collapse

Auteur Topic: Augustus 2014  (gelezen 579234 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

lamatho

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #775 Gepost op: 14 augustus 2014, 19:23:16 »
Wat leuk om de verhalen over de geslaagde bruiloften te lezen.

Voor de bruiden van morgen: Een hele fijne dag met hopelijk mooi weer.
Geniet van de mooie dag die jullie te wachten staat.

Hier houden we ook steeds meer rekening met slecht weer, maar de voorspellingen schieten nog alle kanten op, dus we wachten maar tot woensdag met definitief beslissen wat we doen.

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #776 Gepost op: 14 augustus 2014, 19:53:52 »
Voor morgen alvast veeeeel plezier!
Het wordt vast een hele mooie dag!
Als je de andere augustus bruidjes hoort, komt dat vast goed!

@ lamatho, we wachten het weer gewoon rustig aan... Het veranderd nog zoveel.... Er wordt veel regen verwacht maar hier blijft het steeds droog.   
Het hoeft niet heet te zijn als het op de buitenmomenten maar droog is...

Het belangrijkste is dat wij als bruidsparen de mooist dag van ons beleven beleven... ( op voor sommige de geboorte van de kinderen na, maar die heb ik nog geen)

Over een weekje kan ik ieder dag even mijn jurk bewonderen... Nog een paar dagen en dan mag ik hem afpassen...... :applaus:

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #777 Gepost op: 15 augustus 2014, 10:37:11 »
Haha, het weer wordt voor jou steeds beter :) lekker!

Hier nog tien!

Ik heb nog geen gastenboek, denk dat ik een mooi fotoplakboek koop. Dan kunnen er later nog wat foto's bij als we dat zouden willen.

Een enveloppendoos doen we niet denk ik. Anders een servettenhouder of zo :p

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #778 Gepost op: 15 augustus 2014, 11:43:23 »
Hoi lady's,

lees toevallig over het gastenboek. Wij hebben een mooi fotoboek gekocht (met van die velletjes :biggrin:) en alle gasten op een klein roze/mintgroen/peach kaartje (themakleuren) hun naam en wens laten schrijven terwijl er een foto in een lijst werd gemaakt deze plak ik nu bij elkaar. Het is nu wel veel plakwerk  :blush: maar het is wel erg mooi en persoonlijk!

fijne dag iig en geniet ervan!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #779 Gepost op: 15 augustus 2014, 11:48:42 »
Ja precies! Met vellen. Dan blijven de foto's ook mooi :)

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #780 Gepost op: 15 augustus 2014, 12:46:53 »
toch wel grappig dat het weer steeds beter wordt.
volgens mij is het ook wel voorspeld dat de laatste week van augustus weer beter wordt met een uitstroom in september....
achhhhh als het maar droog is...dat vind ik het belangrijkste.

vanmorgen om 10 uur kreeg ik even de kriebels... toen bedacht ik me ineens...
oei..over 2 weekjes sta ik op mijn lief te wachten in MIJN jurk!....hahaha stom dat je dan ineens zenuwachtig kan worden....

hoop dat de dames vandaag een mooie dag hebben... maar dat komt vast wel goed!

lamatho

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #781 Gepost op: 15 augustus 2014, 14:52:16 »
Vanochtend mijn jurk opgehaald :applaus:.
Zo blij om hem thuis te hebben.
Over een week zijn we getrouwd. Net als Liselore had ik om 14.00 uur ineens het besef dat we volgende week op dat tijdstip getrouwd zijn. Nu begint echt de laatste week voor DE dag!

Alles is hier wel zo'n beetje klaar. Alleen nog de dingen die we woensdag of donderdag pas kunnen doen.
Het weer voor volgende week vrijdag wisselt nog steeds per dag.
We zullen het wel zien wat het word. Trouwen doen we toch wel!!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #782 Gepost op: 15 augustus 2014, 15:04:24 »
Oh maak je niet zo'n zorgen joh! Het verandert elke dag en je kunt er niks aan veranderen. Jouw dag wordt sowieso geweldig toch! En drie keer per dag kijken helpt ook niet tegen de spanning denk ik.. Het komt echt wel goed :)

Lekker dat je jurk nu thuis hangt! Kamerverbod voor AS?


Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #783 Gepost op: 15 augustus 2014, 15:31:49 »
Haha, ik herken het hoor ;) maar het komt gewoon goed :) heb je een binnen en buiten fotolocatie al uitgekozen?

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #784 Gepost op: 15 augustus 2014, 16:09:37 »
Ach, wat er morgen staat maakt toch niet uit als het elke dag verandert? Als het op de dag maar goed is! Om die reden heb ik ook mijn weer-app verwijderd. Het bracht mij te veel stress mee :p

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #785 Gepost op: 15 augustus 2014, 18:51:02 »
Oww... vandaag twee bruidjes? Had ik helemaal over het hoofd gezien!!! Ik hoop dat Daisies en Ananta een leuke dag gehad hebben!

Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #786 Gepost op: 15 augustus 2014, 21:44:26 »
Het is hier aardig druk geweest de laatste dagen. Alle dames die de afgelopen tijd getrouwd zijn: gefeliciteerd!!
Wij zijn vandaag terug gekomen van vakantie met onze dochter en gaan zondag nog voor 1 nachtje met z'n tweeën naar welness resort. Als een soort honeymoon.
Hoop vanaf nu weer iets actiever te worden hier.

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #787 Gepost op: 15 augustus 2014, 22:49:00 »
Vandaag precies twee weken getrouwd, dat moet gevierd worden!!! Dus..... Piña Colada!!!  :applaus: (Eelco braaf aan de cola, want hij moet nog naar het vakantiehuisje rijden  :blush:)
« Laatst bewerkt op: 15 augustus 2014, 22:56:17 door Marthe79 »

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #788 Gepost op: 15 augustus 2014, 23:51:13 »
Zo! Twee weken alweer, waar blijft de tijd, haha. Gefeliciteerd ananta en daisies! Ik hoop dat jullie het super gehad hebben!

En fijn Femail! Laat je lekker verwennen daar!


Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #789 Gepost op: 16 augustus 2014, 11:57:36 »
Vanochtend mijn jurk opgehaald :applaus:.
Zo blij om hem thuis te hebben.
Over een week zijn we getrouwd. Net als Liselore had ik om 14.00 uur ineens het besef dat we volgende week op dat tijdstip getrouwd zijn. Nu begint echt de laatste week voor DE dag!

Alles is hier wel zo'n beetje klaar. Alleen nog de dingen die we woensdag of donderdag pas kunnen doen.
Het weer voor volgende week vrijdag wisselt nog steeds per dag.
We zullen het wel zien wat het word. Trouwen doen we toch wel!!

En? Helemaal zoals je in gedachten had? :D

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #790 Gepost op: 16 augustus 2014, 11:58:25 »
Het is hier aardig druk geweest de laatste dagen. Alle dames die de afgelopen tijd getrouwd zijn: gefeliciteerd!!
Wij zijn vandaag terug gekomen van vakantie met onze dochter en gaan zondag nog voor 1 nachtje met z'n tweeën naar welness resort. Als een soort honeymoon.
Hoop vanaf nu weer iets actiever te worden hier.

Veel plezier zondag!! Geniet ervan

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #791 Gepost op: 16 augustus 2014, 11:59:21 »
Zo! Twee weken alweer, waar blijft de tijd, haha.

Hahaha, jaja: twee hele weken ;) Ik kon het niet laten  :blush:

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #792 Gepost op: 16 augustus 2014, 12:03:27 »
@Marthe: operatie goed bevallen? Iemand in mijn hele directe omgeving heeft het ook gedaan (dec '13) en ziet er nu nog beter uit!

Ja, mij is de operatie heel goed bevallen: ik zou het zo weer doen, niet dat het nu nog nodig is  :blush:
Voorheen had ik elke dag last van mijn rug, regelmatig hoofdpijn en migraineaanvallen en last van brandend maagzuur. Door de rugpijn kon ik ook al mijn schoenen met hakken niet meer aan. Nu zijn al die klachten compleet verdwenen, op de maandelijkse rugpijn en migraine rondom de ongesteldheid na.
Mijn moeder is in januari dit jaar geopereerd, ook haar bevalt het erg goed en zij zegt dat ze wou dat ze het tien jaar geleden al had laten doen maar ze wist niet van het bestaan van de operatie.

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #793 Gepost op: 16 augustus 2014, 20:01:50 »
Vanochtend mijn jurk opgehaald :applaus:.
Zo blij om hem thuis te hebben.

Alles is hier wel zo'n beetje klaar. Alleen nog de dingen die we woensdag of donderdag pas kunnen doen.
Het weer voor volgende week vrijdag wisselt nog steeds per dag.
We zullen het wel zien wat het word. Trouwen doen we toch wel!!



Zo is het lamatho.... Dat is het belangrijkste! Trouwen doe je toch wel of het nu regent, stormt of sneeuwt!
En? Was je jurk helemaal goed?
Ik mag die mijne woensdag ophalen... Ben benieuwd of de veranderingen naar mijn zin zijn.... Maar dat lees je woensdag!

lamatho

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #794 Gepost op: 16 augustus 2014, 20:43:53 »
Mijn jurk is helemaal geweldig.
Vorige week was ik hem gaan passen en toen waren er nog een aantal dingen die aangepast moesten worden.
Toen zeiden ze al dat als het gister nog niet goed was dat ze dat dezelfde dag nog zouden aan passen. Maar toen ik hem aanhad was hij helemaal oke.
Hij hangt in huis, gelukkig is as niet nieuwsgierig aangelegd.

Het aftellen na vrijdag is nu wel echt begonnen.
Deze week nog wat laatste kleine dingen en dan op naar de GROTE DAG!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #795 Gepost op: 16 augustus 2014, 21:41:22 »
Oeh super! Fijn dat alles helemaal goed is! Ik mag mijne vrijdag halen! Maandag nog even bellen, want ik ben een kilo afgevallen sinds de vorige keer en toen zat hij echt nog net niet te wijd zei ze. Dus voor de zekerheid nog maar kijken of het nog goed zit..


WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #796 Gepost op: 17 augustus 2014, 09:23:57 »
Fijn, Marthe! De persoon die ik ken (noem ff geen namen of relaties ivm privacy) is er net zo blij mee. Gelukkig. Is nu rond de 40kg kwijt.

En ik kreeg gister een sms van mijn vader: Gefeliciteerd met jullie 1 week jubileum. Hahahaha!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #797 Gepost op: 17 augustus 2014, 09:34:30 »
Ah wat leuk :) inderdaad gefeliciteerd :)

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #798 Gepost op: 17 augustus 2014, 10:42:47 »
Een klein verslagje van onze dag. Donderdag kwamen wij er achter dat de partytent onderdelen misten en we nog terug moesten naar de winkel. Daardoor zelf geen tijd meer om hem op te zetten, maar gelukkig heeft mijn lieve broer dat gedaan toen wij weg waren voor de foto's.

Vrijdag werden we na veel te weinig slaap wakker om 8 uur. Snel nog met de stofzuiger en dweil door het huis en even een broodje gegeten. Vriend is de auto gaan halen en naar zijn moeder gegaan. Ik ben nog even krentenbollen en bloemen voor in de vaasjes op tafel gaan halen. Ook heb ik toen de statafels opgehaald.

Toen lekker gedoucht en gewacht tot de vriendinnen die mijn haar en make-up kwamen doen er waren. Toen regende het even. Lekker midden in de huiskamer gezeten terwijl ze bezig waren. Onder tussen kwamen mijn broer en oom aan. De camera's werden meteen tevoorschijn getrokken. Daarna hebben de dames mij in de jurk geholpen. Waar ook de nodige foto's van zijn gemaakt. Ik mocht ook nog prachtige oorbellen lenen. Toen was het wachten tot vriend aan kwam. Mijn broer was al begonnen met het opzetten van de tent en heeft ook de lampjes opgehangen en alle tafels neer gezet. Hij was onze reddende engel.

De dames zaten meer naar buiten te gluren dan ik. Toen kwam hij aan in de prachtige donkerblauwe Jaguar met mijn mooie kleurrijke boeket. Vriend zag er ook prachtig uit. Hij wist niet wat hij zag toen ik naar buiten kwam. De zon ging ook schijnen. Mijn oom had geregeld dat we foto's mochten maken bij een kasteel in de buurt. Normaal mag dat daar niet, dus dat was echt geweldig. De omgeving daar is zo prachtig. Daarna nog even naar mijn schoonmoeder gereden om nog wat foto's te maken met de hond. Toen nog een beetje door de stad gereden en nog wat foto's gemaakt met de Waal als achtergrond. Toen begon het weer even hard te regenen en hebben we gewoon in de auto gezeten.

Toen was het al weer tijd om naar het gemeentehuis te gaan. Er stonden al veel mensen op ons te wachten. Alleen het bruidspaar voor ons was nog niet weg. Dus wij zijn nog even een blokje om gereden. Deze auto hadden ze niet verwacht, maar iedereen vond hem mooi. Ik vond hem in het echt ook veel mooier dan op de foto. Vriend hielp mij met uitstappen en toen kon iedereen ons zien. Toen was het ook weer droog. Daarna naar binnen en gaan zitten. In de auto hadden we nog grapjes gemaakt dat we de ringen niet in het dashboardkastje moesten laten liggen. De trouwambtenaar wilde net beginnen en toen moest vriend toch nog naar de auto, want we waren dus toch de ringen vergeten. Dat was erg grappig.

Het verhaal van de trouwambtenaar was heel leuk. Hij had echt verwerkt wat wij over elkaar hadden gezegd. Het was voor iedereen heel herkenbaar. Mijn vader en schoonmoeder hielden het niet droog. Na het jawoord en de ringen gingen we tekenen. Daarna mijn schoonmoeder en schoonzusje en wij stonden achter ze. Toen mijn broer en vader. Daarna natuurlijk alle felicitaties en nog een hoop foto's. Bij het weg rijden heeft mijn man de v8 in de Jaguar nog even laten brullen om te laten horen waarom het deze auto is geworden. Ik zag de mannen echt genieten.

Toen we thuis aan kwamen mochten we niet meteen naar binnen, want de camera's moesten eerst gepakt worden. Mijn man heeft mij toen over de drempel gedragen. Iemand was al begonnen met koffie zetten en wij hebben toen de zelfgebakken chocolade taart aangesneden. Onze lego taarttopper vond iedereen ook grappig. Een beetje aanwijzingen gegeven en verder gewoon mij er niet mee bemoeit. Mijn nichtjes hadden al snel de glijbaan en bellenblaas ontdekt en rende lekker rond. Uit oma's tas kwamen ook nog krijtjes, dus de we hebben ook een aantal prachtige tekeningen in de tuin.

Om 6 uur kwam de slager met het eten en de BBQ. Toen ging het net weer even spetteren, maar dat was zo over. Iedereen heeft heerlijk gegeten. Zelf hebben we niks hoeven doen, want er waren genoeg die vlees gingen bakken en brood snijden. Ik ben steeds ergens anders gaan staan, heb lekker gekletst en heb voorgedrongen in de BBQ rij, maar dat mag als bruid. Af en toe stond er iemand op mijn jurk, maar dat viel heel erg mee.

Mijn broer en schoonzus hadden een pinata gemaakt in de vorm van een bad eend. Mijn man en ik moesten 3 vragen beantwoorden om te bepalen wie hem mocht stuk slaan. Bij de eerste moesten we opschrijven voor ons zelf welke 3 smaken ijs we zouden bestellen en voor elkaar wat de ander zou bestellen. Ik had het helemaal goed en mijn man had 1 smaak goed. Daarna welk liedje ons liedje was. Dat was heel makkelijk en we schreven beide het zelfde op. Daarna moesten we beargumenteren waarom een van ons het meeste recht had om te slaan. Die punten gingen naar iemand in het publiek. Mijn man mocht slaan, maar liet mij toch eerst gaan. Geblinddoekt is dat best lastig. Ik raakte per ongeluk ook nog mijn man, maar hij zei zelf dat hij daar ook niet had moeten staan, want hij weet hoe lomp ik ben. Het was gelukkig niet hard en wel enorm grappig natuurlijk. Toen heeft hij het maar over genomen en sloeg hem in 1 keer kapot. Mijn nichtje vond het geweldig, want die wist al dat er lekkere lollies in zaten. Het was echt leuk. Precies goed voor zo iets. Niet te lang en super grappig.

Daarna werd het toetje uitgedeeld. We hadden verschillende soorten ijsjes gehaald. Dat was ook een groot succes. Maar goed dat we niet voor de chocolade fontein zijn gegaan, want dat was echt te veel geweest. Verder heerlijk met iedereen gekletst. Mijn man heeft gezellig met mijn vader zitten praten en later ben ik heerlijk tegen mijn vader aan gekropen. Hij was heel emotioneel en zo trots op ons. Dat was een heel fijn moment. Bijna iedereen stond buiten en wij zaten binnen op de bank.

Langzaam aan werd het feestje steeds kleinere om half 1 was iedereen weg. Eerst hadden we het gevoel dat het snel was afgelopen, maar toen bedachten we ons dat we al vanaf 4 uur aan het feesten waren, dus dat is behoorlijk wat uurtjes. Het was ook helemaal goed zo. Mijn jurk was nog verbazingwekkend schoon, maar mijn man had een mooie hand afdruk op zijn witte overhemd staan.

Het was een geweldige dag en de regen heeft ons niet gestoord. We voelen ons niet anders. De ringen zitten weer in het doosje. Als mijn echte ring er is gaan we ze weer dragen. Deze maat was echt te groot en ik heb hem de rest van de avond maar aan mijn wijsvinger gedragen. De auto hebben we zaterdag middag weer terug gebracht via de toeristische route. We doen nu lekker rustig aan en zien wel wat we verder gaan doen. Na genieten doen we sowieso.

Van een klein verslag is niet echt meer spraken, maar er is ook zo veel te vertellen.

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #799 Gepost op: 17 augustus 2014, 11:38:16 »
Wat zagen jullie er allebei fantastisch uit Ananta! Ik moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar de rest van je jurk: het complete plaatje zeg maar. Volgt er nog een foto? ;)

En zo te horen heeft het net op de juiste momenten geregend, echt fijn! Het klinkt als een geweldige dag!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards