collapse

Auteur Topic: Augustus 2014  (gelezen 579277 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1625 Gepost op: 15 december 2017, 19:18:40 »
Mooie ontwikkeling Bianca! Super :).

Wel vervelend dat ze niet meer naar huis wil :(, maar op zich ook wel weer ergens een goed teken natuurlijk!

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1626 Gepost op: 15 december 2017, 21:11:10 »
Peuterspeelzaal leuk!!! Fijn dat ze het zo goed naar haar zin heeft ...
beter als iedere keer huilpartijen toch ??

Met Brent gaat het super goed !! Sinds vandaag kruipt hij! En stapt al een paar dagen aan de hand ... verder loopt ie langs de bank en tegel. Ik ben zoooo blij! Scheelt veel tillen straks met een dikke buik!!! Maar helemaal los lopen kan natuurlijk noh wel even duren... maar verplaatsen kan ie zich in ieder geval!
De fysio was zo blij dat ze nu nog 1x komt en dan pas weer als Brent helemaal los Loopt.... ik ben zon blije mama!!!


Jullie plannen met kerst?
Wij hebben kerstavond bij ons met onze ouders en broer/zus... ee gaan dan bekend maken of we een dochter of weer zoontje krijgen ..
1e kerstdag uiteten en 2e kerstdag weer naar mij ouders ... daarna lekker een weekje vakantie ...


biancatjuh

  • Junior
  • **
  • Berichten: 133
Re: Augustus 2014
« Reactie #1627 Gepost op: 15 december 2017, 21:34:54 »
Het is zeker een goed teken dat ze niet naar huis wilt, maar soms ook erg frustrerend.  Maar ik vertrouw er op dat het beter zal gaan, als lyanne wat beter kan zeggen wat ze wilt.

1e kerstdag gaam we naar mijn moeder en stiefvader en 2e kerstdag komen mijn schoonouders hier eten.  Dus een beetje de standaard verplichtingen.

Spannend, om dan te vertellen of het broertje of zusje word voor brent.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1628 Gepost op: 1 januari 2018, 11:03:52 »
Een gelukkig nieuwjaar voor jullie meiden!
Bianca, hopelijk wordt je dit jaar zwanger :)
Liselore, hopelijk beval jij dit jaar van een lief gezond meisje :)
Pitahaya, jij ook een goede bevalling!
Marthe, ook het beste in 2018 met je prachtige gezin!

Liefs!

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1629 Gepost op: 1 januari 2018, 19:40:58 »
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
Op naar een nieuw jaar! Met voor ieder van ons
Leuke nieuwe gebeurtenissen

biancatjuh

  • Junior
  • **
  • Berichten: 133
Re: Augustus 2014
« Reactie #1630 Gepost op: 5 januari 2018, 17:47:34 »
Gelukkig nieuwjaar allemaal.
Op naar een jaar met een hoop leuke dingen

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1631 Gepost op: 16 januari 2018, 19:36:32 »
Hoe gaat het hier met iedereen? De kindjes weer afgekoeld na de feestmaand?

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1632 Gepost op: 16 januari 2018, 20:26:55 »
Hier gaat goed hoor!
Donderdag de 20 weken echo .en we krijgen Een meisje ...

.. Brent krijgt kiesjes dus heeft de ene dunne luier na de andere ...
Brent kruipt en loopt langs de tafel en achter een Loopwagentje ben benieuwd wanneer ie los gaat lopen..

Hoe gat het met je meisje?

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1633 Gepost op: 17 januari 2018, 17:51:32 »
Leuk! Een meisje! Gefeliciteerd  :applaus:
Spannend de echo!

Hier gaat het goed, mijn meisje loopt! En ze wordt lang en zwaar.. ze slaapt wel heel slecht  :blink: echt niet leuk en moeilijk op te lossen. En vermoeiend. Maar verder is het een vrolijk meisje, ze is lekker aan het onderzoeken in huis.

Sneu van de tandjes zeg :( wij hebben nog maar 6 tandjes dus we zijn daar gelukkig nog niet aan toe :(. Hopelijk zijn ze snel door!

biancatjuh

  • Junior
  • **
  • Berichten: 133
Re: Augustus 2014
« Reactie #1634 Gepost op: 23 januari 2018, 12:44:10 »
Wat leuk een meisje!!!

Hier gaan we een zware periode door met Lyanne.  Ze heeft bijna de hele dag door driftbuien. Vaak om niks, dus dat is best zwaar. De uurtjes dat ze op de peuterspeelzaal zit, zijn voor mij echt uurtjes om even bij te tanken.
Maar goed, we komen er wel doorheen.
Volgende week gaan we lekker een midweekje weg, om even te genieten en hopelijk ook de negatieve spiraal te doorbreken.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1635 Gepost op: 23 januari 2018, 14:41:16 »
Wat zwaar voor je Bianca! Lijkt mij inderdaad een lastige en heftige periode.. ik hoop dat de vakantie wat doorbreekt! Zou mooi zijn. Hoe vaak gaat ze naar de peuterschool? Vaak is dat maar een ochtend per week toch? Is dan eigenlijk nog te weinig :(

biancatjuh

  • Junior
  • **
  • Berichten: 133
Re: Augustus 2014
« Reactie #1636 Gepost op: 23 januari 2018, 18:50:06 »
ik hoop ook dat de vakantie het doorbreekt.
Vanwege haar gedrag, moet ze 4 dagdelen naar de peuterspeelzaal. Maar daar hebben ze ook een flinke kluif aan haar.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1637 Gepost op: 23 januari 2018, 19:44:50 »
Oh wat ontzettend heftig dan zeg! Fijn dat ze wel vier keer heen mag, kan jij nog ergens rust nemen. Slaapt ze wel goed? Hoort dat gedrag nou bij de peuterpubertijd? Klinkt heel zwaar

biancatjuh

  • Junior
  • **
  • Berichten: 133
Re: Augustus 2014
« Reactie #1638 Gepost op: 23 januari 2018, 20:54:33 »
ik kan dan gelukkig wel een beetje mijn rust pakken idd.  Opstandigheid en driftbuien horen wel een beetje bij de peuterpuberteit. Maat elk kind is daar anders in.
Bij lyanne moeten we vooral heel consequent blijven En dat betekent "dreigementen" echt uitvoeren. Dus niet luisteren, betekent in de buggy zitten als we op pad gaan of geen leuke dingen doen.
Zo was ik zondag met lyanne naar een plaatselijk dierenparkje. Ze kon niet luisteren dus heb haar zo mee naar de fiets genomen en ben naar huis gefietst. Was met 1,5 uit en thuis. Maar ze heeft de rest van de dag wel geluisterd, want anders gingen we geen pannenkoeken eten.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1639 Gepost op: 29 januari 2018, 10:04:25 »
Lastig hoor! Hopelijk draait ze snel weer wat bij met de driftige buien!

Goed dat consequent zijn zo helpt maar wel erg lastig om dat steeds te zijn :(

Pitahaya

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 415
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1640 Gepost op: 28 februari 2018, 11:10:11 »
Is dit forum nog een beetje actief? Of valt het een beetje stil?
Hoe is het hier?

Hier ben ik aan het wachten op de bevalling. 40.5 weken alweer. Hij laat lekker op zich wachten. Grrr. Maandag word ik gestript. Vind het wel spannend allemaal.

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1641 Gepost op: 28 februari 2018, 12:44:49 »
Hey!
Soms is het hier wel stil!!
Spannend zeg! Nig even en je hebt je hummeltje in je armen! Je hebt al een zoontje toch? En wat wordt het nu?
Ben benieuwd naar de naam..

Hier alles goed . Vandaag alweer 26-4 Zwanger ... de tijd vliegt . Helaas beginnen mijn bekken klachten te geven ... maar dat is dan maar zo !!
Over 1 week hebben we de 3/4D echo. Ben zo nieuwsgierig naar ons kleine meisje ..

Verder alles goed met iedereen ???

Pitahaya

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 415
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1642 Gepost op: 28 februari 2018, 16:57:53 »
oooh joh, jij ook al aardig ver dus!
Wat jammer van je bekken klachten zeg. Ga je daarvoor niet naar fysio?

Wij krijgen een jongetje. Een broertje voor ons zoontje inderdaad. Kan niet wachten.


en jij verwacht dus meisje? Leuk hoor, spannend allemaal.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1643 Gepost op: 28 februari 2018, 20:16:57 »
Hoi meiden!

Spannend pitahaya! Hij kan elk moment komen! Wanneer werd jullie eerste geboren? Ook zo overtijd?

Hopelijk komt hij snel :)

Het valt hier soms stil maar volgens mij checken we het forum allemaal ongeveer elke week een keer :p.

Wij zijn momenteel bezig met een verbouwing van de badkamer. Het hele huis staat vol met spullen (zakken cement, tegels, gereedschap) en
Er lopen allemaal werklui in en uit. Dat geeft hier heel veel onrust en het slapen is ook echt weer drama nu. Ons meisje komt vier keer per nacht (tussen 8 en 7) en dan ben ik elke keer een uur bezig met voeden, aaien en rondlopen totdat ze slaapt. Heeeeel frustrerend. Het slapen ging net eindelijk weer wat beter.. onze kleine heeft nooit goed geslapen, maar ze was terug naar 2 of 3 keer wakker per nacht en nu vallen we dus weer terug :(. De verbouwing duurt nog een week en hopelijk verbetert het daarna weer.

Daarnaast gaat het allemaal geweldig. Ze is nu 14 maanden, rent het huis door, wijst alles aan (dieee) en ze ontwikkelt zich heerlijk. Maandag helaas de bmr prikjes, die schijnen heel vervelend te zijn :(.  En het valt ook nog net in die laatste dagen van de verbouwing..

Jij schiet ook op Liselore! Prachtig buikje heb je ook al zag ik op Instagram! Mooi hoor! Begrijpt Brent het al een beetje?

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1644 Gepost op: 5 maart 2018, 15:46:14 »
Laat je het wel weten als je bent bevallen pita? Ben natuurlijk erg benieuwd!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1645 Gepost op: 26 maart 2018, 08:57:39 »
Haha, ik geloof niet dat het nog niet zo ver is hoor :).

Slapen gaat hier gelukkig weer beter nu de verbouwing erop zit.

Hoe gaat het met jullie? En met je bekken Liselore, lijkt me extra lastig als je al een kindje hebt :(.

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1646 Gepost op: 26 maart 2018, 11:31:35 »
Hier gaat goed hoor !

Net met Brent controle gehad en hoeven niet meer terug .
Brent weegt 11 kg en 87 cm met zijn 17 maanden ..

Mijn bekken gaat ook goed ! Blijken Mn bekken niet te zijn maar de spieren eromheen dus heb ze nu aardig onder controle !

Ik ben alweer 30 weken... schiet al op !

Is pita al bevallen ?? Ja toch ?? Ben benieuwd !

Lekker druk met verbouwen dus ??

Prikjes 14 mnd vielen hier mee! Brnet heeft er geen last van gehad !


Ik kijk alleen als er een mail is dat er iemand wat geplaatst heeft

biancatjuh

  • Junior
  • **
  • Berichten: 133
Re: Augustus 2014
« Reactie #1647 Gepost op: 26 maart 2018, 18:27:30 »
ik ben ook benieuw of pita al bevallen is.

schiet al lekker op liselore, succes straks met de laatste loodjes.

Met lyanne gaat het bij vlagen ook beter. Ze heeft op het moment heel erg dat ze allerlei dingen tegelijk wilt kunnen. Ze is nu druk bezig met zindelijk worden en zelf aankleden gaat ook telkens beter.
Op de psz gaat het ook telkens beter. Hoewel ze zich af en toe geen raad weten met haar heftige drift/agressieve buien.
Maar met veel belonen, gaat dit ook telkens beter.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1648 Gepost op: 26 maart 2018, 21:26:21 »
Fijn dat het met Lyanne wat beter gaat! Dat werd tijd! Goed om te horen! Zo rot die driftbuien, en dat je dan haar zo moeilijk kan helpen. Gaat de zindelijkheid goed? Lijkt me best veel werk, maar moet natuurlijk gebeuren.

Oh kan je een mail krijgen dat iemand wat gestuurd heeft? Wist ik niet :p ik kijk gewoon af en toe :p.

Wat fijn dat het niet je bekken was Liselore, de spieren eromheen kan je veel beter trainen :).
30 weken alweer, wat schiet het toch op! En super dat het zo goed met Brenn gaat!

Wij hadden uiteindelijk ook weinig last van de bmr prik gelukkig  O:-). Ze reageerde er op met kleine rode mazelen vlekjes, maar geen jeuk of zo. Ze heeft wel heel veel last van exceem nu, dat
 Is heel sneu. Zodra ze de kans krijgt trekt ze haar broek uit of omhoog en gaat ze krabben. Geen wijde pijpen meer aan dus :(.

Ja de verbouwing is bijna klaar nu! Alleen morgen middag nog wat tegels plaatsen. Het was alleen een renovatie in de badkamer. Die was verouderd en vol met schimmels en zo, dus superblij dat dat nu is aangepakt. Maar het kostte wel veel gedoe met het slapen.. heel onrustig.. slapen is echt een tijd drama geweest, nu komt ze nog 1 keer en ik probeer de borstvoeding snachts nu af te bouwen (en dat leidt ook tot frustratie, maar ik raak er zelf zo vermoeid door). We zijn de afgelopen vier maanden van 5 keer een nachtvoeding naar 1 keer gegaan en vanaf deze week krijgt ze niet meer.. dus dat wordt even zwaar voor ons..


Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #1649 Gepost op: 30 april 2018, 05:55:17 »
Pita....hoe is het met jou /jullie ??? Ben je aan het genieten van je kraamweken??
Ik heb sinds vandaag verlof ... vanmiddag liggingsecho .. maar woensdag met controle lag ze al ingedaald ... dus dat zal niet veranderd zijn.... nu maar afwachten wanneer ze wil komen... als het mogelijk is ga ik thuis bevallen....
begint het voor de 37 weken net als nij Brent en gaat het snel beval ik thuis en gaan we daarna ter controle naar ziekenhuis ... begint het voor 37 weken en zit ik nog voor de 7 cm ontsluiting gaan we wel nog naar ziekenhuis voordat ik beval .... en begint het na 37 weken wil ik jet lekker thuis proberen deze keer .... hopelijk komt mijn placenta wel goed los deze keer en hoef ik dn niet alsnog naar ziekenhuis ...

We wachten maar af!!

Verder mensen meiden wat nieuws te melden ???

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards