Alles over trouwen > Doe-het-zelf

fotohokje

(1/4) > >>

Pooh:
Op onze bruiloft willen we heel graag een fotohokje. Nu heb ik eens op verschillende sites gekeken en je betaalt toch al snel 600 euro voor zo'n hokje  :blink:
Ook hebben ze een fotodoos, hetzelfde idee, maar ook dat kost nog 300 euro.
Nu zit ik na te denken over of het geen optie is om zoiets zelf te maken? Een goede camera hebben we, statief ook en daar houdt het wel mee op.
Heeft iemand het wel eens zelf gemaakt en hoe hebben jullie dat gedaan? Het leukste is wel dat de gasten gelijk de foto's afgedrukt krijgen denk ik?
Ik heb dus werkelijk geen idee hoe we zoiets moeten maken zelf.

--:
Ik ga zelf een photobooth maken!

Echter worden de foto's bij ons niet meteen afgedrukt, maar worden ze allemaal opgeslagen, zodat wij ze achteraf kunnen zien/printen als bijvoorbeeld een bedankje.

Pooh:
Maar hoe doe jij dat, Ukkie? Ik weet niet hoe de mensen dan een foto moeten maken en ik ben bang dat mijn camera kapot gaat als er allemaal dronken mensen aan gaan zitten  :blush:
Dus vertel, hoe pak jij het aan? :)

ItsAnne:
Wij maken het ook zelf! We hebben een Polaroid camera gekocht. Verder allemaal probs gemaakt en gekocht. Bij binnenkomst wordt iedereen op de foto gezet. Foto meteen printen, plakken in het boek en daar kunnen ze dan iets bij schrijven.

Omdat we het geen goed idee vinden om de camera door jan en alleman te laten gebruiken (idd dronken acties enzo) hebben we onze buurjongen geregeld dat hij een tijdje bij de ingang gaat staan om de foto's te maken.

--:

--- Citaat van: Pooh op 23 december 2013, 16:53:01 ---Maar hoe doe jij dat, Ukkie? Ik weet niet hoe de mensen dan een foto moeten maken en ik ben bang dat mijn camera kapot gaat als er allemaal dronken mensen aan gaan zitten  :blush:
Dus vertel, hoe pak jij het aan? :)

--- Einde van citaat ---

Bij ons zullen de mensen niet dronken zijn, omdat we geen feest vieren en de meeste van onze familie/kennissen drinken niet veel. Wij vieren het in de tuin van mijn schoonouders. (grote tuin) Zij hebben een prieeltje en daarin komt de photobooth. De probs ben ik zelf aan het maken van hout. (uitzagen en verven) Verder zetten we mijn macbook air neer op een tafeltje en kan men met de afstandsbediening op 'enter' drukken, waardoor er een foto wordt gemaakt en deze automatisch wordt opgeslagen. Tevens krijgen ze even een voorbeeld te zien. Op deze manier zit niemand aan de laptop. Daarnaast heb ik een gordijn voor de achtergrond die ik nog ga versieren. Het is een behoorlijke diy'je geworden, maar ben benieuwd naar het resultaat!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie