collapse

Auteur Topic: Augustus 2014  (gelezen 581792 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #225 Gepost op: 20 maart 2014, 19:54:12 »
oeehh bruid20, je bent niet de enige ;) ik ben ook 20, verloofde is 23 :)

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #226 Gepost op: 20 maart 2014, 22:59:26 »
Oh, wat leuk, Evelien! :)

Studeer jij ook nog, of werk je al?


evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #227 Gepost op: 21 maart 2014, 08:00:16 »
ik studeer nog :) moet na het trouwen nog 1 jaar, verloofde nog 3

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #228 Gepost op: 25 maart 2014, 17:09:46 »
effe een frustratiepunt hier: in december een bustier besteld bij http://www.theweddingstylist.nl. Ding kwam al veel te laat (besteld 22 december, kwam pas 14 januari). Ik dacht: nou vooruit, feestdagen enzo.. (al beloofden ze een bezorgdtijd van 2-3 dagen). T ding bleek voor geen meter te passen dus teruggestuurd op 16 januari. En tot op heden geen geld terug gehad. Pas weer een boze mail gestuurd en toen kreeg ik een mail:
 Goedemorgen,
Ik vraag de status voor u na.
Op dit moment zitten we in een verhuizing dit zorgt voor vertraging.
We gaan er voor zorgen dat het deze week voor u is afgerond.
Met vriendelijke groet,
The wedding stylist

zijn zeker al vanaf december aan het verhuizen. En na die week nog steeds mn geld niet terug hoor! PFFF  :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #229 Gepost op: 27 maart 2014, 17:44:59 »
Hoi!

Wat stom van die bustier zeg.. ik hoop dat ze het gewoon snel doen nu.. heb je al een andere gevonden?

Ik mag 8 april jurken passen! Ik heb er heel veel zin in! Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat gaan.

Groetjes!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #230 Gepost op: 27 maart 2014, 22:54:53 »
Oh, superleuk! Heel veel plezier morgen!

Ik hoor en lees van lightinthebox ook goede en slechte verhalen. Maar het moet natuurlijk wel van ver komen dan, en dat gaat soms fout. In de winkels is sowieso ook wel leuk. Dan kun je meteen voelen of het lekker zit!

Groetjes!


Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #231 Gepost op: 28 maart 2014, 14:09:57 »
hoi hoi,
ik heb de afgelopen maanden superdruk gehad (verhuizing,operatie aan mij rug gehad en weddingplanning)
maar nu is het toch ff tijd voor een update

Wij hebben ondertussen de bloemen,fotograaf,decoratie,kapper make-up nagels,muziek en het zaaltje geregeld
Ik ga eind april weg voor mij jurk(ik kon eerder helaas niet eerder weg maar mij jurk)
en we gaan deze maand onze ringen kopen spannend dus

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #232 Gepost op: 29 maart 2014, 23:17:56 »
Hoi hoi,

Hier weer eens een berichtje van mij..

Zoals iedereen zitten ook wij vol in de voorbereidingen... Maar niet alles gaat goed.
In november mijn jurk al uitgezocht, deze zou. Begin maart binnenkomen....
Laatst even met de winkel gebeld omdat ik nog wat vraagjes had..... Zei ze ineens dat mij jurk pas begin mei binnen komt....
Das dat was balen... Wil m zo graag werd eens aan! Ben zo bang dat ik hem niet meer mooi vind...

2 weken geleden een berichtje van vrienden die in de krant wat hadden gelezen over onze feest locatie... De agenda's en het reserveringssysteem gestolen, alles weg. Offertes, afspraken, boekingen..... Dus ook dat moet weer opnieuw geregeld word ....

En volgende week zou ik mijn proefkapsel hebben.... Ook die is verzet naar eind april...... Wat kan er nog meer fout gaan????

Gelukkig ook goede dingen.
Mijn zwager heeft onze trouwkaarten ontworpen en deze zijn zo goed als klaar voor een proefdruk....

Mijn mannetje heeft zijn maatpak al.... Ben wel  mee geweest naar de winkel, Maar toen de details besproken moesten worden ben ik weg gestuurd.... Dus ik weet nu alleen de kleur van zijn pak en verder niets...

Dus net als jullie allemaal druk druk druk...
En dan ook nog eens leren voor mijn examen bedrijfseconomie en 40 uur in de week werken......

Ik hoop dat het na mijn examen wat rustiger wordt... Anders wordt ik nog gillend gek!


evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #233 Gepost op: 31 maart 2014, 10:08:26 »
Een bustier heeft volgens mij alleen maar een rugband in de taille. Superhandig voor een jurk met een lage rug. Heb nu eindelijk m'n geld terug :D en ja, ik heb een ander gevonden.... Bij de kringloop, voor 5 euro! Unglaublich he? Gloedje nieuw en paste perfect :)

verder ben ik best gestresst.. We hebben nu een huisje waar veel in verbouwd moet worden en we studeren allebei.. Het is lastig om de tijd goed te verdelen. Gelukkig wel pas te horen gekregen dat we onze kaarten op school mogen laten drukken, en daar zijn de kosten dus echt superlaag:D nu nog op zoek naar een goede (en beetje goedkope) cateraar  voor het eten s avonds...

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #234 Gepost op: 31 maart 2014, 12:51:36 »
Oh, wat fijn dat je dat geld eindelijk terug hebt! En dat je snel een nieuwe goedkopere hebt gevonden!

En leuk dat de kaarten op school gedrukt mogen worden! Dat scheelt wel!

Het schiet wel echt op bij jullie allemaal volgens mij! Heel leuk! (en confronterend :blush:)

Mijn vriend en ik zijn zo goed als klaar met het ontwerpen van de ringen, dus daar ben ik erg blij mee! En dan natuurlijk binnenkort voor het eerst kijken naar jurken! :)

Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #235 Gepost op: 31 maart 2014, 12:52:19 »
We hebben gisteren meer dan een uur bij de pastoor op kantoor gezetten
en hebben we al best veel dingen al besproken enzo
Wij trouwen pas om 18:00 en de dienst duurt ong een uurtje
We hebben bewust gekozen om de dienst zo laat mogelijk te plannen wegens dat iedereen dan al gegeten heeft en dat dat ons enorm zou schelen...

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #236 Gepost op: 1 april 2014, 09:07:59 »
Hoi allemaal,

Ik ben hier al heeeeeeeeel lang niet geweest!! Nouja, ik lees wel steeds mee, maar steeds geen tijd om te reageren. Nu sta ik in de wachtrij voor kaartjes voor Acda & De Munnik dus heb ik wel even haha...

Wij hebben laatst een to-do-lijstje gemaakt. En weet je, als je het zo onder elkaar zet, is het best veel... Schrik niet!

Uitzoeken BABS verhaal (mijn broer is de BABS)
Jurk vermaken
Schoenen bruidegom
Riem bruidegom
Jurkje bruidsmeisje
Boeket bruid regelen
Corsage bruidegom regelen
Eventueel autoversiering regelen
Decoratie locatie checken
Menu keuze bespreken met locatie
Dieet wensen bespreken met locatie
Likeur voor na het eten halen
Taarten lijstje maken en mailen naar zus om te overleggen
Keuze taart maken
Taart proeverij
Bedankje halen
Cadeau BABS regelen
Cadeau videograaf regelen
Cadeau vader bruid regelen
Doe-tasje voor kinderen regelen
Uitnodigingen afmaken
Tekst uitnodigingen schrijven
Uitnodigingen laten drukken
Uitnodigingen versturen
Menukaartjes ontwerpen
Menukaartjes af (laten) drukken
Bedankkaartjes ontwerpen (alleen nog foto erin)
Proefkapsel- en make-up
Playlists maken
Downloaden alle muziek playlists
Taxi regelen voor vervoer naar huwelijksnacht
Lijstje maken wat er bij hotel huwelijksnacht moet komen
Inpaklijst maken huwelijksreis
Foto locaties bezoeken
Foto locatie kiezen
Lijstje maken met wat er in de tas voor de dag zelf moet

Daarnaast is er ook wel veel wél geregeld. Ik heb al mijn jurk, lingerie en schoenen en mijn vriend heeft zijn pak. We hebben een locatie, BABS, save the date kaartjes zijn verstuurd, we hebben vervoer, etc.... Maar het zijn ineens nog maar iets  meer dan vier maanden en de stress begint een beetje te komen haha!

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #237 Gepost op: 3 april 2014, 15:23:50 »
Woehoee! Zo excited dames! Het patroon voor m'n jurk is binnen!  :applaus:

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #238 Gepost op: 3 april 2014, 16:50:48 »
@ Bruid20: Spannend om je jurk te gaan passen. Ik wens je heel veel plezier.

@ Pitahaya: Gefeliciteerd met het in ondertrouw gaan.

@ Melanie: Klinkt als een drukken tijd. Ik ben benieuwt hoe het gaat met een jurk zoeken straks. Heb je al een idee wat je ongeveer wil?

@ Liselore: Balen dat je jurk later komt. Je vind hem vast nog prachtig.

@ Evelienb: Dat is een leuke prijs voor een bustier. Ik ben benieuwt hoe je jurk gaat worden.

@ Marieke: Dat is inderdaad nog een lange lijst, maar er zitten natuurlijk ook een hoop kleine regel dingen bij.

Wij zijn momenteel door omstandigheden niet echt bezig met de bruiloft helaas. We zouden vorige week naar ringen gaan kijken, maar we waren allebei ziek, dus we zijn maar lekker thuis gebleven. Mijn vriend moet nog steeds met zijn moeder een pak gaan uitzoeken, maar zijn hoofd staat er nog niet naar, maar dat komt binnenkort vast goed. Verder weten we dat een van mijn tantes waarschijnlijk niet komt. Ze woont met mijn oom in het buitenland en ze hebben zo ongeveer een kinderboerderij aan beesten, dus daar moet een van de twee voor thuis blijven. Ik vind het wel erg jammer, maar ik snap dat het haast onmogelijk is om samen te komen. Mijn oom komt sowieso wel. Maar we gaan ook nog wel eens naar hun toe. Ook mijn neef gaf aan misschien wel in het buitenland te zitten, maar misschien kan hij voor de bruiloft terug rijden. Ik hoop het wel, want ik wil dat hij foto's maakt. Toen we laatst bij mijn schoonmoeder waren ben ik nog even boven gaan kijken naar mijn jurk en ik vind hem nog steeds geweldig. Mijn vriend en zwager hebben een zolder verbod gekregen bij mijn schoonmoeder. Als over een tijdje het pak van vriend er naast mijn jurk hangt mag ik vast ook niet meer naar zolder.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #239 Gepost op: 3 april 2014, 18:59:50 »
Oh wat gaaf Evelien! Is het helemaal naar wens geworden? :)

En jammer dat jullie ziek waren Ananta :( en dat je tante waarschijnlijk niet kan komen. Ik hoop met je mee dat je neef kan komen en foto's kan maken! Is hij een fotograaf? Of heeft het een andere reden dat jullie graag willen dat hij dat doet? Heel fijn dat je een verboden-bruiloft-zolder hebben! En dat de jurk nog prachtig is :).

En pff, lange lijst zeg, WillemMarieke! Gelukkig zitten er veel Kleine dingetjes tussen! Maar wel spannend allemaal he! Leuk.

Slim met de late dienst, Melanie! Dat zal wel veel geld schelen ook :).




Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #240 Gepost op: 7 april 2014, 16:00:32 »
@ananta ja ik weet percies wat ik wil.......

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #241 Gepost op: 8 april 2014, 11:37:32 »
@ Melanie: Ik dacht dat ik wel een beetje wist wat ik wilde, maar kwam met iets heel anders thuis :biggrin: .

@ Bruid20: mijn neef is hobbyfotograaf en heeft prachtige foto's bij  eerdere bruiloften in de familie gemaakt. Maar hij doet ook aan een sport waar hij veel voor reist.

Tijdens het opruimen hebben we een heel mooi fotoalbum gevonden dat we ooit voor onze eerste vakantie samen hadden gekocht, maar niet gebruikt. We weten nog niet of we het gaan gebruiken als gastenboek of als fotoalbum.

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #242 Gepost op: 9 april 2014, 07:29:21 »
tijdje terug hebben marcel en ik onze huwelijksreis geboekt  :biggrin:

http://www.elizawashere.nl/spanje/catalonie/caldes_de_malavella/mas_caldes.htm

 :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #243 Gepost op: 14 april 2014, 13:48:37 »
Hallo,

Ananta, Oh, dat is leuk! Dan zou het wel heel leuk zijn als hij dat zou kunnen doen! Heb je al meer van hem gehoord?

Evelienb, dat ziet er leuk en warm uit! Super zeg :)

Ik heb vandaag mijn bruidsjurk gekocht! Ik ben er superblij mee! Volgende week komt hij al binnen in mijn maat(die die ik gepast heb was te groot), dus ik ben erg benieuwd! Vrijdag kan ik hem in mijn maat bewonderen! Wat een leuke ervaring is dat zeg! :)

Groetjes!

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #244 Gepost op: 15 april 2014, 12:30:32 »
@ Evelien: Dat ziet er prachtig uit.

@ Bruid20: Gefeliciteerd met je jurk!

Ik heb de datum gekregen waar ik de avond van vrij moet houden voor mijn vrijgezellenfeest :biggrin: . Over het feestje voor mijn verloofde hebben we nog niks gehoord, maar ze zijn vast druk aan het bedenken wat ze gaan doen. Ik ben benieuwt.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #245 Gepost op: 15 april 2014, 13:21:38 »
Oeh Ananta! Leuk zeg! En ook wel spannend! Is het nog helemaal een verrassing wat je gaat doen met het vrijgezellenfeest?

Zijn datum komt ook vast snel ja :) daar zijn ze vast druk mee bezig :)

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #246 Gepost op: 17 april 2014, 11:57:29 »
Hallo,

Ananta, Oh, dat is leuk! Dan zou het wel heel leuk zijn als hij dat zou kunnen doen! Heb je al meer van hem gehoord?

Evelienb, dat ziet er leuk en warm uit! Super zeg :)

Ik heb vandaag mijn bruidsjurk gekocht! Ik ben er superblij mee! Volgende week komt hij al binnen in mijn maat(die die ik gepast heb was te groot), dus ik ben erg benieuwd! Vrijdag kan ik hem in mijn maat bewonderen! Wat een leuke ervaring is dat zeg! :)

Groetjes!
wwaaaahhh je jurk! zo tof :D ik ga waarschijnlijk morgen stof kopen.. zo spannend! ik ga op zoek naar een mooie valstof (dus een stof die niet stijf gaat staan maar mooi hangt) en iets van een laag chiffon daar over heen. En mooi kant :D en stof voor het lijfje… ik ben zoooo benieuwd waar ik mee thuis kom en of ik überhaupt kan vinden wat ik in mn hoofd heb..

Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #247 Gepost op: 17 april 2014, 14:02:17 »
we hebben van de week een gesprek gehad met een weddingstyliste was best een leuk gesprek
Gisteren hebben we de offerte ontvangen en die was best aan de hoge kant gelukkig had ik al van te voren nog een goedkopere adresje gevonden

We hebben binnenkort ook een gesprek met de chefkok om het menu te bepalen....

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #248 Gepost op: 18 april 2014, 11:50:26 »
Ik heb geen idee wat ze hebben gepland voor mijn vrijgezellenfeest. Ik merk het dan vanzelf wel.

@ Evelien: En heb je mooie stof kunnen vinden?

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #249 Gepost op: 18 april 2014, 12:35:06 »
Wat een verrassing dan, Ananta :)  alvast veel plezier met je vrijgezellenfeest!

Inderdaad, heb je de juiste stof kunnen vinden, Evelien? :) ik hoop dat je inderdaad hebt kunnen vinden wat je zocht! :)

Ja! Ik ben heel blij met mijn jurk!

En fijn dat je al een goedkopere styliste hebt gevonden, Melanie! Zijn ze ook even goed? En heb je het menu al een beetje in je hoofd zitten?

Groetjes!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards