collapse

Auteur Topic: Oktober 2014  (gelezen 56718 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

de-nachtzuster

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 45
Re: Oktober 2014
« Reactie #125 Gepost op: 25 september 2014, 00:21:02 »
Van de week kreeg ik de streken van Bridezilla  :angry:  :blush: echt heel erg,stress kreeg de overhand  :biggrin: .

Een paar keer met je ogen knijpen en het is oktober.

Wat heerlijk hé als je het meeste al klaar hebt en rustig de dagen kan aftellen.

Ik ga duimen voor jullie dat het prachtig weer wordt !!!!

FranzOr @ 3 uur is idd wel een heel groot gat,gaan jullie alleen met zijn 2 tjes foto s maken op lokatie ? vind het wel een heel goed idee om te gaan lunchen (voorzichtig) voor je jurk.

Eergisteren zijn de tickets binnen gekomen.
Vandaag zijn onze officiéle documenten binnen gekomen om in kreta te mogen trouwen overal zitten de apostille stempels op.
Onze afspraak met de wedding planner staat ook alvast,de foto lokatie stond ook al in de brief.

Heb net nog wel een mailtje gestuurd naar een andere fotograaf wil graag nog ergens anders een reportage zodat we echt totaal verschillende foto s krijgen.

Morgen het restaurant reserveren  :biggrin:.

Van de week nog ff na vragen of het oude vw busje nog steeds doorgaat ?

Vrijdagavond nog een keer de jurk (en) met nieuwe lingerie door passen,omdat ik toch nog eens 6 kilo extra ben afgevallen,paste mijn torselet niet meer,de omvang was veelste groot geworden,wat was het een ramp om (hopelijk) iets te vinden,denk zeker 30 bustiers en bh s gepast te hebben voordat ik wat redelijks vond.

Zaterdag mijn haar een beetje in model knippen(zelf) en dat van mijn dochter.
Dinsdag komt een kapper ff mijn uitgroei bijwerken,2 maanden geleden heeft mijn haar zo n knauw gekregen dat ik mijn gespaarde kuif er zo af moest knippen,kan nu echt geen cm haar meer missen  :blush:.
Volgende week zaterdag mijn nagels.

en dan s maandags op het vliegtuig.

Ik ben alleen heel erg in de war om mijn diertjes  :cry: mijn schoonvader komt hier oppassen,toen mijn Mams nog leefde deed zij het altijd met veel liefde en wist ik zeker dat ze in goede handen waren.






Appelsap

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Re: Oktober 2014
« Reactie #126 Gepost op: 25 september 2014, 08:32:07 »
Ja, het gaat nu echt snel! Afgelopen tijd zo druk geweest met werk en het nieuwe huis (hypotheek regelen, badkamer uitzoeken...) dat ik bijna vergat dat we ook nog gaan trouwen!
@Franz0r: is er misschien een mooi museum waar je foto's kunt maken? Of een (bloemen)kas? Wij zijn ook nog op zoek naar een mooie binnenlocatie. Iemand tips voor centrum Rotterdam?
@De-nachtzuster: wat heb je voor dieren? Gaat je schoonvader niet mee naar Kreta? Wat een gedoe, zeg! Normaal zouden we blij zijn met 6 kilo eraf (of 1...), maar zo dicht bij de bruiloft is het toch wat anders!

Wij dachten ook bijna klaar te zijn, maar toen we gisteren een to-do lijstje maakten, was dat nog een hele pagina vol!  :jawdrop: veel redelijk makkelijke dingen, maar toch ook nog best wat grote! De bedankjes, het gastenboek (nog bedankt voor het sturen, Bobbiaan!), de decoratie, de bloemen... Ik moet ook nog oorbellen en kousen (iemand tips? Hoe dik moet ik die nemen om niet in zweten uit te breken, maar niet te dun dat er al een ladder in zit als ik er naar kijk?) en eigenlijk nog een keer onder de zonnebank, omdat er nog een tanline van de zomer zichtbaar is.
3 oktober weer mijn jurk aan en als alles goed zit, krijg ik 'm meteen mee. Anders de week erna nog eens terug. En ik krijg denk ik nog een vrijgezellenfeest. Ik vermoed op de 4e, maar ik weet het niet zeker (oh, daar kan ik zo slecht tegen  :blink:). Wel vreemd hoor, dat dan de eerste bruidjes al getrouwd zijn!

Appelsap

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Re: Oktober 2014
« Reactie #127 Gepost op: 30 september 2014, 08:58:53 »
01-10-2014 Frettino
03-10-2014 Frettino
03-10-2014 Hgeertje
03-10-2014 Linda101
03-10-2014 Yfke
09-10-2014 De-nachtzuster
10-10-2014 Bert
10-10-2014 G
10-10-2014 Bobbiaan
11-10-2014 LiSa
17-10-2014 Appelsap
20-10-2014 Franz0r
20-03-2015 Bruid op Onderzoek

Het komt nu toch wel heel dichtbij! Een heel fijne dag morgen Frettino!

frettino

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 7
Re: Oktober 2014
« Reactie #128 Gepost op: 30 september 2014, 12:17:52 »
Dankjewel!! Het is nu heel dichtbij inderdaad. Ben ook ongelooflijk zenuwachtig nu  :biggrin: maar ik heb er ook heel veel zin!! Hoe is het met jullie en de zenuwen?? Nog alles onder controle? Hier zijn natuurlijk ook nog wat onverwachte dingen tussengekomen maar ik ga morgen en vrijdag proberen helemaal chill te zijn  :lol2:

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Oktober 2014
« Reactie #129 Gepost op: 30 september 2014, 12:33:53 »
Ben weer een hele tijd niet online geweest, was erg druk met allerlei andere dingen (studie, bruiloft, broer naar Kenia voor drie maanden, nieuw neefje) Maar gisteren hadden mijn AS en ik het over ons eerdere plan on in Okt. te gaan trouwen en toen dacht ik ineens aan de oktoberbruidjes waar het wel allemaal bijna voor gaat gebeuren. :D Ooooo, exciting! Wat super leuk zeg... Frettino. Ik kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent zeg. Maar komt goed, gewoon de dag over je heen laten komen je kunt er op dat moment toch niet zo heel veel meer aan veranderen. En volgens mij zijn de weergoden je wel gunstig gestemd hoor :)

de-nachtzuster

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 45
Re: Oktober 2014
« Reactie #130 Gepost op: 30 september 2014, 14:21:20 »
Frettino @

Voor ons is de grote dag over 9 dagen en over 6 dagen vertrekken wij naar de plaats van bestemming.
Ik ben echt misselijk van de zenuwen en het voelt helemaal niet lekker,ondanks dat het nu eigenlijk alleen maar afwachten is.
Mijn vriend moet nog een shirtje hebben voor onder zijn blouse en een blauwe riem ( drama om te vinden),mannen hahahah wachten op het laatste moment.
Van de week had ik weer zoiets stoms gedaan,was er nog steeds niet over uit welke bh ik onder mijn jurk zou dragen had er ondertussen 5 gekocht de eerste torselet paste niet meer door - 12 kg.
Niets was dus goed en werd helemaal gek van het passen en insnoeren,dacht makkelijk te doen en vouwen de voorkant naar beneden.
zaterdag toch verder kijken en in de bijenkorf geslaagd voor een bustier lage rug,maar de omvang was nog iets te wijdt,kleiner laten maken en zondag weer de boel passen en toe kwam ik er achter dat ik vrijdag met naar voren buigen mijn baleinen had gebroken en staken overal doorheen gelukkig niet door het stof.
Gisteren jurk weggebracht en gelukkig konden ze er nieuwe baleinen in zetten,alles is toch nog goed gekomen pppfff
Ik kom nu nergens meer aan hahahahahha

heel veel plezier en geluk  frettino

               

hgeertje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
Re: Oktober 2014
« Reactie #131 Gepost op: 1 oktober 2014, 16:04:23 »
Jaaahhh... vakantie! Overmorgen de grote dag. Gelukkig wordt het to-do-lijstje steeds korter. Nu staan er nog zaken op als 'jacquet ophalen' en 'auto wassen/stofzuigen'. Vanavond nog een etentje met de CM's om alles door te spreken.

Wat een ellende Frettino! Ik had ook een niet passende torselet. Met een vriendin die opleiding heeft gedaan voor lingerie ben ik naar Silly's bruidslingerie in Spijkenisse geweest. Wat een keuze en alles is op voorraad en te passen. Niet dat dat nodig is, want de eigenaresse kijkt één keer naar je en vraagt wat voor jurk het wordt en trekt het juiste torselet uit het rek. Vakvrouw eersteklas!

Appelsap

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Re: Oktober 2014
« Reactie #132 Gepost op: 2 oktober 2014, 08:25:25 »
Wat een gedoe, Frettino! Hopelijk heb je een heerlijke dag gehad gister! En dan morgen weer! En jij natuurlijk ook, Hgeertje! Al last van zenuwen?

Mogen we wel een foto zien na jullie grote dag? Ik ben heel benieuwd hoe jullie er uit zagen! Gaan jullie eigenlijk nog op huwelijksreis?

Hier wordt het to do-lijstje maar niet korter  :cry: van het weekend er maar eens goed voor zitten!

de-nachtzuster

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 45
Re: Oktober 2014
« Reactie #133 Gepost op: 5 oktober 2014, 23:28:08 »
Morgen is het zo ver,dan stappen wij op het vliegtuig,ben zo nerveus :blink:
Ben geen typje om alles uit handen te geven,maar morgen is het echt zover.

bruidjes van 10 oktober,heel veel plezier en geluk xxx

Appelsap

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Re: Oktober 2014
« Reactie #134 Gepost op: 6 oktober 2014, 08:21:19 »
Een goede vlucht en een schitterende dag gewenst! Met het weer zal het vast wel goedkomen en zolang jullie er beiden maar zijn, wordt het vast een prachtige dag. Geniet er van!

yfke

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 17
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #135 Gepost op: 6 oktober 2014, 13:28:28 »
Goede reis nachtzuster! Ik was ook niet van uit handen geven hoor, maar zie het anders: je neemt in handen de taak om zelf te genieten. Kan niemand anders voor je doen.
Ik hoop dan ook dat je een plezierige dag/tijd hebt!

Ook voor de andere dames/heren!

Enne, mede-3-okt-trouwers, hoe hebben jullie het gehad? Ook zo genoten van de zonnestraaltjes?

de-nachtzuster

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 45
Re: Oktober 2014
« Reactie #136 Gepost op: 15 oktober 2014, 01:52:34 »
Het was in één woord geweldig !!!!!

Zo romantisch was het en de foto s zijn prachtig,het is een echt sprookje geworden ondanks dat ik geen
18 meer ben,werd echt behandeld als een bruid (prinses),heerlijk gevoel,ga ff kijken of ik foto s kan plaatsen op de daarvoor bestemde plek.

Hoop dat iedereen het net zo geweldig en liefdevol als mij heeft beleefd.
Aankomende bruidjes heerlijk genieten van jullie droomdag

groetjes van gonda xxxx

yfke

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 17
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #137 Gepost op: 15 oktober 2014, 07:01:49 »
Het was in één woord geweldig !!!!!

Gefeliciteerd!
Je foto's laten een genietend stel zien, het allerbelangrijkste!
En wat een bijzondere jurk heb je! Niet mijn stijl, maar hij staat je echt goed!
Genoet nog lekker even na!


Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #138 Gepost op: 16 oktober 2014, 23:22:30 »
Ben even niet geweest, veel aan ons hoofd gehad. Leuke dingen (vrijgezellenfeest etc.), maar helaas ook minder leuke dingen.
Gelukkig nu weer in rustig vaarwater! :D

Dusssss gefeliciteerd alle newly weds!!!  :applaus: :clap:
Veel plezier morgen Appelsap! :D

hgeertje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
Re: Oktober 2014
« Reactie #139 Gepost op: 18 oktober 2014, 09:24:28 »
Hallo! Wij zijn ook weer terug van vakantie, dus even een berichtje.
Toen wij een datum gingen kiezen om te trouwen, zeiden wij tegen elkaar dat het toch wel het mooist zou zijn om in de herfst te trouwen met al die mooie kleuren. Nou, die mooie kleuren vielen wel mee, want bij ons was alles nog zo groen als in de zomer. Maar we hebben een geweldige dag gehad, waarvoor onze cm's ook zeker hun werk hebben gedaan. Na een fotoshoot in de ochtend, mocht mijn moeder eerst nog mijn jurk schoonmaken. In het park waarin we foto's maakten was de dag ervoor het gras gemaaid en het was nog nat van de dauw. Gevolg: ik was het gras aan het harken met mijn jurk. Maar met een beetje warm water ging dat er wel weer uit.

Daarna naar het gemeentehuis, waar ook mensen waren die ik eigenlijk niet had verwacht (een zus die een eigen bedrijf in toeristische branche had en niet kon komen, maar er toch was; een tante die ziek is). Ik was een beetjel bang voor het praatje van de babs. Slechte ervaringen bij anderen in verschillende gemeenten en we haar maar één keer gesproken een maand voor de bruiloft. Maar ze maakte maar één foutje in ons 'levensverhaal' en het was best aardig. 

Voor de kerkdienst ging het enigszins mis: De weg was afgesloten wegens werkzaamheden, dus we moesten veel verderop parkeren en lopen. Op zich niet zo erg, maar toen ik bij de werkzaamheden kwam, zag ik dat ze een damwand aan het zetten waren (=veel herrie). Gelukkig hielden ze daarmee op vlak voor de dienst. In de kerk duurde het een hele tijd voor we begonnen. Bleek dat de organist in slaap was gevallen in het zonnetje. Hij kwam bijna 10 minuten nadat de dienst had moeten beginnen aangesjeest op zijn fiets. Dus wat later begonnen, maar het was een prachtige dienst. Zoals ik al verwachte gingen bij mij de waterwerken open toen een vriendin een lied zong, maar mijn vader heeft gelukkig altijd een zakdoek op zak. De fotograaf vond dat blijkbaar een prachtig moment, die zag ik gelijk naar voren schieten. Zelf denk ik dat er niets mooi is aan bolle, rode ogen :)

Na de dienst taart, gebakken door mijn twee getuigen. Wat hadden zij zich uitgesloofd! Geweldig mooi en lekker. Toen hebben we ontzettend veel mensen kunnen spreken en dat was heerlijk. Voor het eten waren we wat vroeg, dus nog lekker op een terrasje wat gedronken. Toen kwamen we erachter dat we nog niet met onze families op de foto waren geweest. Dus dat hebben we ter plekke goedgemaakt. Het eten was heerlijk, met speeches van de vaders. En daarna een prachtig feest gehad! Zo veel mensen, fantastische DJ... het vloog voorbij. Bij thuiskomst hadden ze op ons bed een cadeautje achtergelaten: een mand met snoepjes, wat te drinken en andere spulletjes om even wat te knabbelen te hebben.

Bij elkaar echt een topdag! We hebben inmiddels de onbewerkte foto's binnen en mogen zelf uitzoeken welke we bewerkt willen hebben. Van onze cm's hebben we als cadeau de mooiste foto groot op glas gekregen, dus die komt aan de muur.

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #140 Gepost op: 21 oktober 2014, 23:19:06 »
Klinkt goed hgeertje!

Ook wij hebben een perfecte dag gehad!
Tegelijkertijd was alles ook best gek en zijn wij ook nuchter gebleven, maar daardoor ook echt kunnen genieten. En hoe meer ik er nu aan terug denk hoe meer tevreden ik ben!
Het was een dag vol mooie en speciale momenten. :wub:
Intiem en een kleine club van rond de 25 en later 45 man, maar met iedereen gezellig kunnen kletsen en ook echt tijd voor elkaar gehad.
Onze dag was voor ons helemaal perfect. :applaus:

(En ook nog eens aardig wat zon op de juiste momenten!!)

Appelsap

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Re: Oktober 2014
« Reactie #141 Gepost op: 21 oktober 2014, 23:26:09 »
Wat een heerlijke dagen hebben we gehad! Het zit er voor ons allemaal op. Gek idee, hè? Ik ben er in elk geval nog lang niet aan gewend!
Onze dag was ook fantastisch. Heel de week in aanloop naar de bruiloft al erg rustig en kalm, terwijl ik (en iedereen die mij kent, haha) had verwacht dat ik in een stresskip/bridezilla zou veranderen. Ook op de dag zelf erg relaxed, waardoor ik ook heerlijk heb kunnen genieten. En ook wij af en toe zon!

Nu wachten op de foto's... Spannend!

hgeertje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
Re: Oktober 2014
« Reactie #142 Gepost op: 22 oktober 2014, 07:08:14 »
De foto's zijn bij ons gelukkig al binnen. De ene fotograaf heeft ook al de bewerkte foto's gestuurd, de ander moeten wij nog aangeven welke foto's we bewerkt willen hebben (van de 800 ...). Daar zijn wij nog niet aan toegekomen. Nu ben ik vooral aan het wennen om bij het opnemen van de telefoon ook mijn 'nieuwe' naam te gebruiken. ;-)

Franz0r

  • Junior
  • **
  • Berichten: 82
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2014
« Reactie #143 Gepost op: 23 oktober 2014, 00:17:09 »
Ben wel benieuwd naar alle oktober trouwfoto's. :D

Het is inderdaad gek dat het er voor ons op zit.. we hoeven niks meer te regelen, nergens meer aan te denken..
Gewoon lekker getrouwd zijn. ;)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards