collapse

Auteur Topic: September 2014  (gelezen 145974 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

SamanthaLorna

  • Gast
September 2014
« Gepost op: 21 augustus 2013, 12:56:55 »
Hoi aanstaande September 2014 bruidjes.

Hier even ook alvast een topic voor September 2014 dus. Maar aangezien het hier nog niet zo druk is praat ik ook gezellig mee in Trouwen 2014 en het Augustus 2014 topic (waar wij ook mogen spieken omdat er niet veel verschil in zit qua datum.)

Als het hier wat drukker wordt zal het vast net zo gezellig worden als in de andere topic's

Zelf ga ik op 09-09-2014 trouwen. Waarschijnlijk op het strand maar er is nog niks geboekt.

Even een lijstje gemaakt, nieuwe bruidjes: kopieer, neem over en zet je zelf ertussen
     02-09-2014: Nintje + AS
     04-09-2014: Snowbunny + AS
     05-09-2014: Bloempje + AS
     05-09-2014: NatalieP + AS
     05-09-2014: Riannek + AS
     05-09-2014: Jantine + AS
     05-09-2014: Jolie + AS
     09-09-2014: Samantha + AS
     12-09-2014: Miekje + AS
     12-09-2014: Kimmiejj + AS
     12-09-2014: Broodjekroket + AS
     12-09-2014: Anke + Danny
« Laatst bewerkt op: 13 januari 2014, 08:14:49 door SamanthaLorna »

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #1 Gepost op: 24 augustus 2013, 17:12:09 »
Zit ik lekker te spieken in het augustus 2014 topic lees ik daar in eens dat er ook een september 2014 topic is.
Dus ik kom me even melden  ;) Ik praat ook af en toe mee in het trouwen in 2014 topic.

Wij trouwen 12-09-2014 :biggrin: :biggrin: :biggrin: wij trouwen in een oude ridderzaal en daarna feesten of aan het water of bij een boomgaard, moeten hier nog uit kiezen en nog babbelen met de eigenaren. In september hebben wij 2 weken vrij du gaan we dan eens afspraken met ze maken.


SamanthaLorna

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #2 Gepost op: 24 augustus 2013, 21:35:45 »
Oke gezellig! 3 dagen na mij dus, erg dichtbij. :)

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #3 Gepost op: 24 augustus 2013, 23:34:10 »
Zeker dicht bij elkaar. Hebben jullie speciaal voor deze datum gekozen of zomaar geprikt? Onze datum is niet speciaal, zomaar geprikt. September leuke maand om te trouwen en hebben we nog even de tijd om te sparen.

SamanthaLorna

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #4 Gepost op: 26 augustus 2013, 07:45:06 »
Ja wij ook gewoon geprikt eigenlijk, maar 09-09 vond ik toch wel mooi ook.
Hoever zijn jullie al met voorbereidingen?

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #5 Gepost op: 26 augustus 2013, 10:05:20 »
nog niet ver. Veel aan het rond kijken op internet. Heb wel allerlei ideeen. Gemeentehuis staat vast en de rest nog niet. We hebben 1 locatie al bekeken en waarschijnlijk komend weekend gaan we even bij de andere kijken. Vanaf 22 september hebben wij 2 weekjes vrij en willen dan veel gaan regelen. Hoe ver zijn jullie er mee?

SamanthaLorna

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #6 Gepost op: 26 augustus 2013, 11:11:43 »
Wij hebben al wat rondgekeken, en bij een van de locaties is er ook een optie om daar daadwerkelijk te trouwen. Dus bij ons staat zelfs het gemeentehuis nog niet vast. 
7 september gaan wij voor 2 weken op vakantie dus vanaf dat we terug zijn ga ik onszelf even een schop geven ;D

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #7 Gepost op: 7 september 2013, 18:16:16 »
lees al wat langer mee op het forum maar nu is er een topic voor de september bruidjes van 2014.

Wij gaan op 12 of 13 september trouwen.
De datum ligt nog niet vast omdat het afhankelijk is van onze 'droom' locatie.
Als we het tijdens het gesprek net zo mooi vinden als van de buitenkant dan trouwen we op 13 september omdat ander stel een optie heeft voor 12 september.

Daarnaast hebben we al gekeken op een andere locatie en op een locatie waar we eventueel ons feest willen houden.
voor de rest veel ideeën aan t opdoen over wat we willen.
we hebben al wel contact met dj en hem in optie genomen voor 12/13 september.

zou binnenkort wel gaan kijken naar trouwlocaties wat die zitten soms heel snel vol

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #8 Gepost op: 7 september 2013, 22:43:19 »
Welkom anke-danny, leuk dat je ook in september trouwt. Mogelijk trouwen we op dezelfde datum. Wij trouwen op 12 september 2014. Wij hebben nog steeds alleen een optie op het gemeentehuis, we zijn al wel aan het rond kijken voor feestlocaties. In onze vakantie (eind september) gaan wij hard aan de slag ervoor.

elke87

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #9 Gepost op: 17 september 2013, 08:27:21 »
hallo hallo,
Mijn as en ik trouwen op 5-september-2014 om 15 uur in Tilburg, we hebben die dag gekozen omdat we dan 12,5 jaar bij elkaar zijn, dus dubbel reden voor een knal feest O0 :applaus:

leuk om mee te lezen hier!!!
Liefs Bloempje

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #10 Gepost op: 18 september 2013, 19:24:45 »
welkom bloempje, wat een lange tijd zijn jullie dan al bij elkaar. als as en ik trouwen zijn we ongeveer 6,5 jaar bij elkaar. Hebben jullie al veel geregeld voor jullie dag?

Ik kreeg van het weekend een leuk souvenirtje van mijn ouders  :biggrin: ze zijn net terug van 2 weken vakantie en hebben wat voor iedereen mee genomen en ik krijg van ze als souvenir mijn trouwjurk :applaus: :applaus: Ik ga trouwens met mijn zusje en moeder de love and marriage beurs onveilig maken, we hebben daar a heel veel zin in en hopelijk doen we veel leuke ideetjes op

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #11 Gepost op: 21 september 2013, 17:06:18 »
welkom bloempje

Wat leuk dat jullie elkaar dan 12,5 jaar kennen.

Wat zijn jullie al lang bij elkaar 12,5 en 6,5.
Als Danny en in trouwen dan hebben we 3 jaar en 4 dagen. Kennen elkaar een paar weken langer.

Wij hebben al een feestlocatie gevonden, gesprek gehad en voelde meteen goed. Die hebben we al in optie genomen.

We zijn vandaag wezen kijken bij locatie wat voor ons onze droomlocatie was maar toen we eenmaal binnen was het niet wat we er van hadden verwacht.
Aanstaande maandag en donderdag gaan we nog op 2 locaties meer kijken, hopelijk worden we verliefd op 1 van deze 2 locaties.

We hebben ervoor gekozen om op locatie te trouwen dus zitten niet vast aan een gemeentehuis.


miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #12 Gepost op: 21 september 2013, 17:16:38 »
Zojuist 2 mailtjes de deur uit gedaan voor feestlocaties. Heb er 2 op het oog en kan nog steeds niet kiezen wat ik leuker vind. Feesten in een boomgaard/megatuin of feesten aan het water. Nu maar eens kijken wat de opties zijn bij beide en hopelijk kan ik dan kiezen.

Wij trouwen ook niet in het gemeentehuis maar op een locatie die samen werkt met het gemeentehuis. Wij trouwen in een oude ridderzaal. Zijn daar al wezen kijken en werden super leuk ontvangen en kregen meteen heel veel uitleg over hoe alles gaat.

Anke-danny zijn jullie al uit de datum of dat nog niet.

Kimmiejj

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #13 Gepost op: 22 september 2013, 21:31:54 »
Hey meiden!

Ik ga trouwen op 12-09-2014, en zo te zien ben ik niet de enige!
De datum staat bij het gemeentehuis al vast, maar over een locatie zijn we het nog niet helemaal eens... ;)

Leuk zeg, zo'n apart topic voor iedereen die deze maand trouwt!

Liefs,
Kim

SamanthaLorna

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #14 Gepost op: 23 september 2013, 08:32:10 »
Welkom nieuwe bruidjes.

Ik ga zo even alles aandachtig lezen:

Ben er twee weken tussenuit geweest, naar Gran Canaria dus. Super weer gehad en lekker ontspannen teruggekomen. Ben momenteel op m'n werk dus kan niet meteen alles lezen, druk druk druk met dingen inhalen (Er wordt geen vervanger geregeld als ik weg ben :sleep:)
Helaas met slecht nieuws voor m'n vriend teruggekomen. Zijn oom is op vakantie in Sicilië (zijn thuis[ei]land) onwel geworden en er blijkt een hele hoop ellende uitgekomen zijn. Het is onwaarschijnlijk dat hij erbovenop komt. Gisteren nog op m'n vrije dag gebeld naar m'n werk omdat mijn vriend deze week nog heen wit. Dus alleen vandaag werken en woensdagochtend vliegen we alweer weg.
M'n schop onder de hol voor de bruiloft zal nog even op zich moeten wachten dus, eerst hier maar uit zien te komen.
(ik post dit zo even op alle openstaande forums waar ik in meepraat aangezien dat sneller gaat)

SamanthaLorna

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #15 Gepost op: 23 september 2013, 09:21:49 »
Ok. Heb even een lijstje gemaakt met data en in het begin post gezet. Nieuwe bruidjes vanaf nu: Kopieer en zet jezelf ertussen. Ik zal zo goed mogelijk alles up to date proberen te houden.

Bij mij staat nog niks officieel vast maar we weten al wel waar en wanneer. Super spannend allemaal!!!

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #16 Gepost op: 23 september 2013, 09:45:00 »
Welkom kimmiejj

@ SamanthaLorna, gelukkig wel een fijne vakantie gehad maar wat een piep nieuws heb je daarna gekregen zeg. Kan me voorstellen dat alles nu voor de bruiloft even word uitgesteld. Wel rot van je werk dat er geen vervanger komt, voor mij moeten ze wel want ik doe de bestelling en anders kunnen ze geen medicatie meer meegeven. Oke was al 2 weken voor mijn vakantie aan het hamster  :biggrin:

Heb zelf van het weekend ook rot nieuws gekregen over mijn oma, ze is al een poos dement en woont in een verzorgingstehuis en nu heeft ze mogelijk een tia(daar lijken de symptomen het meest op, maar ze weten het niet) gehad en is in 1 week tijd 3 grote stappen achter uit gegaan en we kunnen op dit moment niks anders doen dan afwachten, maar de bruiloft weet ze nog wel want ze heeft een trouwjurk voor me gemaakt zegt ze ;D

SamanthaLorna

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #17 Gepost op: 23 september 2013, 10:47:53 »
Ik werk dan voor een kleine administratie, hij en zijn vrouw doen het meeste dus het viel reuze mee gelukkig. En ik bestel ook onderdelen, maar dat kan m'n werkgever ook zelf via de telefoon doorgeven i.p.v. het bestelsysteem.

Wat rot van je oma, Hoop dat ze er een  beetje boven op komt. Maar dementie is sowieso een rotziekte, mijn oma heeft het ook en het is echt heel mensonwaardig.
Heeft ze ook echt een jurk gemaakt of denkt ze dat alleen? :biggrin:

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #18 Gepost op: 23 september 2013, 12:46:57 »
Gelukkig denkt mijn oma alleen maar dat ze een jurk gemaakt heeft voor me. Ze heeft geen naaimachine (of ze moet hem gebreid(of is het met een t?) )

Scheelt dat je voor een kleine administratie werkt, ik zit ook niet in een groot bedrijf maarja verkoop van medicatie is niet in te schatten dus mijn collega neemt dat over maar al mijn andere taken stapelen wel op. Achja ik ga nu eerst lekker genieten van 2 weken vrij. Lekker dingen regelen voor de bruiloft en uiteraard ffies bij oma op bezoek

Werkse nog even en veel sterkte met de oom van je vriend

Broodjekroket

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #19 Gepost op: 24 september 2013, 23:35:31 »
Hallo allemaal,

Wij trouwen op 12 september 2014. Ik zag deze datum al een paar keer voorbij komen. Leuk hoor.

Ik las ook dat sommige het gemeentehuis al hebben vast gelegd. Hoe hebben jullie dit gedaan? Ik had de gemeente gebeld en die vertelde dat wij eerst in ondertrouw moeten. tijdens de ondertrouw kunnen we dan de rest bespreken. Is dit raar?


miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #20 Gepost op: 25 september 2013, 09:37:51 »
Welkom broodjekroket,

Mijn vriend heeft naar het oude raadhuis (waar wij trouwen) gebeld en toen werden we gewoon op de agenda gezet op onze datum. Wij hebben er nu een optie op en moeten een formulier in vullen om het te bevestigen en het word helemaal definitief vast gezet als wij in ondertrouw zijn gegaan. Als er nu een bruidspaar komt die op onze tijd wil dan bellen ze ons eerst als we de brief nog niet hebben ingeleverd. Die brief ga ik trouwens binnenkort maar eens inleveren maar eerst even gesprek afwachten met de feestlocatie. Bij iedere gemeente is wel weer verschillend, hoor vaker dat je eerst in ondertrouw moet om je datum vast te leggen.

NatalieP

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #21 Gepost op: 29 september 2013, 17:19:40 »
Wij gaan ook trouwen op 05-09-2014!!
We hebben er superveel zin in, we zijn dan 7 jaar samen.

We hebben de locatie voor de ceremonie vastgelegd, de kerk en de avondlocatie sinds gisteren!
Nu druk bezig met de trouwfotograaf,, ook lastig.
« Laatst bewerkt op: 29 september 2013, 17:22:26 door NatalieP »

miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2014
« Reactie #22 Gepost op: 29 september 2013, 18:23:47 »
Welkom NatalieP, jullie hebben al aardig wat vast staan.

Wij zijn vandaag op gesprek geweest voor feestlocatie. Super leuk gesprek en nu is het even wachten op de offerte (hopelijk is die ook leuk) Wij hebben dan nu gemeente vast liggen en een optie op feestlocatie. Nu moeten we de kerk nog regelen, zie daar stiekem een beetje tegen op want ik geloof en mijn vriend niet, ben bang dat e afwijzend gaan reageren maar ja hier kom ik maar op 1 manier achter  ;) Fotograaf heb ik wel iemand voor ingedachte maar wil eerst even de 3 grote dingen vast hebben liggen voordat ik daar goed over na ga denken. Bij de feestlocatie hebben ze ook een enorme tuin (boomgaard en kruidentuin enzo) en we zijn daar vandaag even door heen gelopen en we hebben al besloten dat we daar foto`s willen laten maken.

Van de week bij oma geweest en ze zijn er waarschijnlijk achter waarom het zo slecht ging met der. Ze heeft een blaasontsteking en dat kunnen bij oudere mensen ook van die vage klachten veroorzaken. Sinds de antibiotica kuur gaat het al wel een stuk beter volgens mijn vader maar ik schrok toch erg van oma toen ik der zag. Als het echt een blaasontsteking is dan knapt ze zeker op maar houd ze er wel een tik van over.

Riannek

  • Junior
  • **
  • Berichten: 101
Re: September 2014
« Reactie #23 Gepost op: 29 september 2013, 20:08:59 »
Wij trouwen ook op 5-09-2014. Geen speciale datum gewoon zomaar geprikt. Locatie voor het diner en het feest 's avonds staat al vast. Ook hebben we bij de kerk als aangegeven dan te trouwen en zijn nu bezig om een afspraak te maken om te beginnen met de voorbereiding.
Gemeente huis moet nog worden vast gelegd. Donderdag ben ik vrij, dus dan kan ik dat mooi even doen.
Zaterdag bericht gehad van de bruidsmodezaak dat mijn jurk al binnen was. Van de week even bellen voor een afspraak in januari om te gaan passen.

Al met al toch al vrij veel geregeld.

SamanthaLorna

  • Gast
Re: September 2014
« Reactie #24 Gepost op: 30 september 2013, 08:19:02 »
Pfoe zeg wat was me dat een weekendje.
Woensdag vroeg gevlogen naar Sicilië, even rustig aan gedaan bijgepraat met de opa van mijn vriend omdat het 1,5 uur rijden was naar het ziekenhuis waar zijn oom lag. Donderdag ochtend gaan rijden, toen we daar aankwamen was het nog geen bezoekuur dus mochten de opa van mijn vriend en mijn vriend 1 voor 1 naar binnen. Tegen de tijd dat ik werd geroepen was het wel bezoekuur dus mochten we gezamenlijk.
Er was niet veel meer over van de man die altijd pizza's staat te bakken in de pizzeria van mijn schoonvader.. Er werd ons gezegd niet te mogen huilen in het bijzijn van zijn oom omdat hij zelf daar van streek kon worden, dus mijn vriend zei even een momentje nodig te hebben en zijn we samen naar de gang gelopen. Daar zijn neefje gezien (zoon van die oom dus) en toen begonnen bij mij ook de tranen te lopen.
We hadden ook tegen elkaar gezegd dat we beiden dachten dat het niet lang meer zou duren. Toen nog een keer naar binnen gegaan om afscheid te nemen rond 15.00 uur omdat het ook een stuk terug rijden was. Toen zag hij er wat mij betreft iets beter uit. Hij vertelde met moeite dat we niet te lang moesten blijven aangezien hij niet wilde dat we in het donker terug moesten rijden.
Die avond samen in de tuin gezeten praten over wat er gebeurd was. Tot we even over 12e snachts het telefoontje kregen dat hij het niet gehaald heeft....
We hadden een ticket tot zaterdag avond, en gelukkig was de begrafenis zaterdag middag al...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards