collapse

Auteur Topic: Augustus 2014  (gelezen 581864 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #950 Gepost op: 30 augustus 2014, 22:23:08 »
Even kijken of het lukt om een paar foto's te plaatsen.

Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #951 Gepost op: 30 augustus 2014, 22:28:18 »
Het lukt nu niet om meer foto's te plaatsen omdat die te groot zijn. Ga morgen proberen ze te verkleinen en er dan nog een paar te plaatsen.

Volgens mij zijn we nu allemaal getrouwde dames!  :applaus:

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #952 Gepost op: 31 augustus 2014, 09:58:51 »
En toen was de maand augustus al zo goed als voorbij...

Wij wachten nog in spanning op de foto's van de fotograaf - we wisten dat dat wat langer gaat duren, hoor.
Vandaag komen mijn ouders langs, nog voor mijn verjaardag. Die vinden het ook wel gek dat ik nu een andere achternaam heb,

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #953 Gepost op: 31 augustus 2014, 10:40:07 »
Pfff het was echt een emotionele rollercoaster.
Op DE dag zelf geen traantje gelaten maar toen ik smorgens
Wakker werd begon het!

Bij het horen van muziek
Bij zien van fotos!
Pfff ik blijf aan het huilen!

We gaan nu naar ons hotel op gran canaria.
Dus voorlopig een laatste berichtje.

Fijn weekend nog newly weds!
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2014, 10:45:41 door Liselore »

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #954 Gepost op: 1 september 2014, 07:10:31 »
En toen was het echt voorbij.. Ons mooie augustus ! Hoe bevalt het getrouwde leven? Ik vind het fantastisch!

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #955 Gepost op: 1 september 2014, 08:30:03 »
Ik ook.... :D

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #956 Gepost op: 1 september 2014, 16:33:13 »
En ik ook!! :biggrin:

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #957 Gepost op: 1 september 2014, 16:41:13 »
En ik ook!  :blush:

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #958 Gepost op: 1 september 2014, 23:48:49 »
En ik?????? ........ Ook! :applaus:

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #959 Gepost op: 1 september 2014, 23:59:04 »
Dames......
Ik krijg net een proeffilmpje van 5 minuten door!
Nieuwsgierig?

http://www.youtube.com/watch?v=eR1bctODQ4g&feature=youtu.be


WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #960 Gepost op: 2 september 2014, 07:03:26 »
Ooooh leuk!! Hoe jullie die taart doen, hahaha, zo grappig.
En wat een mooie jurk :wub:

Ik ben zelf bezig met het monteren van de trouwfilm tot dvd-formaat. Valt me wel op dat er veel kwaliteitsverlies is, maar goed. Het is 75 gb aan filmmateriaal, waarvan ik een groot deel op 4,7 gb wil proppen. Moet dan ook wel.. ;-)

Als het af is, kan ik kijken of ik een 'samenvatting' op YT kan zetten voor jullie!

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #961 Gepost op: 2 september 2014, 09:04:54 »
Ooooh leuk!! Hoe jullie die taart doen, hahaha, zo grappig.
En wat een mooie jurk :wub:


Dank je wel @Willemmarieke die taart was het idee van de filmman....
En die jurk..... Ik ben nog steeds in love :wub:

Ben benieuwd hoe jou filmpje wordt!

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #962 Gepost op: 2 september 2014, 11:24:13 »
Ik ook, haha!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #963 Gepost op: 2 september 2014, 20:44:50 »
Suuupermooi Lisette!

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #964 Gepost op: 2 september 2014, 22:28:06 »
Wauw, gaaf filmpje!

Daan298

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
Re: Augustus 2014
« Reactie #965 Gepost op: 3 september 2014, 17:06:18 »
Hier even een verslagje van onze dag... Nu school en werk weer begonnen is zijn we alweer aardig geland. Ik heb nu ook zeker studieontwijkend gedrag:-)

Onze dag zou niet al te vroeg beginnen, om haf tien moest ik bij het ouderlijk huis zijn. Toch werd ik al om 6 uur wakker, het zullen de zenuwen zijn geweest :-) heerlijk in bed nog even een boekje gelezen en om 8/half 9 lekker samen gaan ontbijten. Nog even wat dingetjes geregeld en heerlijk uitgebreid gaan douchen. Haren waren al de middag tevoren gedaan, dus dat hoefde allemaal gelukkig niet meer. Mijn aanstaande man bracht me naar mijn ouders, net even te laat omdat vlak voor we weggingen de broodjes aankwamen.

De kapster en visagiste is gelijk begonnen met krullers in mijn haar, en daarna mijn make-up. Wat heerlijk om alles gewoon te laten doen! Ik was totaal niet zenuwachtig, had er vooral veel zin in en kon niet wachten tot alles klaar was!! Langzaam kwamen mijn schoonmoeder, vriendin van mijn broer, schoonzus en haar vriendin binnen druppelen en werd het steeds gezelliger. De kapster heeft eerst mijn moeder gedaan, zodat mijn krullen goed konden settelen. Toen mijn moeder klaar was mocht ik terug en werd mijn haar opgestoken. En toen kwamen de zenuwen! Wat werd het mooi en wat kwam het allemaal dichtbij!!! Daarna moest ik nog even lunchen, maar kreeg met moeite wat naar binnen. Wel goed gedronken gelukkig. Ondertussen werden alle andere gasten opgemaakt en gekapt. Om 13.00 uur kwam de fotografe en ben ik mij gaan omkleden... Eerst kousen aan en toch maar weer uit.... Daarna was ik er eindelijk klaar voor om de jurk aan te doen... Bijzonder moment toch met mama alleen :-). De fotografe heeft er, hoop ik, mooie foto's van gemaakt. Het duurde allemaal niet zo lang, en toen stond ik daar, in mijn ouders' slaapkamer... Ondertussen kwam iedereen een voor een langs, mijn schoonmoeder in tranen, mijn vader, schoonvader, schoonzussen.. Toch wel een mooi moment. En toen naar beneden voor the big moment!!! Jeetje wat was ik nerveus zeg! Mijn moeder liep in en uit om mijn aanstaande te filmen bij aankomst, en ik maar roepen dat de deur dicht moest, omdat hij het anders zou zien!

En eindelijk, eindelijk, eindelijk kwam hij binnen.... Zo mooi en totaal overdonderd. Hij zag er echt prachtig uit, met een heel speciaal pak. En hij was ook zo zenuwachtig! We stonden samen met trillende handjes!

We mochten samen naar de trouwauto, een oude bentley. Wat een gedoe om erin te komen zeg! Maar wel leuk om te doen:-). We zijn nog even een rondje gereden zodat we het vervoer voor de daggasten nog konden zien. Ook dat was heel gaaf, we hadden een VIP bus gehuurd, en die deed aan de buitenkant luiken open, waar knallende muziek uitkwam. De gasten waren flink verrast!!! Iedereen zei ook dat ze het supergaaf vonden.

Toen we uiteindelijk op weg naar het stadhuis gingen hadden we veel bekijks. Iedereen keek om, zwaaide en feliciteerde ons. Heel bijzonder om zo in de aandacht te staan (houd ik normaal niet zo van....). Bij het stadhuis aangekomen stonden de foto- en videograaf al klaar. We reden voorlangs, zodat ik aan de andere kant  van de gasten uit de auto zou stappen. En bij het uitstappen voelde ik zo mijn hoepelrok iets afglijden.... Jammer genoeg kon ik daardoor niet meer lopen zonder de voorkant van mijn jurk op te tillen, maar het mocht de pret verder niet drukken  :biggrin:. Iedereen riep gelijk oeh en ahh bij het uitstappen, zodat ik gelijk helemaal verlegen werd. Maar wel een mooi moment!!!

We zijn naar binnen gelopen, werden opgevangen in een aparte zaal, zodat de gasten eerst in de zaal plaats konden nemen. Wat waren we weer zenuwachtig voor dat moment van oplopen!!! Mijn aanstaande mocht eerst, en toen hoorde ik de muziek beginnen. Zo gaaf! Gelukkig gaf mijn vader me weg, ik denk niet dat ik alleen had willen zijn. En dan die mooie zaal in lopen, wat heerlijk om iedereen te zien. Vanaf dat moment verdwenen de zenuwen, en is de lach de rest van de dag niet meer van ons gezicht af gegaan.

De ambtenaar die we hadden gevraagd heeft een mooie speech gehouden, met mooie woorden van en voor onze ouders, getuigen en ceremoniemeesters. Het was gewoon perfect, niet te lang, niet te kort, en heel persoonlijk. We hadden het zoontje van onze vrienden gevraagd om de ringen te brengen, en dat deed hij zo goed!!!! Echt heel knap voor een 4 jarig jongetje.  En toen waren we ineens man en vrouw!!! Bijzonder om e tekenen met een nieuwe handtekening en de ringen om te doen.

Na de ceremonie hebben de gasten lekker een ijsje gegeten, en hebben wij foto's gemaakt. Heerlijk om een professionele fotografe te hebben. Ze nam de tijd, terwijl we niet echt veel tijd ingeboekt hadden, maar was helemaal op tijd klaar. Op mijn hoge, hoge hakken over de klinkertjes in het centrum was ook wel een uitdaging, maar het is allemaal gelukt. Ben heel benieuwd naar de foto's!!

De terugweg zijn we ook lekker bij de gasten in de bus gaan zitten. De ronde opstelling van stoelen, zodat we allemaal naast en tegenover elkaar zaten, samen met de muziek en het drankje erbij waren perfect!!!!

Bij de locatie aangekomen hebben we snel wat foto's gemaakt met vrienden en wat felicitaties gehad. We wilden geen felicitatierij op het stadhuis, dus dat deden we op de locatie later. Daarna hebben we geproost op het huwelijk en konden we de zaal in voor de start van het walking dinner! We hadden een stuk of 12 hapjes, die gebracht werden naar ons toe. Ik kan het iedereen aanraden, het was zo makkelijk en lekker! Tussen het eten door hadden we tijd voor de familie en vrienden foto's en de speeches van onze vaders. Voor we het wisten was het half negen en tijd om ons terug te trekken voor het feest!!!

Het bleek dat de openingsdans toch wel lastig ging zijn met mijn enorme jurk, maar we hebben het maar gewoon gedaan. Eerst nog even bijgewerkt door de kapster en visagiste (heerlijk rustmoment!!) en geoefend met de dans. En daar gingen we dan, op naar de menigte voor het feest!!! De dans lukte, vraag niet hoe, en hoe vaak ik in mijn jurk ben blijven hangen, maar we hebben gedanst. En daarna kon het feest losbarsten!!!! We hadden heliumballonnen geregeld, die de avondgasten moesten pakken bij binnenkomst. Wij zouden dan langs de gasten gaan die nog een ballon hadden, zodat niet iedereen bij ons langs zou hoeven komen. Klein probleempje was dat de ballonnen niet meer zweefden  :biggrin:. Eigenlijk merkte ik het niet eens zo, want we zijn gewoon een rondje gaan maken langs de gasten. Het feest was gelukkig al lekker op gang, iedereen stond lekker te dansen of buiten te kletsen. Iedereen deed ook heerlijk mee, we hebben gek gedaan, gedronken en gelachen. Zo bijzonder om even stil te staan, om je heen te kijken en te zien dat al die mensen er zijn om samen met ons te vieren dat wij man en vrouw zijn. Het werd een lange (warme), late avond, maar het was geweldig!!!

De grootste verrassing voor ons kwam aan het eind. Onze lieve vriendjes en vriendinnetjes hadden een overnachting in een super luxe, duur en prachtig sjiek hotel geregeld! We werden opgehaald en gebracht, naar hotel des Indes in Den Haag. Daar hebben we heerlijk gebadderd samen, met champagne en chocolaatjes, de dag doorgenomen en als een volmaakt verliefd stel in slaap gevallen. De volgende ochtend echt een super ontbijt gehad, wat alles helemaal mooi afsloot. We leven nog steeds op een roze wolk, en zijn weer helemaal verliefd. Zo heerlijk!!!!

Alles is perfect gelopen, het is de hele dag droog geweest, we hebben geen stress moment gehad en kunnen genieten.... Zo'n dag wens ik iedereen toe!!!!

Ik heb nog geen foto's van de fotografe, maar toch een aantal bijgevoegd voor het idee....

Daan298

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
Re: Augustus 2014
« Reactie #966 Gepost op: 3 september 2014, 17:09:03 »
Helaas, de foto's lukken niet.... Blijkbaar te groot bestand... Dat komt een ander keertje, want ik moet nu echt mijn opdrachten maken...

En heel leuk filmpje Liselore, je ziet er idd heel mooi uit!

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #967 Gepost op: 3 september 2014, 21:14:30 »
Wat een mooie verhalen en foto's van iedereen.

Ik moet zeggen dat getrouwd zijn helemaal niet anders voelt voor ons. Maar er is ook niks veranderd eigenlijk. Ik vond het wel grappig dat mijn tante zelfs een beetje trots was dat ik mijn eigen naam had gehouden en dat zij een van de inspiratiebronnen was. Helaas is mijn ring nog niet binnen en ligt de leen ring nu nog samen met die van mijn man in de kast. Ik vind het wel erg lief dat hij wacht met die van hem dragen tot ik dat ook kan.

We hebben nu ook de foto's van mijn oom gekregen. Nu moeten we alleen nog bedenken welke we in het fotoboek willen.

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #968 Gepost op: 3 september 2014, 21:16:08 »
En nog eentje met de hond. Hij wilde alleen niet zo goed mee werken. Hij was wel heel blij om ons te zien :biggrin: .

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #969 Gepost op: 3 september 2014, 22:45:28 »
Mooi hoor ananta! Wij hoeven gelukkug niet zelfvde fotos te kiezen.
Onze fotograaf vult het album.
De fotos van familie en vrienden doen we allemaal in
1 album. Dan hebben we alles bij elkaar.

Van onze honeymoon maken we een appart boek.
We zijn vandaag naar een dieren / natuurpark geweest.
Daar heb ik met een dofijn geknuffeld...
Hoe bijzonder is dat????
Ik kan helaas nu de foto efvan niet posten.

Xx

Daan298

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 38
Re: Augustus 2014
« Reactie #970 Gepost op: 4 september 2014, 19:23:27 »

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #971 Gepost op: 4 september 2014, 22:47:27 »
Mooi hoor!
Je had idd een heel veel jurk maar wel mooi!
Niet te overdreven!
29 augustus blijft voor ons een bijzondere dag!  :applaus:

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #972 Gepost op: 4 september 2014, 23:01:39 »
Waauw! Mooi Daan! Mooi voorproefje!

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #973 Gepost op: 5 september 2014, 17:50:01 »
Mooie foto's Daan!!

Ik heb de foto's van onze fotografe op dvd gekregen en ben nu op zoek naar leuke bedankkaartjes. We willen een gevouwen kaart met op de voorkant meerdere foto's. Ik zit eraan te denken om de binnenkant blanco te houden, zodat ik voor iedereen een persoonlijke tekst op de kaart kan zetten: dit omdat we ook buitenlandse (duitse en canadeze vrienden) gasten hadden.... Iemand nog tips voor een bepaalde site?

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #974 Gepost op: 5 september 2014, 18:19:43 »
Ik maak fotokaarten altijd via webprint.
Maar weet niet of je dan meerdere fotos kunt
Gebruiken. Ik dacht het wel..

Wel een leuk idee.
Wij hebben aan het eind van ons feest bedankjes gegeven.

Succes!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards