaat er pas weer ben. Puck en man & meisje en man Heel erg gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie de dag van je dromen hebben gehad!! Aan het weer zal het zeker niet gelegen hebben!!

En wat leuk Puck, die verassing!! Hij zal het vast heel leuk vinden!

En meisje, je bedankjes zien er leuk uit!! De gasten zullen ze vast mooi vinden vandaag :D

Hier alles hectisch. Mijn moeder blijkt hodgkin te hebben dus de komende dagen weer veel ziekenhuis bezoekjes. Voorbeeldje, afgelopen donderdag laatste proefkapsel gehad (wat echt helemaal perfect was :D) en daarna voor mijn moeder gebeld om een afspraak te maken voor een pruik. Lekkere uiterste dus. Ik probeer toch zoveel mogelijk te genieten.

Inmiddels ook vrijgezellenfeest gehad. Dat was super. Even een kort verslagje:

Ik werd rond half een opgehaald op mijn werk. Ik ben opticien en ze hadden allemaal een bril op met een snor eraanvast. Voor mij hadden ze er ook een (een mooie roze haha) en een sjerp met daarop ja ik wil. Ze namen me mee voor een high tea. Tijdens het high teaen was er een quiz en voor elk goed beantwoorde vraag moest ik een bloem maken. En met die bloemen weer een boeket (2 boeketten). Nou het werd prachtig haha. Daarna werd ik mee genomen naar het stadhuis daar is een trapje en daarvanaf moest ik een boeket het publiek in gooien. Daarna liepen we een stukje. Toen zei ik nog tegen een vriendin: kijk dat is onze bruidsuite. En vervolgens liepen we erheen. En toen bleek dat ze deze hadden afgehuurd voor een fotoshoot. We kwamen binnen en in de kast hingen allemaal mooie jurken, en op de make-up tael lagen allemaal sieraden haaraccesoires etc.. en ze hadden mijn make-up daar. Dus wij ons allemaal optutten. EN toen werd er op de deur geklopt door een man. Hij zei: jullie hadden een stripper geboekt...... Haha hij bleek de fotograaf. Een hele leuke kerel. Desfeer was heel relaxt. en met mijn moeder ideaal want die zat lekker heel de tijd op bed toe te kijken. En mijn zus,vriendinnen en ik hingen daar een beetje omheen. De fotoshoot liep heel erg uit. Hierdoor kwamen we pas om 21:00 bij mijn lievelingsrestaurant aan. Daar lekker gegeten. Aan het einde kreeg ik een shirtje met een beatles tekst erop: She loves you. EN toen gingen we naar een cafe waar de mannen ook waren. Het was speciaal voor ons beatles avond. Dennis is beatles fan namelijk. Alle mannen hadden t=shirts aan met beatles teksten. Dennis ook: I wanna be your man stond daarop.

Hij had ook een hele leuke dag gehad. In antwerpen hadden ze een hele tour uitgezet met allemaal opdrachten. En bierproeverij en eten waarbij alles met bier was bereid. EN daarna dus naar het cafe.




poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #255 Gepost op: 5 juli 2013, 22:58:58 »
Oh en wij trouwen 20 juli

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #256 Gepost op: 6 juli 2013, 10:44:01 »
Ik ben er weer! Het was geweldig!!!!

Donderdagavond lagen we rond 23.00 uur in bed, ik kon voor geen meter slapen. Om 3.00 uur was ik nog wakker! Ik baalde zo!
Uiteindelijk misschien 2 uurtjes geslapen en om 6.30 uur ging de wekker! Ik voelde gelukkig nog niks van de moeheid. Lekker gedoucht, ontbeten en toen naar het huis van mijn ouders gereden waar om 8.15 uur de kapster arriveerde. Een kwartiertje later kwam de visagiste en rond 9.40 uur was ik helemaal klaar. Wat was het mooi geworden, nog mooier dan bij het proefkapsel en de proef make-up! Toen de jurk aan, sieraden om en om 10.00 uur kwam mijn vriend met de trouwauto en chauffeur. Toen ging de deurbel.. spannend! Helemaal leuk om elkaar te zien. We vertrokken naar de fotolocatie en hebben tot +/- 12.15 uur hele leuke foto's gemaakt. Daarna naar huis om te lunchen samen met de familie en om 14.00 uur reden we weg naar de trouwlocatie.
Daar aangekomen stonden alle daggasten in een haag echt superleuk. De ceremonie kon beginnen! Het enige minpuntje was dat ze de liedjes in verkeerde volgorde afspeelden, ze draaiden liedje nummer 2 eerst in plaats van liedje nummer 1. Dus bij het tekenen draaiden ze liedje nummer 3.. wel jammer maargoed. We hadden een hele leuke trouwambtenaar, en ze heeft een leuke toespraak gehouden.
Toen waren we dan echt getrouwd! Op naar de feestlocatie. Inmiddels begon de zon te schijnen, heerlijk. We hebben buiten gezeten en daarna lekker gegeten met alle daggasten. Toen was het alweer tijd om op te frissen en de eerste avondgasten kwamen al binnen.
Om 21.00 uur zouden we de openingsdans doen, we hadden zo vaak geoefend maar helaas blijkt het dansen met een jurk toch erg moeilijk, ik stond telkens op mijn jurk helaas, volgens de gasten viel het niet erg op gelukkig.
Het feest was supergezellig!! Rond 2.00 uur waren weer thuis. Nu lekker nagenieten!

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #257 Gepost op: 6 juli 2013, 10:49:16 »
poppetje, wat een vreselijk bericht! Ontzettend erg!
Wat dubbel zo zeg :( sterkte!!!


Rapunzel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 56
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #258 Gepost op: 6 juli 2013, 12:26:08 »
-
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 13:51:43 door Rapunzel <3 »

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #259 Gepost op: 6 juli 2013, 18:25:58 »
Oh fijn dat jullie trouwdagen super waren!!

En balen zeg meisje dat de openingsdans zo lastig ging met je jurk. Ik heb een andere jurk voor de openingsdans, dit ook omdat het met trouwjurk lastig is om te jiven haha. Nu blijken mijn schoenen ook niet helemaal goed te zijn. Inmiddels andere zooltjes eronder en stickers in de hiel, maandag weer les dus dan hoop ik dat het beter gaat!! En het is wel zo dat als je een foutje maakt dat jij het weet maar de toeschouwer het waarschijnlijk niet eens door heeft, dus niet te druk om maken ;) maar kan me wel voorstellen dat je als je er zo goed op geoefend hebt je ervan baalt.






poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #260 Gepost op: 6 juli 2013, 18:29:12 »

@Poppetje, Dat is geen fijn nieuws! Inderdaad 2 uiterste, maar wel fijn om je bruiloft samen mee te maken! Omdat je nu nog intenser geniet blijft het je wellicht nog beter bij!
Je vrijgezellenfeestje klinkt leuk! Een flinke dag weg geweest!



Dinsdag naar daniel den hoed ziekenhuis, dan krijgen we hopelijk alsnog het behandelplan te horen. Ik hoop alleen niet dat ze 20 juli te ziek is om erbij te zijn. Daar maak ik me nu heel erg zorgen om......  :tears: Hopelijk word ik dinsdag een beetje gerustgesteld. Uiteraard wil ik dat de behandeling zo snel mogelijk start, maar het is allemaal zo dubbel.

Rapunzel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 56
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #261 Gepost op: 7 juli 2013, 11:48:49 »
-
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 13:51:20 door Rapunzel <3 »

Saartjuh88

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #262 Gepost op: 7 juli 2013, 13:30:33 »
Hmmm to do list... Moet er ook maar aan beginnen nog 8 daagjes ben zo zenuwachtig!!! Hier komt ie in een willekeurige volgorde

1. To do list maken
2. polaroid camera mailen
3. ma afspraak kerkje en cm
4. ma afspraak paspoort
5. wo afspraak trouwambtenaar
6. do afspraak tandarts polijsten
7. nagels laten doen
8. wimper extensions?
9. zondag spray tan
10. ma als de spray tan niet mooi is heeeeeel veel douchen
10. ma feestlocatie versieren en kerk versieren
11. Stift halen voor gastenboek
12. enveloppendoos afmaken
13. logeerkamer in orde maken
14. Ik weet nog niet hoe ik mijn kapsel wil helpppppp
15. Slingers maken (ik maak deze zelf)
16. Bedankjes maken
17. Nog 1 lijst kopen voor de afwezige dag-gasten en die klaar maken.
18. waxinelichtjes kopen
19. Ringkussen krijgen van mijn moeder. Hoop dat ze hem op tijd af heeft.
20. Bloemist mailen
21. Schoenen inlopen
22. microfoon regelen



Misschien weten jullie dit kan je ook een microfoon huren die van zichzelf geluid geeft en dus niet aangesloten hoeft te worden? Installatie heeft namelijk geen microfoon uitgang.

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #263 Gepost op: 7 juli 2013, 13:41:07 »
@ Puck jij ook gefeliciteerd!!

Ik wens jullie allemaal een hele mooie en bijzondere trouwdag toe! Succes met de laatste voorbereidingen!

Wij gaan straks op huwelijksreis. Over 2 weken ben ik er weer om jullie verhalen te lezen!

Geniet van elk moment  :applaus:

ps) heb een aantal foto's naar de mail gestuurd :)
« Laatst bewerkt op: 7 juli 2013, 14:03:22 door meisje25 »

NannieJ

  • Gast
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #264 Gepost op: 10 juli 2013, 11:13:38 »
NOG 1 WEEK!!! AAAH  :biggrin:

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #265 Gepost op: 10 juli 2013, 19:40:03 »
Bij mij nog 10 dagen whaaaa, kan het aub iets later zijn.....


Maandag krijgt mijn moeder d'r eerste chemo. Dus heel hard duimen draaien dat ze op de bruiloft niet te ziek is ervan en er gewoon bij kan zijn!!

Vandaag cadeautje geruild voor getuigen, dus die staan klaar. Zit nog te wachten op wat spullen die mijn zus maakt voor mij, daar was ze vandaag druk mee bezig dus ik ben benieuwd. Zeis aan het maken:
zakdoekjes met versje voor schoonouders:
Thank you for raising your son to be the man of my dreams
 en
thank you for raising your daugther to be te woman of my dreams

kledinghangers met: Mr. Achternaam
                            Mrs. Achternaam
                            Nilles  met hondenpootje

champagneglazen: met namen en datum

twee hartjes met op de een bride en de andere groom, deze komen aan de stoelen tijdens de ceremonie

en doekjes waar de namen van de gasten opkomen. Deze komen in de bios over de stoelen te hangen zodat de belangrijkste mensen op de eerste drie rijen zitten

En zelf moet ik nog:
-morgen mijn bruidsjurk ophalen!! Ik denk heel de tijd passen, maar nu ik nadenk bedenk ik me: ik neem hem ook echt mee naar huis! Oh ineens heel zenuwachtig zeg haha
-bruidsboeket de onderkant afmaken
-cadeautjes inpakken
-kaartjes/brieven aan ouders, zussen en getuigen schrijven
-een paar foto's inlijsten (die zijn morgen klaar)
-foto's vrijgezellenfeest inplakken (die zijn over een paar dagen klaar)
-zondag fotolocatie bekijken
-menukaarten printen
-gastenboek verder in orde maken (is bijna af)
-spullen halen voor in de picknickmand voor fotoshoot

Iemand ideeen voor de spullen in de picknickmand voor de fotoshoot? Ik wil geen dingen die officieel in de koeling moeten en ook geen dingen die vlekken kunnen maken.

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #266 Gepost op: 10 juli 2013, 19:42:40 »
Ik zie trouwens ook schoenen inlopen voorbij komen. Dit bedenk ik me ook steeds, maar steeds vergeet ik het. Ik heb ze al wel een paar keer een halve dag aangehad en nergens last van dus ik denk dat het wel los zal lopen. En ik neem blaarpleisters mee ;)

Rapunzel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 56
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #267 Gepost op: 10 juli 2013, 19:55:48 »
-
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 13:50:58 door Rapunzel <3 »

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #268 Gepost op: 23 juli 2013, 10:50:27 »
Meiden hoe was jullie trouwdag??  :biggrin:

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #269 Gepost op: 31 juli 2013, 16:36:38 »
Onze trouwdag was super. Alles wat top, en we hadden het meest ideale weer wat je kan hebben. Licht bewolkt. Temperatuur was heerlijk daardoor en konden wel lekker buiten foto's maken.

Ik zal wat foto's plaatsen!

Rapunzel

  • Junior
  • **
  • Berichten: 56
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #270 Gepost op: 31 juli 2013, 17:02:02 »
-
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 13:49:06 door Rapunzel <3 »

meisje27

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 181
Re: Trouwen in Juli 2013
« Reactie #271 Gepost op: 14 augustus 2013, 15:53:24 »
Ik ben benieuwd naar jullie foto's!

Wij wachten zelf nog op de foto's van de fotograaf..

alweer bijna 6 weken getrouwd, jeetje!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards