collapse

Auteur Topic: Augustus 2014  (gelezen 582071 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #750 Gepost op: 12 augustus 2014, 09:52:48 »
Ik had alleen oorbellen en een armband, geen ketting.
Mag ik heel brutaal vragen waarom je zulke dure sieraden wil? Natuurlijk als je het mag lenen snap ik het. Maar als je geen budget hebt voor een armband en toch iets wil, waarom niet iets goedkoops kopen?
Ik had eerst een ketting van een bijouterie winkel en een armband van de H&M. Alles gaat natuurlijk veeeeeel eerder kapot dan echte sieraden, maar ik zou het toch maar voor één dag dragen!
(Later overigens oorbellen van een vriendin gekregen en de armband van mijn zus haar bruiloft geleend. Op aanraden van de kapper/visagiste geen ketting gedaan.)

EDIT: Tijdens het typen van dit heb je al gereageerd op mijn eerder gestelde vraag..

Evelien, geniet van je dag vandaag!!!

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #751 Gepost op: 12 augustus 2014, 11:01:15 »
@Pithaya: ik had een parelketting, die ik van mijn ouders had gekregen toen ik 25 werd, en daarbij nog oorbellen en een simpel parelarmbandje die ik via internet besteld had. Ook geen horloge. Het armbandje had ik niet gemist als ik die niet om had gehad ;)

Ik heb de foto's die hier staan ook op onze website (http://www.martheeneelco.onzebruiloftsite.nl/bruiloftsite/fotoboeken/) staan, ik weet niet of je ze daar beter kunt zien? Ik kon ze er hier niet groter opkrijgen: moest ze zelfs kleiner maken omdat ze anders te groot waren  :blush:

Dank je Liselore, Daan en WillemMarieke!

@Bruid20: ik ben ook nog steeds superblij met deze jurk, echt de mooiste die ik aan heb gehad! De taart heb ik laten maken door Eline van DreamCakeFactory, ik weet van haar dat er heeeeeel veel tijd in gegaan is.... Maar wat was hij mooi en nog belangrijker: superlekker!!! Gelukkig hadden we teveel en heb ik nog wat taartjes in de vriezer kunnen zetten.... :applaus:

@stephanie: een hele fijne dag vandaag!!!!!
« Laatst bewerkt op: 12 augustus 2014, 13:02:38 door Marthe79 »

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #752 Gepost op: 12 augustus 2014, 13:11:47 »
ik heb als sieraden gewoon oorbellen en een kettinkje...
een armband heb ik ook niet.
vind het anders wel erg veel worden.
Ik wil de aandacht graag op de ring houden  :biggrin: want daar ben ik helemaal verliefd op!

misschien dat ik de ketting ook nog wel weglaat, maar dat zie ik met het afpassen volgende week wel....


evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #753 Gepost op: 13 augustus 2014, 06:48:49 »
We hebben een fantastische, te gekke, persoonlijke dag gehad met, wonderbaarlijk, geweldig weer! Slechts een keer een paar spatjes!

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #754 Gepost op: 13 augustus 2014, 07:25:08 »
Kijk das mooi!
En nu lekker nagenieten!
En natuurlijk..... Foto's!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #755 Gepost op: 13 augustus 2014, 07:57:37 »
Geweldig Evelien! Fijn dat het weer ook zo mooi bleef!

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #756 Gepost op: 13 augustus 2014, 10:25:10 »
Fijn dat je een fijne dag hebt gehad Evelien!

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #757 Gepost op: 13 augustus 2014, 11:41:05 »

lamatho

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #758 Gepost op: 13 augustus 2014, 11:58:28 »
Wat een leuk filmpje!
En wat een mooi paar zijn jullie.

Jullie hebben echt geluk gehad met het weer zo te zien.
Hier heeft het echt heel veel geregend.
Ach je moet gewoon op de juiste tijd op de juiste plek zijn.

Hier al iets minder stress om het weer. Niet dat de voorspellingen al veel beter zijn, maar ik heb mijn as eindelijk zo ver gekregen om over alternatieven na te denken.
Ons trouwvervoer is een bakfiets, maar bij slecht weer word die ingeruild voor een Audi TT.
Onze fotolocatie is nu in het bos en op een bloemenveld. Dat word bij slecht weer waarschijnlijk een oude stationshal.
Paraplu's wil hij niet bestellen wat dat is volgens hem de goden verzoeken. Dus dat word of een allegaartje of last minute nog op pad. Maar we hopen natuurlijk gewoon op de zon. (of in ieder geval droog weer).
Merk wel aan mezelf dat ik nu we alternatieven hebben ik er al rustiger over ben.

Zijn er misschien nog mensen hier die net als wij een fotolijst hebben als gastenboek?
Wij hebben 2 lijsten van 50x70cm. We willen daar een papier in doen waar iedereen zijn naam en evt wens op kan schrijven. We willen er ook een foto in doen (1 grote of meerdere kleintjes) maar daar twijfel ik heel erg over.
Doen we 1 grote of doen we meerdere kleine, en welke maat dan. Iemand tips?

Ik begin zo 10 dagen voor de dag overal over te twijfelen geloof ik....

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #759 Gepost op: 13 augustus 2014, 12:09:39 »
Wauw, wat een gaaf filmpje en wat zagen jullie er mooi uit evelien!

Lamatho: fijn dat je nu alternatieven achter de hand hebt voor slecht weer. Wij hadden één paraplu besteld voor onszelf en hebben die niet nodig gehad. Als gastenboek hadden we een 'ouderwets' gastenboek en daarnaast heb ik mijn schoonzusje gevraagd op een canvas de silhoutten van een bruidspaar te schilderen met wat touwtjes naar boven, de gasten hebben vervolgens met hun vingerafdrukken en vingerverf ballonnetjes aan de touwtjes gemaakt en met een zwarte dunne viltstift hun naam bij hun vingerafdruk gezet.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #760 Gepost op: 13 augustus 2014, 12:13:44 »
Het filmpje is prachtig geworden! Jullie passen echt heel goed bij elkaar! Echt heel erg lief :blush:

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #761 Gepost op: 13 augustus 2014, 18:27:49 »
Supermooi filmpje evelien! Echt mooi in jullie eigen stijl!
Jullie zijn een mooi koppel!

Daan298

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
Re: Augustus 2014
« Reactie #762 Gepost op: 13 augustus 2014, 19:14:32 »
Wat een ontzettend gaaf filmpje evelien!!! Prachtig koppel, gefeliciteerd.

Lamatho, ik denk dat ik net zo ga twijfelen als jij (doe ik ook al bij mijn jurk). Het enige advies dat ik kan geven is laat het allemaal gebeuren en over je heen komen. Wat je hebt gekozen in op je eigen gevoel geweest en je gevoel moet goed zijn geweest, vertrouw op jezelf!! Voor de fotolijstjes kan ik geen tips geven, zoiets zou ik voor me moeten zien... Wel fijn dat je wel een alternatief voor slecht weer hebt. Hoop dat je het niet nodig hebt!!!

En pitahaya, ik merkte idd wel ineens minder berichten haha. Maar goed dat je het voor jezelf wilt houden.


Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #763 Gepost op: 13 augustus 2014, 20:17:40 »
Ja ik kan het me ook goed voorstellen. Wel jammer aan een kant dat het moet, maar aan de andere kant dat je nichtje ook gaat trouwen! Ja, nog 1 week en 5(bijna 4) dagen voor ons! Waaaa ik heb er zin in!

Ik twijfel ook snel, maar goed, toen ik het koos vond ik het wel mooi dus dan is dat het ook toch :D zo dan maar denken :)

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #764 Gepost op: 13 augustus 2014, 20:29:59 »
Denk dat we allemaal wel twijfelen.
Toen mijn jurk besteld was en ik 4 maanden moest wachten
Ben ik ook heeeel erg gaan twijfelen. Maar toen ik m zag in de goede maat en helemaal nieuw was ik weer helemaal verliefd!
En nu kan ik niet meer wachten.....

@ pitahaya wat zijn de voorspellingen voor de 29e?
Al wat beter???

Voor mij nog 2 dagen en 2 weken
Spannend... Vrijdag kan ik het horloge voor mijn lief ophalen...
Ben zooo benieuwd wat hij ervan vind..
En morgen gaat hij zelf zijn pak ophalen..
Hopelijk gaat dat beter als bij jullie en past het precies...
Ik weet niet hoe hij eruit ziet!

Als receptieboek heb ik een fotoalbum gemaakt.
Links op de pagina een grote foto van ons en dan rechts een blanco pagina.



ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #765 Gepost op: 13 augustus 2014, 21:50:26 »
Ik heb weinig tijd gehad om hier te reageren. Nog 2 nachtjes slapen en dan is het al zo ver. We zijn nog erg druk bezig met de laatste dingen regelen. Mijn broer gaat gelukkig samen met mijn oom alles regelen voor de foto's. Dus dat is een last van onze schouders. Hopelijk is morgen alles goed met het pak. Er is ook een probleem met de ringen. Die van mijn vriend is er wel, maar die van mij was niet leverbaar. Ik krijg nu eentje die te groot is voor de ceremonie en die wisselen we dan als mijn maat binnen is (in september) om. De juwelier was al aan het rond bellen om er eentje te regelen die zo dicht mogelijk bij mijn maat ligt. Dus het komt wel goed, maar ik was niet blij toen we dat gisteren hoorde. Maar goed dat we ze niet meteen wilde laten graveren. We hebben al bedacht dat zodra die van mij er is dat we dan met zijn tweetjes uit eten gaan ofzo en dan echt samen de ringen gaan dragen. Nu nog hopen dat het weer vrijdag mee werkt. Vandaag was het hier prachtig. Hier en daar een wolk, maar geen regen. Morgen hoeven we alleen nog schoon te maken en de versiering op te hangen.

Volgende week ga ik uitgebreid alle berichten hier lezen.

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #766 Gepost op: 13 augustus 2014, 22:49:56 »
Jij bent zeker best wel wat afgevallen marthe, of niet?
Op die foto in je introductie zie je er steviger uit dan in je jurk!! Maar je bent echt super mooi!
Ik kan ze nog steeds niet vergroten maar dat ligt misschien wel aan mij. Nu wachten op de foto's van de fotograaf he!

Beetje late reactie, maar inderdaad: ik ben behoorlijk wat afgevallen. 54,5 kilo om precies te zijn... Ik heb er wel een beetje hulp bij gehad: in maart 2013 heb ik een maagverkleining gehad, nadat ik jarenlang verschillende dieëten geprobeerd heb.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #767 Gepost op: 13 augustus 2014, 23:01:30 »
Zo wat knap zeg, Marthe! Je zag er wel heel goed uit in je jurk!

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #768 Gepost op: 14 augustus 2014, 08:58:42 »
@Marthe: operatie goed bevallen? Iemand in mijn hele directe omgeving heeft het ook gedaan (dec '13) en ziet er nu nog beter uit!

Daan298

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
Re: Augustus 2014
« Reactie #769 Gepost op: 14 augustus 2014, 11:59:27 »
Wauw knap marthe!!! Dat is echt veel! Na de bruiloft moet ik ook gaan beginnen. Hopelijk lukt het mij om 15 kilo af te vallen. Zou alles veel makkelijker maken!

De weersvoorspellingen zijn gelukkig iets beter geworden pitahaya !!

En jammer van de ringen ananta. Maar je hebt gelijk als je nog een mooie dag maakt als jouw ring binnen is. Gelukkig komt het pak goed!! Knap dat je rustig blijft, ik zou zo verschrikkelijk stressen!!!! Spannend, nig 1 nachtje en dan word je vrouw van!!! Heel veel plezier alvastt, ik ga duimen dat het droog blijft voor je!

Hier nog 2 weken en 1 dag..... :applaus:

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #770 Gepost op: 14 augustus 2014, 12:29:23 »
Alvast heel veel plezier morgen, ananta en daisies!


Vandaag lekker mijn laatste werkdag, YES

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #771 Gepost op: 14 augustus 2014, 13:36:36 »
Ik ook nog 1 week!

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #772 Gepost op: 14 augustus 2014, 15:39:32 »
Even een kort berichtje! Het regende de hele week dus we hadden alles gepland om binnen te trouwen, we hadden wel al een prieel betaald. Drie uur voor de bruiloft belt de locatie : het veld is opgedroogd jullie kunnen buiten trouwen!! We hebben geen druppel regen gehad en alleen maar een helder blauwe lucht met een heerlijk zonnetje! De foto's in het prachtige Amstelpark en een buiten ceremonie! Heerlijk gegeten en een geweldig feest! Ik heb de dag van mijn leven gehad!!  :applaus: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #773 Gepost op: 14 augustus 2014, 16:45:02 »
Yay dat jullie toch buiten hebben kunnen trouwen en foto's maken Stephanie! :applaus: :applaus: :applaus:

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #774 Gepost op: 14 augustus 2014, 17:41:55 »
Geweldig! Wat heerlijk zeg!

Ja nu al :) maar ik werk sowieso nooit op vrijdag dus vandaar :p

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards