collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 431703 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #325 Gepost op: 14 augustus 2014, 14:24:36 »
Over de jurk, ik heb een grote cupmaat maar ik ben bang als ik geen goede bh aan heb dat ik last krijg van mn schouders en rug. Daarom wil graag mn eigen bh willen dragen onder de jurk. Daarom voor mij geen strapless jurk.


verder hebben we niet veel meer geregeld want we zijn net terug van een vakantie van 3 weken.
wel hebben besloten welk eten we gaan serveren.
Ook had mn schoonvader nog leukr ideetjes. Dus weer genoeg om over na te denken.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #326 Gepost op: 15 augustus 2014, 15:00:48 »
Ben ff zo brutaal geweest ons er bij te zetten op 4-9

20 maart 2015 bruid_op_onderzoek & AS
21 maart 2015 lanne & AS

17 april 2015 Jufrommelkont & AS

8 mei 2015 Veroniqueje & AS
15 mei 2015 Kimmie1311 & AS
15 mei 2015 lauwrake & AS
20 mei 2015 Kristel-1985 & AS
29 mei 2015 Joontje & AS
29 mei 2015 Senty & AS
30 mei 2015 Jasmine & AS
30 mei 2015 Boeltje88 & AS

6 juni 2015 vivalavida & AS
19 juni 2015 Renee19-06-15 & AS
19 juni 2015 rietje1981 & AS
19 juni 2015 Marielle_90 & AS
26 juni 2015 26062015 & AS

10 juli 2015 Chan88 & AS
16 juli 2015 Flipsen & AS

14 augustus 2015 RockCowBride & AS

4 september 2015 Karin s & AS

9 oktober 2015 Droopy & AS



Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #327 Gepost op: 15 augustus 2014, 15:36:59 »
Welkom, saphira en Karin s! Het wordt hier al echt reuze gezellig met al die bruidjes!


20 maart 2015 bruid_op_onderzoek & AS
21 maart 2015 lanne & AS

17 april 2015 Jufrommelkont & AS

1 mei 2015 kusilse & AS
1 mei 2015 saphira & AS
8 mei 2015 Veroniqueje & AS
15 mei 2015 Kimmie1311 & AS
15 mei 2015 lauwrake & AS
20 mei 2015 Kristel-1985 & AS
29 mei 2015 Joontje & AS
29 mei 2015 Senty & AS
30 mei 2015 Jasmine & AS
30 mei 2015 Boeltje88 & AS

6 juni 2015 vivalavida & AS
19 juni 2015 Renee19-06-15 & AS
19 juni 2015 rietje1981 & AS
19 juni 2015 Marielle_90 & AS
26 juni 2015 26062015 & AS

10 juli 2015 Chan88 & AS
16 juli 2015 Flipsen & AS

14 augustus 2015 RockCowBride & AS

4 september 2015 Karin s & AS

9 oktober 2015 Droopy & AS


Ook nog even over de strapless jurk, die ik gezien heb ik ook strapless. Maar ik heb een cupmaat verschil tussen mijn borsten.. Wat denken jullie, zal dat iets uitmaken? Of iemand ervaring? Of wel eens over gehoord?
Ik zou het even bespreken met de dame die je helpt bij het passen van de jurken. Bruidszaken hebben vrijwel altijd een atelier met handige coupeuses, die hebben hier vast een oplossing voor om het ook bij jou mooi op maat te kunnen maken, zonder dat het verschil opvalt.

Lenn-nn, hoe was het gesprek bij de trouwlocatie? Beviel het?

Ik besloot gisteren eens te kijken of die broek maat 42 ondertussen past en.. :applaus: ja hoor! Voelt toch wel helemaal geweldig. Ik had besloten pas jurken te gaan passen wanneer ik maat 42 zou hebben, dus nu kan ik eindelijk los haha. Had eigenlijk verwacht in september pas te gaan kijken, maar toch maar eens kijken of het eerder zou kunnen, want ik sta toch echt te popelen! :D

Bubbels

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 9
Re: Trouwen 2015
« Reactie #328 Gepost op: 16 augustus 2014, 10:10:28 »
Hoi! Mag ik me hier ook melden? Op 15-5-2015 gaan wij trouwen. Hoe ver zijn jullie met de voorbereidingen? Wij hebben de gastenlijst af, de datum op de feestlocatie en bij het gemeentehuis vastgelegd. Kapster is geregeld en ook de visagiste heeft de datum in haar agenda staan.

Volgende week een gesprek met een fotograaf. Mocht dat 'm niet worden, dan heb ik nog 2 andere fotograven die op 15 mei beschikbaar zijn.

De ringen waren we al heel snel uit, deze zijn al binnen. Nog 9 maanden wachten tot we ze eindelijk mogen dragen. Stiekem heb ik mijn elke dag even om mijn vinger. Helemaal verliefd  :blush:

We moeten nog:
-locatie voor diner
- bruidstaart
- JURK!
- dj
- bloemen
- vervoer
- uitnodigingen
- pak

Meeste kan allemaal nog wel even wachten.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #329 Gepost op: 16 augustus 2014, 12:26:45 »
Wij hebben de datum vast staan bij de gemeente en op de trouwlocatie/ feestlocatie.
Jurk krijg ik van mijn moeder.
Ringen moeten we nog naar op zoek maar daar zijn we wel redelijk uit

Fotograaf is een hele goede vriend van ons. Dus dat is al geregeld.
Trouwauto is geregeld.

Muziek regelen we zelf. Broertjes die het leuk vinden om te klooien met muziek

Taart is geregeled

Bloemen word geregeld

En de andere dingen laten we lekker over aan de ceremoniemeester

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen 2015
« Reactie #330 Gepost op: 16 augustus 2014, 13:13:10 »
Welkom nieuwe bruidjes :)

Alle grote dingen zijn geregeld en staan vast. Alleen alle kleine dingen zoals bloemen, versieringen en details moeten geregeld worden, maar die hebben nog wel ff de tijd.

Ik laat mijn jurk maken en begin september heb ik mijn eerste passessie, ben heeeel benieuwd, maar zal nog niet de jurk zijn die af is.

Even vraagje aan jullie, we hebben op onze feestlocatie een eindtijd van 1 uur snachts, maar kunnen op dat moment nog per uur of half uur bij boeken als het nog heel gezellig is. Wat is bij jullie de eindtijd van het feest?

Dj hebben we ook al geboekt, maar zitten heel erg in de twijfels om een uurtje een zanger te laten komen.

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #331 Gepost op: 16 augustus 2014, 19:26:46 »
Welkom nieuwe bruidjes!

Jeetje wat zijn jullie allemaal al ver... wij moeten bijna alles nog... hebben wel al onze gastenlijst klaar. Maar das ook bijna het enige... :blush:
Hebben voor onszelf de datum staan, de vraag ligt nu bij de gemeente over de ambtenaar (willen graag iemand die t nu officieel niet meer doet, maar wel mijn ouders en zwager heeft getrouwd dus zou dat wel heel graag willen). Als we daar antwoord op hebben kunnen we bij de gemeente de datum vastleggen.
Heb wel al belachelijk veel ideeën, maar hebben een zo laag mogelijk budget dus dat wordt nog puzzelen allemaal.
@ Jasmine, hadden een prachtige trouwlocatie op het oog, een klein wit kapelletje. Maar die is belachelijk duur vonden wij. Nu wel een andere locatie bekeken, een tot horecagelegenheid omgebouwde fabriek, erg strak en industrieel. Heel wat anders, maar ook erg mooi.
Voor de feestlocatie hadden we een zaaltje vlakbij op het oog. Van de week wezen kijken, maar er is geen mogelijkheid om naar buiten te gaan  (alleen een kleine rookruimte) dus daarvoor zoeken we even verder. Vind het zo lastig dat je op de meeste plekken niet binnen mag roken, je hebt dan vaak zo veel mensen buiten staan!

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen 2015
« Reactie #332 Gepost op: 16 augustus 2014, 20:32:30 »
Welkom nieuwe bruidjes!

Jeetje wat zijn jullie allemaal al ver... wij moeten bijna alles nog... hebben wel al onze gastenlijst klaar. Maar das ook bijna het enige... :blush:
Hebben voor onszelf de datum staan, de vraag ligt nu bij de gemeente over de ambtenaar (willen graag iemand die t nu officieel niet meer doet, maar wel mijn ouders en zwager heeft getrouwd dus zou dat wel heel graag willen). Als we daar antwoord op hebben kunnen we bij de gemeente de datum vastleggen.
Heb wel al belachelijk veel ideeën, maar hebben een zo laag mogelijk budget dus dat wordt nog puzzelen allemaal.
@ Jasmine, hadden een prachtige trouwlocatie op het oog, een klein wit kapelletje. Maar die is belachelijk duur vonden wij. Nu wel een andere locatie bekeken, een tot horecagelegenheid omgebouwde fabriek, erg strak en industrieel. Heel wat anders, maar ook erg mooi.
Voor de feestlocatie hadden we een zaaltje vlakbij op het oog. Van de week wezen kijken, maar er is geen mogelijkheid om naar buiten te gaan  (alleen een kleine rookruimte) dus daarvoor zoeken we even verder. Vind het zo lastig dat je op de meeste plekken niet binnen mag roken, je hebt dan vaak zo veel mensen buiten staan!

@roken, op onze locatie was ook een speciaal rokershok en hebben een buitenterras. Maar aangezien ik tijdens het feest zelf niet wil dat steeds de helft buitenstaat (we zijn maar met 60 feestgasten) hebben we met de locatie geregeld dat er binnen gerookt wordt vanaf 20.00 uur. Bij alle locaties dat wij geweest zijn, was dit ook gewoon bespreekbaar, al was het soms wel op eigen risico ;)

Dusgezellig de asbakken op tafel en feesten maar!  :biggrin:

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #333 Gepost op: 17 augustus 2014, 12:17:17 »
Zo!! Ik moest even flink bij lezen!! Druk gehad met het einde van het schooljaar en heerlijk op vakantie geweest. Nu weer vol aan de slag met de bruiloft!
3 en 6 september heb ik afspraken staan om jurken te gaan passen. Inmiddels al wel een goed beeld van wat ik wil en niet wil, dus ben erg benieuwd. Heb bewust bij 2 zaken een afspraak staan (beide low-budget, max 750 voor een jurk). Wil eerst bij allebei kijken en daarna pas een knoop door hakken om goed dingen te vergelijken. Afvallen ging door de vakantie en de feestjes wat minder snel, dus nu de turbo aan. :)
In de vakantie alvast voor ringen gaan kijken, dus al een beetje een idee wat we willen. Willen ook nog bij een edelsmid gaan kijken en in antwerpen.
Gemeente, feest en diner locatie, fotografen, dj en trouwauto stonden al vast. Inmiddels de kapster en de visagist ook.
Zijn nu aan het kijken voor de huwelijksreis :)
Wij versieren de feestzaal ook zelf, ben inmiddels helemaal fan van de site www.aliexpress.com :) erg goedkope bruidsspullen te vinden zeker voor de versiering van de zaal! Maar daarnaast ook sluiers, etc. En mooie nep trouwboeketten. Wij hebben beide hooikoorts dus echte bloemen gaat hem niet worden, dus of ik bestel hem via deze site of ik bestel losse bloemen en maak hem zelf. Corsages voor de daggasten maak ik ook zelf, net als de taart :)
Binnenkort de save the date kaarten versturen aan de daggasten.

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: Trouwen 2015
« Reactie #334 Gepost op: 17 augustus 2014, 22:55:43 »
Ik wil me hier ook graag melden. Ik ben gisteren ten huwelijk gevraagd en 9 januari wordt de grote dag. Ben er helemaal vol van. :)

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #335 Gepost op: 17 augustus 2014, 23:30:24 »
Welkom ik83! Het wordt gezellig druk hier. Je bent ook meteen de eerste die aan de beurt is!:)


Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #336 Gepost op: 18 augustus 2014, 00:27:17 »
Welkom ik83

@jufrommelkont is die site beetje betrouwbaar en kwaliteit beetje goed? Spannend trouwens dat het jurken passen dichterbij komt

Over het roken, wij hebben een zaal met op de balustrade een rokersruimte, helemaal van glas en uitkijkend op de dansvloer. Wil niet dat mensen naar buiten gaan want zit een cafe voor en daar mag geen glas uit de zaal mee naartoe.

Ik ben echt ongeduldig, moet tot oktober wachten voor ik m'n jurk weer aan mag, november kaarten gaan bestellen. Voor die tijd wil ik nog save the date kaartjes maken voor de daggasten.

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: Trouwen 2015
« Reactie #337 Gepost op: 18 augustus 2014, 08:56:28 »
Inderdaad zie ik nu datik ook nog eens de eerste ben die gaat trouwen. We hebben al best al wat plannen gemaakt. Nl. Datum 9 januari, voorlopig gastenlijst, donderdag a.s. ga ik met mijn ouders kijken voor een jurk. a.s. zaterdag gaan we een locatie bezichtigen. Dus al best wel wat in gang gezet. Moet ook wel want 9 januari is al snel. Erg leuk om hier mee te lezen en te schrijven.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #338 Gepost op: 18 augustus 2014, 11:38:24 »
@Marielle, ja hij is erg betrouwbaar. Bestel er vaker dingen op, ook sieraden etc. Kwaliteit verschilt wel per aanbieder, maar voordat ik grote aantallen bestel, bestel ik vaak eerst 1 ding. Levertijd is alleen iets langer dan wanneer je in nederland besteld, en je moet opletten met kledingmaten. Chinezen zijn niet zo groot.

Welkom Ik! 9 januari is inderdaad al snel! Succes met de voorbereidingen!

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: Trouwen 2015
« Reactie #339 Gepost op: 19 augustus 2014, 11:43:25 »
Ik ga donderdag voor een jurk kijken. Ik ben zooooooo benieuwd. Verheug me enorm. Hebben jullie allemaal al een urk gevonden. Ik vind er toch heel veel mooie tussen zitten als ik plaatjes kijk.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #340 Gepost op: 19 augustus 2014, 12:33:18 »
9 januari 2015 ik83 & AS

20 maart 2015 bruid_op_onderzoek & AS
21 maart 2015 lanne & AS

17 april 2015 Jufrommelkont & AS

1 mei 2015 kusilse & AS
1 mei 2015 saphira & AS
8 mei 2015 Veroniqueje & AS
15 mei 2015 Kimmie1311 & AS
15 mei 2015 lauwrake & AS
15 mei 2015 bubbels & AS
20 mei 2015 Kristel-1985 & AS
29 mei 2015 Joontje & AS
29 mei 2015 Senty & AS
30 mei 2015 Jasmine & AS
30 mei 2015 Boeltje88 & AS

6 juni 2015 vivalavida & AS
19 juni 2015 Renee19-06-15 & AS
19 juni 2015 rietje1981 & AS
19 juni 2015 Marielle_90 & AS
26 juni 2015 26062015 & AS

10 juli 2015 Chan88 & AS
16 juli 2015 Flipsen & AS

14 augustus 2015 RockCowBride & AS

4 september 2015 Karin s & AS

9 oktober 2015 Droopy & AS

————————————

Hierboven werd al aangegeven dat veel meiden nog een jurk moeten gaan kopen dus denk niet dat iedereen al een jurk gevonden heeft :wink:

Zelf sprong er bij mij 1 jurk uit en dat was ook de eerste jurk die ik paste en uiteindelijk is dat ook de jurk geworden, geen enkele jurk kon tippen aan die jurk. Ik vond het ook fijn dat het een best exclusieve jurk is omdat het merk maar in een paar winkels in Nederland verkocht wordt.

@jufrommelkont, dan ga ik binnenkort ook eens kijken want er staan wel hele leuke dingen op die site!

Ik heb het lijstje weer even aangepast! Leuk dat er zoveel 2015 bruidjes beginnen te komen!

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: Trouwen 2015
« Reactie #341 Gepost op: 19 augustus 2014, 13:20:01 »
Dank je wel dat ik ben toegevoegd aan het lijstje. :)
Jurk kopen lijkt me echt super leuk. Ik heb ook wel wat modellen op het oog. Maar ben benieuwd wat het uitiendelijk wordt. Zaterdag kijken bij een trouwlocatie en daar eten. We hebben er een goed egvoel bij, dus hopelijk wordt ons gevoel zaterdag bevestigd. Als we straks jurk, locatie en datum hebben, dan zijn er al een aantal grote zaken geregeld. Ben ook wel heel benieuwd naar de prijzen van zo'n locatie.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #342 Gepost op: 19 augustus 2014, 16:47:33 »
Licht er aan waar en hoe je het doet.

Maar is schrok me te pletter toen ik de offerte kreeg. Maar wel een super mooie locatie.
Voor de gene die nieuwsgierig zijn kijk maar eens op www.glk.nl en dan even zoeken naar kasteel rozendeal.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #343 Gepost op: 19 augustus 2014, 17:03:18 »
Ah ja een geweldige locatie! Ben er pas in dat park wezen wandelen met m'n vriend. Mijn moeder is helemaal gek van de bedriegertjes haha.
We wilde daar eigenlijk foto's laten maken maar is helaas te ver rijden

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #344 Gepost op: 19 augustus 2014, 19:32:59 »
Leuk dat iedereen er al zo mee bezig is! :D
Even nog over de feest/trouwlocaties: de prijzen verschillen enorm onderling; bijvoorbeeld alleen al qua regio. Hier in het noorden is alles vergeleken met het westen echt spotgoedkoop. Toen wij bedrijven aan het opzoeken waren voor de inspiratie (wat vinden we leuk enzo?) die wat verder weg zaten zagen we prijzen voorbij komen waar m'n haren recht overeind zijn gaan staan. En inmiddels hebben we iets supergaafs gevonden hier in de buurt wat bijna de helft goedkoper is dan wat we eerder zagen!
Offertes opvragen is dus echt belangrijk, al is het alleen maar voor je eigen gevoel :)

Even een egopost hier haha  :blush:
Ik ga onverwachts donderdag ook min of meer jurken kijken! :biggrin:
Bij puur toeval zag ik op de facebookpagina van een superleuk bruidszaakje wat ik al langer in de gaten hou dat ze ontzettend mooie medaillonnetjes binnen hadden. Aangezien ik die al heen lang zocht wilde ik er eigenlijk meteen een komen ophalen. Toen ik pb'de vroeg de dame van het zaakje meteen heel leuk en spontaan over mijn trouwplannen en of ik al een jurk had enz en na wat berichtjes heen en weer hebben we afgesproken dat ik donderdagavond een bakje koffie kom doen, het medaillonnetje kom ophalen en dat ik meteen stiekem even tussen de jurken mag snuffelen! Gewoon even op te kijken wat er is en wat ik leuk vind en als ik wat leuks vind hangt ze het voor me apart en mag ik binnen twee weken met vrienden/familie terugkomen voor een passessie!  :biggrin:
Ben helemaal happy van de leuke reacties van die vrouw!  :biggrin: :blush:

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #345 Gepost op: 19 augustus 2014, 19:49:06 »
Ah ja een geweldige locatie! Ben er pas in dat park wezen wandelen met m'n vriend. Mijn moeder is helemaal gek van de bedriegertjes haha.
We wilde daar eigenlijk foto's laten maken maar is helaas te ver rijden

Trouwzaal heeft ook uitzicht op de bedriegertjes.

Omdat wij daar trouwen mogen wij gratis foto's maken

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #346 Gepost op: 19 augustus 2014, 19:54:55 »
@rockwowbride, wat leuk! Fijn dat ze zo reageren, al zullen hun het niet erg vinden als je daar een jurk gaat kopen!  Maar hopelijk hangt er iets wat je leuk vind, zou leuk zijn.

@karin wat gaaf, het is ook wel een ontzettend mooie locatie alleen voor ons een uurtje rijden wat in zou houden dat we 3 uur bij de daggasten weg zouden zijn. Helaas! Maar wat een toplocatie om te trouwen!

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #347 Gepost op: 19 augustus 2014, 20:20:42 »
@Karin, mooi kasteeltje hoor!

Locaties zijn inderdaad overal anders qua prijzen. Wij zijn niet van de kasteeltjes, door de foto's in de efteling heb ik dan al foto's met een kasteeltje ;) dus een goeie feestzaal is genoeg :)

@rockcowbride, erg leuk!!! benieuwd of je er iets leuks tussen ziet.

Wij waren op vakantie in valkenburg en liepen langs een trouwwinkel. dus even in de etalage gekeken, maar toen zag ik ook een deel van de winkel. Was gelijk enthousiast! Wat een mooie jurken! Maar om nou op vakantie m'n jurk te gaan kopen zag ik niet zitten. Ze hebben vast ergens anders ook mooie jurken ;)

@Marielle, er staan inderdaad heel veel leuke dingen op. zeker als je wat van lowbudget houdt. het hoeft voor mij ook geen super kwaliteit te zijn voor 1 dagje.

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #348 Gepost op: 19 augustus 2014, 20:27:52 »
De prijsverschillen is me mee gevallen, het gaat er over wat je graag wilt. En wat je wilt qua locatie want daar betaal je voor.

Het budget is niet overschreden door de locatiekeus.

Een jurk bestellen via internet zou ik niet durven, je weet maar nooit wat je krijgt. J kunt altijd in de opruiming een jurk kopen.

@rockcowbride leuk, wel spontaan hoe je aan de afspraak bent gekomen. Je koopt sneller bij iemand die aardig en klantgericht is dan iemand die nors is.
Hopelijk zit er iets voor je bij.

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: Trouwen 2015
« Reactie #349 Gepost op: 20 augustus 2014, 22:43:08 »
Morgen voor een jurk kijken. Ik vind het zooooooo leuk. Verheug me enorm. Ben nog te onrustig om te slapen. :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards