collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 431683 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #125 Gepost op: 21 mei 2014, 22:01:57 »
De fotograaf is te vinden op www.trouwdaginbeeld.nl benieuwd wat jullie ervan vinden!!

@rietje, gave locatie!!

@jasmine, waar kom je vandaan? Klinkt namelijk heel erg als mijn stad, bergen op zoom..

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #126 Gepost op: 21 mei 2014, 23:36:07 »
lol Jufrommelkont, ik wou het eigenlijk een beetje verborgen houden, maar ik zie dat ik al teveel prijs heb gegeven: we've got a winner!
Ach ja, hoef ik in ieder geval niet meer zo op te letten wat ik precies allemaal vertel :)
Wel heel leuk en toevallig om hier een bruidje uit dezelfde stad tegen te komen!
Nu ben ik natuurlijk wel heel nieuwsgierig naar jullie locatie, want zo goedkoop ben ik ze hier nog niet tegengekomen.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #127 Gepost op: 22 mei 2014, 06:14:39 »
Wij trouwen in het markiezenhof. Vind de zaal erg gaaf (smaken verschillen ;) ) maar het liefst trouw ik in de Franse tuin, erg mooie locatie maar is alleen mogelijk met goed weer. 17 april is dat twijfelachtig. Dus willen wel overleggen of het mogelijk is daar te trouwen bij goed weer.
Wij feesten in woensdrecht bij non plus ultra. Alles mag en kan daar op een gemoedelijke dorpse manier.
Jullie feesten in het zwijnshoofd of niet? (Gokje, met die zuilen ;) )

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #128 Gepost op: 22 mei 2014, 08:28:33 »
Wij wilden inderdaad ook trouwen in het markiezenhof, maar dan de kleine binnenplaats. Maar het weekend dat wij willen trouwen beginnen ze daar met de opbouw voor proefmei (wat volgend jaar blijkbaar in juni wordt gehouden? :dry:) De "mooiste trouwlocatie van Nederland", zoals ze het zelf noemen, is dan dus gewoon in het trouw hoogseizoen twee weken niet beschikbaar :blink:
De Franse tuin is ook heel erg mooi! Bij de zaal zelf vind ik de tegelvloer veel te druk, maar gelukkig zijn smaken verschillend inderdaad ;)

Non plus ultra heb ik weleens van gehoord, maar ben er zelf nooit geweest. Ziet er wel goed uit!
Voor mijn vriend had dat dan weer te ver weg geweest. Die wilt het liefst binnen de stad feesten. Zelfs de Kloof vond hij in eerste instantie wat ver weg :blush:

Wij feesten inderdaad in de nieuwe aanbouw van het Zwijnshoofd ;) Kende het hiervoor eigenlijk alleen van de broodjes hamburger met vastenavond haha
Het oude, chique hotel voor de lunch is de Draak. Ideetje van mijn vriend. Iets waar iedereen het altijd over heeft, maar eigenlijk niemand ooit binnen is geweest in onze familie.
En de stadspoort voor de fotolocatie waar ik het eerder over had is dan natuurlijk de Gevangenpoort.
Tot nu toe blijven we lekker in het centrum (wij wonen zelf aan de rand, dus voor ons ideaal), ligt er nog aan wat de trouwlocatie gaat worden.

Droopy

  • Gast
Re: Trouwen 2015
« Reactie #129 Gepost op: 23 mei 2014, 18:23:31 »
Fijn dat er bij jullie al wat meer dingen vast liggen.
Hier geen updates op het moment.

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #130 Gepost op: 23 mei 2014, 18:48:26 »
Ik lees gezellig mee maar ook hier nog geen update. We wachten op de offerte van de locatie. En tot het 30 mei geweest is. Daarna kunnen we bij de gemeente vast gaan leggen (maximaal 1 jaar van te voren).

En ik wacht nog op een aanzoek (a). Ik mag vanavond niet thuis zijn. Hij moet dingen voorbereiden.. ik heb echt geen idee wat hij allemaal in zijn schild voert haha.

Droopy

  • Gast
Re: Trouwen 2015
« Reactie #131 Gepost op: 23 mei 2014, 18:50:52 »
Spannend boeltje.
We willen wel weten als het gebeurd is hoor

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #132 Gepost op: 23 mei 2014, 22:16:23 »
Oh wat leuk Boeltje!
Wij zijn inderdaad heel benieuwd ;)

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #133 Gepost op: 24 mei 2014, 09:56:17 »
Aaah dames, gisteravond was het al zover! Ik ben verloofd!!!!! Wiehoeee
Ik was overtuigd van volgende week vrijdag, door alle dingen die hij had gezegd. Dus het kwam wel echt onverwacht. Zo leuk! Ik zal proberen te omschrijven hoe mooi het was.

---- verwijderd ivm herkenbaarheid ------

Vanavond gaan we uit eten met mijn ouders en zusjes, voor de trouwdag van mijn ouders. Mooi moment om het hun te vertellen. Schoonouders zijn dit weekend op vakantie dus we moeten even tot na het weekend wachten met het wereldkundig maken.

Oeeh ik ben zo vrolijk!! :applaus:

(kan ik dit ook nog in het topic aanzoek zetten? Of is het dan crossposting?)
« Laatst bewerkt op: 13 juni 2014, 22:53:47 door Boeltje88 »

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #134 Gepost op: 24 mei 2014, 10:16:02 »
Klinkt als een geweldige avond, Boeltje! Je vriend heeft het heel goed aangepakt, zelfs in pak en al, fantastisch toch! Beetje jammer van de sleutels, verloren door de zenuwen?

Ik denk niet dat iemand het erg zal vinden als je ditzelfde verhaal ook in het aanzoek topic zet. Mensen die op zoek zijn naar verhalen over een aanzoek zullen toch eerder daar kijken.

Droopy

  • Gast
Re: Trouwen 2015
« Reactie #135 Gepost op: 24 mei 2014, 13:33:10 »
Van harte gefeliciteerd!
Wat een mooi romantisch en origineel aanzoek.
Zo te lezen heeft hij er echt werk van gemaakt!

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #136 Gepost op: 24 mei 2014, 19:52:42 »
Gaaf Boeltje!!! Erg leuk!! Ben benieuwd hoe beide ouders reageren!

Hier ook even geen updates... Deze week een gesprek met mijn psycholoog gehad (ben bezig met een afvalprogramma en dit hoort erbij), uit de testen kwam wel degelijk iets waardoor ik eet.. zie eten kennelijk als troost. Nu niet alleen mijn gewicht aanvechten, maar ook mijn onzekerheid en gaan vertrouwen in mezelf. Zal flink pittig worden, maar ben er klaar voor om dit aan te gaan :)

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #137 Gepost op: 24 mei 2014, 21:11:07 »
Gefeliciteerd Boeltje!

Wij zijn eigenlijk echt al ver met voorbereidingen voor de trouwdag.
De belangrijkste dingen zijn allemaal bezocht en liggen vast, in september/oktober en november hebben we veel 2e afspraken gepland staan op de locaties zelf of voor proefkapsel etc.  vanaf dat moment krijgen onze ceremoniemeesters ook meer te doen.

Verder sturen wij wel save the date kaartjes icm de kerstkaarten van dit jaar. We hebben namelijk een grote familie en vriendengroep die we er graag bij hebben en dus wel fijn als ze ook daadwerkelijk kunnen.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #138 Gepost op: 26 mei 2014, 14:18:54 »
16 juni kennismaking met onze mogelijke fotografen!!  :applaus: Hopelijk is er ook een persoonlijke klik en dan gaan we toch voor de duurdere :)

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #139 Gepost op: 26 mei 2014, 14:28:45 »
Wat een gaaf aanzoek Boeltje! Echt ontzettend leuk gedaan door je (nu officiele) AS!

Poef, ik moest echt even bijlezen, maar leuk dat iedereen al zulke vorderingen maakt!
Het begint nu toch allemaal wel heel echt te worden he?  :biggrin:

Wij gaan donderdag nog bij een trouwlocatie kijken die mogelijk ook als feestlocatie zou kunnen dienen.. Dus dat is even afwachten wat voor aanbod ze neer kunnen leggen en anders wordt het de eerste locatie waar we superenthousiast over zijn. En dan gaan wij zaterdag nog bij een andere trouwlocatie kijken. En dan worden er knopen doorgehakt..  :blush:

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #140 Gepost op: 26 mei 2014, 16:58:10 »
Bedankt voor jullie lieve reacties! Mijn ouders en zusjes plus aanhang waren echt super blij en enthousiast. Eindelijk! Zei mijn moeder haha. Schoonouders reageerden heel erg nuchter. Moet nog even indalen denk ik, maar dat komt wel ;)

Super leuk inderdaad dat iedereen nu echt wel dingen vast gaat zetten. Voor het echie haha.

@jufrommelkont, succes met sterker worden qua zelfvertrouwen en dat je onzekerheden maar minder mogen worden. Je hebt in ieder geval iemand die voor de volle 100% voor jou kiest! (Ik kom ook van ver qua zelfvertrouwen, langzaam opgebouwd met hulp van AS en nu beter in m'n vel dan ooit) Succes;)

@RockCowBride, ik ben benieuwd welke locatie het wordt;) wel de goede knoop doorhakken hè haha;)


Droopy

  • Gast
Re: Trouwen 2015
« Reactie #141 Gepost op: 26 mei 2014, 18:19:44 »
Ik ga vrijdag jurken passen.
Het is nog vroeg maar loop steeds tegen dezelfde jurk aan dat ik hem toch graag vast wil passen.
Zo spannend.
Zie ook http://www.trouwforum.nl/index.php/topic,22602.0.html

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #142 Gepost op: 26 mei 2014, 21:21:52 »
Ik zou ook gewoon gaan passen hoor! Je bent niet de enige die iedere keer zit te zwijmelen bij trouwjurken (en iedere keer dezelfde tegen komt) Daarnaast is er vaak een levertijd van 6-9 maanden wanneer ze hem moeten bestellen in jouw maat.
Ik wil echter eerst nog wat afvallen voordat ik jurken ga passen, op dit moment gaat het nog erg hard en kan een jurk straks totaal anders staan. Wilde in augustus, maar dan is mijn moeder op vakantie. Dus wordt het september! (eerste weekend maar gelijk!;) )

@ Boeltje, dank je wel! Krijg door mijn AS ook wel zelfvertrouwen, maar kan er niet veel mee op de een of andere manier. heeft niets met hem te maken, want heb het in alle situaties. Maar kan bij hem wel mezelf zijn.. oftewel lekker janken wanneer ik daar behoefte aan heb! Terwijl ik dat dus niet bij een ander kan. En hoef hem niet veel te zeggen of hij weet wat ik bedoel. Dat is echt fijn :) Ben wel heeeel benieuwd welke je in je hoofd hebt! :)

Dit weekend trouwens even in onze trouwlocatie geweest aangezien er een culinair festival was. Vrienden van ver weg waren op visite en waren mee, die zwijmelde mee :) hihi!

@ Rockcowbride, succes met kiezen!!

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen 2015
« Reactie #143 Gepost op: 26 mei 2014, 22:54:01 »
Wat leuk dat iedereen al zo bezig is met de voorbereidingen.

Bij ons staat het eventjes stil, aangezien we het meeste al wel geregeld hebben. Locatie staat een optie op, die gaan we aankomende week ook even bevestigen.

@trouwjurk, ik wist al heel snel wat voor iets ik zou willen en heb de eerste afspraak al gehad bij de coupeuse. Zij gaat voor mij DE jurk maken. Binnenkort een maatafspraak, gaat ze alles opmeten en gaan we alles voorbespreken. Heel leuk en kost ook wel veel tijd, dus goed om er op tijd bij te zijn. Spannend hoe het uiteindelijk gaat worden!


RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #144 Gepost op: 27 mei 2014, 11:06:58 »
@Boeltje: Thanks haha! Ik hoop ook dat we dat kunnen, want we beginnen nu steeds meer dingen 'erbij' te bedenken die we wel willen/kunnen doen, maarja, dat moet maar net bij de locatie kunnen haha. We willen iig buiten trouwen en dat is een vaste eis, dus we zullen zien :P

@ Droopy: Ik zou het idd gewoon doen! Voor hetzelfde geld is die jurk er niet meer als je hem graag wil en dan heb je zo'n spijt dat je het niet gedaan hebt.. En daarbij, passen kun je volgens mij ook niet echt te vroeg doen, tenzij je nog van plan bent om zwanger te worden/af te vallen..

@Jufrommelkont: Heb vertrouwen in jezelf en weet dat je het kan! Uiteindelijk komt alles goed. Wel heel fijn dat je van je AS uit kan gaan en dat hij je steunt! Dat is het belangrijkste!

@Joontje: Echt tof, zo'n unieke jurk! Ik zat te twijfelen om mijn moeder de jurk te laten maken, maar ik heb al zo'n toffe jurk gezien waarvan ik hoop dat het hem wordt dat mijn moeder er (even cru gezegd) toch niet aan kan tippen :blush:

Argh, ik heb twijfels!

Onze fotografe heeft net een MPlink gedeeld van een stel wat vorige week is getrouwd en waar zij foto's van heeft gemaakt. Dat stel heeft een soort van festivalthema op hun bruiloft gehad met allerlei super leuke bordjes en die bieden ze nu weer te koop aan. Nu wilde ik dat soort bordjes ook en wilde ik ze zelf maken, maar ik begin nu wel heel erg te twijfelen of ik ze niet gewoon over moet nemen en zelf moet overschilderen..
Nadeel is dan wel dat AS het ziet (en hij houdt niet zo van die dingen, maar hij ontkomt er toch niet aan) en dat ik dat alles een dik jaar van tevoren in huis heb liggen.. Twijfel, twijfel..
Wat vinden jullie? Ik vond ze zo ontzettend gaaf gedaan maar stiekem wil ik het eigenlijk toch zelf maken..

« Laatst bewerkt op: 27 mei 2014, 11:12:34 door RockCowBride »

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #145 Gepost op: 27 mei 2014, 15:10:29 »
Ik vind het zo leuk om dingen uit te zoeken en te bedenken.

We zijn nu echt bezig met het menu en het eten voor de daggasten. Ik vind het wel erg lastig om een keus te maken. Want ik wil natuurlijk lekker en goed eten voor een leuk prijsje. Het is allemaal wel binnen het budget maar vind het zonde om veel aan dat soort dingen uit te geven.

Nu heb ik vandaag gesproken met een collega die afgelopen 2 mei is getrouwd, allemaal weer leuke tips gekregen. Even haar bruiloft door genomen.
Ik krijg nu weer helemaal inspiratie voor dingetjes.

Ik vroeg me af, hebben jullie een thema of kleur waar je de aankleding in wilt doen en hoe zijn jullie erbij gekomen?
ik heb al wel zitten te bedenken om de aankleding van de tafels van het eten, ik wil niet teveel geouwehoer op tafel want we hebben ook kinderen aan tafel zitten.
Laat ik het maar zo zeggen, ik ben een beetje praktisch ingesteld.

Zijn jullie al wezen kijken naar trouwkaartjes? Hebben jullie al een idee wat jullie willen?

Toch blijven we met het dilemma zitten van een ceremonimeester, wie doen we en welke taken kun je nog meer uit handen geven.
Dus de vraag is, welke taken hebben jullie allemaal bedacht en wie gaat/gaan dat doen?

@joontje: Wow een eigen jurk laten maken, lijkt me wel echt gaaf, ook omdat het dan JOUW jurk is en niet eentje van een ontwerper en niemand heeft zo'n jurk.

@Droopy: mooie jurk! waarom zou je nog wachten als je een mooie jurk hebt gevonden.

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwen 2015
« Reactie #146 Gepost op: 27 mei 2014, 15:30:31 »
Ik ben al echt heeel lang niet meer online geweest. Ik was zo druk met 100.000 andere dingen en heb me net even bij zitten lezen. Wat leuk om te zien dat iedereen lekker bezig is met de organisatie :)
@Boeltje: Ik heb echt van je verhaal genoten :) Wat heerlijk en wat lief! Ik vind het ook erg leuk dat hij je gewoon lekker bij jullie thuis heeft gevraagd, voelt wel zo vertrouwd. Vind het ook heel tof dat ie mee is gegaan in het kleurenthema :D Dat zie ik die van mij niet direct doen :P
@Jufrommelkont: Heel veel succes ermee! En gewoon lekker even wachten met de jurk totdat je wat meer richting je gewicht bent.
@Droopy: Idd gewoon gaan passen! Het kan ook zijn dat als je hem past hij er ineens heel anders uitziet dan op de plaatjes en dan is het fijn dat nu te weten. En wat RockCowBride zegt, je wilt niet dat ie straks weg is.
@RockCow: Veel plezier donderdag met kiezen :)

Bij ons zijn er in de tussentijd ook nog wel wat trouw dingetjes gebeurd. Het eerste puntje is de trouwdatum, die is een week verschoven en is nu niet meer vrijdag 13 maart (wat ik heel leuk vond) maar vrijdag 20 maart. Ik baalde als een stekker! Tussen ons en de communicatie met de locatie was blijkbaar iets misgegaan. Ik was er vrij zeker van dat ik alles met hen had geregeld, maar blijkbaar toch niet. Want toen ik een tijdje terug contact met hen opnam om te vragen hoe we het nu verder moesten regelen (aanbetaling ofzo?) kreeg ik te horen dat ze de andere datum aan een ander bruidspaar hadden gegeven. Ik dacht echt dat ik had aangegeven deze datum te willen, maar blijkbaar dachten zij daar anders over. Desalniettemin vind ik eigenlijk dat ze uberhaupt wel even hadden mogen bellen/mailen toen er een ander geinteresseerd bruidspaar kwam ook als zij dachten dat wij niet meer geinteresseerd waren. Een andere locatie had dat toen wel gedaan bij ons terwijl we veel minder ver waren in de onderhandelingen. Anyway. Het staat nu vast (fingers crossed) en de kerk hebben we ook al gereserveerd. Was btw best prijzig 450 euries! Wel voor de hele dag maar we hebben m wrs maar 1 uur hooguit 1.5 uur nodig.
Ik zal straks even kijken of ik onze datum in de trouwlijst aan kan passen. Ik stond btw op het punt de S the D cards te gaan maken, was ik even blij dat ik dat nog niet had gedaan. (zijn nu btw nog steeds nog niet weg)

Dan hebben we nog het jurkpassen. Nou dat was dus niet helemaal wat ik er van verwacht had. Toen ik hier de laatste keer was dat ik gezegd dat ik jurken ging passen, maar dat was dus echt niet leuk. Die dame wist totaal niet wat ik wilde en ze wilde me veranderen in een of andere licht blauwe mirengue. Wat ik trouwens nog het vervelendste vond van alles was dat ze me een heel slecht gevoel gaf over mezelf. Ik ben namelijk erg klein 1.58 en weeg iets van 43 kilo. Ik heb dus echt een mini maatje en die jurken waar ze me in hees waren veeeel en veeeel te groot!!!! Maat 42! Dat kon gewoon niet! Het lijfje eindigde halverwege mijn bovenbenen en de buste van die jurk zaten bijkans op mijn rug. En ze was best wel aan het mopperen dat die jurken niet goed pasten, maar tegelijkertijd vond ze dat ik niet moest zeuren toen ik zei dat ik zo niet kan zien hoe de jurk zit. Ze wilde me in hele grote jurken hebben met heel veel stof. Nu zou ik dat best leuk vinden, maar ik word er nog dunner van dan ik al ben dus dat leek me niks. Maar zij vond me een schattig prinsesje terijl ik was mezelf totaal kwijt in al die lagen stof! Tot mijn grote afschuw bartste ik aan het eind in tranen uit, wat niet echt mijn stijl is, maar ik voelde me nogal rot door dit alles en wat een feestje moest worden, was niet echt een feestje gebleken. Ik was ook een beetje bang dat ik niks moois zou kunnen vinden voor mezelf en ben nu druk op zoek naar een beter alternatief want naar die winkel ga ik niet meer! Iedere tipe voor kleine bruidjes is zeer welkom :D De mensen die ik had meegenomen (mijn moeder, CM en hele goede vriendin) waren trouwens heel fijn om mee te hebben :D

En sorry voor mijn ego post!

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #147 Gepost op: 27 mei 2014, 15:57:23 »
Frustrerend lijkt me dat zeg dat je een datum moet gaan veranderen zonder dat hun even contact op hebben genomen! gelukkig dat je zelf even contact hebt gehad met hun, voor het zelfde geld had je dat niet gedaan en over een half jaar een probleem gehad.

Over het passen van de jurk, ik vind dat mensen in die bruidsmodezaken wel iets aardiger mogen zijn. Ik heb zelf op het moment in mijn hoofd welke jurk ik wil en dat merk van die jurk is in brabant helaas maar in 2 winkels te krijgen. Bij Koonings (die ik veel te duur vind) en bij de bruidsgalerie. Heb hem nog niet gepast maar heb wel ooit een galajurk gehad in dat model dus ik hoop gewoon dat hem dat wordt. (moet alleen nog tot 27 september wachten voor ik ga passen haha) bij het maken van een pasafspraak moest ik aangeven welke jurk mijn voorkeur had, maar ik neem aan dat ze die jurk dan wel hebben hangen toch?

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #148 Gepost op: 27 mei 2014, 16:06:50 »
@bruidoponderzoek, wat raar dat de locatie niets heeft laten horen. Hopelijk gaat het nu wel goed!
Vervelend zeg dat de dame in de winkel niet wat beter advies gaf. Hadden ze geen jurken in kleinere maten ofzo? Ik ben een stuk groter (1.76 lang en 70 kg) en zwaarder dan jij en ik zou zelfs verdrinken in een maat 42! Tenminste, bruidsjurken hebben toch geen andere maatvoering? Natuurlijk word je verdrietig als je geen Een jurk aan krijgt die je lang niet past.
De volgende keer jurken passen is vast veel leuker!

@rietjes1981, wij hebben een kleuren thema gekozen. Maar we willen niet dat het straks overdekt top is. Even goed bedenken waarin we de kleuren dan gaan doorvoeren.
Wij hebben zelf een save the date 'ontworpen' aan de hand van ideeën van Pinterest en Internet. (Kleuren thema hebben we ook opgedaan op pinterest trouwens,  heerlijk om daar rond te neuzen voor inspiratie! ) De trouwkaarten willen we beetje hetzelfde als de STD kaarten. Maar misschien verandert onze mening nog in de komende maanden haha.
Qua CM gaan we toch voor mijn zwanger en schoonzus waarschijnlijk. Omdat we in de aanloop naar de bruiloft veel zelf regelen zal het voor hun vooral locatie versieren zijn (maar dat is op 1 locatie) en kijken of de juiste mensen weer vertrekken na 18.00 uur.

@joontje, gaaf dat je je eigen jurk krijgt, uniek! Ik zat daar ook overste twijfelen maar durf de knoop niet door te hakken haha.

@droopy, de jurk is inderdaad erg mooi. Veel plezier met passen en ben benieuwd of je er ook zo verliefd op bent als je hem aan hebt!

@RockCowBride, super leuk die bordjes!! Zelf maken is leuk, maar als je ze overschilderd zijn het al snel echt 'jullie' bordjes denk ik?;)

Ik zat te twijfelen maar ik ga toch even een foto toevoegen van het aanzoek. Als het lukt, ik doe dit voor het eerst namelijk! --- foto verwijderd ivm herkenbaarheid ----


« Laatst bewerkt op: 13 juni 2014, 22:54:58 door Boeltje88 »

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwen 2015
« Reactie #149 Gepost op: 27 mei 2014, 16:12:57 »
@Marielle: Begrijp ik het goed dat je nu al een afspraak hebt gemaakt voor 27 sept? Als dat het geval is zou ik voor dat je gaat wel even heel goed dubbel checken of ze hem nog hebben hangen. Ik was namelijk ook naar die winkel gegaan omdat ze een jurk hadden die ik graag wilde passen, maar die hadden ze toen ineens niet meer. En ik had maar 3 weken van te voren gebeld.

@Rietje: wij willen wrs voor een buffet gaat met eten. Voor zover ik weet is dat vaak goedkoper. En net zo lekker en iedereen kan lekker uitgebreid kiezen. Ik vind goed eten ook heel erg belangrijk.

Het thema hebben we nog niet helemaal duidelijk. Ik vind eco wel leuk (van dat bruine scheppapier en vliegertouw en dat combineren met grijs/zilver en kant, maar moet nog even kijken). Willen het dan terug laten komen in de uitnodigen en de save the date cards en bedankjes enzo. Hebben wel iets van een logo, onze vingers gestempeld in de vorm van een hartje (zie hieronder). En zie hieronder ons idee van de save the date cards. De meeste ideeen haal ik van Pintrest. Ik kon niet echt leuke kaarten vinden op gewone sites waar je kaarten kunt kopen, maar misschien heb ik niet goed gezocht.

@Boeltje: Nee, ze hadden geen andere maten. Ik ga nu eerst goed vragen naar de maten die ze hebben en dan pas langs. Anders is het zonde van mijn tijd. Ik hoop in juli tijd te vinden om hier in de UK even te kijken. Mensen zijn hier nog wel eens kleiner dan in Nederland dus misschien helpt dat.

<aangepast> @Boeltje: Deze blinde vink ziet nu je foto pas! Wat super..... *zweimelt weg  :blush:*
« Laatst bewerkt op: 27 mei 2014, 16:25:00 door bruid_op_onderzoek »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards