collapse

Auteur Topic: Augustus 2014  (gelezen 581398 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pitahaya

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 415
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #875 Gepost op: 23 augustus 2014, 10:08:57 »
-
« Laatst bewerkt op: 25 september 2014, 11:35:37 door Pitahaya »

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #876 Gepost op: 23 augustus 2014, 11:37:42 »
Liselore, stuur me ff pb met je mailadres. foto's zijn te groot voor hier...

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #877 Gepost op: 23 augustus 2014, 15:14:03 »
Het is gelukt....
We hebben het kistje genomen....

Bedankt Willemmarieke!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #878 Gepost op: 23 augustus 2014, 16:34:06 »
Jaaa mijn jurk hangt thuis! Geweldig! En nu er niet aanzitten :p anders wordt hij misschien vies :p.

Ik heb vandaag een andere ketting gekocht, de juwelier kon mijne helaas niet goed krijgen. Wel jammer :( maar deze is ook erg mooi :)

Vervelend pitahaya! Ondertussen al bericht van de taartenbakker?

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #879 Gepost op: 23 augustus 2014, 16:56:42 »
Jeeeeeeeeeeee, weer een jurk thuis.
Ik heb er een laken overheen gehangen..... Dan wordt ie zeker niet vies....
We snel fotos na maandag he?!

Ja pithaya zijn er nog goede ontwikkelingen??

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #880 Gepost op: 23 augustus 2014, 17:06:20 »
Mijne hangt gewoon in een jurkhoes.. Dat zou toch ook wel goed moeten zijn? Hoop ik.. En de sluier hangt in mijn kast uit, ik heb al m'n kleren er uit gehaald :p en de hoepel hangt daar ook. Maar ik denk dat het wel zou moeten kunnen zo..

Ja! Ik heb eigenlijk geen idee hoe, maar ik zal na de reis foto's proberen te plaatsen :)
En de rest hopelijk ook! Ik denk wel dat ik van en aantal mensen foto's zal krijgen via de mail, dus dan heb ik in ieder geval wel een paar foto's die ik op zou kunnen sturen.


Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #881 Gepost op: 23 augustus 2014, 17:45:01 »
Als je de hoes open hebt zal het geen probleem zijn... Maar je miet hem wel helemaal uithangen als je een sleep eraan hebt...anders komen er kreuken in...
De mijn zit me de bovenkant in de hoes en de onderkant eruit.

Ik heb woensdag ook nog les gehad in zitten en in en uit de auto stappen... En hoe ik naar mijn plek moet lopen voor de ceremonie... Ik moet om de stoel van mijn lief lopen... Dan blijft mijn sleep het mooist... Mijn sluier wordt opzij over de stoel gehangen....
In de auto is ook nog wat... Ik moet op een plastic tas gaan zitten.. Dan draait die mee als ik mijn voeten in de auto zet... Anders blijft mijn jurk op de suède bekleding hangen... Jaja je moet ook overal aan denken...

En als ik moet plassen moet ik mijn hoepel optillen en mijn hele jurk erin leggen... Das het makkelijkste... Je kunt ook achterste voren op de toilet gaaf zitten, maar dan moet je weer helemaal je slip uit doen anders kun je je benen niet uit elkaar doen....

Hoe hebben de andere bruidjes dit gedaan????

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #882 Gepost op: 23 augustus 2014, 18:22:54 »
Ja, die les heb ik ook gehad :p en het boeket laag vasthouden zodat je het lijfje van de jurk blijft kunnen zien :p. En bij het zitten voeten tegen elkaar voor de foto's :p. Ik vond het ook zo'n gedoe, maar goed dat ze het zeiden! Net de definitieve versie van de groepsfoto's nog gemaakt en gemaild naar de fotograaf.. Top!

Ik heb wel een sleepje die op de bodem ligt.. Dan moet ik hem inderdaad maar open doen vanavond als m'n vriend weg is.. Ik heb ook wel een laken, dus dan kan ik die er ook wel overheen.. Goed dat je het zegt!


Daan298

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
Re: Augustus 2014
« Reactie #883 Gepost op: 23 augustus 2014, 19:49:27 »
Jeetje, het wordt niet makkelijk manoeuvreren met de jurk! Ik heb trouwens die tips niet gekregen. Fijn om te lezen! Ik ben wel heel benieuwd hoe het zal gaan... Vanmiddag heb ik de jurk proef aangedaan, en het bleek dat de openingsdans op mijn dansschoenen niet gaat lukken. DUs dan moeten ik mijn 14 cm hoge pumps aan met dansen... Dat wordt nog wat! Ik ben bang dat het gewoon niet gaan werken, dus nu ben ik extra zenuwachtig!!!

Irritant pitahaya dat je geen reactie krijgt. Gewoon lekker blijven bellen hoor! Je betaalt er ook voor.

Klinkt alsof je er klaar voor bent bruid20! Nog 1 dagje... Spannend!!!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #884 Gepost op: 23 augustus 2014, 20:11:40 »
Ja echt :o ik heb net de laatste dingen mijn kamer uit gesleept en nu staan er alleen nog maar verhuisdozen.. Klaar voor het samenwonen :D naar wel een beetje een raar gezicht zo, mijn kamer.. Ach :)

Morgen lekker ontspannen in bad en m'n nagels lakken.. Nog een beetje papierwerk doornemen en dan nog wat van m'n laatste thuiswoondagje maken met het gezin :) en waarschijnlijk ben ik degene die mag zuigen en dwijlen omdat ik mijn jurk zo lang mogelijk schoon wil houden, haha :p. Nu eigenlijk wat te veel gegeten vandaag dus dat voelt stom en nogal onhandig, maar morgen dan maar wat minder eten en dan moet het goed komen :)

Was je jurk te lang, Daan? Je mag nog wel even oefenen denk ik dan :p wel jammer zo.. Ze kunnen er zeker niet meer knoopjes in maken zodat je de jurk omhoog kan werken naar de binnenkant zodat hij wat korter wordt?

Ik wordt zo langzamerhand zenuwachtig :p


Daan298

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
Re: Augustus 2014
« Reactie #885 Gepost op: 23 augustus 2014, 20:45:07 »
Haha je klonk ontspannen tot die laatste zin bruid20 :)))
Idd apart dat je kamer nu ook leeg is! Het lijkt me ook apart om ma je bruiloft in een ander huis te gaan wonen. Je komt ook evht niet meer terug!

En ik zou me geen zorgen maken om het eten, door de stress en het continu in beweging zijn val je ook al wat af. En als je lekker in bad gaat helpt hey ook! Komt vast helemaal goed! Ben benieuwd naar het volledige plaatje straks!
Ik zou trouwens ook dweilen als ik jou was, tot aan de ceremonie is het wel fijn als je jurk een beetje schoon blijft!

M'n jurk is gemaakt op m'n pumps van 14 cm. M'n dansschoenen zijn 4 cm, en die 10 cm verschil maakt dat ik er toch op ga staan.... Ik heb een grote tule rok, en het buitenste laagje is heel teer, dus ik vind het eng als er iemand op staat. Mijn moede gaat proberen hem iets omhoog te doen en ik denk dat we het maar gewoon moeten zien die dag...

Veel plezier nog morgen in ieder geval, met je familie!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #886 Gepost op: 23 augustus 2014, 21:19:07 »
Hmm.. Nee als het heel teer is kan het inderdaad niet.. Ik hoop met je mee dat er niemand op je jurk gaat staan dan!

Ja dat ga ik zeker doen ;) ik wil wel een mooie schone jurk en niet met allemaal stof enzo eraan :p en het wordt vast gezellig morgen! Ik ga er nog van genieten hoor :)


Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #887 Gepost op: 23 augustus 2014, 21:20:15 »
@wc bezoek: bij mij ook alles in de hoepel en dan naar het toilet. Ging heel goed. Wel raar datbik met mijn moeder naar het toilet ging, was lang geleden.  :biggrin:

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #888 Gepost op: 23 augustus 2014, 22:23:12 »
Mijn jurk had geen sleep, dus dat scheelde denk ik wel met in en uitstappen van de auto. Mijn man had wel expres de stoel helemaal naar achter gezet voor mij. Hij hield met een hand het boeket vast en met de andere hielp hij mij uitstappen. Maar omdat ik voor de foto's een aantal keer was in en uitgestapt lukte get ook prima alleen. Maar ik heb hem bij het gemeentehuis toen iedereen daar stond mij weer laten helpen. Ik had trouwens ook geen hoepel, maar wel een berg tulle. Naar de wc gaan was geen probleem. Gewoon de hele boel hoog houden. Ik ben wel expres boven gegaan, omdat ik in de badkamer een stuk meer ruimte had. Ik geloof dat de helft van de gasten wel op mijn jurk hebben gestaan, maar dat ging toch steeds goed. Ik stond er zelf ook een paar keer op toe ik te hard wilde lopen.

Wij waren de week er voo nog zo druk met de voorbereidingen. Op de dag zelf hebben we echt alles uit handen gegeven. Toen het eten kwam heb ik even wat aanwijzigingen gegeven en de rest ging echt van zelf. Dat was heel fijn. Alleen heeft blijkbaar niemand de rose gevonden want alleen de rode en witte wijn waren gedronken.

Ik vind het nog een beetj raar om te bedenken dat we nu een week getrouwt zijn. Maar er is ook eigenlijk niet echt iets veranderd voo ons natuurlijk.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #889 Gepost op: 23 augustus 2014, 23:17:10 »
Ja, dan kan je er zelf ook nog van genieten :) mijn AS mag me ook uit en in de auto helpen, dat vind ik er altijd zo lief ut zien :)

Wel leuk dat sommigen al wel weer even getrouwd zijn nu :)

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #890 Gepost op: 23 augustus 2014, 23:22:52 »
Spannend twenty!! Tis bijna zo verrrr!  :applaus:

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #891 Gepost op: 24 augustus 2014, 00:30:33 »
Jaaaa! Ondertussen officieel al morgen!

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #892 Gepost op: 24 augustus 2014, 11:04:19 »
Ja bruid20 het schiet al op!
Hoe laat trouw je morgen??

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #893 Gepost op: 24 augustus 2014, 11:10:46 »
9 uur op het gemeentehuis en half 12 in de kerk :)

Lekker met m'n moeder en zusje haar doen :) grappig :p

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #894 Gepost op: 24 augustus 2014, 11:53:44 »
Ohhh das al vroeg!
Dat wordt vroeg uit de veren!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #895 Gepost op: 24 augustus 2014, 11:55:49 »
Ach, ik ga half 6 opstaan dus dat is te doen. De kapster komt iets voor 7en pas, dus tijd zat :) en dan de familie van mijn vriend om half 9 en om kwart voor 9 gaan wij naar het gemeentehuis :)

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #896 Gepost op: 24 augustus 2014, 18:07:51 »
Lekker op tijd toch???
En fotos maken in de middag????

Nou alvast een hele fijne dag morgen!
Geniet ervan!


Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #897 Gepost op: 24 augustus 2014, 21:02:03 »
De foto's maken we tussen het gemeentehuis en de kerk in :) en dan gaan we na de kerk met onze gezinnen eten :)

Lekker vroeg naar bed vandaag! Hopelijk kan ik nog een beetje slapen, maar dat komt vast goed!

En dan ben ik vanaf morgen eindelijk getrouwd! Wel nog een vreemd idee, ik besefte het vandaag pas echt echt, zegmaar. Ik ben benieuwd wat ik allemaal nog mee krijg van morgen. Misschien gaat het straks allemaal langs me heen.. Ik hoop het niet. Gewoon alles uit handen geven denk ik. Het komt vast goed!

Ik ben er klaar voor en heb er zin in!

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #898 Gepost op: 24 augustus 2014, 21:05:49 »
Heeeeel veeeel plezier morgen!


Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #899 Gepost op: 24 augustus 2014, 21:09:48 »
Dankjewel! Het gaat vast lukken  :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards