collapse

Auteur Topic: Augustus 2014  (gelezen 579243 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #525 Gepost op: 19 juli 2014, 08:07:45 »
Dat is idd wel bijzonder om zelf ringen te maken.
Heeft het toch een heel persoonlijke waarde.
Ja leuk idee Evelien!

Dat was zo te horen een hele romantische
Bruiloft. Misschien doordat het zo warm waa gister
Dat het verplaatst was naar buiten...
Kijk jij nu ook met hele andere ogen naar een bruiloft?
Ik wel.. Je let veel meer op de details...
Ik heb er sinds mijn aanzoek 2 gehad... 1 van hele goede vrienden.
We mochten de hele dag. We hebben toen echt goed het idee
Gekregen van dit willen we ook zo, maar andere dingen zouden we totaal anders doen.
Op ons feest gaan we niet op de vloer staan om te feliciteren.
Om 20:oo uur begi t ons feest.... Om 20:15 komen we met een tuktuk binnen rijden, doen onze dans en dan kunnen mensen feliciteren....

Hoe doen anderen dat die een feest geven??


ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #526 Gepost op: 21 juli 2014, 10:16:38 »
@ WillemMarieke: Wat een leuke verrassing.

@ Bruid20: Ik vind ringen op zich ook niet iets op op te bezuinigen, maar we hebben ook nog geen ringen gevonden die we echt mooi vinden. Ieder geval niet als zetje en ook niet in het juiste materiaal. We gaan nu kijken naar eenvoudige stalen, silveren of titanium ringen. We willen dan in de toekomst ringen laten ontwerpen die echt bij ons passen.

@ Evelienb: Zelf ringen maken vind ik wel leuk, maar daar heb ik nu echt de tijd niet voor en waarschijnlijk ook niet het geduld.

Dit weekend gelukkig weer wat kunnen regelen. Naar de slager geweest voor de BBQ en een mooi totaal pakket besteld. Naast het vlees zitten er ook salades, sausjes, brood, bestek, borden en de bbq bij en alles mag vies weer ingeleverd. We hebben nu afgesproken dat ze om 6 uur bezorgen. Dan kan alles meteen op tafel. Voor het drinken hoopte we ook zo iets te kunnen regelen, maar bij de slijter deden ze alleen aan het verhuren van biertaps en dat willen we niet. We kunnen beter wachten tot er een supermarkt is met een leuke aanbieding. Glaswerk gaan we gewoon bij de Blokker kopen. Dat is goedkoper dan huren. Helaas krijgen we geen reactie van auto verhuurders, dus mijn vriend is nog verder aan het zoeken.

Ons programma word nu zo iets:

11:30 vriend naar moeder om zich om te kleden en ik kleed mij thuis om
13:00 vriend komt weer terug
13:30 foto's
15:00 trouwen
16:00 terug naar huis
16:30 taart en koffie
18:00 BBQ word bezorgt en meteen alles op tafel
20:00 feest

Aangezien alles bij ons in de tuin is hoeven we het feest niet te openen en loopt het wel in elkaar over.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #527 Gepost op: 21 juli 2014, 10:27:52 »
Hmm, onze dag wordt ongeveer zo:

6.00 opstaan, douchen en eten
7.00 kapster en make-up
8.15 aankleden
8.45 vriend haalt mij op in de trouwauto
9.00 voltrekking huwelijk in het gemeentehuis
9.45 foto's maken
11.15 naar de kerk
11.30 inzegening van het huwelijk
12.30 groepsfoto's maken
13.00 ruimte voor felicitaties
13.30 lunchen met dichtbij staande gasten
15.00 koffie/thee  en aansnijden bruidstaart
16.00 wij vertrekken en gaan op huwelijksreis naar de Veluwe

Dus nog vrij druk allemaal :p

De fotograaf komt van 9.00 uur tot 13.00 uur. Daarom is  er daarna pas ruimte voor felicitaties.


Ik let inderdaad ook op andere dingen nu als ik ergens een bruiloft tref, je gaat toch kijken of je iets ziet wat je zelf ook wel leuk zou vinden. Ik tref alleen bijna nooit een bruiloft :p

Fijn dat alles voor de bbq lekker geregeld is nu :)

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #528 Gepost op: 21 juli 2014, 12:13:37 »
Dit wordt onze dag:

7:00 opstaan
8:00 kapster en make up komt ( mijn vriend gaat dan naar zijm ouders)
9:30 jurk aan
10:00 komt mijn vriend me halen
10:15 fotos maken
12:00 lunchen
13:15 naar de kerk
13:30 huwelijks ceremonie
14:15 groeps en familiefotos
15:00 naar feestlicatie aansnijden taart en felicitaties
17:00 diner
20:00 begin feest. Wij trekken ons na het diner even terug. En arriveren
Om 20:15 ongeveer.
1:30 einde feest en slapen in hotel met onze families...

Volgende dag samen ontbijten en hebben we
Nog cadeautjes voor onze ouders en getuigen...

Druk druk druk... Maar wel een ruim schema.

Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #529 Gepost op: 21 juli 2014, 20:35:06 »
Veel gepost hier in de afgelopen dagen!
Kan het bijna niet bij houden.
Hier druk geweest met van alles behalve de bruiloft.
Ben vorige week weer tante geworden! Zo leuk!
Over 11 dagen is onze grote dag al, maar we liggen aardig op schema denk ik. Woensdag voor de laatste keer jurk passen en als hij dan goed zit (lees, nog past  :blush:) mahpg ik m meenemen.
Ik houd angstvallig het weer in de gaten, maar er is nog geen pijl op te trekken.
Ga proberen de komende tijd weer wat actiever te zijn hier en wat meer op andere berichtjes te reageren.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #530 Gepost op: 21 juli 2014, 21:25:06 »
Dat gaat echt snel, nog maar 11 dagen! En gefeliciteerd! Leuk nieuws :)

Ik heb morgen mijn proefkapsel en make up en dan de lengte van mijn jurk in laten nemen, dus een nuttig dagje wel :)

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #531 Gepost op: 22 juli 2014, 12:17:28 »
Het gaat al opschieten dames...
Voor mij nog 1 dag langer dan Pitahaya..

Krijg nu toch wel aardig stress merk ik... Ik ga dromen en mijn hoofd zit nog vol met dingen en ideeën... En iedereen begint te vragen of ik al zenuwachtig ben........ (Daar wordt je het dan wel van :blink:)
Vandaag maar eens op zoek naar een fijne massage bij mij in de buurt... Kan ik wat relaxen....

Morgen proefkapsel poging 2... En zaterdag make-up poging 2. Dan volgende week de feestlocatie en zijn de grootste dingen geregeld...
Dan nog de kerk en even langs de dj om onze muziek keuze door te geven..... In de week voor onze dag wil ik helemaal niets meer doen. Behalve de gewone dingetjes zoals poetsen.... :biggrin:

Het gaat nu echt snel!

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #532 Gepost op: 22 juli 2014, 21:53:32 »
Jongens, wat gaat de tijd snel!!! Volgende week vrijdag is het zo ver!
Morgenavond onze laatste dansles en vrijdag mag ik mijn jurk ophalen  :applaus: :applaus: :applaus:
Dan volgende week dinsdagavond haar kleuren en nog één laatste keer proefkapsel. Woensdag naar Schiphol om gasten uit Canada op te halen en donderdag manicure en pedicure....

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #533 Gepost op: 22 juli 2014, 23:02:27 »
Ja het gaat zo snel!

Ik heb vandaag ook mijn proefkapsel en make up gehad, en ben erg tevreden :)

Hopelijk bevallen de tweede pogingen van jouw proef nu beter, Liselore. :) heb je ook andere mensen er nu voor gevonden?


Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #534 Gepost op: 23 juli 2014, 06:45:09 »
@bruid20 ik ga nog een 2e keer naar mijn eigen kapster.
We hebben de vorige keer een beetje te uitbundig gedaan.
Weet nu dat het was ingetogener mag.
En mijn make up mag juist wat sprekender. Dus zaterdag gaan we voor wat meer kleur...

Ben benieuwd.
@ marthe het gaat echt heeeeel snel.
Gelukkig heb je geen superdruk programma meer...


Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #535 Gepost op: 23 juli 2014, 08:18:24 »
@marthe79: wij trouwen op dezelfde dag. Mijn schema ziet er ongeveer hetzelfde uit. Ik ga vandaag jurk passen en als het nog goed zit mag ik hem meenemen. Dinsdag hebben wij onze laatste dansles en volgende week donderdag ga ik voor een manicure.

@liselore: hoop dat de tweede pogingen je beter bevallen.

@ bruid20: fijn dat je het mooi vond. Wordt allemaal wel echt dan he?

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #536 Gepost op: 23 juli 2014, 09:51:53 »
Oh oké! Ja het moet wel precies zijn zoals jij het wilt! Veel plezier met de proef vandaag en zaterdag!

En het wordt zeker echt, maar dat is het ook dus dat mag ook wel. Op het begin leek het allemaal wel een stuk langzamer te gaan. Maar ik ben niet ontevreden over hoe het gaat allemaal en ik kan er gelukkig ook nog van genieten, haha :p

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #537 Gepost op: 23 juli 2014, 09:55:40 »
De tijd vliegt, alles komt ineens zoooo dichtbij!

Ik zie hier veel bruidjes die nog veel moeten testen, maar gelukkig heb ik het meeste al gehad. Gisteren proefnagels laten zetten. Ze zijn mij iets te lang, dus voor de bruiloft doe ik ze iets korter. Is gek joh, hele lange nagels, terwijl je dat niet gewend bent. Bijvoorbeeld met typen  :lol2:

@Liselore: ik ken het. Iedereen vraagt aan mij ook of ik zenuwachtig ben. Nou nee, maar als je het nog tien keer vraagt wel..  :blink:

@Pitahaya: Ik heb spul van De Tuinen wat erg goed werkt tegen acné. Een soort facewash. Als je wil kan ik je wel even een fotootje doorsturen. Ik had er ook altijd erg last van, maar hiermee een stuk minder :-)

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #538 Gepost op: 23 juli 2014, 22:36:49 »
Jeeeeej :applaus: :applaus:
Mijn proefkapsel is geslaagd! Ben er helemaal blij mee!

Nu zaterdag mijn make-up. Dan ben ik er helemaal klaar voor.... Ach misschien nog een zonnebankje..... :sun:

@ Willemmarieke....Nep nagels heb ik altijd al... Dus dat zit wel goed...
Ik heb ze niet zo heel lang omdat ik ook iedere dag moet typen.... Best wel lastig als ze lang zijn!
Wat voor versiering doe je op je nagels???

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #539 Gepost op: 24 juli 2014, 11:18:42 »
@Liselore.. Ik stuur je een pb.. As leest hier ook mee haha!
(En typen blijft oefenen. Op mijn mobiel gaat het al steeds makkelijker... ;-) )

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #540 Gepost op: 24 juli 2014, 23:00:03 »
Wij zijn gisteren ook eindelijk gebeld door onze babs. Maandag naar haar toe :) ringen naar de juwelier gebracht om te laten graveren.. Viel super mee qua kosten. Morgen en overmorgen hebben we een grote knutseldag, dan komen er allemaal mensen helpen met de decoratie. We hebben overigens ook een heel mooi idee voor de corsages  :blush:

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #541 Gepost op: 25 juli 2014, 06:40:02 »
@ evelien... Ik ben benieuwd wat julllie babs allemaal gaat vragen...
Ons gesprek was leuk!

Gezellig zo'n knutselmiddag..
Hebben jullie ook echt een diy wedding? Met een beetje landelijke stijl?

Wat voor idee heb je met de corsages?
Ik weet niet hoe ze bij ons worden, dat regelt
Mijn as met zijn moeder en broertje.
Ouderwets he?!

Fijne dag vandaag allemaal!

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #542 Gepost op: 25 juli 2014, 06:46:54 »
Ik ben ook benieuwd! Ze klonk aam de telefoon nogal zakelijk. Geen "leuk" of "gefeliciteerd" maar alleen: Ik wil graag een afspraak maken want het is al bijna zo ver bla bla bla. Ja onze bruiloft is Super DIY! We maken echt bijna alles zelf: Alle versiering, jurk, ringen, kaarten, bedankjes. De save the date ook trouwens. En de bloemen schikt mn moeder, die doet een bloemschikcursus :) Wel heel veel werk maar wel heel leuk. Het is inderdaad landelijk: Ontvangst en receptie is op de boerderij van m'n ouders. Het feest is op een hele oude boerderij die m'n buren hebben gekocht. Met zo'n prachtig oud achterhuis met verweerde balken en een boomgaard met knoestige appelbomen..

Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #543 Gepost op: 25 juli 2014, 06:49:01 »
Wauw evelienb dat klinkt prachtig!

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #544 Gepost op: 25 juli 2014, 07:08:56 »
behalve dat de bruiloft al over zeventien dagen is en er nog heel veel moet gebeuren..

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #545 Gepost op: 25 juli 2014, 07:50:05 »
behalve dat de bruiloft al over zeventien dagen is en er nog heel veel moet gebeuren..

Ik moest even stiekem lachen toen ik die las.

Het klinkt idd prachtig, evelien. En die 17 dagen.. Dat komt wel goed, daar ben ik van overtuigd :-)

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #546 Gepost op: 25 juli 2014, 07:51:02 »
Wouw!!!!

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #547 Gepost op: 25 juli 2014, 10:05:31 »
@ Evelien: Die boerderij klinkt echt prachtig. Het gaat vast helemaal goed komen.

Wij hebben nog 21 dagen. Het gaat nu echt heel hard. Vanavond gezellig naar de ikea voor wat vaasjes, schaaltjes, servetten en ander klein spul om de boel verder aan te kleden. Morgen ook een druk winkel programma. Ik wil nog een nieuwe bril en hopelijk kunnen we de ringen regelen. Verder glaswerk halen en nog meer kleine dingen. We gaan in de ochtend al die dingen regelen, omdat we niet weten of vriend dit weekend ontvoerd word voor zijn vrijgezellenfeest. Ze vertellen zelfs mij niks en dat vind ik toch wel irritant, want er moet nog veel gebeuren en zo kan je niet zo fijn dingen inplannen. Mijn vrijgezellenfeest is over 2 weken en ik moet om 19 uur klaar staan en nog niet gegeten hebben. Ik ben benieuwt wat ze bedacht hebben.

Dit weekend moet ik ook nog contact hebben met mijn schoonzusje over de bloemen. Ik heb al wat foto's gezocht van boeketten die ik mooi vind. Ik weet zeker dat ze een prachtig boeket maakt. Wij doen trouwens maar 1 corsage alleen voor mijn vriend.

Ik word alleen een beetje gek van mijn vriend. Hij is er nog steeds niet uit wat voor vervoer hij wil. Het is ook lastig omdat hij door zijn lengte in veel klasieke auto's niet kan rijden.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #548 Gepost op: 25 juli 2014, 10:22:11 »
Oh, het is zeker niet handig als geen van jullie weet wanneer het vrijgezellenfeestje is.. Ik vond het al vervelend dat ik het zelf niet wist, daar kan ik niet zo goed tegen, maar mijn vriend wist het bij mij wel. Wij hebben ook geen idee wat mijn vriend als feest krijgt en wanneer en of er überhaupt wel iets geregeld is..

Wel handig dat bij jullie familieleden de bloemen kunnen en gaan doen zeg! Wij moeten twee weken van te voren met de bloemist afspreken voor de bloemen.. Maar dat is voor ons pas over twee weken ongeveer.. Wij trouwen ook 'pas' over een maand :p. Ik vind het toch redelijk ver uit elkaar liggen, een hele maand. En anderen zijn over een week alweer aan de beurt :)

Jullie bruiloften klinken allemaal heel mooi! Leuk dat jullie zo veel zelf doen en bijpassende dingen gaan regelen! Ik ben echt benieuwd!

En inderdaad Evelien, alles komt goed! Veel plezier met knutselen!

Noogle

  • Gast
Re: Augustus 2014
« Reactie #549 Gepost op: 25 juli 2014, 13:38:16 »
Hoi Allemaal,

nog 13 dagen pfffff, de tijd vliegt.
Ik heb wave laten zetten (nephaar), heb nu een volle bos, dat staat straks mooier met mijn bruidskapsel.

@daan239, ja het zijn acrylnagels :)

@Liselore
Ons feest begint om 20.00 en willen dan tegelijk met de grote bruidstaart binnenkomen. We snijden dan de taart aan en terwijl iedereen een stukje taart eet feliciteren we een gedeelte.
Daarna de openingsdans en feliciteren we verder, zodat er wel alvast gedanst kan worden. Dat lijkt ons net wat losser dan zo'n rijtje.


@bruid20 Leuk hoor zo'n verassing
:)


@Female, wij kijken ook continu naar het weerbericht, het veranderd dagelijks dus geen idee.
Als het maar geen 30 graden wordt.
Morgen ga ik ook nnog even mijn jurk in haha

@Marieke,
Ik moest ook echt wennen met mijn nagels, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het nu gewoon super vindt en dat ik ze misschien wel vaker ga nemen hahaha



Ik heb de knoop doorgehalt en ben voor zijden bloemen gegaan. De bloemen die ik wilde, waren in augustus toch wat tricky. Ik betaal nu net zoveel, ziet er supermooi uit en ik kan het boeket gewoon goed bewaren.
Ik heb ze via www.bloz.nl misschien een tip.

Verder zijn de meeste dingen nu op orde. Onze babs is van de week langs geweest. Hele aardige man met humor, dus dat past wel bij ons.
Ik ben begonnen met zonnebanken, nog 2/3 keer en ik ben wel mooi egaal denk ik ;-)

De zenuwen beginnen wel een beetje te komen hoor pffff




 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards