collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 431308 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #75 Gepost op: 28 april 2014, 14:40:30 »
Wat fijn RockCowBride, hopelijk is het in het echt ook zo top!

Wij hebben morgenavond gesprek met de locatie (voor high tea en diner) over de mogelijkheden. Hopelijk valt er wat te regelen (aantal gasten).
Joepie :applaus: het kerkje waar we willen trouwen is nog vrij op onze datum! Binnenkort binnen kijken maar we weten eigenlijk al zeker dat dit het wordt!

Oeps, we konden het trouwnieuws toch niet helemaal voor ons houden. We hebben het aan broer en schoonzus vertelt! Dan hebben iemand om het me te delen voorlopig.  Zij waren in ieder geval helemaal enthousiast :)

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #76 Gepost op: 28 april 2014, 14:48:56 »
Ik hoop het ook hihi! Maar ben al helemaal blij dat ik iets heb weten te vinden wat zowel mij als AS aanstaat (veeleisend? neuuhh.....) :D Dus hopen dat ze vandaag terugmailen!

Ooh leuk Boeltje! Altijd spannend of de dingen inderdaad zo kunnen zoals je het het liefst gewild had.
Fijn dat je broer en schoonzus het nu weten en enthousiast waren! Dan kun je iig al "stiekem" wat plannen beramen en kun je je ei een beetje kwijt. Tenminste, ik stond echt te springen om het iedereen te vertellen en kon het bijna niet voor me houden :D Helemaal niet tegen mn moeder haha!

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #77 Gepost op: 28 april 2014, 20:36:27 »
Heee!

Hier nog een aankomend bruidje! Vrijdag 17 april 2015 wordt onze dag :)
Gemeente, locatie en DJ zijn al geregeld :D
Leuk te lezen hoe jullie ermee bezig zijn! Dacht inderdaad dat ik de enige was die over de kleine dingen al na dacht.

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #78 Gepost op: 28 april 2014, 22:13:51 »
Welkom, Jufrommelkont!
Die kleine dingetjes zijn toch juist het leukste ;)
Ik zal je gelijk aan ons lijstje toevoegen:


13 maart 2015 bruid_op_onderzoek & AS

17 april 2015 Jufrommelkont & AS

8 mei 2015 Veroniqueje & AS
15 mei 2015 Kimmie1311 & AS
15 mei 2015 lauwrake & AS
29 mei 2015 Joontje & AS
30 mei 2015 Jasmine & AS
30 mei 2015 Boeltje88 & AS

6 juni 2015 vivalavida & AS

14 augustus 2015 RockCowBride & AS

9 oktober 2015 Droopy & AS


RockCowBride, ik zei het toch al! Dankzij die pony's krijgen jullie gewoon iets nog veel mooier ;) hihi
Mooi dat jullie iets gevonden hebben, hoop dat die enthousiasme blijft bij een bezichtiging.

Wij liepen op Koningsdag door de stad en zijn toen op de bonnefooi bij het café binnengestapt wat op het moment onze favoriete feestlocatie is. Hebben even in de zaal mogen kijken en dat zag er toch wel heel mooi uit. Het is eigenlijk een klein theater en mijn vriend vond vooral het podium helemaal geweldig. Nu dus weer even afwachten op de offerte, maar zou toch wel grappig zijn als we hier goedkoper uitkomen dan bij onze huidige optie. Ik ben benieuwd! Check mijn mail nu een aantal keer per uur hahaha

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #79 Gepost op: 29 april 2014, 20:32:40 »
Thanx Jasmine, ik zie trouwens dat je ook actief bent bij de weegclub.. hihi ik ook.. alles voor de bruiloft he!

Zou inderdaad mooi zijn wanneer je daar goedkoper uit bent. Wij zijn niet eens ergens anders gaan kijken. Altijd geroepen dat we daar zouden feesten als we zouden trouwen, en weten dat het erg goedkoop is daar.

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #80 Gepost op: 29 april 2014, 21:07:29 »
Haha, ja het afvallen doe ik voornamelijk voor mijn gezondheid (in de directe familie heeft iedereen met overgewicht ook suikerziekte, dus wil dat voorkomen nu het nog kan), maar de bruiloft is inderdaad wel een goede extra stimulans ;) Zou toch geweldig zijn als ik mijn gezonde gewicht gelijk kan bekronen met een prachtige droomjurk.

De feestlocatie is bij ons tot nu toe een ramp. We weten heel goed wat we niet willen, maar dat maakt het juist zo moeilijk iets te vinden wat ons wel bevalt :) De zaal die we dit weekend gezien hebben lijkt een hele mooie optie. Redelijk grote zaal zodat we een flinke dansvloer kunnen creëren en een prachtig groot podium voor de band en de stukjes van familie. Enige nadeel is dat de zaal niet super mooi is, saaie muren enzo, maar daar valt nog wel iets op te verzinnen.

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #81 Gepost op: 30 april 2014, 08:52:06 »
@RockCowBride, haha. Mijn AS weet ook precies wat hij wil. Ging eerst beetje overdreven. (In een boomgaard met meidoornhaag enzo :P)

@Jufrommelkont, welkom! Leuk dat er al zoveel 2015 bruiden zijn! Ik zit ook al over allemaal details na te denken, de versiering enzo. Des te beter weet je straks hoe je het wilt hebben ;)

@Jasmine, respect dat je zoveel af valt! Ik doe al een eeuwigheid over 4kg hihi. Het zou inderdaad wel geweldig zijn als je je grote prestatie kan belonen in een prachtige bruidsjurk!
De zaal zou je inderdaad mooi kunnen versieren.

Wij hebben gisteravond gesprek gehad bij de locatie. En... YES, ze kan wel 100 personen ontvangen! Dus ik ben dolgelukkig nu :applaus:. Wat een lieve vrouw is dat zeg, ze maakt en regelt alles zelf. Lijkt heel erg veel, maar ze doet het al jaren, dus we hebben er alle vertrouwen in. Ze heeft enorm goed meegedacht, erg leuk! En daarna kunnen we bij haar in de B&B overnachten. (luxe bed and breakfast)

Doordat we dit weten is de dagindeling ook aardig bekend nu:
10:00 foto's maken bruidspaar
11:30/12:00 lunch thuis met directe familie
13:00 trouwen!
14:00 high tea met maximaal 100 gasten
18:00 vertrek van 60 gasten
19:00 buffet met 40 overgebleven gasten, en gezellig natafelen..
22:30 einde denk ik

Hebben jullie al een opzet van de dagindeling? Zijn er meer die geen feest hebben 's avonds? Ik woon in Twente, en bruiloften worden hier echt heel groot gevierd, met een dik feest 's avonds, dus we vallen een beetje uit de toon:P Gelukkig zijn lang niet alle gasten Twents haha.




RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #82 Gepost op: 30 april 2014, 10:54:49 »
Ahh leuk leuk allemaal!  :biggrin:

Jammer Jasmine dat het nog niet helemaal wil lukken, maar qua versiering voor de muren enzo komt dat vast wel goed! Wat slingers, wat pompoms of setjes ballonnen en het ziet er al meteen heel anders uit!

Oef, ik hoop echt dat wij binnenkort bij de feestlocatie kunnen kijken die we op het oog hebben. In het weekend kunnen we niet komen kijken omdat hun dan druk zijn, maar doordeweeks gaan kijken is door het werk van AS gewoon bijna een crime..  :dry:

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #83 Gepost op: 30 april 2014, 11:08:43 »
Haha, Boeltje, als je maar 4 kilo hoeft dan zul je ook niet veel overgewicht hebben denk ik, dan gaat het ook echt veel moeilijker. Sinds ik nu onder de 100 kg zit merk ik ook dat het nu veel langzamer gaat. Je hoeft je dus helemaal niet te schamen dat je over die paar kilo wat langer doet ;)

Bij ons ziet de voorlopige dagindeling er zo uit:
11:00 Trouwen
12:15 Uitgebreide lunch met 16 daggasten
14:30 Fotoreportage op verschillende locaties
17:30 Diner met daggasten
20:00 tot 01:00 Feest voor zo'n 100 gasten

Bij ons dus wel een groot feest, maar dat zou ik ook niet kunnen missen, wil ik er echt bij hebben :) Maar je moet het vooral op de manier doen die jullie het beste vinden. Als jullie geen feest willen moet je het ook niet doen, of het nu gewoonte is of niet.
Wij moeten alleen nog verzinnen wat we onze daggasten laten doen wanneer wij foto's gaan maken. Voor een deel van de foto's willen we hen ook erop hebben natuurlijk, maar om ze de hele middag achter ons aan te laten sjokken lijkt me ook zo wat.. Misschien iets van een leuke workshop o.i.d.

Droopy

  • Gast
Re: Trouwen 2015
« Reactie #84 Gepost op: 30 april 2014, 12:28:51 »
als ik in die korte tijd op dit forum iets geleerd heb is dat je het vooral allemaal zo moet in delen dat jullie als bruidspaar d'r blij mee zijn ongeacht wat schijnbaar zo "hoort"dus liever geen feest, dan gewoon niet doen.

wij hebben wel feest. Vind het er toch beetje bij horen.
Onze globale dag indeling.

13.30 - touwen
15.00 - Foto's / gasten wijnproeverij
16.00 - receptie
17.30 - Diner
Aansluitend feest tot in de late uurtjes.

Wij hebben trouwens geen speciale dag en avond gasten. al onze gasten zullen er de hele dag bij zijn.

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen 2015
« Reactie #85 Gepost op: 30 april 2014, 15:25:58 »
Heb ook al een globale dagindeling

13.00 uur trouwen gemeentehuis
14.00 uur foto's maken
14.30 uur ontvangst daggasten feestlocatie
15.45/16.00 uur bruidspaar ontvangst feestlocatie met champagne
16.15 uur aansnijden taart
17.45 uur diner met daggasten
20.00 uur tot 1.00 uur feest!


« Laatst bewerkt op: 30 april 2014, 15:27:59 door Joontje »

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #86 Gepost op: 3 mei 2014, 11:02:45 »
Onze dagindeling is ook al bekend!

10.00 foto's maken @efteling
14.00 trouwen
15.30 op de feestlocatie: champagne en taart met daggasten (taart die ik zelf maak :))
17.00 buffet met daggasten
20.00 feest


Ik moet ook voor mijn gezondheid afvallen, maar nu is mijn motivatie erg groot! Vanmorgen eindelijk onder de 100 :)

Onze zaal is ook niet super aangekleed, maar daar ga ik zelf veel voor maken en regelen. Ik ben dol op ballonnen dus die komen er zeker. De dag ervoor mogen we de zaal al aankleden.

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #87 Gepost op: 5 mei 2014, 20:52:53 »
Jeeej! 13 mei gaan we de feestlocatie bekijken!  :applaus: :biggrin:
Heb er al helemaal zin in! Ik hoop zo dat dit hem gaat worden, want de foto's leken echt supergaaf.

Sorry, ik had even een juichmoment :P

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #88 Gepost op: 5 mei 2014, 22:20:07 »
Haha, heerlijk RockCowBride! Dat is wel een juichje waard. Ik ben benieuwd of het jullie zal bevallen!

Jufrommelkont, gefeliciteerd! :applaus: Heerlijk hé onder die magische grens van 100 kilo?
En nu verder ;) Je kunt het!

Wij hebben van de week de offerte binnen gehad van de tweede locatie en na wat berekenen (die offertes vallen nooit simpel met elkaar te vergelijken :dry:) kwamen we erachter dat de locaties qua kosten om en nabij dezelfde prijs zullen zijn. Dus het ging er voornamelijk om welke locatie ons het meest bevalt.
Locatie 1 is een klein partycentrum, gezellig aangekleed en heel flexibel. Heeft alleen een super klein podium (2x3) en geen mooie ruimte voor een dansvloer (kan wel ingedeeld worden, maar niet helemaal logisch tegenover de zaal).
Locatie 2 is een klein theater met groot podium. De zaal is voor ons gezelschap misschien iets aan de grote kant, maar daardoor kunnen we wel een grote dansvloer creëren. Enige nadeel is dat de sfeer minder gezellig is en dat ze niet veel ervaring zullen hebben met huwelijksfeesten (we kregen zelfs het gevoel dat wij de eerste waren met het idee om daar te feesten).

Onze voorkeur ligt op het moment bij de tweede locatie. We willen graag een live band van minimaal 5 man, dus dan is een groot podium wel een pre. Ook de dansvloer vinden wij gewoon heel belangrijk. Die sfeer daar kunnen we zelf nog wel voor zorgen. Moeten alleen nog even kijken of we een ander biermerk kunnen krijgen, want wat ze daar op de tap hebben vindt mijn vriend helemaal niks. Als dat kan zal dat wel de doorslag geven :)
Ik ben zo blij dat we hier eindelijk zo'n beetje uit zijn.. hebben we eindelijk iets vast liggen voor onze dag!

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #89 Gepost op: 6 mei 2014, 08:24:22 »
@RockCowBride, nu hopen dat dat gewoon de perfecte locatie is voor jullie!;)

@jasmine, lastige keuze voor de locatie! Als je een feest geeft is een mooie dansvloer inderdaad wel een pre. Je feest in een theater klinkt wel heel erg gaaf!

Leuk om te zien hoe iedereen de dag anders kan delen. Wij doen geen avondfeest omdat ik iets aan mijn gewrichten heb en niet de hele dag kan lopen/staan/dansen. Wel jammer, maar pijn hebben zou echt een stempel op onze dag drukken. Wij gaan kijken of we live muziek bij de high tea gaan regelen.

Volgende week maandag in het kerkje kijken :applaus:

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #90 Gepost op: 7 mei 2014, 09:36:58 »
Hihi ik hoop het ook! Wordt tot nu toe iig er helemaal blij van dat we wat leuks hebben weten te vinden :biggrin:

Leuk Jasmine! Ik moet zeggen dat een theater wel echt heel gaaf klinkt!
En je kan beter een zaal iets te groot hebben met iets teveel ruimte dan dat er straks mensen aan de kant moeten blijven staan omdat de dansvloer te klein is of omdat de band niet op het podium past.
Kan ook wel spannend zijn voor die locatie als hun nog nooit een trouwfeest georganiseerd hebben, maar misschien dat je dan in goed overleg juist alles naar wens kan doen en dat hun juist extra gemotiveerd zijn om het jullie naar de zin te maken! Dus met de sfeer en versieringen enzo komt dat vast wel goed!

Haha dat viel mij idd ook al op Boeltje! Zoveel mensen, zoveel wensen haha! Echt leuk dat je dan een high tea met muziek hebt ipv een avondfeest, zo heb je toch dat leuke gezellige samenzijn en de sfeer, maar kun je wel optimaal (zonder pijn) van je dag genieten!

Het viel me trouwens op dat veel dames van hier toch ook nog wel voor de kerk trouwen! Ik begin haast te denken dat ik de enige ben die van d'r geloof is afgevallen :P

Renee19-06-15

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 12
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #91 Gepost op: 7 mei 2014, 15:59:41 »
hallo allemaal!!

ook ik trouw in 2015...
en ik dacht dat ik errug vroeg was met voorbereiden... maar zie hier dat ik gelukkig niet de enige ben!
ik vind het super leuk om te lezen dat jullie net zo enthousiast zijn als ik...!!

en leuk om te lezen wat iedereen gaat doen... lekker ideetjes op doen!!

X Renée

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #92 Gepost op: 7 mei 2014, 22:22:21 »
Welkom Renee! Ik dacht ook dat ik uber vroeg was met voorbereidingen en ideeën opdoen, tot ik hier op andere enthousiaste vrouwen stuitte:)

Ik trouw in een kerkje (officiële trouwlocatie van de gemeente) maar dat wordt geen kerkelijke inzegening.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #93 Gepost op: 8 mei 2014, 10:44:40 »
Wij trouwen niet in de kerk, schoonmoeder baalt ervan.. Maar ik ben niet gedoopt en zie het niet zitten om speciaal hiervoor mezelf te laten dopen. Dan komt de dagplanning ook niet meer uit, want wil perse foto's maken in de Efteling!
Wij zijn bezig met offertes aanvragen voor fotografen, pfffff wat een kosten!!

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #94 Gepost op: 8 mei 2014, 11:30:53 »
@jufrommelkont: het blijft natuurlijk je eigen keuze, maar in ieder geval binnen de katholieke kerk hoef je je niet te laten dopen om voor de kerk te kunnen trouwen, zolang een van de twee dat maar is. Andere redenen kan ik me prima voorstellen hoor! Maar speciaal laten dopen hoeft niet (afhankelijk van de kerkelijke stroming natuurlijk, maar voorzover ik weet geld het voor bijna alle stroningen)

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #95 Gepost op: 8 mei 2014, 12:07:24 »
@Boeltje: Ooh zo'n soort monumentaal kerkje? :) Zonder dat daar een geloof aan vast zit, zeg maar?
Dacht al; ik zie zoveel kerkjes bij iedereen voorbijkomen haha!

@jufrommelkont: Wat Geduldig Bruidje zegt klopt inderdaad, in de katholieke kerk kun je gewoon voor de kerk trouwen zolang een van de twee maar katholiek is. Maar vaak wordt er dan wel gevraagd dat mocht je kinderen krijgen op welke manier deze opgevoed worden (katholiek of niet-katholiek) en soms kun je dan alsnog "geweigerd" worden.

Je moet je inderdaad niet laten dopen als je daar niet achter staat, want uiteindelijk houd je dan alleen de schijn maar op voor jezelf en je (schoon)familie. Als je echt niets met de kerk hebt moet je denk ik (mijns inziens dan he) ook niet voor de kerk trouwen.

Wel leuk, foto's in de Efteling! Dan loop je wel de rest van de dag met het deuntje van Monsieur Cannibale, Carnaval Festival of de Indische Waterlelies in je kop haha!

Ik ben blij dat wij geen offertes van fotografen hoeven te vergelijken hihi. We hebben een leuke fotografe in onze kennissenkring en we weten al dat zij aparte en supermooie foto's maakt, dus omdat we haar zo graag willen, hebben we al gezegd dat het kostenplaatje niet zoveel uitmaakt  :blush:



Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #96 Gepost op: 8 mei 2014, 12:36:20 »
In het kerkje waar wij trouwen is nog maar 1 x per maand een dienst ofzo. Inderdaad geen verplichte inzegening o.i.d.

Ikzelf en mijn AS zijn wel gedoopt, ik ben zelf ook tot mijn 18e wel naar de kerk geweest (maar bejaarden gehalte werd mij te hoog), en wil op zich wel voor de kerk trouwen. Maar mijn AS heeft er niets meer mee (dan doet ie dat alleen maar voor zijn oma..). Dus besloten om het niet te doen. Nu trouwen we alsnog in een kerk haha. Soort van :P

Maar ik zou inderdaad die beslissing ook niet nemen op basis van de mening van je schoonmoeder. Het is jullie dag, en inderdaad, volgens mij is het dan een soort 'toneelstukje' (als je het niet 'voelt' bij de kerk)

Nice, de Efteling! En daar loop jij dan als een prinses rond  :biggrin: super tof

Moet je een jaar van te voren ook al een fotograaf vastleggen?  :blush:

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #97 Gepost op: 8 mei 2014, 13:46:30 »
Welkom, Renee! Wat heerlijk om de groep 2015 bruidjes zo te zien groeien. We hebben al een aardig gezellig groepje hier!

13 maart 2015 bruid_op_onderzoek & AS

17 april 2015 Jufrommelkont & AS

8 mei 2015 Veroniqueje & AS
15 mei 2015 Kimmie1311 & AS
15 mei 2015 lauwrake & AS
29 mei 2015 Joontje & AS
30 mei 2015 Jasmine & AS
30 mei 2015 Boeltje88 & AS

6 juni 2015 vivalavida & AS
19 juni 2015 Renee19-06-15 & AS

14 augustus 2015 RockCowBride & AS

9 oktober 2015 Droopy & AS


Wij zullen ook zeker niet voor de kerk trouwen. Ik ben wel gedoopt, maar zelfs dat was al puur omdat dat er volgens mijn grootouders bij hoorde. Mocht mijn vriend wel gelovig zijn geweest dan had ik er geen probleem mee gehad als hij het wel had gewild, maar voor andere (schoon)familie zou ik het niet doen. Mijn vriend gaat er zelfs nog verder in door: Elk lied waarbij een verwijzing naar god of geloof in voorkomt wordt gelijk door hem afgekeurd voor tijdens de ceremonie :biggrin:

Foto's maken bij de Efteling lijkt me echt geweldig, vooral onze dochter zou dat fantastisch vinden haha. Voor ons is dat iets te ver weg en ik vrees dat we moeite zouden hebben onze dochter weer op tijd de Efteling uit te krijgen :blush:
Wij zullen sowieso een deel van de foto's gaan maken op de plek waar we altijd afspraken toen we net verkering hadden, een prachtige oude stadspoort. En waarschijnlijk zullen we nog verder kijken voor mooie plekjes, aangezien we vrijwel de hele middag hebben voor de foto's.

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #98 Gepost op: 8 mei 2014, 15:31:53 »
Leuk leuk al die bruidjes!  :biggrin:

Klinkt heel herkenbaar Jasmine! Ik ben ook gedoopt en heb communie en vormsel gedaan enzo, maar vooral ook omdat dat er volgens mijn mams toen bijhoorde. Nu heb ik eigenlijk niets meer met het geloof zoals dat door de kerken gepredikt wordt en geloof ik lekker op mijn eigen manier! Ik geloof echt wel dat er meer is tussen hemel en aarde, maar meer op een spirituele manier. AS is Nederlands hervormt en heeft al helemaal niets met de kerk en geloof en reageerde precies zoals jouw AS: alles waar god of geloof in voorkomt wil hij niets mee te maken hebben komt dus ook echt niet op de bruiloft :P Het enige nummer wat wij op het feest nog willen wat enigszins aan geloof te koppelen is, is Engel van Rammstein :)

Zo'n oude stadspoort lijkt me wel heel erg gaaf! Ik krijg een beetje zo'n romantisch ruine beeld erbij haha. Wij weten al zeker dat we foto's gaan maken bij een paar mooie oude landhekken en op het melkveebedrijf waar AS werkt. Dan zorgt zijn baas dat een van de favoriete koeien van AS (ik noem d'r Vlekkie) helemaal gewassen en geborsteld is en dan willen we een paar mooie foto's in het land met die koe maken. En dan willen we nog op het oude boerderijtje van opa en oma foto's maken tussen de bomen enzo :)
Tenminste, als het weer meezit.. We moeten nog even een alternatiefje zoeken voor wat minder goed weer haha.. Dan wordt het denk ik vooral de stal in of kijken of we een mooie prieeltje ofzo kunnen vinden.. Wij hebben volgende week al een gesprek met onze fotografe en zij is echt een talent in het vinden van mooie locaties hier in de omgeving, dus ik denk dat zij vast nog wel veel leuke tips heeft  :biggrin:

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #99 Gepost op: 8 mei 2014, 20:46:04 »
Voor ons is de Efteling ook een uurtje rijden, maar heb het ervoor over :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards