Nieuws > Forum Regels

Tweede accounts niet meer toegestaan

<< < (2/15) > >>

kloko:
Jawel, dat is al vaker gebeurd en dan wordt dat gemeld. Zodat je weet welke naam veranderd is in welke naam

Violet:
Loesje9 er wordt nog contact met je opgenomen om tot een oplossing te komen. Je kan er ook voor kiezen onder deze account verder te schrijven, als je focus nu meer op het kinderen gedeelte ligt en minder op het trouwen.

Maaike:
Naam veranderen is iig consistent. Ik weet wie je bent doordat ik dingen kan zien die anderen niet zien als admin (ipadres die toont welke gebruikers dat adres hebben gebruikt). Ik weet dat onder andere PiB ook eerst een andere naam gebruikte, dat is even wennen, maar wel duidelijk. Ik vind het heel vervelend om te weten dat iemand iemand anders is en beide accoutns door elkaar gebruikt.

Overigens: met googlen komt het algemene bord, het deel met trouwdata en het kindergedeelte uberhaupt niet naar boven. Iemand moet dus echt lid worden om mee te kunnen lezen daar nadat ze er eerst achter zijn gekomen dat je uberhaupt hier schrijft.

Loesje9:
ja ok ik zal het moeten accepteren dan, ben het er toch echt niet mee eens omdat ik beide accounts echt gebruik en ik snap nog steeds het probleem niet zo... wat maakt het uit dat niet iedereen weet wie ik echt ben, dat is juist het hele idee achter dit account, en ik praat toch alleen maar mee in spannend e.d.

en ik weet dat je met googelen niet op bepaalde topics uitkomt, maar ik ken ook veel as bruidjes die hier ook mee (kunnen) schrijven, dus vandaar is het fijn bepaalde dingen redelijk anoniem te kunnen bespreken. Als ik alleen mijn naam verander kan je me nog steeds vinden door dingen die ik gepost heb, herkenbare foto's enz. enz. En om nou al mn oude posts na te moeten spitten...

maargoed ik ga er wel over nadenken wat ik wil, welke account ik wil behouden

kloko:
Precies, ik weet ook wie PiB eerst was

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie