collapse

Auteur Topic: Juni 2014  (gelezen 266587 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #50 Gepost op: 9 september 2013, 20:51:19 »
Wlkom Spacekitten. Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Ik hoop ook voor je dat 6-6 nog vrij is!

Als je eenmaal begint met regelen, gaat het opeens hard ;)

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #51 Gepost op: 16 september 2013, 17:02:17 »
Dank je!

De dag is al gereseveerd bij de gemeente (op de tijd die we willen) 10 okt gaan we echt in ondertrouw en hopelijk ligt het dan ook echt vast :D

Yvonnuhhh

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
Re: Juni 2014
« Reactie #52 Gepost op: 17 september 2013, 19:49:45 »
Hallo,

Hier ook een juni bruidje :)
Wij gaan 20 juni 2014 trouwen.
Wij hebben best al veel geregeld..ik ben nogal een stresskip dus dan maar alles mooi op tijd regelen.
Ik heb zaterdag mijn trouwjurk gekocht, wat een leuke ervaring was dat.
Ik kijk zo ontzettend uit naar onze trouwdag..maar vind het ook wel erg spannend allemaal.

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #53 Gepost op: 20 september 2013, 21:33:55 »
@Yvonnuhhh
Wij gaan ook 20 juni trouwen. Heeft de 20ste nog een speciale betekenis voor jullie?

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #54 Gepost op: 21 september 2013, 00:46:35 »
Hai spacekitten en Yvonnuh!
Gefeliciteerd met jullie plannen!
@ Yvonnuh: leuk dat je je jurk gevonden hebt! Is het geworden wat je vantevoren voor ogen had? Of iets totaal anders?

Yvonnuhhh

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
Re: Juni 2014
« Reactie #55 Gepost op: 21 september 2013, 19:43:01 »
@mamamikado Wat leuk dat jullie ook op 20 juni gaan trouwen, gefeliciteerd! Wij zijn dan 12,5 jaar samen dus vonden dit dan wel een hele mooie datum. Heeft deze datum voor jullie ook nog een speciale betekenis?


@ItsAnne Dankjewel! Het is inderdaad geworden wat ik in gedachten had. Het is een VeraBride jurk, wit van kleur met sleep en sluier...hier droomde ik al van toen ik nog een klein meisje was..haha.


ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #56 Gepost op: 22 september 2013, 09:22:17 »
O leuk dat het dus echt is geworden wat je altijd al wilde!
Ik "mag" 5 oktober eindelijk, zo'n zin in!!

Yvonnuhhh

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
Re: Juni 2014
« Reactie #57 Gepost op: 22 september 2013, 13:57:27 »
@ItsAnne Wat spannend! Heb jij al een beetje in gedachten wat voor jurk je wilt hebben?

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #58 Gepost op: 22 september 2013, 17:18:27 »
Ik heb een heleboel in gedachte, maar qua stijl loopt het nogal uiteen. Ik denk dat ik dus wel een klein drama wordt voor de verkoopster ;)

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #59 Gepost op: 23 september 2013, 00:41:18 »
@Yvonnuhhh:
 20 Juni zijn wij precies 14 jaar samen ;) Afgelopen 20 december, ons 12,5 jaar samenzijn ben ik ten huwelijk gevraagd.

@ItsAnne: spannend, ik moet helaas even wachten met passen tot mijn moeder terug is van vakantie, ben de eerste keer, in juni, ook al zonder haar geweest, omdat ze op vakantie waren, maar toen nog niet mijn definitieve keuze gemaakt. Dat heb je he met "oudere" mensen.

a.s. dinsdag gesprek met de fotograaf, ik ben benieuwd, het wordt nu allemaal zo echt, en steeds meer puzzelstukjes vallen op hun plaats.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #60 Gepost op: 26 september 2013, 16:29:20 »
En Mamamikado: hoe was de fotograaf? Dacht in het 2014 topic al iets gezien te hebben, maar daar mis ik soms berichtjes gewoon omdat het erg druk is ;)

Wij gaan zondag naar de Love&Marriage beurs. Ben heel benieuwd, vooral omdat dat eigenlijk helemaal niets voor ons is! Door vrienden overgehaald te gaan, want "het hoort bij de ervaring"  :blink: We zullen zien.....

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #61 Gepost op: 26 september 2013, 16:29:45 »
O en Joyce, hoe gaat het met je DIY projectjes?

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #62 Gepost op: 26 september 2013, 16:46:50 »
Even update; vandaag een oud collega gemaild die heel goed kan fotograferen en wat blijkt, het lijkt hem heel leuk om te doen, mocht hij die dag kunnen.
 
Omdat ik hem als collega goed kende weet ik wat voor persoon het is en ik ken zijn werk. Nu nog even kijken hoe lang we die dag willen dat er gefotografeerd word, een album willen (of de originele bestanden alleen) enz. en dan weten we ook wat het ons gaat kosten :)

Ringen zijn we ook al bijna uit nu...
@mamamikado dus ja het gaat idd hard ineens haha!

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #63 Gepost op: 26 september 2013, 16:56:46 »
Klinkt goed Spacekitten!
Wat voor een ringen zijn het bij jullie geworden?

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #64 Gepost op: 26 september 2013, 21:03:41 »
Sorry voor mijn afwezigheid, beetje druk met van alles. Mijn diy projectjes staan in het DIY topic mocht je ze willen zien. Heb alweer wat dingen af maar ook met veel tegelijk bezig☺.

Leuk dat je naar de beurs gaat, laat je weten hoe het was?

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #65 Gepost op: 26 september 2013, 22:06:07 »
Ik wil 19 of 20 oktober naar L&M gaan met mijn moeder ;)

De fotograaf was goed bevallen, alleen we waren nogal geschrokken van de albumprijs.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #66 Gepost op: 27 september 2013, 18:05:14 »
Ja ik dacht iets voorbij te hebben zien komen van €600 voor het album? Of was dat nou iemand anders?

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #67 Gepost op: 27 september 2013, 21:06:52 »
Ja ik dacht iets voorbij te hebben zien komen van €600 voor het album? Of was dat nou iemand anders?

Dat was ik inderdaad, heb gisteren mijn zus aan de lijn gehad, zij was toen 750,- kwijt, valt dit nog mee ;)

Wat kunnen nog andere opties zijn? De shoot willen we graag door haar laten doen.

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #68 Gepost op: 27 september 2013, 23:07:33 »
Zelf het album maken? Zou dat een optie voor je kunnen zijn? Ik vind het wel belachelijk veel geld als ik heel eerlijk mag zijn  :jawdrop:

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #69 Gepost op: 27 september 2013, 23:15:56 »
Het "probleem" met zelf maken is dat jezelf moet gaan fotoshoppen e.d., dingen op de juiste kleur bewerken, bijsnijden, indelen enz. en dat het heel veel tijd kost als je dit niet altijd doet.moet toegenomen dat ik mezelf ook de tijd niet gun ;) Eerlijk gezegd vind ik niet alle zelfgemaakte fotoboeken altijd even mooi, maar goed dit ligt aan de maker ;)

Er was ook nog een budgetalbum, zal eens vragen wat dis kost en wat het betekend

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #70 Gepost op: 28 september 2013, 08:15:08 »
Het "probleem" met zelf maken is dat jezelf moet gaan fotoshoppen e.d., dingen op de juiste kleur bewerken, bijsnijden, indelen enz. en dat het heel veel tijd kost als je dit niet altijd doet.moet toegenomen dat ik mezelf ook de tijd niet gun ;) Eerlijk gezegd vind ik niet alle zelfgemaakte fotoboeken altijd even mooi, maar goed dit ligt aan de maker ;)

Er was ook nog een budgetalbum, zal eens vragen wat dis kost en wat het betekend

Daar heb je idd wel gelijk in. Als je het niet vaak doet is dat misschien niet even handig. Onze fotograaf maakt geen albums, maar heeft al wel aangeboden hiermee te helpen. Daarnaast weet ik dat er ook fotografen zijn die aanbieden om een album te maken ondanks dat ze de foto's niet hebben gemaakt.
Aan de andere kant: als het goed is trouw je maar 1 keer en tja: foto's zijn toch wel een belangrijk onderdeel van de dag

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #71 Gepost op: 28 september 2013, 09:36:06 »
Die laatste gedachte deel ik ook ;)

Wordt dus nog even een hele harde brainstorm-sessie ;)

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #72 Gepost op: 2 oktober 2013, 11:57:41 »
Ik moet toch even wat kwijt.....
Normaal gesproken ben ik iemand die heel relaxed is, alles onder controle heeft en echt geen last van stress heeft. Maar.....aanstaande zaterdag staat mijn jurkenjacht op het programma en ik ben me er toch druk om het maken! :jawdrop:

Ik weet niet wat voor een jurk ik wil, ben bang dat ik niets kan vinden en gillend die winkel(s) ga verlaten.

Herkent iemand dit? En hoe hebben jullie je voorbereid?

Sorry.....moest het even kwijt.....

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #73 Gepost op: 2 oktober 2013, 13:17:47 »
@It's Anne:
Ik heb me georienteerd via internet. bij verschillende bruidswinkels en ontwerpers gekeken naar de collecties. Daarnaast heb ik ook gegooled welk model jurk er bij mijn lichaamsbouw past. Daar weer verder mee georienteerd op internet

De jurken die ik in gedachten had pasten gelukkig ook in het echt bij mijn lichaamsbouw ;) Dus ja, dit werkte goed bij mij...maar wellicht zijn er nog bruiden in spé met andere tips...

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #74 Gepost op: 2 oktober 2013, 14:49:28 »
Klinkt goed Spacekitten!
Wat voor een ringen zijn het bij jullie geworden?

Het worden witgouden ringen met één robijn in iedere ring.

@ItsAnne, ik heb veel via internet gekeken, maar had ook een heel handig appje gevonden voor mijn telefoon, daar kon ik favorieten opslaan en aangezien mijn telefoon meeging naar de passessies kon ik mijn voorbeelden meteen laten zien (via de app kon je vanalles instellen, van lichaamsvorm tot bh maat hahaha)

@mamamikado, 600,- is echt veel geld voor een album! Ken je niet iemand die goed is in het in elkaar zetten van albums? Dan hoef je het alsnog niet zelf te doen.

Ik doe het wel zelf, maar dat is meer de perfectionist in mij.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards