collapse

Auteur Topic: Aafjes77 is getrouwd  (gelezen 6869 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Aafjes77

  • Gast
Aafjes77 is getrouwd
« Gepost op: 27 augustus 2013, 10:03:15 »
Hallo allemaal,
Hier dan onze dag.
We waren allebei om 3:47 wakker.....onze oudste dochter kon al twee nachten niet slapen en ook donderdagnacht/vrijdagochtend was het raak! Gelukkig sliep ze vrij snel weer maar wij lagen wakker. Uiteindelijk toch nog kunnen slapen en om een uur of acht kwamen de kindjes bij ons liggen. Nog eens even de dag doorgenomen en toen douchen en in mijn badjas lekker ontbijten.Ineens was daar een busje van een ballonnen bedrijf....ze kwamen versiering brengen voor op onze oprit. Echt gaaf! Hadden mijn moeder en schoonmoeder geregeld. Om 9:40 was Linda (kennisje voor mijn make up en haar) er al. Lekker bakkie gedronken en de kindjes en Jeroen vertrokken naar de buren (mijn schoonouders wonen naast ons). Ik was echt relaxed want we hebben heerlijk gelachen over van alles en nog wat tijdens het opmaken. Na een half uurtje kwam de fotografe en daarna mijn moeder met de jurk. Af en toe kwamen mijn dochters binnenlopen en toen die helemaal opgetut waren moest ik de eerste traantjes wegpinken. Wat waren ze schattig!Goed, make up af, jurk aan. Wachten op Jeroen.........Daar was ie met de Triumph van mijn oom ook versierd met ballonnen.Hij stond me met boeket beneden op te wachten. Wauw....wat een lekker ding is het toch, dacht ik. Hij had een prachtig pak aan met geweldige stropdas en super mooie schoenen. Mijn boeket was ook schitterend! Even naar buiten gegaan waar de getuigen, ouders en ceremoniemeesters stonden en onder luid applaus ontvangen. Daarna terug naar binnen voor een broodje en om 1300 uur naar de hei voor foto's. Daarna nog een shoot in het bos en toen....was het zover. De fotografe ging met de oppas en de kindjes vast die kant op en wij kwamen tien minuten later. Iedereen stond buiten en blies belletjes, leuk!!Naar binnen even wachten op de juiste muziek en onze meisjes liepen voor ons naar het prieel in de tuin. Het zag er zo mooi romantisch uit met witte doeken, mooie bloemen en veel kaarsjes. De toespraak van de Babs was erg leuk en precies lang genoeg. Midden in de ceremonie kwam Fenne naar me toe met de legendarische woorden; 'Mama ik moet plassen.' De oppas is meegegaan!Afijn het ja woord, de ringen en de felicitaties. Daarna een toast met prosecco en het oplaten van de ballonnen. Allemaal even leuk! Tijd voor de taart, onze dochters sneden hem aan met de patissier. De taart was heerlijk. Daarna lekker in de tuin zitten kletsen en drinken. Nog even wat foto's tussendoor gemaakt met de gasten en daarna heerlijk verder gekletst.  Toen heerlijk zes kleine gerechtjes gegeten die tussen ons in werden klaar gemaakt. Tussen al die gangen al veel kado's gekregen. De cm's hadden iedereen gevraagd om een foto met tekst, liefde is en dan zelf in te vullen. Zo veel leuke foto's zaten ertussen! Ook heeft mijn schoonvader nog gespeecht en mijn moeder had een gedicht gemaakt. Heel ontroerend allebei. Van mijn schoonouders kregen we een foto op Canvas van onze dochters, zo mooi! Hierna nog drie gangetjes gegeten en daar kwamen de eerste avondgasten al. Snel mijn schoenen aan want ik liep inmiddels op slippers! Onze gasten begroet, nog een kwartiertje staan meekletsen en toen de openingsdans. De DJ had een briljant plan, hij heeft twee stoelen neergezet waarop wij gingen zitten om onze gasten de openingsdans te zien doen! Was erg geslaagd op het nr time of my life van de black eyed peas. Eerst heel rustig maar dan lekker heftig!Iedereen heeft de rest van de avond op de dansvloer gestaan wat een top top top feest ik heb zo genoten! Eigenlijk wilden we niet weg maar om 0.15 werden we weggestuurd door de cm's en de dj, de taxi's stonden er al! Nog een dank woordje gedaan en op the last dance vam donna summer weggegaan. Nog snel een broodje gescoord en daarna met biertje in de taxi gezet! Wat hebben zitten kicken in die auto zeg. Thuis nog alle Enveloppen open gemaakt en toen.....was het toch echt tijd om mijn jurk uit te doen......wat jammer. Ik voelde me zo mooi!, Ik kom nu weer een beetje op aarde maar wat was het gaaf!

(Foto volgt zsm, zit op mijn werk en het lukt me niet om een foto erbij te doen. Voor de augustus bruidjes er zit een foto in de mail...)
« Laatst bewerkt op: 5 september 2013, 21:25:29 door Aafjes77 »

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Aafjes77 is getrouwd
« Reactie #1 Gepost op: 27 augustus 2013, 10:10:09 »
Gefeliciteerd aafjes! Klinkt allemaal super! Wat dacht je? Drie keer is scheeprecht  :biggrin: hahaha

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aafjes77 is getrouwd
« Reactie #2 Gepost op: 27 augustus 2013, 10:13:21 »
Gefeliciteerd, klinkt als een heerlijke dag! Kan helaas geen foto zien, maar wel je verhaal 3 keer lezen ;)

Aafjes77

  • Gast
Re: Aafjes77 is getrouwd
« Reactie #3 Gepost op: 27 augustus 2013, 10:20:46 »
Volgens mij is het zo goed, toch? Niet meer drie keer nu...? Foto komt zsm!
« Laatst bewerkt op: 27 augustus 2013, 10:23:45 door Aafjes77 »

ikkuh

  • Gast
Re: Aafjes77 is getrouwd
« Reactie #4 Gepost op: 27 augustus 2013, 10:22:08 »
ja ook ik heb hem 3 keer gelezen maar klinkt wel als een hele mooie dag. ik zie trouwens ook geen foto.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Aafjes77 is getrouwd
« Reactie #5 Gepost op: 27 augustus 2013, 11:28:21 »
Gefeliciteerd Aafjes! Fijn dat je zo een heerlijk dag hebt gehad. Nu snel foto's want ik ben zo nieuwsgierig naar je jurk  :biggrin:

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aafjes77 is getrouwd
« Reactie #6 Gepost op: 27 augustus 2013, 11:44:08 »
Gefeliciteerd!!!! :applaus: :biggrin:

Aafjes77

  • Gast
Re: Aafjes77 is getrouwd
« Reactie #7 Gepost op: 27 augustus 2013, 11:54:15 »
Ik hoop dat de foto doorkomt. Er volgen snel meer. Ik hoop vanavond!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aafjes77 is getrouwd
« Reactie #8 Gepost op: 27 augustus 2013, 12:58:50 »
MOOOI! Aafjes en van harte gefelicteerd! Klinkt als een heerlijke dag.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Aafjes77 is getrouwd
« Reactie #9 Gepost op: 27 augustus 2013, 14:52:34 »
Van harte gefeliciteerd!

Destino

  • Gast
Re: Aafjes77 is getrouwd
« Reactie #10 Gepost op: 27 augustus 2013, 16:41:03 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 21:20:59 door destino »

Aafjes77

  • Gast
Re: Aafjes77 is getrouwd
« Reactie #11 Gepost op: 5 september 2013, 21:27:01 »
Ik heb even wat foto's erbij gedaan. Er zullen er meer volgens zodra we er meer hebben. Ik hoop dat ze niet allemaal zo klein zijn!
Groetjes

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Aafjes77 is getrouwd
« Reactie #12 Gepost op: 10 september 2013, 11:23:17 »
Gefeliciteerd! Zo te lezen hebben jullie een superdag gehad

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Aafjes77 is getrouwd
« Reactie #13 Gepost op: 10 september 2013, 11:28:45 »
Gefeliciteerd :D Wat een heerlijke dag hebben jullie gehad... En hij klonk ook erg ontspannen :)

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aafjes77 is getrouwd
« Reactie #14 Gepost op: 11 september 2013, 07:13:23 »
Klinkt als een mooie dag. Gefeliciteerd!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aafjes77 is getrouwd
« Reactie #15 Gepost op: 12 september 2013, 15:28:47 »
Ook hier nog een keer van harte gefeliciteerd Aafjes! Wat een heerlijke trouwdag hebben jullie gehad samen met jullie meiden! (en wat hilarisch dat één van je dochters doodleuk midden in de ceremonie komt melden dat ze moet plassen!) :clap:
Ik vind het idee van jullie DJ voor de openingsdans ook echt legendarisch...!
Geniet lekker na en heel veel geluk samen!!

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aafjes77 is getrouwd
« Reactie #16 Gepost op: 14 september 2013, 14:08:48 »
Gefeliciteerd Aafjes! Foto's zijn een beetje klein, maar van wat ik er van kan zien zien jullie er allemaal prachtig uit!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards