collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 431256 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #300 Gepost op: 25 juli 2014, 10:02:42 »
20 maart 2015 bruid_op_onderzoek & AS
21 maart 2015 lanne & AS

17 april 2015 Jufrommelkont & AS

8 mei 2015 Veroniqueje & AS
15 mei 2015 Kimmie1311 & AS
15 mei 2015 lauwrake & AS
20 mei 2015 Kristel-1985 & AS
29 mei 2015 Joontje & AS
29 mei 2015 Senty & AS
30 mei 2015 Jasmine & AS
30 mei 2015 Boeltje88 & AS

6 juni 2015 vivalavida & AS
19 juni 2015 Renee19-06-15 & AS
19 juni 2015 rietje1981 & AS
19 juni 2015 Marielle_90 & AS
26 juni 2015 26062015 & AS

10 juli 2015 Chan88 & AS
16 juli 2015 Flipsen & AS

14 augustus 2015 RockCowBride & AS

9 oktober 2015 Droopy & AS


Oh, Marielle wat jammer dat het niet gelukt is! Je hebt er toch een hele tijd naartoe geleefd, wat zonde. Maar kan het me heel goed voorstellen, het is heel mooi om zo'n tocht te lopen, maar de rest van je leven nog kunnen lopen lijkt me toch wel iets belangrijker ;) Ik hoop maar dat je er nu niet teveel last meer van hebt.

lanne, welkom bij ons groepje en veel plezier met het plannen! Maar zie dat je veel al gedaan hebt ;)

Qua fotoalbum zit ik zelf eigenlijk te denken om deze niet te nemen. Ben bang dat die in de kast beland en niet meer ingekeken word. Ik zou zelf liever alle foto's digitaal willen en dan kan ik er altijd zelf nog dingen mee maken. Fotoalbums voor onze ouders lijkt me dan weer wel leuk. Maar heb het daar nog niet uitvoerig met AS over gehad.

Wij hebben de zus van AS als ceremoniemeester. Ook inderdaad meer om op de dag zelf te kijken of alles volgens het draaiboek gaat en ingrijpen wanneer nodig. De planning tot de bruiloft toe doen we verder zelf, al komt ze nu wel met heel veel handige tips :)

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #301 Gepost op: 25 juli 2014, 10:08:32 »
Leuk dat het lijstje zo groeit!

Ik heb me er bij neergelegd en ga nu gewoon genieten van het toeleven naar mijn grote dag! Nouja die van mij en mijn AS natuurlijk.

We moeten nog op zoek naar een fotolocatie, wat ik echt heel moeilijk vind.
 
Verder ga ik vast op zoek naar liedjes en even in gesprek met m'n cms hoe of wat we het gaan doen.

Wij hebben overigens 2 ceremoniemeesters, de vriendin van mijn broer en de vriendin van m'n AS z'n broer. ze helpen nu nog niet echt mee maar dat komt dadelijk als de dag dichterbij komt wel. Zij staan op de kaart om af te bellen etc.

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #302 Gepost op: 25 juli 2014, 11:45:44 »
Yess, we hebben de eerste optie qua fotograaf, de andere mensen hebben zoch terug getrokken.

Dus ff nadenken wat we nu precies willen.

We hebben zelf als cm mn schoonvader maar als degene die het draaiboek in de gaten houdt. Voor af regelen we zelf alles.

Over een fotoboek, wij kijken sowieso regelmatig in de foto boeken van de reizen die we hebben gemaakt, vandaar dat de keus voor een fotoboek snel was gemaakt.

Balen marielle, maar lopend naar de altaar is nu ff wat belangrijker, die tocht kan je altijd wanneer het lichaam het toelaat altijd nog doen.

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #303 Gepost op: 25 juli 2014, 15:02:19 »
Hoi dames!

Yes, ein-de-lijk twee weekjes vakantie. En hoog tijd om weer even op 't forum mee te kletsen!

Wij hebben hier ook contact gezocht met fotograaf, en ze is nog beschikbaar! Fotoboek twijfel ik steeds over, het ene moment denk ik, dat maak ik zelf wel, en het andere moment denk ik, tja ik trouw maar een keer en zo'n boek is toch wel heel erg gaaf.. Totdat je de prijzen hoort idd.. Maar ik kijk ook wel regelmatig in oude vakantiefotoboeken, wat rietje ook zegt.

Wat een onverwacht berichtje Marielle, dan maar weer op de voorbereidingen storten!

En ook nog mijn welkom aan alle nieuwe bruidjes! :D Wordt echt al een lang lijstje zo! Gezellig!

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwen 2015
« Reactie #304 Gepost op: 26 juli 2014, 12:42:03 »
@Boeltje: Lekker zeg twee weken vakantie :)
@Rietje: Fijn om te horen dat de fotograaf wrs gaat lukken.

Wij hebben nog niet echt een fotograaf. We hadden via via iemand die het wilde doen, maar daar hoorde we niks meer van dus weet nu niet zo goed of ik misschien beter opzoek kan gaan naar een andere. Twijfel nog een beetje.

We hebben trouwens een CM, mijn beste vriendin :D Zij is niet zo lang geleden en super goed in organiseren. Ze helpt ons een beetje met wat dingetjes in de voorbereiding en ik denk dat het ook wel handig is om een contactpunt in Nederland te hebben, mocht dat nodig zijn. Op de dag zelf houd zij alles ook een beetje in de gaten. Vind het wel heel fijn dat ik dat zelf niet hoeft te doen.

de-nachtzuster

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 45
Re: Trouwen 2015
« Reactie #305 Gepost op: 2 augustus 2014, 22:58:34 »
Hai,

ben een tijdje niet meer op het forum geweest maar blij dat ik het weer heb gevonden hahaha,wij waren van plan om in mei 2015 op Kreta te gaan trouwen,we zijn al een paar maanden flink bezig geweest om alles te regelen.
We gaan het dit jaar al doen op 09-10-2014 super spannend allemaal

Verloofd

  • Gast
Re: Trouwen 2015
« Reactie #306 Gepost op: 4 augustus 2014, 10:05:27 »
Nou onze datum is ook (eindelijk ;-) ) gepland.
Gezien nog bijna niemand het weet hou ik het nog even open verder maar eerste kwartaal 2015  :biggrin:
Nu terug van vakantie en proberen het iedereen persoonlijk te vertellen. Nog een hele klus  :jawdrop:
En uiteraard in rap tempo beginnen met plannen, gelukkig weten we redelijk goed wat we willen en zitten we op 1 lijn.
Zin in!!!!

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #307 Gepost op: 4 augustus 2014, 11:30:44 »
Inmiddels is het al augustus en Het lijkt allemaal zo snel te gaan!

Ruim een half jaar geleden begonnen voor mij en mijn AS de voorbereidingen van ons huwelijk, inmiddels ligt het volgende al vast:

- gemeentehuis 11.15
- kerk 13.30
- feestzaal 17.00 (hebben we ook diner met daggasten)
- fotograaf (fotogalerie mieke uit Deurne)
- videograaf ( droomvideo)
- dj (Nikita licht en geluid)
- auto (malu verhuur)
- taart (peggy's droomtaarten)
- ringen ( jeeco atelier)
- jurk (Koonings bruidsmode)
- kapster/visagie

Aankleding gaan we een deel zelf doen! Maar wat een gek idee dat alles al zoveel vorm begint te krijgen.
Vannacht ook een verschrikkelijke droom gehad, dat ik me verslapen had en we daarom niet voor de kerk konden trouwen, we waren vergeten uitnodigingen te versturen dus er kwam bijna niemand en ik zelf vond het verschrikkelijk terwijl iedereen die er was me probeerde op te beuren.

Hopelijk laatste keer dat ik zoiets droom  :biggrin:

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #308 Gepost op: 4 augustus 2014, 12:16:39 »
Marielle, dat schiet op met de voorbereidingen bij jullie zeg! Ik heb laatst ook gedroomd dat onze bruiloft al over een maand was  :jawdrop: drama natuurlijk haha

Verloofd, goed gevoel zeker dat de datum nu vast staat?! ;)

Nachtzuster, succes en veel plezier met de voorbereidingen! Flinke sprong in de tijd van 2015 naar 2014 ;) leuk zeg!

Wij hebben deze maand een gesprek met de fotograaf :) ik ben heel benieuwd.

Ik heb deze vakantie na veel wikken en wegen mijn schoonmoeder gevraagd of ze ook mee wil mijn jurk uitzoeken. Ik ben blij dat ik haar gevraagd heb, ze vind het geweldig dat ze mee mag! Ze heeft zelf alleen maar zoons dus ik dacht ik moet haar toch mee nemen ;)

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #309 Gepost op: 4 augustus 2014, 22:43:27 »
Wauw Marielle, wat heb je al veel geregeld zeg! Hier nog steeds dubben over de datum...

Verloofd, hebben jullie je ook op vakantie verloofd, of alleen de datum geprikt? Veel plezier met vertellen, leuk!

Boeltje, ik vraag m'n schoonmoeder ook mee voor het uitzoeken. Ze heeft alleen twee zonen en het klikt goed, dus ben benieuwd of ze het leuk vind

Ben vorige week met mijn moeder wezen winkelen, toen toch ook maar vast bruidsjurken bekeken, zaten mooie exemplaren tussen. Had wel het idee dat er veel straplessjurken bij zaten, denk dat ik dat voor mezelf niet zo succesvol vind. Heb nogal vooraan gestaan   :biggrin: en dus een flinke boezem. Jullie ervaring met (passen van) straplessjurken? Heb extra nog niets aangepast, dat komt later met schoonmoeder er ook bij!

Krijgt jullie AS de jurk trouwens voor de tijd te zien?

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwen 2015
« Reactie #310 Gepost op: 5 augustus 2014, 13:22:21 »
Wat goed om te lezen dat ik niet de enige ben met halve nachtmerries over de bruiloft. Ik schaamde me er eigenlijk een beetje voor. Ik heb echt al van alles gedroomd, zelfs dat ik met de verkeerde persoon trouwde, hahahahahaha, een vriendin nota bene! En natuurlijk dat ik alles was vergeten en alles in het 100 liep.

@Verloofd: Wat leuk dat er nog iemand het eerste kwartaal van 2015 gaat trouwen, ik voelde me al een beetje eenzaam ;)

@Nachtzuster: Wow, spannend! Wel heftig zeg om het zover naar voren te verplaatsen! Ik heb je jurk enzo net langs zien komen, zag er gaaf uit :D Ben benieuwd naar het hele plaatje :)

@ Marielle: Jullie zijn echt al super goed bezig geweest!

@ Lenn-nn: Ze hebben idd super veel strapless jurken, ik wil dat ook niet. Moet je even goed op letten voordat ze je in een strapless jurken hijsen.  Mijn AS krijgt de jurk niet te zien, pas op de dag zelf. Ik wil het ook proberen het verder ook een beetje geheim te houden maar met al die super lieve en enthousiaste vriendinnen is dat nog niet zo simpel.

Ik ga de week van 11 aug weer jurken passen. Ik heb drie afspraken staan, hopelijk gaat het nu lukken. Anders wordt het gewoon een pyjama party ook leuk :P Weer eens wat anders ;)

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #311 Gepost op: 5 augustus 2014, 15:03:01 »
@Bruid op onderzoek: ja schaamde me ook, is nog bijna een jaar! Maar hoort er gewoon bij! Ben al jaren uit aan het kijken naar die dag dus had eerlijk gezegd niet anders verwacht.

@ Lenn-nn, AS krijgt mij pas op dag zelf te zien, ik slaap avond er voor bij mijn ouders.
Over de jurk, bij veel zaken kunnen ze aan een strapless jurk gewoon mouwtjes bandjes etc zetten! Dus even informeren.
 
Ik moet zeggen dat ik het wel heerlijk vind dat er zoveel vast staat. We krijgen natuurlijk nog veel vervolgafspraken en met fulltime baan er bij is dit wel fijn om te weten dat het wordt zoals ik graag wil.

Heb alleen probleem met de gastenlijst, we houden geen receptie maar nu zijn er mensen die ik er gewoon niet bij wil hebben, maar eigenlijk niet kan passeren. Wat zouden jullie doen? Gaat wel om 20 euro pp en als ze maar een uur blijven baal ik daar gigantisch van.
En gastenlijst is inmiddels al gegroeid naar zo'n 170 gasten.

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwen 2015
« Reactie #312 Gepost op: 5 augustus 2014, 15:17:30 »
@Lenn-nn: Kunnen idd bandjes erop zetten, boden ze bij mij ook aan, maar dan moet je wel even goed kijken naar wat voor een soort bandjes en of dat wel netjes gebeurt. Een vriendin van mij had dat ook gedaan en hoewel het haar verder niet veel deerde, zaten de bandjes niet mooi. Het was vrij duidelijk dat ze er later waren aangezet.

@Marielle: Oe, das al een aardig gastenlijstje. Je bedoelt dat je ze liever s avonds op het feest niet wilt hebben? Ik heb helaas geen knallend advies, behalve dan dat ik zo'n beetje voor dezelfde vraag sta. Zit er nu aan te denken om die mensen wel uit te nodigen voor de kerk (die hebben we s avonds) en dan niet voor het feest. Maar voel me nu een beetje verplicht om dan toch een receptie te geven. Kan die mensen toch moeilijk zonder drinken weer naar de auto sturen :S Maar ja, ik wil eigs geen receptie dan snoept tijd op van het feestje. Ergens denk ik, laat maar lekker zitten (jammer dan pech gehad, kan niet iedereen blij maken) maar dat voelt ook weer niet zo goed. *zucht* Dit was vast het beste advies wat je in jaren hebt gehad, haha.

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #313 Gepost op: 6 augustus 2014, 16:41:23 »
Dat bandjes eraan zitten kan idd een goed idee zijn, zal het in gedachten houden. Denk wel dat je het snel zult zien als ze er later aangezet zijn...
Heb inderdaad met mijn moeder gekeken naar mogelijke jurken en wel dingen gezien die ik mooi vind (en ook foto's gemaakt). Heb deze foto's wel laten zien omdat het een idee geeft van wat ik ongeveer wil. De echt jurk wil ik denk ik wel zo geheim mogelijk houden!

Mijn moeder wil graag dat ik de avond voor de bruiloft weer thuis kom slapen, maar zie dat zelf nog niet zo zitten. Slaap liever samen in ons huis, dat ik dan smorgens vroeg naar mijn ouders ga...

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #314 Gepost op: 6 augustus 2014, 16:57:11 »
@lenn-nn het is jouw bruiloft, als jij thuis wil slapen moet je dat gewoon doen.

@bruid op onderzoek, ja er zijn mensen die best in de kerk etc mogen komen maar die ik 's avonds niet uit wil nodigen omdat ik er niks mee heb. Heb al niet heel mijn families op de gastenlijst staan omdat dat qua budget niet kan (heb bij een familie alleen al 20 ooms en tantes, en aan die kant van de familie ruim 90 neven en nichten, achterneefkes en nichtjes. We zijn een hele hechte familie dus ben echt al bang voor gezeik. Andere familie is net zo groot ongeveer. )

We zijn nu aan het kijken naar teksten voor op de kaart, vind het wel moeilijk

kusilse

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Re: Trouwen 2015
« Reactie #315 Gepost op: 6 augustus 2014, 23:31:16 »
Hier nog een bruidje voor 2015  :biggrin:.. Wij trouwen 1-5-15 om 15.15 lekker veel 15-en ;)..  Leuk om te zien wat andere bruidjes al hebben geregeld :). Wij hebben al aardig wat staan maar we moeten ook nog heel veel.. Gelukkig hebben we nog 9 maanden hihi

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #316 Gepost op: 6 augustus 2014, 23:56:49 »
Welkom kusilse! Geweldige combi van datum en tijd inderdaad! Mijn neef trouwt ook op die datum, maar ik verwacht niet dat je daar de aanstaande van bent ;)


20 maart 2015 bruid_op_onderzoek & AS
21 maart 2015 lanne & AS

17 april 2015 Jufrommelkont & AS

1 mei 2015 kusilse & AS
8 mei 2015 Veroniqueje & AS
15 mei 2015 Kimmie1311 & AS
15 mei 2015 lauwrake & AS
20 mei 2015 Kristel-1985 & AS
29 mei 2015 Joontje & AS
29 mei 2015 Senty & AS
30 mei 2015 Jasmine & AS
30 mei 2015 Boeltje88 & AS

6 juni 2015 vivalavida & AS
19 juni 2015 Renee19-06-15 & AS
19 juni 2015 rietje1981 & AS
19 juni 2015 Marielle_90 & AS
26 juni 2015 26062015 & AS

10 juli 2015 Chan88 & AS
16 juli 2015 Flipsen & AS

14 augustus 2015 RockCowBride & AS

9 oktober 2015 Droopy & AS


Mijn moeder vroeg laatst ook of ik de nacht voor het huwelijk daar bleef, maar dat zie ik ook niet zitten. Ik woon daar al zo lang niet meer dat ik het ongepast vind. Het zou ook het enige zijn waarvoor we buiten de stad zouden moeten, waardoor ik het een beetje lastig vind. Lijkt me verder ook wel heel bijzonder om de eerste ontmoeting enzo lekker thuis te hebben. En belangrijkste, ik verwacht dat ik die nacht toch al moeite zal hebben met slapen vanwege zenuwen, dus dan wil ik daar niet ook nog een vreemd bed bij optellen.

Strapless jurken zie je inderdaad heel veel bij de trouwjurken. Vind het zelf ook een beetje eng vanwege een grotere voorgevel (jammer genoeg worden ze door het afvallen ook niet eens kleiner :( had ik stiekem wel op gehoopt). Ik ben zelf helemaal verliefd op jurken met een halter bandje, dus mocht ik toch verliefd worden op een strapless jurk dan zal daar zeker ook een halter bandje aan gemaakt moeten worden.

Mijn AS krijgt de jurk zeker niet te zien, dat wil ik echt als verrassing houden voor de dag zelf. Hij weet wel dat ik geen wit zal dragen en weet zelfs welke kleur ik op het moment in gedachte heb, maar verder vertel ik niks. Is ook niet nodig, want aan zijn opmerkingen merk ik wel dat hij precies weet wat voor soort jurk ik leuk vind haha
Andersom wil ik zijn pak liever ook nog niet zien voor de dag zelf. Lijkt mij geweldig om dat op de dag zelf pas te zien. Maar mocht hij het juist fijn vinden als ik erbij ben voor het uitkiezen van zijn pak dan zal ik daar ook geen punt van maken.

Nachtzuster, wow die datum is inderdaad een heel stuk dichterbij gekomen! Over iets meer dan 2 maanden ben je gewoon al getrouwd, wat leuk! Vast al heel spannend allemaal?

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #317 Gepost op: 7 augustus 2014, 19:13:53 »
@kusilse, welkom en wat een leuke datum!

@Jasmine, ik was ook bang voor strapless jurken, maar ze zaten echt geweldig. Overigens werd er bij mij meteen gezegd dat ze er altijd bandjes aan konden zetten, dus halter zal ook geen probleem zijn. Al zijn er ook super mooie halterjurken.

Over het pak van mijn vriend, ik weet wat hij graag voor een pak wil maar ik wil het nog niet aan zien bij hem voor de bruiloft. Hij komt mij wel bij mijn ouders ophalen dus ben wel benieuwd hoe hij er dan uit ziet. Op dit moment denkt hij ook dat ik twee jurken heb en dat mijn trouwjurk een andere kleur dan wit is.
Hij was zo aan het gissen, dat we nu een neppe factuur hebben gemaakt voor in de map waar een gekleurde jurk op staat, en een tweede jurk.

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #318 Gepost op: 11 augustus 2014, 10:32:45 »
Poef, door alle werk- en vakantiedrukte helemaal geen tijd meer gehad om hier mee te lezen, maar gelukkig voor mij hoef ik niet al te veel in te halen qua pagina's haha.  :blush:

Hoe is het met iedereen hier?
Zijn er nog dames die in de vakantieperiode nog druk geweest zijn met de voorbereidingen?
Ik heb het idee dat wij megaveel nog moeten doen! Zelfs bij de gemeente is het op de een of andere manier nog niet eens geregeld  :blink: Ga er straks meteen eens achteraan bellen..
 
Zag dat veel van jullie al een jurk hebben, wat leuk! Ik dacht eerst bij mezelf: "wow wat snel al!" maar voor mij is 'de dag' natuurlijk nog een jaar (en 3 dagen) wachten en de meesten van jullie zijn de magische grens van 'nog een jaar' al voorbij natuurlijk!  :biggrin:

Wat balen Marielle dat je je tocht op hebt moeten geven, maar je gezondheid staat natuurlijk wel voorop. Het zal vast een moeilijke beslissing geweest zijn om te stoppen, maar het was wel wijs om dan te stoppen.

Nog even over de jurken; ik ben dol op strapless trouwjurken! Ik vind ze zo ontzettend mooi om te zien! Ik dacht altijd dat strapless echt niet kon als je wat voller was maar toen zag ik een aantal vriendinnen en kennissen van me die (net als ik) ook vooraan hebben gestaan toen ze boezems en 'stevige botten' uitdeelden die ook trouwden in een strapless trouwjurk, en het stond hun zo ontzettend goed!
Het is maar net hoe de rest van de jurk valt, wat voor lingerie je eronder hebt en hoe het lijfje van de jurk verder eruit ziet, maar ik ben volledig overtuigd dat een strapless jurk het voor mij gaat worden :)

Ik wil ook niet mee om een pak uit te zoeken voor AS, dat laat ik mijn schoonmoeder mooi doen. Ik wil hem ook echt niet van tevoren zien, dus ik heb hem min of meer gedwongen om de avond van tevoren mooi naar zijn ouders huis te vertrekken. Meneer ziet het echt niet zitten en wil liever snachts thuis slapen, maar ik wil toch echt het huis even voor me alleen met mijn mams en mijn getuige.
Hij krijgt de jurk ook echt niet van tevoren te zien.. dat ziet hij wel als hij me op komt halen  :biggrin:

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #319 Gepost op: 12 augustus 2014, 18:08:31 »
Zijn er trouwens van hier ook nog dames die naar een van de Wishes Events gaan, van Wishes en Weddings? Je kan nu namelijk uitnodigingen voor de evenementen bemachtigen :)

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #320 Gepost op: 12 augustus 2014, 19:01:31 »
Goedenavond dames!

@kusilse, welkom! Leuk dat je mee komt kletsen.

Ik ga zelf niet mee om een pak uit te zoeken voor AS. Dat wil hij ook niet, wil ook iets geheim houden voor mij:p. We moeten nog wel even bedenken wie we mee nemen naar beide afspraken, want schoonmoeder is heel lief hoor... Maar niet altijd even modebewust, zou jammer zijn als AS en ik uiteindelijk qua look niet bij elkaar passen. Ik ga trouwens wel vertellen welke stijl het wordt zoals, romantisch of strak.

Ik vergeet steeds een afspraak te maken voor jurken passen. Elke avond op de bank denk ik, oeps het is al 18.00 uur geweest, te laat om te bellen. Even een reminder op de telefoon zetten... (Moet wel als AS niet thuis is want ik wil vragen of ze de jurk die ik op het oog hebben in de zaak hebben hangen)

Ook nog even over de strapless jurk, die ik gezien heb ik ook strapless. Maar ik heb een cupmaat verschil tussen mijn borsten.. Wat denken jullie, zal dat iets uitmaken? Of iemand ervaring? Of wel eens over gehoord?

@bruidoponderzoek, is het gelukt een jurk te vinden?!

@lenn, begrijpelijk van je moeder dat ze dat graag wil, maar inderdaad zoals de andere dames ook zeggen, het is jullie bruiloft! AS en ik slapen lekker samen in ons eigen bed. Ik denk wel dat ik 's ochtends naar mijn ouders ga om aan te kleden enzo. Bij ons thuis is te klein om elkaar niet tegen te komen en dan zou de verrassing weg zijn.

@marielle, ik heb ook niet echt een tip ofzo voor je gastenlijst. Ik denk dat ik de gastenlijst echt het lastigste onderdeel van de bruiloft vindt... Poe. Je breekt er je hersens bijna over.. Gastenlijst is hier namelijk ook beetje ingewikkeld. Ik wil eigenlijk mijn 'hele' familie erbij hebben, dat wil zeggen: ooms, tantes, neven en nichten (achterneefjes en nichtjes doen we maar niet). Dit samen komt al gauw op ruim 60 personen. In de familie van AS is een ruzie geweest waardoor AS een oom en tante zo'n 8 jaar niet gezien heeft en dus ook totaal geen band mee heeft. Nu hebben zijn ouders en die oom en tante de ruzie bijgelegd. Jullie raden het al: als het aan ons ligt nodigen we ze niet uit. Echter, AS is ook van mening dat we 1 lijn moeten trekken, mijn hele familie dan ook zijn hele familie. Poe was lastig. Het wordt sowieso een scheef getrokken 'gezicht' omdat mijn familie 2x zo groot is. Dus het excuus dat we het klein willen houden om die oom en tante niet uit te nodigen gaat ook niet echt op, want zelfs als we de helft van mijn familie niet uitnodigen zijn wij nog met een grote meerderheid. Mmmm, ik hoop dat jullie het nog snappen haha!

Ik brei er even een eind aan, thee wordt koud:p

@rockcowbride, ik ken het evenement niet. Ik ga Google er even op na slaan! Klinkt interessant namelijk


Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #321 Gepost op: 13 augustus 2014, 00:11:02 »
Ik denk dat ik inderdaad lekker thuis ga slapen, dan ssmorgens misschien wel maar mijn ouders om me klaar te maken! Woon inmiddels al heel wat jaren niet meer thuis, dus dan is dat ook wel raar...

Over de straplessjurken zijn de meningen dus verdeeld lees ik... Mijn oma riep van de week (toen ik een jurk liet zien die ik mooi vond qua model, maar dus strapless is) ah nee toch, je neemt toch geen strapless jurk? Haar mening is iig duidelijk, haha!

@rockcowbride Die wishes en events zien er leuk uit, maar heb mijn AS al zover dat we in september naar een beurs in Utrecht gaan, ben bang dat eentje wel de max is...

Hebben morgen eerste gesprek bij de trouwlocatie, hopen dat dat bevalt. Kunnen we eindelijk de datum vastzetten... ;)

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #322 Gepost op: 13 augustus 2014, 05:12:20 »
Hoi allemaal,
Ben net nieuw hier en ga dus 1 mei 2015 trouwen met mijn as. Jurk is al uitgekozen en datums liggen al vast voor het wettelijk huwelijk,  kerkelijke inzegening en de ondertrouw.  We zijn alleen nog druk zoekende naar een pak (as is niet zo snel met kiezen,  moet over alles 3x nadenken) en fotolokatie. Dus best wel veel al geregeld.  Zit nu alleen te duiven welke versieringen,  maar 5 weer hebben nog wel even de tijd,  wel staat vast dat ik die zelf ga maken,  net als de taart en de daggast corsages. 
Leuk om te lezen waar iedereen mee bezig is. 

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #323 Gepost op: 13 augustus 2014, 15:36:17 »
@Boeltje, het lijkt mij iig wel een gaaf evenement. Het lijkt op een trouwbeurs, alleen proberen ze dan niet meteen iets aan je te verkopen, maar willen ze vooral informatie geven enzo :)
En niet het minste: je kan er superveel prijzen winnen en uiteindelijk ook 10.000 euro die je mag besteden bij de partners van dat evenement.

@Lenn-nn: gewoon overhalen met het argument dat je graag dingen wilt winnen :P Het schijnt veel leuker te zijn dan een echte trouwbeurs, dus ik zou hem gewoon proberen over te halen haha. Is het nog gelukt met die trouwlocatie?

@Saphira: Leuk dat je hier ook komt posten! Het topic voor volgend jaar begint al mooi vol te lopen haha!
Goed dat jullie al zoveel geregeld hebben, wij zijn nog niet eens op de helft van wat jullie al geregeld hebben :P

Heb inmiddels wel al contact met de gemeente gehad en onze datum en tijd ligt in ieder geval definitief vast, dus dat is nu officieel  :applaus:
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2014, 15:37:51 door RockCowBride »

kusilse

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Re: Trouwen 2015
« Reactie #324 Gepost op: 13 augustus 2014, 20:05:07 »
Mijn AS krijg ik ook niet zo gemakkelijk mee naar beurzen hihi.. Wij hebben ondertussen weer een hoop geregeld. Bij ons is dit ondertussen geregeld:
- Jurk
- Trouwlocatie
- Feestlocatie met diner en bruidstaart
- DJ
- Fotograaf
- Trouwvervoer
- Kapper

Nu nog de ringen en dan hebben we geloof ik de belangrijkste dingen al gehad ;).. Ik wil de corsages, versieringen en enveloppendoos zelf gaan maken. Ben benieuwd wat er van terecht gaat komen haha

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards