collapse

Auteur Topic: Juni 2014  (gelezen 266921 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2014
« Gepost op: 31 juli 2013, 12:41:33 »
Hi Allemaal,

Ik dacht, misschien is het leuk om een apart topic te hebben voor bruidsparen die in Juni 2014 gaan trouwen.

Ik zal wel beginnen:
Ik ben Joyce , bijna 26 jaar en zes jaar samen met de liefste jongen die er is. We wonen in het midden van het land. Volgend jaar 5 juni word onze grote dag, ik ben heel veel zelf aan het maken, ik post ze in het DIY topic. Ik word er helemaal gelukkig van, zo word onze dag hopelijk heel persoonlijk:)

Groetjes Joyce

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Juni 2014
« Reactie #1 Gepost op: 31 juli 2013, 15:46:40 »
Sorry, verkeerd gelezen haha ik trouw in mei:D Maar voor alle juni bruidjes, veel plezier met de voorbereidingen!
« Laatst bewerkt op: 31 juli 2013, 16:11:09 door Mardai »

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #2 Gepost op: 31 juli 2013, 16:06:44 »
Dan stel ik me zelf ook nog maar eens voor ;)

Ik heet Annemiek, ik ben 32 jaar en wij wonen in een dorpje onder de rook van Rotterdam. Mijn aanstaande runt hier een cafetaria en ik ben pedagogisch medewerkster op een peuterspeelzaal.

Wij hebben elkaar ruim 13 jaar geleden leren kennen tijdens onze vakantie in Lloret de Mar. Hij is dus eigenlijk m'n vakantievriendje :p Inmiddels wonen we alweer 11 jaar samen en hebben we 3 dochters van 4, 7 en 8 jaar.

Afgelopen 20 december, we hadden toen 12,5 jaar verkering, ben ik in Parijs ten huwelijk gevraagd. We gaan 20 juni 2014 trouwen, we zijn dan precies 14 jaar bij elkaar. De voorbereidingen zijn al in volle gang!

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #3 Gepost op: 31 juli 2013, 16:13:25 »
Sorry, verkeerd gelezen haha ik trouw in mei:D Maar voor alle juni bruidjes, veel plezier met de voorbereidingen!
Anders een mei 2014 topic aanmaken ;)

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #4 Gepost op: 31 juli 2013, 17:15:16 »
Je mag er best bij hoor Mardai;)

Leuk Mamamikado, wij kennen elkaar ook van de vakantie.

Wat hebben jullie allemaal al geregeld?

Wij hebben de locatie geregeld, fotograaf in optie gezet, dj in optie en we hebben de huwelijksnacht geboekt in een hotel op loopafstand van de locatie. Het lijkt me erg leuk om daar te slapen, om zo lang mogelijk in de bruiloft ''bubble'' te blijven.

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #5 Gepost op: 31 juli 2013, 17:15:58 »
Ik ga trouwens volgende week zaterdag voor een jurk kijken, ben zo benieuwd!!

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #6 Gepost op: 31 juli 2013, 20:32:34 »
Ik ben al aan het shoppen geweest voor een jurk, ben er min of meer uit, maar wil mijn moeder ze ook nog even laten zien. Ben er namelijk van twee helemaal weg.

Wij hebben een fotograaf in optie staan.
Trouwvervoer, waar we met ons vijven inpassen (zes incl. de oppas) is geregeld
De trouwlocatie is geregeld. De diner- en feestzaal is ook geregeld. Alleen wat we gaan eten moeten we nog afspreken, maar de eigenaar is een vriend van ons, dus dat komt wel goed ;)
Wij zijn eruit wat we als bedankje willen geven, moet alleen nog tegen die tijd besteld worden, i.v.m. de houdbaarheid.
Draaiboek is ook in grote lijnen rond

We hebben trouwkaarten op het oog (zie een andere topic) maar wil nog even ervaringen van anderen afwachten.

We hebben dus nog een taart te regelen, heb al wel een leuke taarttopper gezien, die ik binnenkort wil gaan bestellen, mijn man zijn pak, onze dochters een jurk, maar dat kan ook pas op het laatste moment want ze zullen de komende 10 maanden vast nog wel groeien en dan nog meer van die kleine dingetjes.

Ben ook al uit het soort trouwboeket wat ik wil, ook de kleuren, enkel nog niet de bloemen, mijn dochters wil ik een polscorsage, mijn man krijgt een corsage op de borst, net als onze getuigen.

Ik heb een bepaalde kleur in mijn hoofd als soort van thema wat ik overal in terug wil laten komen, dus mijn man wilt zich niet te veel met alles bemoeien, want de kleur past nl. bij mijn jurk ;) Hij wil zich toch een beetje laten verrassen. Hij wilt straks ook een bijpassende stropdas, maar die wilt hij niet zelf uitkiezen, puur vanwege die kleur ;)

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #7 Gepost op: 31 juli 2013, 20:53:16 »
Wauw, je weet al precies hoe het word, was is jullie thema kleur als ik vragen mag? Hoe vinden jillie kinderen het dat mama en papa gaan trouwen?

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #8 Gepost op: 31 juli 2013, 22:38:02 »
Het wordt sowieso paars, waarschijnlijk nog met zilver erbij. De kinderen vinden het geweldig! Ze hebben ook al regelmatig gevraagd waarom ik niet hetzelfde met de achternaam heet als papa en hun, want hun tantes en oma's hebben allemaal wel de achternaam van hun man. 10 jaar geleden hadden we al plannen, maar toen kochten we de zaak van mijn man, dus ja, het was of trouwen of de zaak. Toen kwam dochter 1, 2 en 3. Toen heb ik altijd gezegd, ik wil pas trouwen als ze het bewust mee kunnen maken. Die tijd is nu dus gekomen ;)

EarlGrey86

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #9 Gepost op: 3 augustus 2013, 18:11:45 »
Hier nog een juni 2014 bruid! Ik ben Erika, 26 jaar oud en twee jaar gelukkig
met mijn vriend.  We trouwen in Delft, waar ik opgegroeid ben en waar AS heeft gestudeerd.
Vrijdag 13-6-2014 wordt "onze" dag.
 :applaus:

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #10 Gepost op: 3 augustus 2013, 19:52:49 »
Hi earlgrey, leuk dat je ook meeschrijft, hebben jullie al veel geregeld?

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Juni 2014
« Reactie #11 Gepost op: 5 augustus 2013, 10:40:21 »
 :applaus: Hier nog iemand die gaat trouwen in juni 2014. :applaus:

Mijn naam is Monique en ik ga op 6-6-2014 trouwen met mijn lieve vriend.
Ik heb eigenlijk al super veel geregeld; mijn jurk is besteld, de taart is geregeld hoewel het thema iets aangepast gaat worden. (ik dacht dat ik een kantenjurk zou krijgen, maar bij het passen stond het voor geen meter, dus moet het kant in de taart ook verdwijnen). De feestlocatie staat vast, de kerk is besproken, vervoer is gereserveerd voor ons en de fotograaf is geregeld. We zijn zelfs al in ondertrouw gegaan.

Ik wil me nu nog bezig gaan houden met het aankleding zoals bloemen e.d. Volgende week heb ik een meeting bij een zaak die deze dingen regelt en verhuurt.

Hahaha als ik het zo lees besef ik me hoe een controle freak ik ben  :blush:
Wel blij te lezen dat er meer mensen zijn die ook al veel geregeld hebben. Leuk om zo te lezen allemaal!!  :biggrin:

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #12 Gepost op: 5 augustus 2013, 15:05:31 »
Hi mona! Leuk dat je meeschrijft, jeetje wat heb je al veel geregeld!! Ik ben ook zon controle freak, soms best onhandig vind je niet? Soms denk ik wel eens, laat het nou een beetje los, maar blijf dat lastig vinden.

Waar heb je jurk vandaan? Hoe vond het op te passen? Ik ga as zaterdag voor het eerst, ben zo benieuwd! Wat voor thema hebben jullie? Ga je ook dingen zelf maken of vind je dat niet leuk?

Waar trouwen jullie?


mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #13 Gepost op: 6 augustus 2013, 13:16:26 »
Hoi Mona, welkom!!

In ondertrouw zijn wij ook al gegaan hoor. Maakt het toch allemaal wat definitiever ;) Wij vertrekken zeer binnenkort op vakantie, daar gaan we o.a. op ons gemakje eens even nadenken over wat er allemaal in onze huwelijkse voorwaarden moet komen te staan, dan kan de afspraak met de notaris ook gepland worden.

EarlGrey86

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #14 Gepost op: 8 augustus 2013, 16:15:39 »
Hi earlgrey, leuk dat je ook meeschrijft, hebben jullie al veel geregeld?

Wij hebben het stadshuis geregeld, de datum aan onze parochie doorgegeven en een optie
genomen op een locatie voor de receptie/diner/het feest. Nu nog even de offerte afwachten!
Morgen hebben AS en ik een overleg op de locatie.
Ook hebben we al een overleg gehad met onze CM's en hebben we onze wederzijdse zussen gevraagd als getuigen.
Mijn zus is gediplomeerd visagiste, en zij is ook al "geboekt".
Ook hebben we de naaste familie en goede vrienden gebeld om de datum door te geven.
Ik vind dat we lekker op schema liggen  O0
Onder tussen is AS zijn indrukwekkende collectie orgelcd's ingedoken om muziek uit te zoeken voor de
mis. Hij is zelf jarenlang organist geweest en heeft op veel bruiloften achter het orgel gezeten.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #15 Gepost op: 14 augustus 2013, 12:49:09 »
Hai hai!

Hier nog een Juni 2014 bruidje!

Mijn naam is Anne, ik ben 27 (bijna 28  :biggrin:) jaar en op 13-06-2014 trouw ik met mijn vriend Dennis.
Op 30-01-2012 heeft hij mij (eindelijk!!) ten huwelijk gevraagd. 11 jaar en 2 prachtige dochters later vondt hij dit toch wel een mooi moment.

Ik ben ontzettend benieuwd naar de ideeen die iedereen heeft en hoe iedereen de organisatie aanpakt!

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #16 Gepost op: 14 augustus 2013, 13:14:09 »
Welkom Anne, leuk dat je meeschrijft. Mijn vriend heet ook Dennis;) , Fijn he, dat wachten op die kerels haha.Ligt misschien aan de naam :biggrin:. Wij vinden de voorpret erg leuk, in het begin as het even aftasten hoe we het allebei voor ons zagen, maar eigenlijk ware we het gauw over alles eens. Dat vind ik heel fijn.
Ik heb afgelopen zaterdag mijn jurk gevonden, liefde op het eerste gezicht :blush:.
Moet nu nog heel lang wachten op de eerste pas (26 maart), maarja, nu kan ik er in ieder geval over dromen.
Wij hebben de locatie vast staan en de fotograaf ook. De rest hebben we wel in ons hoofd maar is nog niet helemaal duidelijk. We gaan zondagmorgen op vakantie naar Italie, daar gaan we foto's maken voor de save the date kaart.
Hebben jullie een thema in jullie hoofd? Wij hebben een beetje een vintage thema. Lekker aan het knutselen geslagen, veel daarvan zet ik ook in DIY topic.

@earlgrey, Wat gaaf dat je vriend op de orgel heeft gespeeld. Jullie gaan dus ook in de kerk trouwen of begrijp ik dat verkeerd.
Hebben jullie al een offerte gekregen?
Leuk om dat te regelen he? Dan krijgt het steeds meer vorm.

franwam

  • Junior
  • **
  • Berichten: 55
Re: Juni 2014
« Reactie #17 Gepost op: 14 augustus 2013, 14:53:15 »
De mijne heet ook Dennis... :)

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #18 Gepost op: 14 augustus 2013, 15:36:32 »
Haha, het zal wel aan de naam liggen dan!

Wij hebben de meeste "grote" dingen al wel vastliggen. De locatie voor het feest, het gemeentehuis, de fotograaf, de auto, de DJ....

In september gaan we op vakantie (ook ItaliĆ«  :biggrin:) en daarna willen we naar de Love and Marriage beurs gaan om ideeen op te doen.

Een thema hebben we nog niet echt. Wel themakleuren (paars, grijs, wit). Ons feest geven we bij een Beachclub, dus misschien gaan we het wel een beetje in dat thema houden. We trouwen pas om 14 uur 's middags, dus het is niet zo'n hele lange dag en we gaan geen receptie doen. Iedereen is gewoon welkom op het feest zelf!

Voor de jurk ga ik pas in oktober op pad. Ik zit me er zelf nu al zo lekker over te maken en kan eigenlijk niet wachten, maar anders duurt het nog zo lang!
Maar het uitzoeken was vast echt geweldig of niet?

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #19 Gepost op: 14 augustus 2013, 15:37:39 »
@ Franwam: ook zo lang moeten wachten op het aanzoek?  ;)

De fotograaf hebben we trouwens ook al geregeld!

franwam

  • Junior
  • **
  • Berichten: 55
Re: Juni 2014
« Reactie #20 Gepost op: 14 augustus 2013, 15:44:18 »
Nee, vergeleken met jou viel dat wel mee! We zijn nu 3,5 jaar samen...

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #21 Gepost op: 14 augustus 2013, 16:09:12 »
O ja dan valt het wel mee.
Wanneer is voor jullie de grote dag?

franwam

  • Junior
  • **
  • Berichten: 55
Re: Juni 2014
« Reactie #22 Gepost op: 14 augustus 2013, 16:24:48 »
We hadden in eerste instantie vrijdag 13 juni in gedachte maar de lokatie van mijn voorkeur was op die dag al niet meer beschikbaar. We hebben nu een eerste optie voor donderdag 5 juni. Het blijkt ook dat het soort lokaties wat wij willen vaak een minimumomzet hanteren op vrijdagen en uit de eerste offerte bleek al dat we die niet gingen halen. Vandaar dat we geswitched zijn naar een donderdag.

Vrijdag naar de lokatie! Ben heel benieuwd. De eerste waar we hebben gekeken was het toch niet voor mij dus ik hoop dat dit het is!

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #23 Gepost op: 14 augustus 2013, 17:45:19 »
Haha , grappig dat ze alledrie dennis heten, dat schept een band :biggrin:, ik vond het passen heel erg leuk. Het gaf ook wel een soort rust dat ik weet welke jurk het word. Het grappige is dat ik al anderhalf jaar die jurk in mijn hoofd heb. Ik dacht; als ik ooit ga trouwen wil ik die passen. Ik had hem aan en ik kreeg de grijns niet meer van mijn gezicht :blush:. Leuke themakleuren. Ik vind het echt superleuk als het een geheel word.  Leuk dat je het in een beachclub houd zeg, voor ons was dat echt te ver rijden.

Leuk dat je naar de lokatie gaat franwam. Mijn vriend had wel even moeite met de switch naar donderdag. Maar voor ons was de lokatie ook onbetaalbaar op vrijdag. En het was zo mooi. Na veel gepraat erover toch gedaan. Het is de donderdag voor Pinksteren dus stel dat gasten de vrijdag vrij nemen hebben ze lang weekend.



franwam

  • Junior
  • **
  • Berichten: 55
Re: Juni 2014
« Reactie #24 Gepost op: 14 augustus 2013, 17:56:13 »
Bij ons was ik degene die behoorlijk moeite had met de switch ;-). Ik was met name bang dat mensen het vervelend zouden vinden om twee dagen vrij te nemen, of de volgende dag weer vroeg moeten werken en dat mensen niet op m'n feest zouden komen. Dat moeten we nog even afwachten maar de daggasten vinden het in ieder geval allemaal geen probleem bleek later toen ik het ging vragen!

We gaan bij Klooster Bethlehem kijken vrijdag. Hoop zo dat het is zoals op de foto's! Anders moeten we weer opnieuw gaan zoeken....

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards