collapse

Auteur Topic: Augustus 2014  (gelezen 581417 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #650 Gepost op: 5 augustus 2014, 10:17:19 »
@ Evelien: Wat een mooi idee van die veter.

Ik ben ook een knoeier en hier ook een bbq, maar ik vrees dat een short mijn jurk niet genoeg gaat redden. Ik zie het al helemaal gebeuren dat mijn nichtjes toch wel hun handjes aan de achterkant van mijn jurk afvegen. Of dat er toch iemand je een knuffel probeert te geven als die een glas rode wijn in zijn hand heeft. Ik maak mij er niet druk om. De foto's zijn aan het begin van de dag. Ik zie de volgende ochtend wel hoe erg het is.

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #651 Gepost op: 5 augustus 2014, 14:32:56 »
Vandaag trouwens wel mijn lenzen in en het is maar weer duidelijk dat ik in een mannenbranch werk. Het is dus nog helemaal niemand opgevallen.

Mijn vrijgezellenfeestje is nu iets vroeger. Ik moet nu al om kwart voor 5 klaar staan zaterdag. Ik heb nog steeds geen idee wat ze voor mij bedacht hebben. Die van vriend is ook nog niet geweest, dus voor de zekerheid brengen we zaterdag de hond naar de oppas.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #652 Gepost op: 5 augustus 2014, 14:40:50 »
Haha, mannen :p

Spannend hoor! Eindelijk je vrijgezellenfeestje!

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #653 Gepost op: 5 augustus 2014, 15:28:16 »
vraag nog: doen jullie iets van een schort aan met eten? Ik ben echt een knoeier en wij doen ook nog een bbq. Dat gaat natuurlijk helemaal mis!! Maar is dat niet stom??

Even inbreken hier...ik zag deze vraag. Ik had uiteindelijk een tafellaken van de locatie over mijn jurk heen! Was zo'n mooie witte/cremekleurige laken, en dat werkte perfect! Heel groot, en bedekte mijn hele jurk ;-)!

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #654 Gepost op: 5 augustus 2014, 18:28:20 »
Ik denk dat ik idd ook een tafellaken vraag.
Of dat ik zelf wat mee neem.
Ik maak ook een beschermrok voor als ik fotos ga maken.
Wij hebben namelijk een fotolocatie met veel roest.

@ pitahaya.. Waar zie jij dat het geen mooi weer wordt?
Je kunt toch geen 3 weken vooruit kijken..
Op weer online max 2 weken....

Wij gaan zo naar de kerk. We gaan het stoelenplan etc bespreken...
Daarna is alles geregeld... Op de dj na.... Maar dat komt ook wel goed!

Tot vanavond maar weer!

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #655 Gepost op: 6 augustus 2014, 07:29:47 »
krijg een mailtje van de verhuur dat gehuurde spullen de volgende dag om 8.00 weer klaar moeten staan  :angry: :blink: heb dus echt geen zin om op de eerste ochtend van mn huwelijk om om zes uur op te moeten staan zodat we op tijd op de locatie kunnen zijn om alles op te ruimen.. dus heb gemaild of het alsjeblieft ook later kan

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #656 Gepost op: 6 augustus 2014, 08:08:17 »
Pff, wat onredelijk! Dat zou ik ook lekker niet gaan doen! Op je huwelijksnacht.. Anders moeten de gasten na het feest de gehuurde spullen even helpen bij elkaar zetten. Of is het heel veel? Maar dan kan je eventueel later de rest van de locatie nog opruimen en schoonmaken..


WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #657 Gepost op: 6 augustus 2014, 10:36:28 »
Pfff, 8 uur. Zijn ze wel helemaal lekker?
Kan je niet een ceremoniemeester, vriend/vriendin vragen dit voor jullie te doen? Desnoods idd nog dezelfde avond?

Nog maar drie dagen, spannend hoor... Na Noogle, die morgen op dezelfde locatie als ik gaat trouwen, ben ik de eerste op het lijstje!
Vannacht droomde ik dat ik tijdens het ja-woord helemaal niet op zat te letten (ik ben nogal snel afgeleid) en dat ik ja heb gezegd zonder echt op te letten. Ik helemaal overstuur 's avonds, omdat ik het echte trouwen had gemist!!
En mijn aanstaande vond mijn jurk hartstikke lelijk...

Haha, gelukkig maar een droom....

Hoe gaat het bij jullie? Zijn jullie allemaal al bezig met de laatste dingetjes?
Ik ga vandaag drinkontbijt kopen. Eet de hele week al moeilijk 's ochtends (ben sowieso geen goede ontbijter), dus heb bedacht dat ik het beste voor iets vloeibaars kan gaan op de trouwdag, haha.

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #658 Gepost op: 6 augustus 2014, 12:24:43 »
Ahh ik had ze gemaild, krijg ik een mailtje terug: Oh dan doen we ophalen tussen 13.0-16.00!  :applaus:

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #659 Gepost op: 6 augustus 2014, 13:23:47 »
@Evelien...fijn dat je toch gewoon kunt uitslapen. als is opruimen de dag erna natuurlijk nooit leuk.

@Willemmariek..ik ben bijna klaar met alles regelen. ben nu alleen nog bezg met de versiering voor aan ons huis.
Ik zat eraan te denken om een soort maaltijdreep te nemen. dan weet je zeker dat je een tijdje geen honger krijgt...en het is ( vind ik ) makkelijk weg te krijgen. Ik denk namelijk ook dat ik die ochtend niet veel weg kan krijgen.

We zijn gister naar de kerk geweest waar ons burgerlijk huwelijk wordt voltrokken..
we hebben een indeling gemaakt hoe de stoelen enzo moeten komen staan.
we mogen alles zelf beslissen....dus als we met onze rug naar de gasten willen, mag dat ook.. Maar dat doen we natuurlijk niet.
Ik bedacht me wel ineens toen ik daar op mijn "troon" zat..dat ikwel heeeeel hard JAAAAA moet roepen wil iedereen mij horen... :applaus:
we hebben de muziek ook even uitgetest... dat klonk zoooo mooi... ( ik hoor bij jou van Marco Borsato )
kreeg er helemaal kippenvel van...
Ben er in mijn dromen de hele nacht mee bezig geweest....

Vandaag over 2 weekjes mag ik mijn jurk afpassen en ophalen.... Het begint al op te schiete.....

Wel jammer dat er nu steeds meer van dit forum gaan trouwen en het clubje steeds kleiner wordt....
ik blijf straks samen met Pitahaya over...... en dan is iedereen al geweest....
maar misschien dat we dan wel als eerste foto's zien van de andere bruidjes......


@ Pitahaya.. ik had je foto's gemaild van mijn kapsel.. vond je het wat?
gewoon eerlijk zijn hoor.. iedereen heeft zijn eigen smaak  :biggrin:

« Laatst bewerkt op: 6 augustus 2014, 13:25:30 door Liselore »

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #660 Gepost op: 6 augustus 2014, 15:00:51 »
@Liselore;
Nu ben ik ook wel nieuwsgierig naar je kapsel hihi.

Ik zal *proberen* in mijn vakantie een paar foto's te plaatsen. Beloof niets haha...

lamatho

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #661 Gepost op: 6 augustus 2014, 15:48:57 »
Het clubje nog te trouwen wordt inderdaad steeds kleiner.

Ik ben gister mijn jurk meeste passen. Volgende week vrijdag ophalen..
Vanavond komt de ambtenaar die ons gaat trouwen dus ik ben benieuwd.

Weet iemand van jullie misschien waar ik pennen kan kopen die grijs schrijven?
We hebben ipv van een gastenboek een foto lijst. We hebben een grijze foto lijst en doen daar een wit papier in. Nou vind ik het wel mooi als iedereen in het grijs zijn naam schrijft. Maar nu kan ik nergens een pen vinden met grijze inkt.  :angry:


WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #662 Gepost op: 6 augustus 2014, 18:48:57 »
@Lamatho: bij Bruna hebben ze van die permanente markers van maar 1 mm dik ofzo. Daarmee heb ik ook de menu-/naamkaartjes geschreven (zie paar posts van mij terug). Misschien hebben ze die in grijs?

@Pitahaya: Wij zijn die dag binnen, dus ik doe niks aan. Maar ik begin nu toch te twijfelen of ik nog snel een rode sjaal/omslagdoek moet scoren... *paniek* haha...

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #663 Gepost op: 6 augustus 2014, 19:25:02 »
Fijn Evelien! Doen ze goed :)

Ik denk ook dat we wel mee zullen blijven praten. Ik ga alleen denk ik geen foto's sturen tijdens de huwelijksreis, haha.

Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #664 Gepost op: 6 augustus 2014, 21:03:43 »
Hallo dames!

Hier even een bericht vanaf ons vakantieadres.
Onze trouwdag was super!!

Na een zeer korte nacht om 7.00 uur opgestaan en gedoucht en ontbeten (wat zowaar lukte) daarna met mijn moeder naar de kapper waar we allebei onder handen werden genomen. Na 40 minuten gingen we weer naar huis en daar zat de dame vd make-up al te wachten. Op onze slaapkamer voor het open raam ben ik opgemaakt! M was ondertussen naar de kapper en toen hij terug was had ik dus "huisarrest" op onze slaapkamer. Nadat mijn moeder was opgemaakt heeft ze me in mijn jurk gehesen. Leek in de winkel zo makkelijk........ Ondertussen is onze kleine meid aangekleed door mijn schoonmoeder en was M ook klaar. Ik stond echt te trappelen om naar beneden te mogen.
Dat was een heel mooi moment. Stond hij daar in zijn prachtige pak met hele mooie bloemen!
Toen onze chauffeur (mijn broer) er was zijn we naar onze locatie vertrokken waar we veel bekijks hadden omdat het een museum en die was uiteraard gewoon geopend. Veel foto's gemaakt. Met en zonder dochter. Ben zoooooo benieuwd naar het resultaat!
Toen was het tijd om ons even op te frissen ( het was best warm) en blarenpleisters te plakken, tja we hadden allebei nieuwe schoenen aan. De klokken vh kapelletje werden geluid en wij liepen met onze dochter tussen ons in richting de kapel en onze gasten. Toen kreeg ik het echt even moeilijk. Ik vond het heel bijzonder dat al die mensen daar voor ons stonden en dat het nu dan echt ging gebeuren. Toen iedereen zat liep M met onze dochter naar binnen en ik even later aan de arm van mijn vader. Ook toen kwamen de tranen. De ceremonie was heel mooi en onze dochter deed het heel goed ze was heel lief. Na de ceremonie met de hele groep een exploot-it ballon opgelaten en daarna was het tijd voor de bruidstaart met koffie. En een borrel toe. Dat ging allemaal heel relaxed en gemoedelijk. Rond 18.00 uur gingen we aan tafel en hebben heerlijk gegeten. ( had trouwens niets over mijn jurk en dat is helemaal goed gegaan) rond 20.00 uur arriveerde de eerste gasten. Na een uurtje hadden wij onze openingsdans en daar wist niemand van en iedereeen was verrast en vond het heel leuk/mooi. Daarna een super feest gehad. Ben bijna niet vd dansvloer geweest ondanks de hitte. Dat was wel zweten maar heb het super naar mijn zin gehad. Doordat het zulk mooi weer was zaten er ook veel gasten buiten en dat was ook prima. Iedereen heeft het erg naar zijn zin gehad. De voetbalmaten van M deden nog een act met cavia's die we na afloop mochen/ moesten houden  :blink: . Tegen enen was het feest afgelopen, de dag is echt voorbij gevlogen! Rond 2.30 lagen we in de B&B in bed. Maar door alle adrenaline en warmte kwam van slapen niet veel. De hele dag trok nog maals aan me voorbij. De volgende ochtend zaten we om 9.00 uur gezellig aan het ontbijt met de hele familie en konden we nog even na praten. Daarna de locatie opgeruimd en naar huis. Daar hebben we alle cadeaus bekeken en verder niet veel meer gedaan want dat voelde zo gek op de dat after.
Zo het is een heel verhaal geworden en dan ben ik ongetwijfeld nog de helft vergeten.
Geniet nog van de voorbereidingen en geniet ook vooral van jullie dag want het is echt zo voorbij!

Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #665 Gepost op: 6 augustus 2014, 21:09:42 »
Had overigens wel something old, something new, something borrowed en something blue!
Oud: de oorbellen van mijn overleden oma
Nieuw: jurk, en schoenen
Geleend: armband van mijn moeder
Blauw: een strikje op mijn lingerie

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #666 Gepost op: 6 augustus 2014, 21:14:41 »
Superleuk en mooi Femail, fijn dat je zo hebt genoten! En gefeliciteerd!!

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #667 Gepost op: 6 augustus 2014, 21:27:07 »
Leuk femail dat je even een berichtje stuurt...
Heel cliche maar iedereen zegt het inderdaad... Genieten want de dag is zoooooo voorbij!
Geniet van jullie honeymoon en tot snel!
Met fotos dan he?!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #668 Gepost op: 7 augustus 2014, 08:06:55 »
Haha, een omslagdoek is misschien wel handig inderdaad.. Toch maar eens kijken. En toch hopen op mooi weer :) het komt wel goed, hopelijk. Wij kunnen geen binnen locatie bedenken .. Dus het moet echt maar!

En inderdaad, geniet van vandaag, Noogle!!! Heel veel plezier!

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #669 Gepost op: 7 augustus 2014, 08:44:09 »
Wooow, Femail! Klinkt echt fantastisch! We zijn inderdaad heel benieuwd naar foto's!

En Noogle, heeeeeeeeeeeel veel plezier vandaag. Geniet van je dag!

Ik ga vandaag met mijn aanstaande naar de kapper. Daarna mijn nagels laten doen en... mijn JURK ophalen  :wub: :wub: :wub:
Nog even de armband van mijn zus laten vermaken door een juwelier, zodat hij mij past. Een lippotlood kopen voor de dag zelf en nog wat van die kleine dingen.

Ik kan gewoon zeggen dat ik overmorgen ga trouwen. Oh my.
Het weer ziet er minder slecht uit dan het de hele week al leek:
http://www.weer.nl/wereldweer/actueel-en-verwacht-weer/stad/31X3306/rotterdam/overmorgen.html

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #670 Gepost op: 7 augustus 2014, 08:47:37 »
Fijn Marieke! We hopen op een mooi zonnetje overmorgen! Leuk alle allerlaatste voorbereidingen doen!

Ik denk juist dat ik voor een omslagdoek zou gaan omdat die mijn armen bedekt en ik juist altijd last heb van koude armen, maar het is inderdaad wel wat zonde van de jurk

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #671 Gepost op: 7 augustus 2014, 08:51:37 »
@ Pitahaya... Wlke site is dat? 29e ook regen zeker??

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #672 Gepost op: 7 augustus 2014, 13:09:52 »
@Pitahaya... je kunt beter niet iedere dag kijken...dan wordt je helemaal gek denk ik  :biggrin:
dat doe ik ook altijd als ik op vakantie ga....van mijn vriend mag ik dat dus niet... maar doe het altijd wel stiekem..( .dus als ik weet dat ik op weeronline het weer kan zien tot  29 aug...dan zal ik dat ook wel doen )

Verder nog nieuws dames???

Daan298

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
Re: Augustus 2014
« Reactie #673 Gepost op: 7 augustus 2014, 15:38:12 »
Jeetje wat heb ik alweer een hoop berichten gemist! Ik reageer niet zoveel, heb het echt enorm druk met afspraken en afronding van mijn werk en daarnaast lig ik ook nog vaak plat door m'n reuma. Maargoed, nu heb ik wel weer even tijd om te reageren!

Femail, gefeliciteerd!!! Klinkt als een fantastische dag!!! Leuk om even te horen. En wat een goed idee om met de familie te ontbijten, lekker even nagenieten. Ben natuurlijk ook heel benieuwd naar de foto's. Hoe lang duurt het voor je fotograaf het klaar heeft??

Spannend Marieke, nog twee nachtjes!!! Volgens mij ben je helemaal goed voorbereid!! Ik denk dat je het warm zat hebt in je trouwjurk (ik althans wel), dus misschien is ht niet nodig om een omslagdoek te hebben. Ik heb er ook over gedacht, maar vind het toch zonde, zowel van de jurk als mijn centjes :blush:...maar koop toch ook wel zo'n paraplu, die zien er wel handig uit:)

Ik ga ook morgen mijn jurk passen! Misschien wel gelijk meenemen, maar denk het niet. Mijn moeder denkt wel dat we hem gelijk mogen meenemen. Ik wil thuis toch ook nog oefenen met het aandoen, het is toch heel anders dan met de verkoopster!

En hopelijk valt het weer op jouw dag ook mee pitahaya! Vaak wordt het nog aangepast hoor, en anders hopen op een dag als vandaag, dat het sochtends valt en de rest van de dag zonnig is! En daarnaast heb je er toch geen invloed op... Dus afwachten maar!!

Hebben jullie ook zoveel afspraken (gehad) de laatste weken voor de dag?? Volgende week zit elke dag helemaal vol! Ringen ophalen, dansen, ambtenaar, en de dj's moeten we ook nog spreken... En nog een avondje met de cm's! Ik heb normaal als stelregel 1 avond doordeweeks en 1 avond in het weekend afspraken, ik moet een beetje op m'n lijf letten, maar dat is echt niet meer te doen! Gelukkig helpt m'n moeder ook af en toe, zodat ik de minder belangrijke afspraken niet zelf hoef te doen...
En ik kan niet wachten tot de 29ste!!! Zit alle bruidsprogrammas op tlc te kijken:))


Daan298

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
Re: Augustus 2014
« Reactie #674 Gepost op: 7 augustus 2014, 19:33:36 »
Grr en hier ook frustratie dat mensen niet laten weten of ze komen!! Heel irritant!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards