Nieuws > Forum Regels

Tweede accounts niet meer toegestaan

(1/15) > >>

Violet:
Het moderatie team heeft in goed overleg besloten het hebben van een tweede account niet meer toe te staan.
Bestaande tweede accounts zullen worden gesloten en de eigenaren worden hiervan op de hoogte gesteld.

Loesje9:
Violet (en de rest vd mods) wat jammer! mag ik vragen waarom dit niet toegestaan is? Dit is mijn tweede account en die gebruik ik omdat ik niet wil dat (googelende) vrienden/collega's iets weten over de zaken omtrend mijn kinderwens. Op deze manier is het toch prettig dat ik gewoon kan praten over mijn mk en andere gerelateerde zaken en ik weet dat ik dit niet onder mijn 'echte' naam zou doen.... Mijns inziens bestaan de meeste (zo niet alle) dubbele account om die reden, dus ik snap niet wat daar het probleem van is?

Violet:
Wij hebben hier in goed overleg met alle mods en admins toe besloten omdat het hebben van een tweede account en de onduidelijkheid die dit kan veroorzaken ons een boel extra werk betekent in sommige situaties. Er wordt vanuit het mod team nog contact met je opgenomen.

kloko:
Ik vind dit wel fijn! Ik snap af en toe echt niet meer wie,wie is. Vraag dan om je naam te veranderen aan het mods team, zodat je minder herkenbaar bent.

Loesje9:
van naam veranderen wordt het toch ook niet duidelijker.... maargoed, ik zal dus niet meer mee kunnen praten in het kinderen en spannend gedeelte, jammer

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie