collapse

Auteur Topic: Augustus 2014  (gelezen 581183 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #325 Gepost op: 26 mei 2014, 10:16:17 »
Pitahaya, wat fijn dat je jurk er is! :D ik neem alleen mijn moeder mee met passen, over 3 weken. Dat vind ik wel genoeg eigenlijk, dan is het voor de anderen die mee waren zoeken een verrassing hoe mijn jurk er 'af' uit ziet, dat vind ik veel leuker.

Het lijkt me niet dat dat te krap word hoor, en anders kijk je nu vast wanneer jullie beide kunnen en bel je gewoon de winkel om er naar te vragen.

Bij de mensen van optie 1 zitten toch ook mensen die een cadeau willen geven? dan is een cadeautip vind ik niet verkeerd hoor, als ze maar even de gelegenheid krijgen om het te kunnen geven, en op de receptie lijkt dat me wel. Dus ik zeg: lekker neerzetten.

Evelien, echt enorm balen.. succes met het vinden van een andere voorganger!

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #326 Gepost op: 26 mei 2014, 11:12:23 »
Nee de kerkmeneer :) dominee

Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #327 Gepost op: 27 mei 2014, 20:14:22 »
@evelienb oei dat is minder ik hoop dat je snel iemand anders vind

wij hebben onze kaarten binnen en ooo ze zijn keigaaf en supermooi :applaus: :applaus:
wij gaan ze vandaag nog posten....

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #328 Gepost op: 27 mei 2014, 22:09:21 »
@evelienb oei dat is minder ik hoop dat je snel iemand anders vind

wij hebben onze kaarten binnen en ooo ze zijn keigaaf en supermooi :applaus: :applaus:
wij gaan ze vandaag nog posten....

supernice!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #329 Gepost op: 27 mei 2014, 22:30:10 »
Oh gaaf Melanie! Ik hoop dat je er hele leuke reacties op krijgt!

Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #330 Gepost op: 27 mei 2014, 23:54:31 »
mijn dag kan niet meer stuk
ik had afgelopen vrijdag mij jurk besteld
en ik kreeg vandaag een mailtje binnen dat mij jurk al binnen is
dit is supersnel en ik kan het haast niet geloven.
ik ben nu super benieuwd erna

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #331 Gepost op: 28 mei 2014, 07:58:29 »
Zo! Wat een heerlijke dag! Ga je ook meteen een afspraak maken om te passen? Het is wel heel snel ja! Mijn jurk was toen ook al met een week binnen. Echt heel fijn was dat  :blush:

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #332 Gepost op: 28 mei 2014, 13:49:29 »
Mijn jurk was nog op voorraad in het magezijn. Vandaar dat hij al zo snel binnen kon zijn. Ik had blijkbaar een erg standaard maat, alleen de onderkant moet ook korter, de rest zit goed :p

Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #333 Gepost op: 28 mei 2014, 18:27:31 »
ik heb mij jurk besteld via aryanfashion en ik denk gewoon dat ie op voorraad was

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #334 Gepost op: 29 mei 2014, 11:16:02 »
Onze kaarten zijn verstuurd en we krijgen heel veel positieve reacties!! :)

Wij hoeven eigenlijk alleen nog maar kleine dingetjes te doen.. Al het grote is geregeld!
En bij jullie?

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #335 Gepost op: 30 mei 2014, 10:03:42 »
Toch veel twijfels over de stof van m'n trouwjurk. Over 2 stoffen ben ik het wel eens (het kant en de "basis"stof) maar over de organza niet... Die mevrouw in de winkel zei: Nou dat valt wel ongeveer hetzelfde hoor!! Maar eigenlijk is dat niet zo: Chiffon valt veel soepeler, organza "staat" meer en is denk ik minder goed te plooien. Baal er van dat ik het mij heb laten aansmeren. Het stuk organza kostte namelijk €80, toch best wel wat geld vind ik! Nuzag ik pas op de lapjesmarkt in Utrecht chiffon (zal wel synthetisch zijn geweest) voor €5 de meter. Wat zouden jullie doen in mijn geval? Ik ben bang dat ik met de organza niet kan komen tot het plaatje wat ik in mijn hoofd heb..

Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #336 Gepost op: 30 mei 2014, 13:25:59 »
ze hadden een fout gemaakt in de bruidswinkel
mij jurk was dus niet binnen .
ik wou een afspraak maken om mij jurk op te halen. zeiden dat het een fout was
echt he ik baal als een stekker...

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #337 Gepost op: 30 mei 2014, 15:43:20 »
Gefeliciteerd femail. Erg leuk nieuws!

Leuk om te lezen dat alle jurken doorgepast gaan worden.
Ik mocht 16 mei weer passen en was helemaal blij. Ikcvond hem nog mooier als de eerste keer.... Ik had zooooon twijfels of ik hem nog wel mooi zou vinden. Maar hij is super... Ik had mijn moeder mee genomen en mijn beste vriendin... Dat had ik haar beloofd. Ze moest gewoon huilen om mij in mijn jurk.

Wij trouwen 29 augustus ik ben dan 33 en mijn vriend is dan 1 dag 36.
We zijn dan 3,5 jaar bij elkaar en wonen 2,5 jaar samen.

Onze kaarten zijn nu bij de drukker... Ben zo benieuwd hoe ze worden.

@pithaya. Ik zou het envelopje er gewoon op laten staan. Ik denk niet dat mensen dat gek vinden.

Volgende week examen en daarna ben ik vaker op dit forum te vinden.

Doei doei

Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #338 Gepost op: 2 juni 2014, 08:56:49 »
Wij hebben dit weekend eindelijk de kaarten besteld. Ik denk dat ze morgen binnen komen. Nu alleen nog een routebeschrijving in elkaar flansen, zo even papier halen in de stad.
Oh... De meeste hebben hun jurk alweer aangehad. Leuk!!!  Ik mag nog lang niet. Dat is dan weer een nadeel van zwanger zijn.

Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #339 Gepost op: 2 juni 2014, 16:34:45 »
ik had vandaag een lijstje gemaakt met dingen die we nog moeten doen
alleen was het lijstje langer dan wat ik dacht

Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #340 Gepost op: 3 juni 2014, 08:36:54 »
Haha, dat ken ik! Die van ons is anderhalf A4-tje!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #341 Gepost op: 3 juni 2014, 18:24:40 »
Oh, haha dat herken ik ook wel. Gelukkig hebben wij een klein en 'goedkoop' feest, waardoor ik denk ik toch over minder hoef na te denken.

Femail, zijn je kaarten er al? En zijn ze geworden hoe jullie het wilden?

Oh echt stom Evelien, als je echt zo twijfelt kun je misschien inderdaad beter de chiffon kopen en de organza proberen te verkopen. De hele tijd met twijfel in je hoofd zitten is ook drie keer niks. Vooral niet voor zo iets belangrijks.

Wat mooi, Liselore! Fijn dat je je jurk nog mooier vindt!

En echt leuk dat jullie zo veel positieve reacties krijgen, WillemMarieke!

Heel leuk allemaal! Alleen jammer voor Femail dat ze haar jurk nog niet mag passen :(

« Laatst bewerkt op: 3 juni 2014, 18:27:24 door Bruid20 »

Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #342 Gepost op: 4 juni 2014, 08:27:54 »
Jaah, kaarten zijn binnen en mooi geworden.  :applaus:
Ze zijn vrij simpel maar wij vinden ze mooi. Nu druk met enveloppen schrijven en routebeschrijvingen invoegen. Willen het morgen af hebben.

Idd jammer dat ik mijn jurk nog niet mag passen, maar ja had ik maar niet zwanger moeten worden he  :blush:

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #343 Gepost op: 4 juni 2014, 15:12:11 »
Haha, ja, een kindje krijgen is toch ook wel een van de mooiste dingen die er zijn. Wanneer mag je je jurk wel nog aan dan? Want ik neem aan dat hij wel nog iets vermaakt moet worden tegen die tijd..

En fijn dat de kaarten in de smaak vallen! Is toch wel erg belangrijk! Ik wil onze kaarten ook enorm graag al versturen, maar er moeten toch nog kaartjes voor de daggasten in, en die moeten we nog maken. Daarna kunnen we ze eindelijk versturen!


evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #344 Gepost op: 4 juni 2014, 17:10:59 »
Jippie :applaus: Marcels pak is klaar en hij gaat hem donderdag ophalen :) ik mailde vanmorgen naar een webwinkel waar chiffon verkocht wordt om wat vragen te stellen. Binnen 10 minuten een reactie en ze sturen drie stofstalen naar me op! Het ontwerp van ons kaartje is nu echt klaar en volgende week gaan we naar school om ze te drukken en om onze trouwringen te gaan maken. Heerlijk!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #345 Gepost op: 4 juni 2014, 17:33:47 »
Oh wauw Evelien! Dat is leuk nieuws zeg! Heel veel plezier met het maken van jullie ringen en het drukken van jullie kaarten! Gaan jullie ze dan ook al snel versturen? :)


Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #346 Gepost op: 6 juni 2014, 13:33:38 »
we krijgen heel veel leuk reactie's op ons kaart.
we komen toen we de kaarten verstuurde erachter dat de feestlocatie te klein was voor het aantal personen die dan zouden komen.(we wouden een tuinfeest geven maar de tuin is wel groot genoeg maar om de veiligheid te waarborgen is het weer te klein en plus we moesten een vergunning aanvragen en daarmee waren we te laat mee) maar gelukkig hadden we het zaaltje nog als back-up.


ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #347 Gepost op: 6 juni 2014, 18:58:57 »
Ik had geloof ik wat berichten heb gemist. Het is ook nog al druk op mijn werk.

De kaarten zijn verstuurd en iedereen vind de kaart helemaal bij ons passen. Mijn oma heeft helaas wel al afgezegd. Ze is 90 en woont op een uur rijden en het is gewoon te veel voor haar. Ik vind het jammer, maar ik snap het wel. We hebben wel al ons cadeau van haar gehad. We gaan daar onze ringen van kopen. Die gaan we denk ik dit weekend bestellen via Etsy. Bij de juwelier hadden ze echt niks wat we mooi vonden. Ik heb oma beloofd dat we na de bruiloft langs komen met de foto's.

De rest van de voorbereidingen komen nu langzaam opgang. Vorig weekend de achtertuin helemaal gedaan. Dus nu nog zorgen da het onkruid weg blijft. Gisteren ook hele leuke lampion lampjes gekocht. Die hangen we aan de schutting. Voor de andere kant ga ik met kerstlampjes iets knutselen. De gehaakte boeketjes voor mijn nichtjes zijn ook bijna af. Ik denk dat ik die vanavond wel af kan maken. De voortuin moet ook nog, maar als het echt zo warm word wachten we daar nog wel even mee.

Vriend is nog steeds niet gaan winkelen met zijn moeder, maar hij heeft nog tijd. Een mooi overhemd is altijd wel te vinden.

Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #348 Gepost op: 6 juni 2014, 21:21:22 »
@ evelienb, dat schiet lekker op zo! Weer een aantal zaken geregeld.

Ik mag 2 juli mijn jurk voor het eerst gaan passen, en dan maar hopen dat ik er nog in pas. Kaarten zijn gister verstuurd, vandaag al leuke reacties en aanmeldingen gehad! Leuk! Het wordt nu toch wel heel echt.

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #349 Gepost op: 9 juni 2014, 22:25:34 »
Ik vond het wel fijn om ze wat vroeger te versturen. Je zit toch met de vakantie en ook al hadden wij iedereen de datum gewoon verteld niet iedereen bleek het zo goed te onthouden.

Ik heb trouwens nog maar weinig bevestigingen gehad. Aan het einde van de maand wil ik weten wie er komen, dus dan ga ik er nog wel achteraan.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards