collapse

Auteur Topic: Augustus 2014  (gelezen 582051 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Irisje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 102
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1200 Gepost op: 27 oktober 2014, 14:36:58 »
Super mooi Pita.

Evelien ik neem aan dat je een houten vloer hebt? Dat komt inderdaad doordat de zon er inene van af is en de vloer relatief snel afkoelt. Zou de vloer moeten kunnen hebben. Enkel moet de zettingen dan nergens tegen gehouden worden zeg maar. Dat de vloer 'vrij' kan bewegen.

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #1201 Gepost op: 27 oktober 2014, 14:59:58 »
Niet eens, het is laminaat.. Maar het wel zo gelegd dat het ruimte heeft om te "werken"

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #1202 Gepost op: 27 oktober 2014, 15:25:08 »
Mijn man is aan het klussen... Een muur tussen de oude studeerkamer (wat nu logeerkamer is) en de woonkamer. Ben er zooo blij mee, wilde dit al vanaf dat we een half jaar ofzo in dit huis woonden. Nu eindelijk gelukt mijn man zover te krijgen dat hij het wilde doen en hij had er eindelijk tijd voor :D

Ik zit ook op de bank huiswerk te maken, maar ben mijn focus beetje kwijt. Ga zo denk ik maar even gamen, hihi.

Verder mag ik morgen voor een fotoshoot met mijn trompet! Ik heb een interview gehad met het tijdschrift van mijn school, omdat ik met vrienden Het Musical Collectief heb opgericht. Dus mag ik morgen op de foto in het Euromastpark. Vind het heel leuk dat ik dan eindelijk professionele foto's met mijn instrument krijg!

Evelien, wat houdt een voorproefje in? Wanneer krijg je de rest, over paar weken toch?
Ik heb net de fotograaf gemaild wanneer wij ze krijgen :-) Vind het niet eens heel erg om te wachten - hij had gemaild dat er privé omstandigheden waren - maar wachten is makkelijker als je weet hoe lang... ;-)

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1203 Gepost op: 27 oktober 2014, 16:00:24 »
Oh wat zijn jullie prachtig om te zien, pita! Jullie zijn zo verliefd, jullie stralen enorm! En wat een gave dag! Met dat karretje en die ballonnen! Het ziet er super uit!

Jeeeeej Evelien en Marieke! Lekker!

Ik ben ook zo van het knuffelen en handen vasthouden en zo(bij m'n man dan, niet zo bij anderen) maar mijn man juist niet :p ach, gewoon soms wel en soms niet doen :p.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1204 Gepost op: 28 oktober 2014, 12:13:09 »
Ik vroeg me trouwens af of studenten hun naam ook op school kunnen veranderen? Iemand ervaring? Of 'allemaal' niet zo'n behoefte aan :p?

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1205 Gepost op: 28 oktober 2014, 12:21:49 »
Voor je studie blijf je je meisjesnaam houden.
Dat komt ook op je diploma.

Heb ik gelezen.
Ik moet voor een examen ook altijd mijn meisjesnaam opgeven

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #1206 Gepost op: 28 oktober 2014, 13:04:09 »
Ik zit in mijn laatste jaar, dus doe de moeite niet....

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1207 Gepost op: 28 oktober 2014, 16:14:14 »
Haha, jammer.

Gelukkig kan ik met werk later wel met m'n aangenomen naam verder :)

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1208 Gepost op: 28 oktober 2014, 18:16:48 »
Heb je een mooie aangenomen naam dan??

De mijne is gewoontjes  :biggrin:

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #1209 Gepost op: 28 oktober 2014, 18:41:01 »

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1210 Gepost op: 28 oktober 2014, 20:49:51 »
Haha ja, mijn naam is leuk! Maar niet zo speciaal of zo ;)

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #1211 Gepost op: 28 oktober 2014, 20:54:41 »
Ik durf mij nieuwe naam nog steeds niet echt te gebruiken. Voelt alsof ik iets stiekem doe.... Hihi

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1212 Gepost op: 28 oktober 2014, 21:14:14 »
Haha, ik vind dat zo grappig :p ik heb dat helemaal niet! Ik vind het wel jammer dat mijn nieuwe achternaam niet in het trouwboekje staat, dat vind ik wel een beetje flauw..
Net zoals dat je het zelf bij de overheid door moet geven..

Hebben jullie een nieuwe id. aangevraagd? Ik nog niet, mijne is nog een paar jaar geldig.. Maar ik wil het eigenlijk wel :blush:

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #1213 Gepost op: 30 oktober 2014, 11:21:21 »
nee, bij ons raadde ze het trouwens ook af om dat te doen. Omdat je naam niet echt veranderd maar je alleen maar het recht krijgt om die naam te gebruiken. ofzo.



Ik heb trouwens maar eens mn trouwdagverslag afgeschreven! het is al weer bijna 80(!) dagen geleden dus het werd wel eens tijd. bij dezen!


Ik werd al op tijd wakker. De make up dame kwam namelijk al om acht uur :) ik was toen nog van hot naar her aan het rennen (ben nog al chaotisch). De bruidsfotografen kwamen pas om half 9. Toen de make up dame kwam deed ze eerst mijn moeder. Ik was ondertussen een boterham naar binnen aan het proppen. Helemaal geen last van het "geen hap door m'n keel".  Toen ze daar mee bezig was kwamen de fotografen. Die hebben toen nog even mijn jurk "ontvoerd". Ze maken altijd wat shots van de jurk op een mooie plek  en dat was bij mij in een boom ;).
Daarna werd ook mijn opmaaksessie gefilmd. Daarna ging ik m'n eigen haar doen en toen mocht ik eindelijk m'n mooie jurk aan! Ondertussen was ook een van de jongens (jongens=fotografen) naar Marcel toe om hem te filmen. En toen was het zo ver: Mn aanstaande kwam er aan! Ik ben in de boomgaard gaan staan.. Wachten wachten.. Zo spannend! En daar kwam hij dan aangelopen: Mijn knappe vriend! Hij zag er prachtig uit in z'n mooie maatpak. Hij had ook een prachtig boeketje voor me. Toen zijn we wat verder gelopen om wat foto's te maken in een weiland. Was heel gaaf op zo'n Open vlakte, het waaide namelijk heel hard en omdat m'n jurk van heel lichte stof was zwierde het heel mooi. Ook hebben we foto's gemaakt tussen de koeien. Toen liepen we terug naar onze feesttent waar inmiddels de meeste gasten waren. Ik heb toen de dag geopend met gebed en een zegen gevraagd voor deze mooie dag! En herezegedezespijze want we gingen lekker lunchen. Toen hebben we nog foto's gemaakt met de gasten. En lekker zitten kletsen met iedereen. We waren vroeg en hadden nog zat tijd. Opeens kwam een van de fotografen met een grijns op zijn gezicht naar ons toen. Hij had een idee: Of we misschien tussen de koeien door wilden rennen? Natuurlijk wilden we dat wel! Ik had toch stippeltjeslaarzen klaar staan omdat we dachten dat het misschien zou gaan regenen. Het was hilarisch. Aan het einde zelfs nog een emmer voer achter m'n jurk gezet waar heel veel koeien op af kwamen haha. Daarna was het zo'n beetje tijd om naar het gemeentehuis te gaan. Enige wat daar niet helemaal goed ging was dat m'n jurk achter de rode loper bleef haken (het was een hele grove loper van een soort nylon draad) hierdoor trok een naadje samen en dat was niet zo mooi. Dus heb nog samen met m'n moeder en de bode alles recht staan trekken. Was ook wel een grappig moment. Toen mochten we naar binnen schreiden. We liepen alleen wat snel.. De BABS had een mooi en leuk stukje voorbereid. En dan.. Gaan staan, elkaar de rechterhand geven en ja zeggen! En toen waren we opeens man en vrouw! Daarna hebben we nog foto's gemaakt op het bordes van het gemeentehuis en in de prachtige tuin.  Toen gingen we naar de kerk. We hadden ruim de tijd dus dat was heel fijn. Van te voren nog even gebeden met de dominee. En toen was het zo ver.. Marcel ging via de ene kant van de kerk naar binnen, en ik ging met m'n lieve papa naar de andere kant. En toen zette het orgel "dit is de dag" in. De deur ging Open en daar was dan het moment waar ik zo erg maar uit had gekeken! Walking down the aisle met m'n vader. De kerk zat stampie vol! Allemaal lieve vrienden en familie. De muziek was prachtig en de dominee had een hele mooie preek. Op een gegeven moment zag ik de dominee een beetje moeilijk kijken en door de liturgie bladeren. Zegt ie: Uh.. Ik dat het trouwformulier wel in de liturgie zou staan maarree.. Niet dus.. (had ik niet zo goed met m gecommuniceerd). Dus. Was een interessant moment en ik vond het echt heel grappig. Gelukkig zat er in een bijbeltje nog een katern (boekje met officiele formulieren voor erediensten). Dus toen konden we ook voor de kerk echt trouwen :) we lazen elkaar onze geloften voor en dat was echt een heel mooi en emotioneel moment. En toen was ook de kerkdienst voorbij. Toen gingen we samen als verassing nog heel even langs bij onze buurvrouw van 97(!) en toen naar het huis van m'n ouders, want daar was de receptie. Het was inmiddels echt stralend weer. Eerst werden wij natuurlijk gefeliciteerd en daarna zat tijd om nog met mensen te praten. Toen gingen we naar de feestlocatie, eigenlijk nog best vroeg, maar we hadden zat tijd om daar nog even wat mooie foto's te maken. En het gewoon even zitten en niks doen was ook fijn! Het werd inmiddels wel wat kouder dus we gingen naar binnen. De barbecues waren inmiddels opgesteld en warm aan het worden dus we konden beginnen met eten :) dat was hele gezellig. En ondertussen begon de band, mooi weer op straat, ook te spelen. Het was een fantastisch gezellige avond. Heel ontspannen, heel vrolijk.
En toen... Aan alle mooie dingen komt een eind.. Maar ook een nieuw begin :) we verlieten de feestzaal en buiten door een haag van mensen met sterretjes naar de auto gelopen:) en toen richting ons mooie nieuwe huis gegaan! De hele oprijlaan (oke dit klinkt nu heel luxe xD) was versierd met potjes met kaarsen! Heel leuk. En toen wilden we gaan slapen (ik was echt helemaal kapot) en toen kwamen we er achter dat we geen wcpapier en eten in huis hadden :'). Dus eerst maar even langs m'n ouders gegaan om dat te halen hehe. En toen jurk uitgetrokken en als een blok in slaap gevallen! En dat was het eind van een fantastische dag en het begin van een geweldig huwelijk.


Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1214 Gepost op: 30 oktober 2014, 15:57:39 »
Prachtig Evelien, leuke dag :)

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #1215 Gepost op: 1 november 2014, 08:42:26 »
Pita, fijne vakantie!! Geniet er van  :applaus:

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1216 Gepost op: 1 november 2014, 10:51:36 »
Oh inderdaad! Fijne vakantie!

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1217 Gepost op: 1 november 2014, 11:03:46 »
Gaat ze vandaag????
Super veel plezier Pita!

Pfff klaag klaag.
Heb dinsdag mijn examen, moet er nog best veel tijd instoppen
Zijn onze buren een nieuwe garagedeut aan het hangen.
Pfff constant boren , timmeren, hakken! Wordt er gek van.
Mijn studeer kamer zit boven onze garage dus schuin boven die van hen! Grrrrrr

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1218 Gepost op: 4 november 2014, 18:27:18 »
Zo... Vandaag even vet gezakt voor mijn examen.
Bij vraag 5 bleef ik al steken en toen moest ik er nog 21.
Schuin boor mij zat een man constant te hoesten en tegen zichzelf te mompelen. Ik kon me totaal niet meer concentreren.
Nu 6 weken wachten op de uitslag. Maar dat zal dus wel een vette onvoldoende zijn ... Of ik heb perongeluk veel goed gegokt...

We zullen zien!

Fijne avond allemaal.. Ik ga even de examenstress wegsporten.


Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1219 Gepost op: 4 november 2014, 19:46:42 »
Ach nee he! Jammer, Liselore! Het zat al niet mee natuurlijk. Lekker sporten vanavond! Veel plezier!

Ik zat thuis met een hersenschudding toen ik nog wat aanpassingen aan mijn verslag moest doen, dus dat is (mag ik het zeggen) mislukt. Gelukkig wilde m'n moeder mijn verslag bij de lerares in het postvakje doen, wordt het tenminste nog wel nagekeken. Maar ik was zo draaierig dat ik die donderdag en vrijdag na mijn val eigenlijk alleen maar in bed heb gelegen. Maar dat wordt ook een herkansing vrees ik. Allerlei dingen missen nog aan het verslag.
Maar kan gebeuren.

Wij hebben vandaag een cv ketel gekregen(er hing een geiser) en dat is wel erg fijn. Nu snel warm water en zuiniger. Scheelt erg veel!

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #1220 Gepost op: 5 november 2014, 16:41:30 »
Jaahaaaaaa :applaus: :applaus: :applaus:
Onze foto's zijn nu dan ook binnen!

Ik heb alleen mijn man beloofd nog niet te kijken tot hij thuis is  :censored:
IK BEN ZO NIEUWSGIERIIIIIG
En ik ga ook eerst nog eens sporten, dus dat wordt wel 21.00 uur vanavond!

Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1221 Gepost op: 5 november 2014, 17:01:21 »
Spannend willemmarieke. Veel plezier bij het bekijken van jullie foto's. Nog even geduld hebben.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1222 Gepost op: 5 november 2014, 17:30:08 »
Jaaaaa heel veel plezier!

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1223 Gepost op: 5 november 2014, 18:23:05 »
Kun je dat volhouden?
Ik zou dat niet kunnen.....
Veel plezier straks!

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #1224 Gepost op: 5 november 2014, 18:36:13 »
Ik vind het heeeeeeeel moeilijk, maar het lukt me nog wel haha!

Ik ga alleen niet sporten

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards