collapse

Auteur Topic: Vrijgezellenfeest was top!  (gelezen 6870 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bruid130913

  • Gast
Vrijgezellenfeest was top!
« Gepost op: 2 september 2013, 09:51:05 »
Afgelopen zaterdag was het zover... mijn vrijgezellenfeest (en tevens die van mijn aanstaande!)
We hadden al vermoedens dat het deze dag zou zijn maar we waren niet van plan de hele dag thuis te zitten wachten of het ook zo was...
We waren met onze hond naar het voetbalveld gelopen omdat mijn neefje daar een toernooi had. Toen we daar een half uur stonden te kijken kwamen een groep dames het park opgelopen en kwamen mij ophalen... Ze waren bij ons thuis geweest en hebben toen mijn vader gebeld (die ook aan het kijken was, en zijn fiets bij mij thuis stond) en wisten zo waar ik was.
Toen we terug thuis aankwamen zag ik dat er veel eten was en kwam mijn moeder aanrijden met flink wat flessen drank.
Toen kwam er een meid met drank binnen lopen die ik niet kende, dit bleek de fotograaf te zijn want we gingen een fotoshoot doen op wat veldjes in de buurt en in de tuin. Toen we daarmee bezig waren hoorden we een hoop herrie, daar kwamen de mannen aan om mijn aanstaande op te halen!
Na de fotoshoot moest ik me gaan omkleden (ik ben gespaard gebleven) en toen ik weer beneden kwam stond veel eten op tafel. Het was een high wine gemaakt door een vriendin die kok is! Het eten was heerlijk en de prosecco en wijntjes gingen er ook goed in!
Na een tijdje werd alles opgeruimd en moesten we buiten gaan staan.... daar kwam een busje ons ophalen, ik wist nog niet waar we naartoe gingen maar onderweg kwam ik er achter dat we naar nijmegen gingen, naar de 90's party!! Met vriendinnen ga ik vaak naar 90's party's en ik vond het echt geweldig! Wat hebben we gelachen en gedanst en gezongen met captain jack, paul elstak, mental theo, scooter enz. superleuk! Toen kwam de bus ons weer ophalen (waar overigens in gedronken, gerookt en gedanst mocht worden) en hebben we de avond afgesloten bij een kroeg in het dorp.
Het was een geweldige dag, ik heb heerlijk genoten en iedereen heeft genoten...

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Vrijgezellenfeest was top!
« Reactie #1 Gepost op: 2 september 2013, 12:07:50 »
Klinkt als een zeer geslaagde dag/avond, heeft je aanstaande ook zo'n geweldige dag/avond gehad

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vrijgezellenfeest was top!
« Reactie #2 Gepost op: 2 september 2013, 12:49:08 »
Klinkt als een zeer geslaagde dag, leuk dat jullie dit wel op dezelfde dag hadden, maar toch wat anders hebben gedaan :)

Bruid130913

  • Gast
Re: Vrijgezellenfeest was top!
« Reactie #3 Gepost op: 2 september 2013, 13:16:26 »
Ja hij heeft t ook heel leuk gehad! Hij moest eerst een carnavalspak aan en daarmee moest hij op zijn wielrenfiets door het dorp fietsen terwijl de rest van de mannen in autos zaten en hem toejuichde met een megafoon enz. Daarna zijn ze gaan paintballen, hebben ze spareribs gegeten, toen in een cafe de wefstrijd van psv gekeken (groot fan) en daarna op stap in eindhoven...

Natalie en Maarten

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 8
Re: Vrijgezellenfeest was top!
« Reactie #4 Gepost op: 23 oktober 2014, 12:59:30 »
Wij hebben een lipdub gemaakt op mijn favoriete nummer. Wat een blijvende en gave herinnering!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards