collapse

Auteur Topic: Augustus 2014  (gelezen 579252 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #75 Gepost op: 4 oktober 2013, 10:00:24 »
Kerst leek ons inderdaad een goed moment, maar ik merk wel dat ik het lastig vind om mijn mond te houden. Het voordeel is ook dat we dan alle belangrijke mensen bij elkaar hebben en er dus niemand kan zeuren dat een ander het eerder wist.

Mij lijkt het vooral practisch om eerst de foto's te doen. Ik vind het ook niks als alle gasten op ons moeten wachten. Mijn broer heeft het ook op die manier gedaan. Het word toch al niet traditioneel bij ons.

SamanthaLorna

  • Gast
Re: Augustus 2014
« Reactie #76 Gepost op: 4 oktober 2013, 10:50:18 »
Ha ja snap dat het moeilijk is, ik heb meteen iedereen gebeld toen we een datum vast hadden gezet.
Ja het lijkt mij ook inderdaad meer praktisch. Dan zit je haar en make-up ook nog perfect.  Ach heb nog genoeg tijd om te bedenken hoe het gaat worden

SamanthaLorna

  • Gast
Re: Augustus 2014
« Reactie #77 Gepost op: 9 oktober 2013, 08:56:16 »
Pitahaya wat spannend! Lekker om zoveel al besproken te hebben toch.
Gefeliciteerd met je beste vriendin, en hoop dat je jurk net zo mooi staat als je in gedachten had!

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #78 Gepost op: 9 oktober 2013, 13:43:52 »
Nou mijn aanstaande echtgenoot moest alleen maar lachen over hoe druk ik me al maak over de bruiloft :dry: . Hij zou er over nadenken zei hij. Van de week moet ik het dus nog maar weer eens rustig ter spraken brengen. Toen hij het aanzoek deed had ik al tegen hem gezegt dat hij er niet meer onder uit zou komen en daar zal ik mezelf aan houden :biggrin: .

Pitahaya jij bent goed bezig. De dag indeling klinkt ook erg gezellig. Ik ben benieuwt of je de jurk in het echt ook zo mooi vind. Lijkt me erg spannend.

SamanthaLorna

  • Gast
Re: Augustus 2014
« Reactie #79 Gepost op: 16 oktober 2013, 08:02:00 »
Ja ik woon in Noord Holland, maar ik zit te denken een oude mentor te vragen. Hij is fotograaf en denk dat hij het wel tof zou vinden om het te doen. Weet alleen nog niet of hij een echte bruidsfotograaf is. Voor de rest heb ik eigenlijk geen idee.

Een nieuwtje buiten huwelijksland: Ik mag vanmiddag onze nieuwe autootje ophalen!! Zit er al vanaf donderdag op te wachten en vandaag is het zover! Eerst even een lange werkdag achter me zien te krijgen

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #80 Gepost op: 16 oktober 2013, 09:56:09 »
Ik woon niet in Noord-Holland, dus helaas geen tips.

Ik ga zelf mijn oom en neef vragen voor de foto's. Ze zijn hobbyfotograaf en hebben al meerdere bruiloften gedaan. De foto's waren ook heel mooi.

Mijn schoonzusje is bloemist, dus ook daar hoef ik niet verder naar te zoeken. Ik ga vragen of ze ook 2 kleine boeketjes wil maken voor mijn nichtjes.

Ik heb ook besloten zelf de taart te gaan bakken. Ik wilde eerst mijn andere schoonzusje vragen, maar ik vind het veel leuker om het zelf te doen. Vriend vind het best en heeft als smaak chocolade opgegeven.

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #81 Gepost op: 16 oktober 2013, 11:15:51 »
Wij hebben gekozen voor Brian van Pixed (www.pixed.nl). Hij woont wel in Zuid-Holland maar rekent een vast bedrag incl. reiskosten. We zijn met hem gaan praten op aanraden van de locatie en vanwege de aangename prijs. Tijdens het gesprek klikte het heel goed, dus hebben we een paar dagen daarna maar gelijk de knoop doorgehakt!

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #82 Gepost op: 16 oktober 2013, 13:19:40 »
Wij willen het album wel bij hem bestellen (echt, ze zijn prachtig). Maar hij is wel lekker makkelijk. Hij snapt dat het budget niet oneindig is en we kunnen dus ook een jaar na ons trouwen nog zeggen: nu hebben we geld, nu willen we het album!
En het maakt hem ook niets uit of je wel of geen album wil bestellen.
Wij hebben nu aangegeven dat we dus wel een album willen, maar dat komt wel na de bruiloft, als we weer wat geld gespaard hebben of als blijkt dat er wat overblijft.

Wij hebben eerst gekeken of we de foto's mooi vonden, daarna naar de tarieven gekeken. Sommigen hadden prachtige foto's maar waren €2500!!! Dus combi van mooie foto's, goede klik en aangenaam tarief, vind ik. Want een hele dag is écht een hele dag bij hem.

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #83 Gepost op: 16 oktober 2013, 13:59:39 »
Hahaha, of wij lopen voor!
Nee, ik tref het gewoon. De eerste jurkenwinkel heeft MIJN jurk, de eerste fotogaaf is goedgekeurd enzovoorts :P

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #84 Gepost op: 17 oktober 2013, 11:25:04 »
Pitahaya nou volgens mij loop jij niet zo achter hoor. Bij ons is nog steeds helemaal niks geregeld. Ik ben mijn vriend wel voorzichtig aan het pushen om het nieuws te gaan delen met onze familie. Het idee van kerst is een beetje de prullenbak in gegaan. Voornamelijk omdat zijn zusje ook gaat trouwen en hij het haar eerst moet vertellen zodat ze niet het gevoel krijgt dat wij ineens eerder gaan trouwen dan hun. Ze is een week eerder gevraagt door haar vriend dan ik. Ze vertelde het ons pas 2 weken later. Maar zij willen pas in 2015 trouwen.

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #85 Gepost op: 28 oktober 2013, 14:33:28 »
Yesss, ik heb schoenen gekocht!!
Volgens mij loop ik gewoon onwijs voor op jullie allemaal, ipv dat jullie achterlopen hihi.

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #86 Gepost op: 2 november 2013, 15:32:29 »
Oh,  wat leuk! !
Waar ga je?

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #87 Gepost op: 4 november 2013, 09:06:35 »
Ohja, m'n schoenen zet ik niet online ivm as die meeleest :) Aangezien ik nóóit op hakken loop, wil ik dit ook als verrassing houden (hij weet wel dat ik een hak heb genomen).

Ik ben heel benieuwd of je gelijk slaagt, laat je het achteraf even weten? :)

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #88 Gepost op: 11 november 2013, 07:52:14 »
Ja, hij leest mee ;-) Hoewel niet zo regelmatig, maar ik neem het risico liever niet!

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #89 Gepost op: 11 november 2013, 18:43:01 »
Hier komt er eindelijk een beetje beweging in de zaak. Vanmiddag de datum en tijd gereserveerd bij de gemeente. Tot nu toe zijn we de eerste die op die dag trouwen. Ik hoop stiekem dat het zo blijft, want ik vind het altijd zo jammer als het volgende bruiddspaar al klaar staat als je de zaal uit komt.

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #90 Gepost op: 11 november 2013, 19:09:14 »
Ananta, wat was jouw datum ook alweer? :)

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #91 Gepost op: 11 november 2013, 19:57:07 »
We trouwen 15 augustus om 3 uur. Ik vind het wel fijn dat we nu dus ook meteen iedereen de datum kunnen vertellen. Nu nog de rest uitwerken en plannen.

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #92 Gepost op: 12 november 2013, 11:21:23 »
Het overzichtje is handig. Dank je Pita.

Dat is dus dubbele spanning. En voor het passen en voor de bevalling van je schoonzus. Veel plezier!

De echte voor pret is nu wel begonnen. Ik denk dat als je in het gemeentehuis trouwt de kans groter is dat de volgende bruid al klaar staat. Misschien helpt het dat wij in een dure gemeente trouwen en veel mensen misschien toch voor een goedkopere gemeente in de buurt gaan. Ach we zien wel.

Vriend vroeg zich alleen gisteren in eens af of de trouwzaal wel een lift heeft. Er staat niks op de site van de gemeente, dus ik heb ze er maar een email over gestuurt. Anders word het nog een hele toer om mijn oma daar te krijgen. Een paar treden gaat nog wel, maar een hele trap is vrees ik wat veel voor haar.

Ik zat ook te denken dat aangezien er natuurlijk met niks gestrooit mag worden het wel leuk is om mijn nichtje een mandje met potjes bellenblaas te geven. Dan kan ze die aan iedereen uit delen. Ik denk dat dat wel een leuke taak is voor een 3 jarige.


Noogle

  • Gast
Re: Augustus 2014
« Reactie #93 Gepost op: 15 november 2013, 16:21:38 »
Hi, ik ben Noogle.
Ik trouw op 7 augustus. Middernacht 8 augustus zijn we dan 13 jaar samen :)

De locatie hebben we al. Het koetshuis in Rotterdam. Net als Marieke zie ik! Wat leuk!!!
30 november ga ik jurken passen. Maar waarschijnlijk ga ik er 1 laten maken. Want ja ja. Ik trouw in het zwart!


Noogle

  • Gast
Re: Augustus 2014
« Reactie #94 Gepost op: 15 november 2013, 17:07:22 »
Zo ik heb rustig eens alle berichtjes doorgelezen ;-)

Wat leuk dat iedereen toch in verschillende fasen van de voorbereiding zit.

Wij hebben ook al een deel gedaan.

Locatie
Ondertrouw en ambtenaar
Getuigen en CM's
Ik heb de bedankjes ook al. Hahah, was een koopje uit China :P ( Echt een tip als je goedkoop dingetjes voor je bruiloft wil scoren).
Strikken voor de stoelen
Trouwvervoer is zo goed als rond.
Uitnodiging al ontworpen.
Make up al geregeld.
Fotograaf ook vastgelegd.
Dag indeling ook al zo goed als klaar
Bruidsboeket al in de voorbereiding. Zit alleen nog een beetje met de corsages

Alleen een DJ , daar ben ik nu druk mee bezig.
Nog wat decoratie elementen
Ik zoek nog een kapster voor mijn lastige haar :S
En natuurlijk de jurk en kleding voor mijn aanstaande en onze kinderen ( 2 en 8 jaar).
Ik moet van mezelf nog 11 kilo afvallen eigenlijk. Ben nu de laatste 2,5 maand al 6 kilo kwijt dus we gaan goed ;-)
Ook gaan we nog op dansles in februari.

En verder ben ik echt iedere dag mee bezig en snuffel ik iedere dag naar ideeën :)




Noogle

  • Gast
Re: Augustus 2014
« Reactie #95 Gepost op: 15 november 2013, 17:59:34 »
Oh ja nog een leuk detail.
De taart voor 120 pers. maak ik zelf.
Een uit de hand gelopen hobby van me xD

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #96 Gepost op: 16 november 2013, 10:43:26 »
Oooooh, wij trouwen dan precies twee dagen later op de zelfde locatie!
Jij hebt al veel gedaan zeg!  We gaan ook nog tegelijk jurken passen! Waar ga jij heen?

Noogle

  • Gast
Re: Augustus 2014
« Reactie #97 Gepost op: 16 november 2013, 14:03:39 »
Ik heb een mooie jurk gezien bij weddingstyles. Dus daar ga ik heen. Maar als ik die jurk in het zwart wil kost dat me een hoop geld bij hun. Dus ik overweeg om ook naar Anastasi te gaan!

Ja wat toevallig hè, dezelfde locatie!
Wij wonen heel erg dichtbij het koetshuis wat eigenlijk best zonde is omdat we een audi R8 als trouwauto hebben  :blink:

Noogle

  • Gast
Re: Augustus 2014
« Reactie #98 Gepost op: 16 november 2013, 14:06:19 »
Pitahaya

Wit is eigenlijk nooit mijn kleur geweest.
Mijn AS zei ook gelijk.  Jij trouwt in het zwart.
Het is echt mijn kleur.  Ik ben totaal geen prinsesje xD
Ik denk dat ik me in wit heel ongemakkelijk zou voelen.

Heel veel plezier met passen! Spannend!!!

Noogle

  • Gast
Re: Augustus 2014
« Reactie #99 Gepost op: 16 november 2013, 14:08:06 »
En je taart maken hahaha
Waar woon je?
Want ik maak ze ook op bestelling hoor :-))

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards