collapse

Auteur Topic: Bruidswinkel Dynasty Zwolle  (gelezen 4382 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Happybride2014

  • Gast
Bruidswinkel Dynasty Zwolle
« Gepost op: 19 januari 2014, 14:23:50 »
Hallo allemaal,

Ik wil graag binnenkort mijn trouwjurk gaan uitzoeken bij bruidswinkel Dynasty in Zwolle.
Ik ben erg benieuwd naar ervaringen, en anderen hier op het forum misschien ook wel.
Willen jullie dit met ons delen? Zowel de positieve als minder positieve ervaringen graag, dan krijgen we een duidelijker beeld.

Liefs!

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidswinkel Dynasty Zwolle
« Reactie #1 Gepost op: 26 januari 2015, 09:58:34 »
Mn nicht had hem er vandaan, ze was niet laaiend enthousiast maar ook niet negatief. Gewoon normaal dus! Verder geen ervaringen mee.

idgnkv

  • Gast
Re: Bruidswinkel Dynasty Zwolle
« Reactie #2 Gepost op: 26 januari 2015, 12:11:51 »
Ik ben (5 jaar geleden) wel bij Dynasty geweest, maar daar niet mijn jurk gekocht. Ik ben ook niet erg enthousiast. Het is niet zo dat ik een heel slechte ervaring had, maar er waren wel wat dingen die ik jammer vond:
- Geen heel grote winkel, dus ook niet zo'n heel groot aanbod
- Er is niet naar mijn budget gevraagd, waardoor ik ook jurken aankreeg die voor mij veel te duur waren. Was misschien ook wel mijn eigen schuld, je kan natuurlijk ook zelf je budget aangeven.
- Ik had een paar plaatjes meegenomen van jurken die ik mooi vond. Maar modellen zijn doorgaans zo rond de 1,80 m en ik ben maar 1,62 m, dus ik viel echt weg in jurken met datzelfde model. Toen ik zei dat ik me niet zo fijn voelde in de jurken werd me een beetje bits verteld dat dat wel was wat ik op de plaatjes mooi vond. Even vergetend dat ik er niet uitzie als een gemiddeld model. Later wel ook nog andere jurken aangepast waar ik me fijner in voelde, maar in eerste instantie had ik niet het idee dat ze doorhadden waar ik naar op zoek was.
- Ik wilde een bepaalde jurk passen, maar mij werd verteld dat mijn heupen te breed waren voor dat model. Terwijl ik later die dag in een andere winkel zo'n jurk wel heb gepast en het me prima stond.

Ik heb uiteindelijk mijn jurk in Elburg gekocht. Ik had daar meer het idee dat ze met me meedachten en ze gaven me daar ook meer het gevoel een mooie bruid te zijn.


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards