collapse

Auteur Topic: Augustus 2014  (gelezen 582153 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #575 Gepost op: 28 juli 2014, 13:23:47 »
Nee, en lamantho was op vakantie toch? Ik ben benieuwd of ze het nog gered hadden met haar jurk. Daisies ken ik eigenlijk niet. Schrijft zij ook soms nog mee?  :blush:

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #576 Gepost op: 28 juli 2014, 13:48:08 »
Ik ben er nog! Erg druk geweest, dus vooral meegelezen. Zal vanavond weer spuien... Nu op het werk, morgen nog en dan vrij!!!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #577 Gepost op: 28 juli 2014, 15:07:31 »
Ja echt slecht weer zeg! Bah bah bah! Onweer en regen al vanaf vroeg in de morgen. Maar dat is ook wel een keer goed.

En goed dat je er nog bent! Gezellig! Niet vergeten te schrijven vanavond!

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #578 Gepost op: 28 juli 2014, 15:22:00 »
Zo, na een paar uur ruziën met foto-afdruk software worden nu mijn menukaartjes afgedrukt. Zo even naar de hobbywinkel om karton van 10x15 te halen om ook de namen op de andere kant te kunnen schrijven.
Op de fiets... Ik hoop dat het nog even droog blijft :-)

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #579 Gepost op: 28 juli 2014, 15:24:12 »
Oh leuk! Ik hoop het ook voor je :)

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #580 Gepost op: 28 juli 2014, 20:38:44 »
Nou nou, druk vandaag...

En? willemmarieke, ben je droog gebleven?
Het huis van mijn baas is vandaag vol water gelopen door het slechte weer...
Hij stond tot zijn knieën in het water... PDF wat een drama.

@pitahaya.. Idd laat het nu maar regenen nog 2 dagen.... Dan komt het vast goed.. Waar kun jij zien dat het eind augustus mooi weer wordt? Ik weet dat liever niet. ;).. Dacht er vandaag aan dat het misschien wel makkelijk is een doorschijnende paraplu te kopen... Je weet tenslotte maar nooit.
Zo'n weer als vandaag zou wel heel erg zijn..

@bruid20... Fijn dat het geregeld is met de kerk... Zou toch vervelend zijn als je ineens 250,- meer moet betalen... Het kost allemaal al genoeg.

Ik denk dat ik wel een  zonnebril mee neem. Die laat ik dan wel in de auto liggen....kan i km tussendoor toch opzetten... Anders denk ik dat het snel hoofdpijn is als je de Hele tijd met je ogen moet knijpen. Gelukkig hebben we ook een binnen lokatie die met zo'n er mooi moet zijn..



Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #581 Gepost op: 28 juli 2014, 23:26:16 »
En ook ik dacht aan het kopen van een doorzichtige paraplu voor de zekerheid:p

Wij hebben net het laatste voorbereidingsgesprek voor het huwelijk gehad en kunnen nu aan de slag met de liturgie. Mijn vriend en ik moesten een liefdesbrief voor elkaar schrijven en AWW wat fijn om te lezen! Ik ben helemaal gelukkig :)


Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #582 Gepost op: 28 juli 2014, 23:33:54 »
Ik had voor de zekerheid al een doorzichtige paraplu gekocht, met een paars randje. Ik zou vooral goed rondkijken, want je kunt dezelfde paraplu al gauw een stuk goedkoper vinden op een andere site :)

Mijn jurk is binnen! Zij zat vrijdag heerlijk en was bijna helemaal goed, er was één naadje dat wat kronkelde maar dat hebben ze mooi aangepast. Zij hangt nu bij mijn ouders thuis op mijn oude slaapkamer :)

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #583 Gepost op: 28 juli 2014, 23:52:59 »
Wat een drukte hier in eens! Heerlijk :) morgen nog twee weken voor mij.. Een hoop dingen geregeld deze week: Eten, decoratie, een overhemd voor Marcel, schoenen voor mij, ringen gegraveerd..  Toch fijn :)

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #584 Gepost op: 29 juli 2014, 05:50:48 »
giiirllssss! hebben julie dat ook? dat je telkens om 5 uur wakker wordt met de gedachten: BRUIIIILOOOFFTTTTTT WHOOOO?  :jawdrop: ik heb dat wel namelijk. bijvoorbeeld nu. het is bijna onze maand...nog 3 dagen en dan mogen de eersten eeuwige trouw gaan beloven aan hun lieve vriend! :blush: (tenminste... ik ga er vanuit dat ze lief zijn  :sleep:)

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #585 Gepost op: 29 juli 2014, 09:04:53 »
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nu ook al heb, ondanks dat ik nog vier weken moet :p. Ik droom er ook steeds over :p. Gelukkig kan ik daarna over het algemeen weer lekker doorslapen :) meestal..

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #586 Gepost op: 29 juli 2014, 09:33:56 »
Ik word er niet wakker van, maar nu de ringen besteld zijn en alle puzzelstukjes op zijn plaats aan het vallen zijn word het wel steeds echter. Ik denk er wel constant aan, maar ik heb er pas 1 keer over gedroomd.

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #587 Gepost op: 29 juli 2014, 10:32:11 »
Ik word er ook nog niet wakker van, en dat terwijl ik vrijdag al Ja mag zeggen! Misschien komt het omdat ik al zo'n tijd bezig ben met plannen en ik alles al geregeld heb? Draaiboek is al enige tijd af en heb ik doorgestuurd aan iedereen die het moet hebben. DJ heeft een lijst van artiesten en liedjes die we mooi en niet mooi vinden, taartendame heeft de laatste details geregeld, fotografe een lijst van foto's die we sowieso willen hebben. Komt helemaal goed!

Mocht iemand nog behoefte hebben aan een mooi draaiboek, geef me dan even een seintje: ik heb het van een collega wiens vriendin weddingplanner is :) Ik wil het wel doorsturen mochten jullie er behoefte aan hebben.

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #588 Gepost op: 29 juli 2014, 11:08:18 »
Ik ben gisteren droog gebleven :D Het was zelfs mooi weer! Alleen was de hobbywinkel dicht. Terwijl ze volgens de website open moesten zijn... Nouja, met een creatieve oplossing is het toch gelukt:

De zwarte plekjes zijn het folie wat nog over de venstertjes van de fotolijstjes zit.
Aan de achterkant komen dan onze menukaartjes, iedere persoon heeft zijn/haar eigen keuze kunnen maken. Rood en wit staan natuurlijk mooi om en om.

Ik word net door mijn moeder opgebeld. Ze was met mijn broer (onze BABS) aan het kijken voor een pak, maar mijn schoonzusje zei dat roze niet mocht omdat het vloekte. Ik krijg een foto en het is echt een heel mooi pak met roze overhemd. Het vloekt ook nog eens niet. Maar ergens heb ik toch het gevoel dat ik in de zeik genomen word, haha... Ach, we zien het over elf(!!) dagen wel.. :-)

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #589 Gepost op: 29 juli 2014, 11:14:21 »
Oh fijn Marieke! Het ziet er leuk uit, die fotolijsten! Dat is een goed idee! Wel raar van die winkel, maar ach, dit is ook mooi!

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #590 Gepost op: 29 juli 2014, 11:29:26 »
Mooie fotolijstjes!!!

Daan298

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
Re: Augustus 2014
« Reactie #591 Gepost op: 29 juli 2014, 11:36:15 »
Mooi Marieke! En gelukkig wel droog, nat en voor niks zou helemaal vervelend zijn:)

Ik droom ook nog niet, maar slaap sowieso altijd slecht, dus daar is niks nieuws aan.

Ik denk wel dat ik zonnebrillen meeneem, in de auto is het wel lekker, maar je kunt ook een paar gekke foto's maken met de brillen. En anders gaat het in de rugzak van de ceremoniemeester (die tas wordt ook steeds voller...). Zit nog wel te twijfelen of ik een noodpakket meeneem. We trouwen op het stadhuis en gaan daarna naar de eet en feestlocatie, dus denk dat ik het maar gewoon op de feestlocatie laat.

Wel handig dat je een goed draaiboek hebt marthe! Ik denk niet dat ik nog wat ga veranderen nu, dus bedankt voor je aanbod maar ik sla over (als die van mij niet goed blijkt schiet ik in de stress als ik alles nog moet veranderen!).

Vanavond ga ik voor de laatste keer met de fotografe zitten. Gister een lijstje gemaakt met wie we op de foto willen, dt is wel een lange lijst geworden eigenlijk....

Nog maar 3 dagen voor de eerste bruidjes, wat gaat het snel!!!


WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #592 Gepost op: 29 juli 2014, 11:54:31 »
Marthe, ik wil die wel zien hoor!! :-)

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Augustus 2014
« Reactie #593 Gepost op: 29 juli 2014, 12:18:18 »
Hoi Marthe,
Wil je mij ook mailen? Ik moet hem nog maken.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #594 Gepost op: 29 juli 2014, 12:40:10 »
En ook ik sla af omdat ik anders in de stress schiet, maar lief dat je het aanbiedt!

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #595 Gepost op: 29 juli 2014, 12:47:03 »
Ik heb nog een tip voor de foto's! Maak een lijst met wat voor foto's je wil: Bijvoorbeeld 1. foto met ouders 2. foto met schoonouders 3. foto met beide ouderparen 4. foto met ouderparen en broers/zussen enz enz maak vervolgens voor elke gast een kaartje met het nummer van de foto waar op ze moeten staan. Voor je ouders is dat dan: 1,3,4. De fotograaf hoeft alleen maar het nr ylte zeggen en iedereen weet wanneer hij of zij moet. Dat bevordert de doorstroom echt heel erg! Mn broertje had dat op de bruiloft van z'n zwager en hij vond het heel handig.

Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #596 Gepost op: 29 juli 2014, 13:18:01 »
Wat zijn jullie allemaal goed bezig dames!
Ik slaap nog steeds goed, of iig niet slechter dan anders.
We hebben net onze laatste dansles gehad en dat ging niet heel slecht. :dry:
Zometeen de auto van binnen poetsen, dochter van KDV plukken en op naar mijn vaders 65 ste verjaardagsfeestje! ( dat doen we er ook nog ff tussendoor)

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #597 Gepost op: 29 juli 2014, 16:50:17 »
@ Evelien: Dat is een handige tip als je iedereen er op wil hebben inderdaad. Wij doen voor de ceremonie de foto's zonder de familie. Alleen onze bruidsmeisjes en de hond komen ook op de foto's. Mits ze daar zin in hebben op dat moment. De rest van de gasten en familie staat ons dan op te wachten bij het gemeentenhuis.

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #598 Gepost op: 29 juli 2014, 18:05:40 »
Ik denk dat ik misschien nog even een wat sjiekere koop..

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #599 Gepost op: 30 juli 2014, 06:31:35 »
@ Marthe..... Stuur maar door! Altijd makkelijk om te kijken of we wat missen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards