collapse

Auteur Topic: Augustus 2014  (gelezen 579340 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #250 Gepost op: 19 april 2014, 16:19:19 »
@willemmarieke,

Jij hebt nog een aardige lijst..
Ik trouw eind augustus... Moet ik dat ook nog allemaal doen?

Inmiddels onze ringen gekocht...
We gingen ze uitzoeken en was op slag verliefd op mijn ring...
Niet zo gek... Ze waren speciaal voor iemand ontworpen..... Maar die heeft ze uiteindelijk niet genomen.
De ring paste ook precies, wat wonderlijk is al je maatje 16 hebt...
17 mei mogen we ze doorprassen en de gravering doorgeven.

De kaarten zijn klaar om te laten drukken....

Ik wacht op het telefoontje dat mijn jurk binnen is...
En dan 16 mei weer Passen....
Nog even flink sporten zodat ik nog wat centimeters kwijt raak. Ben in 8 weken 3 cm buikomtrek kwijt met sporten in warmtecabine ZONDER dieet.....

24 mei taartjes proeven

En dan in juni naar de fotograaf en muziek. En in juli naar de feestlocatie om de dag door te spreken.. En het diner te bepalen...

Echt druk druk druk.....
Maar zo ontzetten leuk...
We gaan er gewoon mee door!

Tot de volgende keer!
Doei doei

« Laatst bewerkt op: 19 april 2014, 16:21:28 door Liselore »

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #251 Gepost op: 21 april 2014, 23:13:58 »
Zo he, Liselore! Wat goed gaat dat afvallen dan! En echt gaaf dat je zo'n mooie ring hebt kunnen vinden! Willen jullie er iets persoonlijks in laten graveren?

Wat laat de rest eigenlijk in de ringen graveren? Wij zitten te twijfelen tussen gewoon de naam, het oneindigteken en de datum, of iets persoonlijks.

Ik heb net iemand geregeld voor mijn haar en make-up, die bereid is om om 6 uur 's ochtends te komen omdat wij gratis om 9 uur al gaan trouwen. Ik ben er heel blij mee! Ik heb ook onze voorganger bereid gevonden om de inzegening te doen, dus ook een zorg minder! Morgen gaan we de datum officieel vast leggen op het gemeentehuis, dat was alleen nog maar onofficieel gedaan. Ook wachten we nog op een offerte van een leuk zaaltje in een restaurant voor de lunch. Ik ben benieuwd wat ze voor ons kunnen doen :)

Heeft iedereen leuke paasdagen gehad?

Groetjes!

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #252 Gepost op: 22 april 2014, 13:27:46 »
Positief ding: stof gevonden voor m'n jurk! Superspannend. Wel heel de tijd zo'n gevoel van: is dit echt DE stof? Is dit echt wat ik wil? Heb ik de juiste keuze gemaakt? Maar dat zal je ook wel hebbe als je een jurk koopt..

negatief ding: schoonouders vroegen gister ALWEER of we echt niet op een maandag kunnen trouwen want dan hoeven ze geen vrij te vragen. Ja ze menen dat echt. We zijn zo boos  :censored:

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #253 Gepost op: 22 april 2014, 14:14:06 »
Hoi Evelien!

Dat is inderdaad precies wat ik met mijn jurk heb. Jij kan nu natuurlijk echt met je jurk beginnen! Heel veel plezier daarmee!

En wat stom van je schoonouders zeg.. dat kunnen ze toch niet maken.. ik kan me niet voorstellen dat het huwelijk van hun zoon niet belangrijk genoeg zou zijn om vrij voor te vragen. Pff..
Ik snap dat jullie boos zijn!

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #254 Gepost op: 22 april 2014, 14:23:14 »
Hoi Evelien!

Dat is inderdaad precies wat ik met mijn jurk heb. Jij kan nu natuurlijk echt met je jurk beginnen! Heel veel plezier daarmee!

En wat stom van je schoonouders zeg.. dat kunnen ze toch niet maken.. ik kan me niet voorstellen dat het huwelijk van hun zoon niet belangrijk genoeg zou zijn om vrij voor te vragen. Pff..
Ik snap dat jullie boos zijn!

ja, bizar he? Sowieso zijn m'n schoonouders er een paar van de ergste soort  :censored:

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #255 Gepost op: 22 april 2014, 14:34:17 »
Ehm.. Graag of niet toch? Jullie plannen je bruilloft, zij kiezen of ze wel of niet op komen draven!!!

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #256 Gepost op: 22 april 2014, 14:48:11 »
Ehm.. Graag of niet toch? Jullie plannen je bruilloft, zij kiezen of ze wel of niet op komen draven!!!

klopt.. Al weet ik, dat als ze niet zouden komen, dat ook een flinke stempel op de bruiloft zou drukken.. Vind het vooral zo in en in triest voor m'n AS .

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #257 Gepost op: 22 april 2014, 16:34:34 »
Ja, dat is ook wel heel erg als ze niet komen. Het is eigenlijk nu al niet meer leuk. Wel echt een rotsituatie :( heel veel succes er mee! Ik hoop dat ze het accepteren en gewoon aardig gaan doen over jullie trouwdag!

Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #258 Gepost op: 22 april 2014, 17:32:48 »
hee,
ondertussen hebben we de dingen die we moeten huren al besteld
vrijdag eindelijk opzoek naar een jurk.......

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #259 Gepost op: 22 april 2014, 17:50:31 »
@ Evelien: Wat een nare reactie van je schoonouders. Inderdaad vooral naar voor je AS.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #260 Gepost op: 22 april 2014, 18:49:15 »
Oeh! Veel plezier Melanie!

Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #261 Gepost op: 23 april 2014, 13:53:26 »
Hoi allemaal,
Hier staat alles een beetje stil. Nog steeds niets van mijn jurk gehoord en de to do list is nog even lang (1 1/2 A4 tje). Word nu toch een beetje zenuwachtig door die lijst.....

@ evelienb: wat een nare en rare reactie van je schoonouders, volgens mij krijg je die dag ook vrij van de baas toch? ( bijzonder verlof?)

@melanie: veel plezier!

@bruid20: wij hebben "gewoon" elkaars namen en de trouwdatum in de ringen laten zetten

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #262 Gepost op: 23 april 2014, 16:10:18 »
Voor het bijwonen van het huwelijk van bloedverwanten in de eerste en tweede graad zouden ze inderdaad een dag bijzonder verlof moeten krijgen volgens de collectieve arbeidsovereenkomst. Maar volgens mij ging het er om dat ze dan iemand anders het moesten laten doen die het nog niet weet. (in het klaagtopic). In ieder geval wel bizar.

Hmm, tijd om weer verder te werken aan de lijst! Wat moet er nog ongeveer gebeuren bij jullie? De ringen zijn in ieder geval besteld en gegraveerd zo te lezen! Maar hoe kan het dat je nog niks van je jurk hebt gehoord? Zou hij al wel ongeveer binnen komen? Als je erg nieuwsgierig bent zou ik gewoon even bellen hoor  O:-)

Groetjes!

Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #263 Gepost op: 23 april 2014, 17:01:38 »
Ik heb toevallig net gebeld! Blijkt dat ie al een maand binnen is! Ze hadden een mail gestuurd maar die heb ik of niet ontvangen of per ongeluk gewist. Heb nu een pas afspraak staan in mei! Spannend.

Ik zal niet te hele lijst opsommen maar we moeten oa nog uitnodigingen, bloemen, muziek uitzoeken voor de ceremonie, make-up en kapper regelen, kleding voor ons dochtertje, ceremoniemeester regelen en verder een heleboel kleine dingen.

En jullie? Schieten jullie al lekker op? Jullie trouwen eind augustus toch? Nog zo'n 4 maanden dus!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #264 Gepost op: 23 april 2014, 17:30:33 »
Oh, dat is wel toevallig ja! Goed dat je dat gedaan hebt! Ik vind het trouwens wel vreemd dat de winkel je niet even heeft gebeld. Maar het is natuurlijk ook nog niet heel erg nodig. Wel heel fijn dat je weet dat hij goed binnen is gekomen!

Ja, wij trouwen de 25e, we zijn nog bezig met de locatie voor de lunch, daarna gaan we de kaarten bestellen en sturen. Muziek hebben we al zo'nbeetje :) en bloemen moeten we ook nog! De ringen moeten nog besteld worden, we hebben ze al wel uitgezocht. En binnenkort gaan we beginnen met de huwelijksvoorbereiding door onze kerk. Maar dan hebben we al wel alles klaar :) ik vind het zelf al best wel goed gaan :) maar jullie schieten dan inderdaad ook lekker op! 

Het komt wel lekker dichtbij allemaal :) gelukkig :)

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #265 Gepost op: 24 april 2014, 06:10:43 »
Hehe... Schoonouders hebben opeens binnen no Time vervanging kunnen regelen. Waar het eerst was: "niemand wil het doen, jank jank" heeft iemand aangeboden om het zelfs voor die hele week over te nemen...

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #266 Gepost op: 24 april 2014, 08:07:16 »
Zo zo, ze hadden zeker niet zo veel zin in gezeur. Nou, wel fijn voor Marcel dat zijn ouders er bij kunnen zijn. Maar alsnog wel frustrerend.. wat een gezeur om niets van hun!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #267 Gepost op: 25 april 2014, 18:34:31 »
Ik heb mijn trouwschoenen gevonden! Ik ben er heel blij mee en ze staan erg goed bij mijn jurk :) ik was vandaag mijn jurk wezen passen, want ze had die in mijn maat besteld en ze wilde laten zien hoe dat was. Ik vind hem echt heel mooi :)


evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #268 Gepost op: 26 april 2014, 22:34:07 »
Heel leuk die schoentjes!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #269 Gepost op: 26 april 2014, 23:20:10 »
Hoi Pitahaya!

Wat een mooie schoenen zeg! Die hak maakt niets uit, en als ze lekker zitten is het helemaal goed! En ik snap die korte jurk wel ja, leuk voor een salsa openingsdans :).

Het gaat zeker al snel! Echt nog maar 4 maandjes!

Ik heb niet echt wat gedaan vandaag, even anderhalf uur door het dorp gelopen en even langs de vrijmarkt geweest, maar niks gekocht.

Groetjes :)

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #270 Gepost op: 28 april 2014, 11:35:20 »
Mooie schoenen Pitahaya.

Ik heb de hele week van de bruiloft vrij genomen. We trouwen op vrijdag, maar omdat het feest bij ons thuis is, moet er een hoop gedaan worden. Ik wil de tijd hebben om het huis extra schoon te maken en de taart te bakken enzo. De 2 weken na de bruiloft heb ik ook vrij genomen. Waarschijnlijk gaan we ergens in die 2 weken een paar dagen weg, maar we hebben nog niks geregeld. Eigenlijk trouwen we gewoon midden in onze vakantie.

Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #271 Gepost op: 28 april 2014, 21:29:46 »
Wij trouwen ook op een vrijdag en ik heb de week vd bruiloft vrij en de twee weken erna. Hetzelfde als ananta dus. AS werkt op een school die heeft twee weken voor en twee weken na de bruiloft vrij.

Leuke schoenen pitahaya, ik zelf heb (helaas) platte omdat ik anders boven AS uitsteek en mijn jurk anders te kort is.

Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #272 Gepost op: 29 april 2014, 12:47:56 »
hee
Afgelopen vrijdag ben ik helaas door onstandigheden weer niet een jurk kunnen passen
Maar ik kreeg in een keer het idee om mij jurk te laten ontwerpen en heb meteen een advertentie op marktplaats gezet en heb al een mailtje gestuurd naar een coupeuse waar ik alleen maar de stof maar hoef te kopen ik ben benieuwd

Groetjes

Melanie

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #273 Gepost op: 29 april 2014, 19:15:54 »
hee
Afgelopen vrijdag ben ik helaas door onstandigheden weer niet een jurk kunnen passen
Maar ik kreeg in een keer het idee om mij jurk te laten ontwerpen en heb meteen een advertentie op marktplaats gezet en heb al een mailtje gestuurd naar een coupeuse waar ik alleen maar de stof maar hoef te kopen ik ben benieuwd

Groetjes



Melanie

Laten maken is ook tof! Ik ga zelf m'n jurk maken en hen pas stof gekocht, dus heb nog wel een tip van een winkel ;)

Vandaag hadden Marcel en ik een gesprek met onze trouwfotografen, wij en zij zijn zo enthousiast, het gaat zo te gek worden

Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #274 Gepost op: 30 april 2014, 11:54:23 »
we hebben inmiddels de trouwkaarten zo ver als klaar incl tekst

ik heb via via op marktplaats mij jurk alsnog gevonden en ga deze ook bestellen
ik ben zo blij......

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards