collapse

Auteur Topic: Augustus 2014  (gelezen 579272 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #150 Gepost op: 19 januari 2014, 17:11:00 »
Hoi hoi..
Hier nog een augustus bruidje.. Ik trouw met mijn vriend op 29-08-2014..
Zijn al bijna helemaal klaar met regelen...

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #151 Gepost op: 19 januari 2014, 17:27:01 »
Hoi allemaal!

Liselore, Daisies en Bianca, welkom! Leuk dat jullie er ook bij zijn en gefeliciteerd natuurlijk met jullie voorgenomen huwelijk!

Mijn ondertrouw weekend was absoluut fantastisch. De ondertrouw zelf stelde geen ruk voor, en de mevrouw was echt vet chagrijnig... Maar met mijn zus was het heel gezellig, die kwam even langs om papieren te brengen (printer hier is kapot) en om foto's te maken. We hebben een hele leuke foto van ons samen. En haar dochtertje van drie ging enthousiast spelen met zo'n speeltafel met van die kralen en ze vroeg zo schattig of ik mee wilde spelen, dat ik het niet kon weerstaan. Daar zijn ook een paar hele leuke foto's van. Toen nog even koffie gedronken bij ons thuis.

Tegen één uur zijn we naar Amsterdam gereden. Het hotel was super, met zo'n grote inloopdouche. We hebben een fles heeeeele dure champagne opengetrokken. De fles hadden we gekregen van iemand die geen alcohol drinkt en het als cadeau na een lezing had gekregen, hihi. Daar een glaasje van gedronken en toen naar de stad. Inmiddels had de ceremoniemeester gepolsd of we het leuk vonden als hij mee de stad in ging, en dat vonden we! We zijn eerst naar House of Bols geweest, waar we een rondleiding en een cocktail kregen. We stonden nog wat aan de bar met onze cocktail en de bartender gaf ons zomaar een gratis cocktail 'omdat we er zo verliefd bij stonden'! Super natuurlijk!
Vervolgens gingen we naar een likeurzaakje, om de likeur te proeven die we bij de koffie na ons diner op de bruiloft willen serveren. Toen de dame achter de bar het verhaal hoorde, kregen we ook die twee likeurtjes van het huis. Our lucky day?
's Avonds lekker gaan stappen met onze ceremoniemeester, dat was heel leuk.
De volgende dag via Volendam (yes, Nick van Nick&Simon EN Jan Smit gezien! hahaha) en de Afsluitdijk (dat wilde ik graag eens) naar Groningen gereden. Daar hebben we wat gewinkeld, ik heb leuke nieuwe schoenen gekocht, en heerlijk gegeten. De avond hebben we in de hotellobby doorgebracht met een biertje en aan de pooltafel.
De dag erna zijn we nog ergens in Noord-Groningen naar een Theemuseum geweest. Ik ben helemaal thee-gek, dus we hebben ook vijf verschillende smaken mee genomen voor thuis.
Daarna zijn we naar huis gereden.

Het was dus een fantastisch weekend!

@Pitahaya
Je kan het toch maar beter vast vastleggen? Wij konden trouwens alleen op donderdag, dus dat is ook iets om rekening mee te houden. Ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jouw gemeente zit! Maar liever te vroeg dan te laat geregeld, denk ik meestal ;-)
Ik heb trouwens geen sluier. Mijn moeder vindt dat helemaal geweldig en vindt dat het het 'afmaakt'. Maar ik wil graag mijn haar heel gaaf... Zonder sluier! En ik vind het sowieso niks voor mij. Mijn AS vindt het ook niks, gelukkig ;-)
Mijn broer als BABS is echt super ja. Vind dat zo leuk dat hij dat wil doen!
Vet dat je je jurk hebt zeg! Heb je een foto? ;-)

@Ananta
Makkelijker gezegd dan gedaan... Maar het is jullie bruiloft, onthoud dat goed!

@Liselore
...Bijna? Wat moet je nog doen? :)

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #152 Gepost op: 20 januari 2014, 11:14:04 »
@ Stephanie: Spannend om ook nog een huis te gaan kopen. Wij hebben ons wel als doel gezet dat ons huis voor de bruiloft af moet zijn.

@ Biancatjuh: Wat grappig om op die dag te trouwen.

@ Pitahaya: Gefeliciteert met je jurk. Om de levertijd van de jurk maak ik me niet zo druk. Ik weet alleen niet zo goed waar ik moet gaan kijken. Mijn budget is erg laag. Ik twijfel tussen naar een outlet gaan of naar een grote galajurken winkel of toch kijken naar een jurk huren. Mijn verloofde zag gisteren op tv wel een jurk die hij mooi vond. Helaas was ik te laat met kijken. Het was er eentje met een rood lijfje en een witte rok. De man had in de zelfde kleur rood een gilet en een zwart pak. Wat hij beschreef vond ik ook mooi. Ik wil een redelijk eenvoudige jurk, maar ik heb nog niet echt een idee hoe het er uit moet zien.

@ Liselore: Welkom!

@ WillemMarieke: Het is inderdaad ons feest en niet iedereen zal het vast met onze beslissingen eens zijn. Mijn schoonzusje was laatst aan het vragen wat we gingen doen als lokatie en vervoer. Toen ik zei dat we als vervoer waarschijnlijk een cabrio gaan huren zei ze dat zij dat ook wilde en begon ze meteen tegen haat verloofde over andere soorten auto's. Ik vind dat onzin. Waarschijnlijk kiezen zij niet de auto die wij kiezen, maar een heel ander merk. Bovendien gaan ze een jaar later trouwen. Het vervoer laat ik trouwens helemaal aan mijn verloofde over, maar ik ben er vrij zeker van dat het een bmw word (het type ben ik alweer vergeten, maar ik dacht dat hij het over een 3 serie had).


ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #153 Gepost op: 23 januari 2014, 15:50:52 »
Volgens mij vergeet je nog het vervoer, de uitnodigingen en de bloemen Pitahaya. Waarom moet je trouwens de ondertrouw regelen voor 28 maart? Het mag toch nog een stuk korter van te voren.

Ons lijstje ziet er ongeveer zo uit:

Wel:
- Familie en vrienden datum vertelt
- datum en tijd bij gemeente vast gelegt
- Getuigen gevraagt
- bloemiste gevraagt (is schoonzusje)
- locatie feest (eigen tuin)

Nog niet:
- Vervoer regelen (doet verloofde)
- Ceremoniemeester vragen
- uitnodigingen maken
- Decoratie (vaasjes, bloemen enzo)
- in ondertrouw gaan
- fotograaf regelen
- kapper en make-up
- bbq regelen en alles wat daar voor nodig is
- taart (eerst een test taart bakken)
- Jurk en pak
- ringen
- Muziek voor het feest (een leuke playlist samenstellen)
- Speelhoekje voor de kinderen

Het hele jurk en haar dilemma maakt mij nu wel een beetje gek. Mijn schoonmoeder maakt zich volgens mij nog steeds zorgen of ik wel echt in een jurk ga. Het lag al op het puntje van haar tong om te zeggen dat ze wel mee wil betalen. Dat ze wil betalen voor het pak van haar zoon vind ik prima, maar niet aan de jurk. Hoe meer mensen zeggen dat ik mijn haar moet laten groeien hoe groter de neiging om het af te laten knippen. Ik mis mijn stiefmoeder bij deze dingen heel erg. Ze was een heerlijk nuchtere vrouw en had vast wel raad geweten. Ik vind het ook nog steeds heel erg dat ze mijn verloofde nooit heeft kunnen ontmoeten. Ze stierf toen we net een relatie hadden. Mijn moeder is veel te emotioneel op het moment om echt een steun te zijn. 

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #154 Gepost op: 27 januari 2014, 16:04:38 »
hallo lady's!

count me in! ik ben net nieuw hier op het forum (heb me netjes voorgesteld ;)) en ik trouw op 12-08-2014 met mijn grote liefde :) spannenddddd. Ik hoop dat ik me heerlijk kan laten inspireren door alle verhalen hier en misschien kan ik ook anderen wel inspireren ;)

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #155 Gepost op: 27 januari 2014, 16:58:55 »
hoi Pitahaya!

Hmm mn vriend en ik regelen telkens wat kleine stukjes, dus ik kan niet zo ver inschatten wat er nou echt klaar is :P Mijn vriend en ik trouwen zeer zeer low budget  (mag ik hier een link delen naar mijn voorstel topic? http://www.trouwforum.nl/index.php/topic,22346.0.html) en we maken heel veel dingen zelf. Dus voor bepaalde dingen hebben we bijvoorbeeld wel al het plan of de materialen, maar we hebben het nog niet gedaan :P

wat we al hebben: save the date kaarten gemaakt en gestuurd. Bruidsfotografie, ik had een ziek uitgebreid pakket bruidsfotografie gewonnen :O. De datum staat vast in het gemeentehuis, maar we hebben nog geen babs geregeld en zijn nog niet in ondertrouw. Ik heb ontwerpen en deels stof voor mn trouwjurk maar nog geen patroon laten teken (wel al iemand geregeld die dat kan). We gaan onze eigen trouwringen gieten, we hebben goud, we weten hoe en waar maar we hebben nog geen afspraak gemaakt wanneer dat kan. We hebben een locatie maar nog geen catering enzo :blink:. We gaan bij mij in de kerk trouwen en we hebben een dominee gefixt alleen die schijnt niet bevoegd te zijn om een huwelijk in te mogen zegenen dus daar moeten we nog wat voor regelen. Ik heb wel al een ketting (goed begin van mn bruidsoutfit he? :P). Ook heb ik laatst echt een supermooie bustier gevonden bij de kringloop voor een schamel bedragje. Ceremonie meesters zijn geregeld. Ik heb mn getuigen al gevraagd maar mn vriend nog niet. Mn vriend heeft nog geen pak, weet wel wat hij wil en hij heeft wel al schoenen gekocht :P We weten ook de locatie voor de receptie maar daar moeten we nog wel een hoop voor regelen... dus eigenlijk allemaal tiny bits...

Maar als we een keer er goed voor gaan zitten verwacht ik dat we een hoop dingen kunnen afronden om zo maar te zeggen!

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #156 Gepost op: 28 januari 2014, 14:37:33 »
@ Pitahaya: Zo had ik het inderdaad niet gelezen van die ondertrouw. Wij moeten ieder geval op een dinsdag in ondertrouw. Andere dagen zijn niet mogelijk in onze gemeente. Ik moet ook eerst nog een nieuw paspoort aanvragen. Dat ga ik denk ik ergens in maart doen, want dan word een paspoort 2 keer zo lang geldig. Ik denk dat we dan in april of mei wel in ondertrouw gaan.

Een tuk tuk is wel grappig. Ik heb ze wel eens zien rijden hier in de buurt, maar niet met een bruidspaar. In de zomer is dat ook wat weer betreft heel goed te doen. Hier zijn de zinnen gezet op een cabrio of een motor met zijspan. Dat laatste lijkt ons niet zo heel handig met de jurk en de kans op een boete als je geen helm op doet, maar ergens vind ik het wel leuker dan een cabrio. We wonen op loop afstand van het gemeentehuis, dus dat kan ook altijd nog.

@ Noogle: Wat naar van die extra zorgen. Helaas herken ik de zorgen om werk, want mijn verloofde zit helaas ook al een tijdje thuis. Jullie site is trouwens erg mooi.

@ Evelien: Welkom! Wij gaan ook lowbudget trouwen, maar ik vrees dat het toch duurder word dan we hopen. Het word een intiem feest, maar iedereen die we uitnodigen eet wel mee en de kosten voor de gemeente zijn al 600 euro, dus dat tikt helaas hard aan. Ik ben niet handig genoeg om zelf een jurk te maken. Ik heb wel een bestelling staan om een omslagdoek voor mijn moeder te haken voor de bruiloft.

We hebben laatst online naar ringen gekeken en wel wat mooie gezien. Alleen mijn verloofde vind de ring die mijn broer heeft heel erg mooi, maar ik wil niet precies het zelfde. Ik ga trouwens wel voor een ring zonder steentje. Ik vind het niet zo mooi en het scheelt ook nog geld. We moeten nog wel bedenken waar we gaan kijken.

Ik heb trouwens laatst bij de xenos slingers gekocht met duifjes en hartjes. Daar gaan we waarschijnlijk de voortuin mee versieren.

Een gastenboek moet ook nog op ons lijstje.

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #157 Gepost op: 28 januari 2014, 14:46:16 »
ja dat tikt flink aan.. wat een verschil trouwens, bij ons zullen de kosten voor het gemeentehuis uitkomen op zo'n 330 euro..

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #158 Gepost op: 28 januari 2014, 16:51:51 »
We wonen helaas in een dure gemeente. Het plan was eerst ook om in een andere gemeente te trouwen. Daar was namelijk ook een mooie lokatie en het koste maar de helft. Helaas rekenen ze nu extra huur voor die lokatie en was het dus nog duurder dan in onze eigen gemeente. We kunnen wel in die gemeente gewoon op het gemeentehuis trouwen en dan is het nog wel goedkoop, maar dat gebouw is zo vreselijk lelijk. Bovendien hebben we verder niks met die gemeente. Dat is dus een beetje pech voor ons, maar aan de andere kant krijgen we er wel een hele mooie monumentale trouwlokatie voor terug met een prachtige tuin er omheen.

biancatjuh

  • Junior
  • **
  • Berichten: 133
Re: Augustus 2014
« Reactie #159 Gepost op: 31 januari 2014, 09:07:28 »
Ik ben gisteren op jacht geweest voor een jurk en ik kan zeggen dat ik De jurk gevonden heb :).


ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #160 Gepost op: 31 januari 2014, 09:10:55 »
Gefeliciteerd me je jurk Bianca!

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #161 Gepost op: 31 januari 2014, 10:59:30 »
De kosten verschillen heel erg per gemeente. Het mooie pand en de tuin moeten ook onderhouden worden, dus ik snap wel dat de prijs dan aan de hoge kant is. De kosten bij ons zijn 550, maar daar komen nog wat kosten bij voor het trouwboekje enzo. Ik had gelezen dat je inderdaad moet betalen bij het in ondertrouw gaan. Maar hoe dat zit als je in een andere gemeente trouwt weet ik niet. Misschien even vragen als je een afspraak maakt.

Ik heb het ons lijstje maar ook aan mijn verloofde gestuurd. Dan word het voor hem ook wat overzichtelijker. Ook heb ik de gastenlijst opgesteld. Ik kwam uit op 36 volwassenen en 8 kinderen. Volgens mij had mijn broer meer gasten en een kleinere tuin, dus dat moet wel goed komen.

We hebben het ook nog uitgebreid gehad over de ringen en weten nu wel wat we willen. We hebben hele mooie gezien die echt bij ons passen. Alleen weten we nog niet wat die kosten. Bovendien willen we ze net iets anders en dat kost natuurlijk ook weer extra. Maar ja we zijn natuurlijk wel van plan heel lang te doen met die ringen, dus dan moeten ze wel echt onze smaak zijn.

biancatjuh

  • Junior
  • **
  • Berichten: 133
Re: Augustus 2014
« Reactie #162 Gepost op: 31 januari 2014, 13:37:51 »
Ik heb gekocht bij bruidshuis elly in zwanenburg. Heb nog geen lingerie e.d. maar dat wil ik ook niet in de bruidswinkel kopen,  dat koop ik een stuk goedkoper ergens anders. En een sluier wil ik niet, heb er wel een op gehad maar ik vond niet dat ie een toegevoegde waarde had.
De schoenen kan ik lenen van een nicht van mij.

Weten jullie eigenlijk hoe het zit met de hoepel? Of moet je die er apart nog bij kopen? Ik kan die namelijk van mijn tante lenen anders.

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #163 Gepost op: 31 januari 2014, 18:15:30 »
Noogle, wat een vervelende dingen allemaal zeg. Daar wil je je natuurlijk helemaal niet mee bezig houden nu, sterkte ermee! Gelukkig zie ik dat je wel al een heleboel geregeld hebt zeg! :-)

Welkom EvelienB!

Wij willen ook zo low budget mogelijk trouwen, maar ik merk dat dat lastig is. Aan de ene kant maak je het natuurlijk zo gek als je zelf wil, maar met een diner en feest is het bijna niet meer low budget merk ik.

Ananta, ze hebben bij Lucardi (bijna altijd) de aanbieding dat de tweede trouwring gratis is! Misschien daar eens kijken?

Wij hebben ook moeten betalen bij ons ondertrouw (omdat we de datum en de door ons gekozen ambtenaar meteen hebben laten vastleggen), 550 euro.


Ik ben in een week tijd in vijf bruidswinkels geweest, maar ik heb niets gevonden. Ik voel me een beetje uit het veld geslagen. Ik wil een simpele jurk, chiffon, strapless, max 500 euro. Op het internet GENOEG te vinden maar in de winkels niet. Ben bij honneloeloe geweest, bruidsoutlet, dreamdresses (ik ben echt het hele land door geweest). Ik heb wel één jurk gevonden die hét bijna is!!!! Maar, de 'service' in die winkel is verschrikkelijk. Wat een nare mensen, maar ja.. Die jurk.. Het enige wat er niet aan 'klopt' is dat er teveel steentjes opzitten, ik vond het storend maar een vriendin die mee was vond dat dan weer niet. Ik twijfel dus enorm.
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2014, 20:48:37 door Stephanie.B »

biancatjuh

  • Junior
  • **
  • Berichten: 133
Re: Augustus 2014
« Reactie #164 Gepost op: 31 januari 2014, 18:31:20 »
mijn jurk is duurder geworden dan in van te voren in gedachte had, maar ik koop alleen de jurk bij de bruidswinkel. de rest koop ik ergens anders, ik ga geen 15 euro uitgeven aan een stel kousen die ik maar 1 dag aan zal hebben, als ik ook voor een paar euro 2 panty's heb bij wijze van spreke.

Stephanie geef de moed niet op, ook jij zult een jurk vinden.  Ik zou wel gewoon ook duurdere jurken passen en als er dan een jurk is die je wilt, dan andere winkels bellen/mailen met de vraag of ze die jurk ook hebben en hoeveel die daar kost. Wil nog weleens verschil in zitten. Ik had mijn jurk ook ergens anders gezien en daar was ie goedkoper en dat heb ik aangegeven bij de winkel waar ik heb ga kopen, en toen kreeg ik die jurk voor de lagere prijs.

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #165 Gepost op: 31 januari 2014, 22:58:09 »
@ Bianca: Ik heb altijd begrepen dat je een hoepel er los bij moet kopen. Dus als je die kan lenen scheelt dat natuurlijk wel. Maar niet elke hoepel past bij elke jurk, dus ik zou wel controleren of hij er onder past.

@ Stephanie: Ik vrees dat we bij Lucardi geen ringen gaan vinden die we echt mooi vinden. Maar we kunnen natuurlijk altijd gaan kijken. We hebben het wel gehad over simpele ringen, maar eigenlijk vinden we dat niks. De bedoeling is toch dat we de rest van ons leven met de ringen doen en dan geven we toch liever iets meer uit voor ringen die we echt mooi vinden.

Wat vervelend dat je nog geen jurk hebt kunnen vinden. De winkels waar jij bent geweest staan ook op mijn lijstje en ik ga steeds meer op zien tegen het shoppen voor een jurk.

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #166 Gepost op: 1 februari 2014, 11:42:07 »
Ananta, het is niet dat het geen fijne winkels zijn, ik ben er alleen niet geslaagd.

Dreamdresses was een prachtige grote winkel, grote paskamers, vriendelijke verkoopsters (en je mag er foto's maken van jurken).

Honneloeloe, daar waren de verkoopsters ook ontzettend vriendelijk en behulpzaam, heel veel jurken ook die op maat hangen en hoef je dus niet de hele winkel door.

Bruidsoutlet vond ik geen fijne winkel, ontzettende chaos (zou door de drukte kunnen komen) en de verkoopster was niet te spreken over Honneloeloe, ik vind dat toch niet netjes als je dat als verkoopster doet (oh de kwaliteit daar is zooo slecht, ja de verkoopsters zijn ook niet zo vriendelijk, terwijl ik dat absoluut niet zo ervaren heb!). Ik voelde me daar ook een beetje gepusht. Laat je ook niet lokken door hun prijzen want de goedkoopste jurk in de maten 34, 36 en 38 was 500 euro, daarboven werd het direct al 899.

Misschien moeten wij in dit topic ook een hotmail account aanmaken waar we elkaar eventueel foto's van de jurken etc in kunnen laten zien? Zodat niet alles op het openbare forum komt te staan.

Noogle

  • Gast
Re: Augustus 2014
« Reactie #167 Gepost op: 1 februari 2014, 12:48:49 »
Hi Allemaal,

Hoe gaat het hier?
Ik ben gisteren uit eten geweest met mijn ceremoniemeester.
Ik merk dat ik het moeilijk vind om dingen los te laten.

Ze had trouwens wel een goede tip. We trouwen natuurlijk in de zomer, en vrouwen zullen dus jurkjes dragen.
Nu zijn corsages dan helemaal niet handig. Zo'n bloem op je borst is ook weer wat.
ik denk dat ik dus voor de vrouwen zelf polscorsages ga maken.

Heeft er hier iemand verstand van bloemen.
Ik heb een prachtig boeket gezien van eustoma (lysanthius), maar ik lees tegenstrijdige berichten over de houdbaarheid.
Ik ga eens op het forum snuffelen of er ervaringen zijn :)

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #168 Gepost op: 3 februari 2014, 12:30:38 »
@ Stephanie: Bedankt dat je je ervaringen deelt. Dat ik er niet zo veel zin in heb is meer een combinatie tussen een laag budget en geen idee hebben wat  en dat mijn moeder een heel ander idee bij de jurk heeft dan ik. Maar ik heb ook al tegen mijn schoonmoeder gezegt dat ze wel mogen zeggen wat ze mooi vinden, maar dat ik toch ga kiezen wat ik mooi vind. Ze gaf mij daar ook gelijk in. Ze vind het alleen niks dat haar zoon geen colbert aan trekt. Hij wil een mooi overhemd, stropdas en gilet. We trouwen midden in augustus en hij krijgt het in de winter al heel warm in een colbert. Bovendien vinden we dat ook te stijf staan. Ik denk dat ik binnen kort maar eens in Arnhem ga kijken.

@ Noogle: Wij doen alleen een corsage voor mijn verloofde en een boeket voor mij. Polscorsages vind ik wel leuk voor de dames. Ik heb zelf echt geen verstand van bloemen en laat het helemaal aan mijn schoonzusje over. We moeten het nog wel over de kleur hebben en wat ik mooi vind, maar dat komt wel goed.

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #169 Gepost op: 4 februari 2014, 17:49:05 »
@ Ananta, vervelend als zij een heel ander beeld hebben van de jurk.. Mijn lief gaat ook in overhemd stropdas en gilet, ik hoop namelijk dat het op 13 augustus lekker warm is en dan is een jasje helemaal geen goed idee nee!

Ik ga trouwens deze vrijdag naar een winkel in Purmerend die heel veel jurken heeft in mijn smaak, ben benieuwd!

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #170 Gepost op: 4 februari 2014, 18:30:53 »
@ Stephanie: Ik ga er van uit dat het gewoon die hele week lekker weer word. Veel succes vrijdag. Ik hoor graag of die winkel wat was.

Ik ga dit weekend weg met mijn schoonzus en dan zullen we vast uitgebreid over de bruiloft kletsen. Dan kan ik mooi vragen wat zij kwijt waren aan eten en drank. Volgens mij heeft zij ook al een beeld hoe ik er uit moet zien in de jurk. Die is ieder geval vast totaal omgekeerd van het beeld wat mijn moeder heeft. Maar of het ook echt bij mij past?

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #171 Gepost op: 5 februari 2014, 16:11:25 »
@Stephanie: Er is een mailadres! Stuur me even een PM :)

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #172 Gepost op: 6 februari 2014, 10:44:08 »
weer een meevallertje: vriendinnetje van me doet sinds kort een opleiding tot weddingplanner, en wil ons heel graag helpen :) toch fijn

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #173 Gepost op: 6 februari 2014, 11:32:13 »
Ik heb je ook een PM gestuurt Marieke.

Dat is een leuke meevaller Evelien.

Ik geloof dat mijn moeder zich wat meer begint neer te leggen bij onze beslissingen. Ze was ook niet negatief toen ik vertelde dat ik ook wil kijken bij een galajurken winkel. Ik snap wel dat ze ook gewoon wat tijd nodig heeft om sommige dingen te verwerken. Ze vroeg wel of hele goede vrienden van haar (beetje haar tweede ouders) wel op de gastenlijst staan. Natuurlijk staan die mensen er op.

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #174 Gepost op: 7 februari 2014, 09:22:16 »
Ok, dit is echt heel stom.
Ik had het mailadres al een tijdje terug aangemaakt, en naar SamanthaLorna de gegevens al gemaild.
Nu weet ik alleen zelf de gegevens niet meer en het berichtje staat niet meer in verzonen...

Misschien heeft Samantha ze nog? *zucht*

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards