collapse

Auteur Topic: Augustus 2014  (gelezen 579294 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #125 Gepost op: 1 december 2013, 13:39:49 »
Noogle, hoe was het passen??

Wij zien elkaar gewoon thuis al. Dan in het Koetshuis, komen wij aan terwijl de gasten buiten op ons wachten en dan stappen we uit de auto. Dan gaan de gasten naar binnen en wij wachten via de zijkant even. Dan loopt mijn as naar voren en dan volgen mijn papa en ik.

Ik heb mijn droomjurk besteld. Ben er helemaal verliefd op!  :wub: :wub: :wub:
Mijn aanstaande ging alleen pakken passen, hij wilde er één op maat laten maken. Heeft 'ie er toch een gekocht, haha. Helemaal happy allebei dus. En lekker op tijd geregeld. Mijn jurk komt eind maart / begin april binnen, can't wait! Kan ook niet wachten om mijn aanstaande te zien :wub:


Noogle

  • Gast
Re: Augustus 2014
« Reactie #126 Gepost op: 1 december 2013, 23:19:37 »
@Stephanie,
Gefeliciteerd met je ondertrouw!

Lijkt mij ook ontzettend romantisch hoor, maar inderdaad zo'n gedoe, en dan loopt mijn draaiboek al helemaal in duigen hahaha

@Marieke
Wat leuk dat je je droomjurk hebt. Ik ben zo benieuwd naar jullie jurken hihihi.
En wat goed dat Willem al een pak heeft!!!
bedankt voor jullie ceremonie omschrijving, daar kan ik wel wat mee ;-)



Het passen...tja zo lastig! Ik heb ongeveer 5 jurken aangehad.
ik ben niet de slankste en ik heb dus een hele doos tissues gebruikt om mijn oksels te deppen want het zweet brak me uit. Was zo zenuwachtig!!!
De eerste jurk was de jurk die ik in mijn hoofd had, en hij was mooi maar geen wow. En dat was eigenlijk best een tegenvaller voor me....Beetje verdrietig werd ik er wel van.

Andere jurken waren het ook niet helemaal. Van 1 jurk was het lijfje echt prachtig en zat echt supermooi, maar de rok vond ik te prinsenssenachtig, en dat is iets wat ik dus niet ben ;-)
Een andere jurk weer vond ik eigenlijk helemaal mooi, zat ook geweldig, maar ik miste iets. Het was het net niet helemaal.

Ik ga dus denk ik binnenkort naar anastasi in nieuwegein, met de foto's van de jurken en kijken of zij ideeën heeft. Ik wil nog steeds een zwarte jurk, dus ik denk dat er met mijn wensen niets anders op zit dan er één te laten maken.
Heel spannend, want ik ben een verschrikkelijke twijfelaar en super perfectionistisch dat ik mezelf soms wil drogeren van stress  :blink:
Maar anderzijds ook wel heel erg leuk!!


Ik heb vandaag heel brutaal aan de locatie gevraagd of de bediening ook andere kleuren kan dragen dan zwart.
Mijn dresscode is "white and grey and a touch of purple" en als ze in het zwart zijn zou ik dat een beetje jammer vinden.
Klink ik nu als een terrorbruid  :blush: :blush:

Ik heb trouwens bij de action mooie grote cilindervazen gehaald. Helemaal blij mee. En heel goedkoop.
Merk wel dat december zo'n stressmaand is. En daarbij is vandaag mijn beste vriendin en getuige bevallen van haar zoontje ( 8 weken te vroeg) gelukkig gaat alles goed, maar ben een beetje adhd....

In januari gaan we maar weer verder met al het geregel. ( Als ik het los kan laten tenminste).


Fijne maandag alvast!
 :handshake:

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #127 Gepost op: 7 december 2013, 10:44:31 »
Whaaa.. Wij hebben als cadeau van mijn vader de vliegtickets voor de huwelijksreis gekregen!! De vliegtickets hebben een waarde die wij eigenlijk als totaalbudget voor de huwelijksreis hadden. We kunnen nu dus echt overal heen waar we willen!

Zie ik daar de blauwe zee van de Malediven?? Of toch Zanzibar??  :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #128 Gepost op: 10 december 2013, 12:06:03 »
@ Stephanie: Elkaar pas bij de ceremonie zien lijkt me ook erg onhandig. Wij laten ook eerst de foto's maken. Mijn vader geeft me ook niet weg. Hij vind dat denk ik net als ik wat ouderwets. Maar dat vind ik juist zo leuk aan trouwen. Dat iedereen lekker zelf bepaald wat ze wel en niet willen.

@ Marieke: Wat leuk dat je al je droomjurk hebt besteld. Mijn schoonmoeder heeft het ineens in haar hoofd gehaald dat ze het pak van mijn vriend gaat betalen. Heel lief natuurlijk, maar we willen het heel eenvoudig houden. Ik denk dat ze bang is dat we in spijkerbroek trouwen ofzo :biggrin: . Ik wil geen dure jurk, maar ik wil wel jurk.

@ Noogle: Spannend om een jurk te laten maken. Leuk kleur thema trouwens. Ik was laatst aan het na denken over de kleuren en toen vroeg ik het aan mijn vriend en die zei meteen paars. Ik had daar zelf nog niet aan gedacht, maar het pas helemaal bij mij. Ik zat dus al te kijken naar mooi paars lint enzo. Gefeliciteerd trouwens met je vriendin. Mooi dat alles goed gaat met de kleine.

@ Stephanie: Wat een gaaf kado.

@ Pitahaya: Wat fijn dat deze winkel wel leuk was. De voorbereidingen gaan bij jullie ook hard.

Wij hebben helaas nog een hoop andere dingen aan ons hoofd, dus momenteel zit er nog weinig schot in de zaak. Mijn moeder, broer en schoonzus weten wel inmiddels dat we gaan trouwen. Mijn moeder had het helemaal niet van ons verwacht. Mijn broer vond het helemaal geweldig. Aankomend weekend gaan we waarschijnlijk bij mijn vader langs.


Noogle

  • Gast
Re: Augustus 2014
« Reactie #129 Gepost op: 10 december 2013, 12:57:14 »
Hoi Meiden,

Ik loop een beetje over deze maand. Zoveel te doen en te regelen. Kom niet aan huwelijkszaken toe.

@Stephanie
Wow waanzinnig zeg, tickets cadeau!!! Ben niet jaloers hoor :P

@Pitahya
Ohhhh je jurk, dat wordt m hoor. Schoonmoeder al meegekeken?!
Wat goed dat je zo'n goed gevoel hebt bij de fotograaf :)
Leuk hoor! Onze fotograaf is niet heel erg bijzonder, maar gewoon betaalbaar. En dat is vooral omdat foto's bewerken één van mijn hobbies is, en ik het leuk vindt om een hoop zelf te bewerken. In principe hoeft hij alleen maar te schieten en kan ik zelf aan de slag.

@Ananta
Leuk ook paars :)
Ik heb zelf heel veel uit China besteld. Scheelt zo veel geld. Lint, strikken, zelfs kunstbloemen. Echt voor een appel en een ei :)




Wij hebben nog steeds geen DJ
en ik heb ook nog steeds geen kapper.
En ook al duurt het nog 8 maanden, ik kan daar nu al onrustig van worden  :blink:




ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #130 Gepost op: 10 december 2013, 14:37:30 »
Ik zat inderdaad ook in china te kijken. Mijn vriend besteld vaker kleine dingen op die manier en hij is daar altijd blij mee. Eigenlijk moet ik eerst eens een lijstje maken van dingen die we nodig hebben.

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #131 Gepost op: 10 december 2013, 16:41:39 »
Wat lief dat je vader vroeg of hij je mocht weg geven.

Wij trouwen ook pas om 3 uur. Bovendien willen we ook onze hond op de foto's hebben. Het is dus handig om het van tevoren te doen zodat iemand hem na de foto's naar het oppas adres kan brengen. Het feest is heel waarschijnlijk (of we moeten nog de staatslotterij winnen) in onze eigen tuin en aan een receptie doen we niet. Dus we gaan zelf versieren. Onze buren zijn wel wat gewent met de feestjes die ze zelf geven, dus ik verwacht geen problemen.

De make-up ga ik aan een vriendin vragen, maar wat haar betreft weet ik nog niet wat ik wil. Ik wil er iedergeval binnenkort weer een flink stuk af hebben, omdat dan mijn eigen krullen weer zichtbaar worden. Maar ik kan het natuurlijk ook verder laten groeien. Mijn vriend leek het wel mooi als ik het laat invlechten, maar ik vind mezelf er dan zo streng uit zien en ik wil juist geen hele formele dag er van maken.

Ik ben wel benieuwt wat mijn vader gaat zeggen als we het vertellen.

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #132 Gepost op: 11 december 2013, 10:16:50 »
Mijn haar valt nu net over mijn schouderbladen en dan zit er wel slag in, maar pluist het vooral heel erg. Vorig jaar had ik een bob waarbij mijn haar net in een staartje kon en dan heb ik echt krul. Ik heb het voor gelegd aan mijn vriend en die ging er over na denken.

We gaan waarschijnlijk zaterdag langs, maar ik moet nog even vragen of hij wel thuis is. Het weekend daar op hebben we een feestje met de hele familie. Mijn moeder moet tot die tijd nog haar mond houden tegen mijn oma.

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #133 Gepost op: 11 december 2013, 17:08:38 »
Mijn moeder had trouwens niet van ons verwacht dat we zouden gaan trouwen, omdat we al een samenlevingscontract hebben. Ze weet natuurlijk ook niet dat we het er al jaren over hebben, maar dat het er gewoon nog niet zo van kwam. Ze vind het heel erg leuk dat ze straks mee mag een jurk uitzoeken samen met mijn schoonmoeder. Ze vreesde geloof ik een beetje dat ik alleen zou gaan. Nou ik neem die twee eigenwijze kleine vrouwtjes wel mee. Ik vrees alleen dat ze alles mooi gaan vinden :biggrin: . Het grappiste vond ik nog dat zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder bijna meteen zeiden: Oh dan moet ik een nieuwe jurk voor mezelf kopen.

Mijn moeder en mijn schoonmoeder trouwens ook begonnen ook al over wat we willen hebben. Om eerlijk te zijn vinden we dat eigenlijk niet zo belangrijk, want we willen gewoon een heel mooi feest met iedereen waar we om geven. En om nou tegen iedereen te zeggen dat we een wasdroger willen is ook niet zo handig. Straks hebben we er 4. Een envelopje op de kaart vind ik ook niks. Mensen kunen dat zelf ook wel bedenken. Maar ja deze vraag gaat straks als de hele familie het weet vast vaker komen. Gaan jullie een cadeau suggestie op de kaart zetten? Of hoe lossen jullie dat op?

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #134 Gepost op: 12 december 2013, 22:19:11 »
Een bijdrage voor een vakantie kan ook. We hebben gelukkig nog even om te bedenken wat we doen.

Wat jammer dat je schoonmoeder ziek is. Ik hoop dat ze zich snel weer goed voeld.

Ik weet nog niet precies wat voor jurk ik wil. Ik heb een klein budget, dus dat word nog zoeken.

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #135 Gepost op: 15 december 2013, 21:04:42 »
Mijn vader vond het heel leuk dat we kwamen vertellen dat we gaan trouwen. Toen ik vroeg of hij mijn getuigen wilde zijn werd hij daar wel even emotioneel van.

Mijn vriend kon het inmiddels ook niet meer voor zich houden en heeft het aan zijn vrienden verteld. Die waren wel verrast, maar vinden het ook erg leuk.

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #136 Gepost op: 20 december 2013, 15:05:21 »
Wat is het lekker rustig hier.

Nou mijn moeder vind het zo geweldig dat we gaan trouwen, dat ze al van alles aan het verzinnen is. Ze heeft zo ongeveer al uit gezocht wat ik aan moet :biggrin: . Ik laat haar nog maar lekker fantaseren, maar ik bepaal uit eindelijk wel zelf wat voor jurk het word.

Zondag vertellen we het aan de rest van de familie en dan weet eigenlijk iedereen het. Ik heb het vanmiddag ook maar aan mijn collega's verteld. Zoals ik al dacht ging het meteen over taart mee nemen. Nou dat komt wel goed.

Voor mijn vriend begint het nu eindelijk ook meer te leven, omdat hij het er met mensen over heeft.

Iedereen alvast een hele fijne Kerst en een heel gelukkig nieuw jaar toegewenst!

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #137 Gepost op: 21 december 2013, 14:11:45 »
Wat vervelend dat je nu met je gezondheid zit Pitahaya. Hopelijk gaat het snel weer beter met je. Spannend om weer te gaan kijken naar je jurk.

We hebben alleen nog maar leuke reacties gehad. Mensen zijn heel benieuwt wat we er van gaan maken. Dat zijn we zelf ook :biggrin: .

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #138 Gepost op: 22 december 2013, 10:06:02 »
Hoi allemaal,

Lang geleden.. Sorry! Heel druk, ook met trouwdingetjes hoor!
Wij zijn inmiddels heeeeel ver op weg. Het pak is gekocht, mijn jurk is besteld. We hebben vervoer, een fotograaf, een videograaf en de locatie is natuurlijk rond. Afgelopen donderdag is mijn broer in de rechtbank beëdigd als eenmalig BABS. Hij gaat ons trouwen! Het was echt heel leuk en de rechter deed het ook leuk. Het officiële tintje maakte het ook wel leuk :) En volgende maand (9 januari) gaan we in ondertrouw!

Ananta, fijn dat iedereen zo goed reageert! Dat is alleen maar super!

Pita, ik hoop dat met jou alles snel beter zal gaan. Klinkt niet zo lekker :( Ben heeeel benieuwd naar je jurk haha!

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #139 Gepost op: 23 december 2013, 11:44:19 »
Nou de rest van de familie weet nu ook dat we gaan trouwen. We kregen bijna zelf niet de kans om het te vertellen, omdat mijn moeder het niet meer voor zich kon houden en al riep dat wij iets gingen vertellen. Ze vind het zo leuk. Ik geloof dat het voor haar toch anders is dan toen mijn broer ging trouwen. Als ik het aan haar zou overlaten dan trouw ik waarschijnlijk in de grootste sisi jurk die ze kan vinden :biggrin: . Gelukkig kies ik zelf een jurk uit.

Marieke wat spannend dat je broer nu beëdigd is en dat jullie al zo snel in ondertrouw gaan.

Noogle

  • Gast
Re: Augustus 2014
« Reactie #140 Gepost op: 30 december 2013, 22:06:54 »
Hi Allemaal.

Ik wil jullie alvast een fijne jaarwisseling toewensen. Na de drukte van de dagen kom ik wat vaker buurten en staat mijn hoofd hopelijk wat meer richting bruiloft.
Inmiddels is wel onze website klaar. Omdat ik niet met mijn volledige naam op het forum wil mogen degene die hem graag willen bekijken dat even laten weten, dan stuur ik de link via een privébericht.

Groetjes en hou je vingers heel, er moet nog een ring om ;-)

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #141 Gepost op: 2 januari 2014, 14:43:15 »
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Hier zijn alle vingers nog heel, want we hebben gekeken naar het vuurwerk van de buren. Toch een raar idee dat we dit jaar gaan trouwen.

Wat leuk dat jullie website klaar is Noogle. Ik moet maar eens overleggen of dat niet handig zou zijn voor ons. We waren wel al aan het bedenken dat we niet te lang willen wachten met de uitnodigingen. Iedereen weet nu wel de datum, maar of ze het ook onthouden zonder kaart vraag ik me af. Alleen moeten we nog bedenken wie de ceremoniemeester word, want het is wel handig om die op de kaart te zetten als contactpersoon. Verder verwachten we alleen dat die persoon op de dag zelf alles een beetje in de gaten houd. Maar we weten niet zo goed wie we hier voor moeten vragen.

Mijn moeder is geloof ik een beetje boos op me, omdat ze geen getuigen is en mijn vader wel en ik vond de trouwjurk die ze geregeld had ook al niet mooi en wilde er niet in trouwen. Het was heel lief bedoeld van haar, maar het paste zo niet bij mij. Ik begin nu wel een beetje op te zien tegen het passen van jurken. Gelukkig gaat mijn schoonmoeder ook mee en die staat meer aan mijn kant. Ik twijfel nog of ik mijn schoonzus ook mee vraag.

Vrienden beginnen nu ook al aan te dringen dat we beide iemand moeten kiezen om onze vrijgezellenfeesten te organiseren. Daar zijn we opzich wel uit. Ik wil mijn schoonzus daar ook bij hebben, maar ik twijfel nu alleen of ik dan mijn andere schoonzusje ook op het lijstje moet zetten. Ik vrees dat zij minder goed in de groep zal liggen en ik weet sowieso niet of ze daar op zit te wachten.

Dit weekend hebben we het ieder geval te druk om veel aan de bruiloft te denken, want onze bruidsmeisjes komen logeren. Dat word dus pannenkoeken bakken en naar de kinderboerderij :biggrin: .

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #142 Gepost op: 6 januari 2014, 12:30:11 »
Nog een heel gelukkig nieuw jaar allemaal!

Hier lagen alle trouwplannen even een beetje stil, door alle drukte.
We gaan nu natuurlijk donderdag in ondertrouw. Mijn zus gaat mee om foto's te maken. Daarna gaan Willem en ik naar Amsterdam, om daar lekker wat te eten in de stad en een hotelletje te pakken (yay voor Groupon en VakantieVeilingen). De volgende dag rijden we dan naar het Noordne van het land, omdat we graag iets van Nederland willen zien. We hebben dan een hotelletje bij Groningen.

Woensdag is mijn vaste vrije dag, dus ik heb een lekker kort werkweekje zo :)

Ananta, regelen jullie zelf het vrijgezellenfeest? Ik laat me gewoon verrassen, als men dat uberhaupt al voor me doet. Denk dat de mensen die mij goed kennen toch wel weten wie ik erbij wil hebben...

Noogle, ik heb je een PB gestuurd over de website!

Hoe gaat het met de rest?? :D

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #143 Gepost op: 7 januari 2014, 09:39:44 »
Wat leuk dat jullie er ook nog een paar dagen lekker weg gaan Marieke.

We regelen niet zelf ons vrijgezellenfeest, maar vrienden staan er op dat we beide iemand aanwijzen die er verantwoordelijk voor word. We kunnen dan nog wel wat suggesties doen, maar of daar naar geluisterd word is natuurlijk maar de vraag. Ik hoop gewoon op een gezellige meiden avond uit. Er werd al gesproken over een stripper. Maar ik geloof niet dat ze dat echt zouden doen.

Het weekend was vermoeiend, maar wel erg gezellig.

Daisies

  • Gast
Re: Augustus 2014
« Reactie #144 Gepost op: 13 januari 2014, 12:57:09 »
1 tent vonden we wel erg leuk: Club Zand in Castricum aan Zee. Maar ja, das dus met het weer een beetje lastig. Maar wellicht dat we daar het feest doen??? Ik weet het nog niet zo goed. Iemand ervaringen met deze tent?

Hallo allemaal!

Wij trouwen op vrijdag 15 augustus 2014 in Bergen aan zee bij het Vredeskerkje! :applaus: Het strandfeest vindt plaats bij Club Zand in Castricum aan zee! Aanstaande zaterdag heb ik daar een gesprek dus zal je erover informeren Pitahaya. Wel erg spannend wat het weer dan gaat doen.. Maar dat mag de dag zelf niet bederven.

Hebben de meeste van jullie al een jurk?  :blush:

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #145 Gepost op: 14 januari 2014, 10:37:30 »
@Daisies: Wat een mooie trouwdatum :biggrin: . Bergen aan zee is mooi. Ik heb daar wel eens gewandeld. We zullen elkaar iedergeval niet tegen komen op onze trouwdag, want ik trouw in Gelderland.

Een jurk heb ik nog niet. Ik ga binnenkort een weekendje weg met mijn schoonzus, dus dan kan ik lekker kletsen over trouwen en jurken. Daarna moet ik echt een dag prikken om te gaan winkelen.

@Pitahaya: Wij hebben nog geen ceremoniemeester. We weten ook nog steeds niet zo goed wie we daar voor moeten vragen. We hadden het laatst wel over de kaarten en dat het wel handig is om daar dus de ceremoniemeester op te zetten als contactpersoon, maar de vraag wie dat dan moest zijn konden we niet echt beantwoorden.

Mijn moeder is de laatste tijd sowieso een ouwe zeur. Mijn broer vond dat ook. Met die jurk was heel lief bedoeld, maar het gemopper over mijn vader vind ik niet fijn. Als mijn ouders niet gescheiden waren had ik de zelfde beslissing genomen. Ik ben nou eenmaal een beetje een papa's kindje en mijn broer is mijn beste vriend. Het komt allemaal wel goed, maar ik word er wel een klein beetje gek van.

De voorbereidingen liggen hier nog steeds een beetje stil. Mijn verloofde (vind dat nog steeds gek om te zeggen) is wel druk opzoek naar een nieuwe bandje voor het horloge van zijn vader. Die gaat hij dragen op onze trouwdag zodat zijn vader er toch een beetje bij is. Verder zijn er helaas nog steeds andere zaken die ons meer bezig houden.

Ik weet nog niet of ik een sluier wil. Aan de ene kant maakt het het plaatje wel compleet, maar we wilde juist niet heel formeel. Het zal er aan liggen hoe het staat. Met mijn haar ben ik er ook nog steeds niet uit. Voorlopig laat ik het toch maar groeien, want ik kan het dan altijd nog laten knippen. Alleen vind ik mijn haar nu helemaal niet leuk zitten.

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #146 Gepost op: 17 januari 2014, 08:18:43 »
Jaaaawel ik ben er nog! ;-) Ik lees veel mee maar heb niet altijd tijd om te schrijven, sorry sorry. Het is op werk wederom heel druk, de bruiloft planning is in volle gang en we hebben besloten om dit jaar nog een huis te gaan kopen! Met name omdat de markt nu nog gunstig is.

Wij denken erover om onze huwelijksreis deels cadeau te gaan vragen. Ze hebben leuke websites waar je je kan inschrijven voor 50 euro en dan kunnen je gasten voor bijvoorbeeld 20 euro de taxirit naar schiphol kopen, of een deel van je vliegticket, of een massage als je er eenmaal bent. Dat soort dingen! Leek mij leuker dan het envelopje..

biancatjuh

  • Junior
  • **
  • Berichten: 133
Re: Augustus 2014
« Reactie #147 Gepost op: 17 januari 2014, 17:17:30 »
ik meld mij hier ook maar.
ik ga op 22 augustus trouwen.
Op deze dag zijn mijn schoonouders 40 jaar getrouwd en is het een soort cadeautje dat hun jongste kind dan trouwt.

biancatjuh

  • Junior
  • **
  • Berichten: 133
Re: Augustus 2014
« Reactie #148 Gepost op: 18 januari 2014, 19:15:12 »
Hoe we dat straks gaan doen met de feesten weten we eigenlijk nog niet. Maar we hebben het eerst gevraagd aan mijn schoonouders en die vinden het eigenlijk alleen maar een leuk kado.
Qua voorbereidingen zijn we nog niet heel erg ver.
We hebben het volgende al/pas gedaan:
- datum
- locatie
- gemeente locatie
- getuigen gevraagd
- gastenlijst opgesteld

en we zijn nu bezig met de uitnodigingen, deze hebben we zelf ontworpen.

Een jurk heb ik nog niet, ik ga de 30e samen met mijn moeder voor de eerste keer kijken en passen

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #149 Gepost op: 19 januari 2014, 17:08:22 »
Hoi hoi..
Hier nog een augustus bruidje.. Ik trouw met mijn vriend op 29-08-2014..
Zijn al bijna helemaal klaar met regelen...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards