collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 431953 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #425 Gepost op: 11 september 2014, 20:35:14 »
Je hebt groot gelijk Jufrommelkont. Waarom iets uitbesteden als je het ook goed zelf kunt? Waarschijnlijk gaan wij gebakjes regelen via onze feestlocatie, maar dat moeten we nog verder bespreken. Ben benieuwd naar je probeertaart, zal het zeker in mijn achterhoofd houden ;) haha
Ik ga zelf van de maand mijn eerste taart met marsepein maken, en dan ook nog eens gelijk een barbie taart. Hoop dat het een beetje gaat lukken :juggle:
Die schoenen vind ik geweldig! Die trouwbeurs wilde ik ook naartoe gaan. Had ook al het idee dat het niet veel meer toe zou voegen, maar als de entree toch gratis is, waarom niet? Wie weet loop je toch nog tegen iets aan waar je niet aan gedacht had.
15 kg afvallen mag je supertrots op zijn! Ik weet nog goed toen ik kleding ging passen toen ik net 16 kg afgevallen was, had echt tranen in mijn ogen toen ik een heus zandloper figuur in de spiegel zag! En vasthouden he, je bent een topper!

Die stadspoort zien we wel hoe hij er tegen die tijd bijstaat. We zullen er in elk geval een paar foto's maken, maar we hadden toch al het idee om op meerdere locaties foto's te maken. Dus op zich is het niet zo'n ramp. Hebben we meer tijd voor andere locaties :)

Boeltje, van harte gefeliciteerd! Ingenieur, wat een titel, knap hoor!

En nu het nieuws: Ik heb mijn jurk gevonden!! :applaus:
Het is uiteindelijk toch de jurk geworden waar ik al jaren op verliefd ben. Vond hem prachtig, en hij stond me nog perfect ook! Heb voor de vorm nog een aantal andere jurken gepast, maar geen enkele kon tippen aan deze. Gelijk de hoepel en schoenen (die in dezelfde kleur worden geverfd) erbij besteld en een torselet krijg ik cadeau bij de jurk. Zei op de terugweg ook nog tegen mijn ouders en schoonmoeder: dan krijg je toch loon van je hard werk. Nu met 35 kilo minder stond de jurk fantastisch. Vorig jaar had ik nooit niet in deze jurk kunnen komen om hem te passen en het model had me toen niet mooi gestaan. Ben blij dat ik nu toch kan stralen in mijn droomjurk!
Sorry, foto is alweer verwijderd.
« Laatst bewerkt op: 14 september 2014, 22:23:02 door Jasmine »

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #426 Gepost op: 11 september 2014, 20:51:03 »
*breekt in*

Wauw hij staat je echt goed! Ik kan me voorstellen dat het zo'n heerlijke beloning is van hard werken en afvallen! Super zeg!

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #427 Gepost op: 11 september 2014, 21:07:56 »
Wauw Jasmine! De jurk staat je prachtig! En inderdaad een prachtig zandloperfiguur! Super leuk dat het dan uiteindelijk de jurk is je al jaren in je hoofd hebt!

Ik kan niet wachten om zaterdag ook eindelijk jurken te mogen passen. Vandaag de trouwjurk van mijn vriendin even aangehad. Super leuk :)

Een hbo studie hoor, ik ben niet een of andere hoge pief geworden haha ;). Wel keihard voor moeten werken.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #428 Gepost op: 12 september 2014, 08:15:10 »
Wauw Jasmine hij staat je fantastisch!

Gaaf ook dat je een foto laat zien!

@taart/gebak. Wij besteden het wel uit, al hebben mijn ouders een bakkerij. De daggasten krijgen bruidstaart, de ander een klein gebakje (die komen wel uit eigen bakkerij)
Maar ik kan dan ook zelf echt geen mooie fondanttaarten maken haha.

Ik kan op het moment niet meer wachten tot ik m'n jurk voor de tweede keer kan passen, helaas wordt dat wel pas oktober of november.

Hoe lang van te voren gaat iedereen eigenlijk in ondertrouw? En heb je daar een speciale datum voor? 

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen 2015
« Reactie #429 Gepost op: 12 september 2014, 08:20:31 »
Yasmine, wow mooi hoor en super leuk dat je een foto laat zien.

@taart/gebak, mijn man is bakker en hij gaat zelf de bruidstaart maken.

Gister heb ik eerste passessie gehad van mijn jurk die gemaakt wordt. Waren nu nog maar een paar stoffen, maar wel heel leuk om te doen. Zal waarschijnlijk pas in februari het eindresultaat zien en zal er dan alleen aan de details gewerkt hoeven worden. Toch wel heel benieuwd, al moet ik er regelmatig heen, maar nog geen resultaat zie.  :biggrin:

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #430 Gepost op: 12 september 2014, 09:23:32 »
Gefeliciteerd Boeltje! Wat super dat je geslaagd bent! Nu inderdaad nog een baan, maar dat komt allemaal vast wel goed. Klinkt trouwens alsof je een opleiding zoals IPO of Werktuigbouwkunde hebt gedaan? Of denk ik in de verkeerde richting? :P
Leuk dat je ook al voor jurken gaat kijken! Wel inderdaad met een heel gevolg, maar dat is vaak wel erg gezellig!

Wat visagie en kapster betreft zie ik echt ontzettend verschillen in bedragen voorbij komen. De goedkoopste combinatie die ik hier in de buurt nog heb weten te vinden is 145 euro en dat is inclusief proefkapsel, proefmake-up en make-up en kapsel op de dag zelf. Ik vond dat alsnog wel een klap geld, maar ik geloof dat een aantal dames hier al veel hogere bedragen genoemd hadden, dus volgens mij valt mijn bedrag dan nog wel mee.

Jasmine, wat staat die jurk je ontzettend goed! En nu zie je inderdaad je beloning voor al dat afvallen en het resultaat mag er zeker zijn. Je straalt ook helemaal in die jurk!

Marielle, wij gaan 26 januari in ondertrouw. Lijkt wat vroeg aangezien we in augustus pas trouwen, maar voor ons lag die datum eigenlijk vrij voor de hand omdat we op die datum 7 jaar samen zijn. AS heeft ook meteen de hele dag ervoor vrijgenomen dus we gaan lekker een dagje uit er van maken en vieren dat we 7 jaar samen zijn en in ondertrouw gegaan zijn  :blush:

Leuk Joontje dat je AS h de taart gaat maken! Wel ideaal, want zo weet je meteen zeker dat het perfect naar je wens is! Ook spannend trouwens, een jurk die voor je gemaakt wordt. Ik zou daar helemaal zenuwachtig van worden als je in eerste instantie nog geen resultaat ziet. Ik weet dat het wel goed komt, maar ik ben iemand die graag mag zien wat er tussentijds gebeurt xD

Wij kregen van onze trouwlocatie een bakker voorgelegd die ook bruidstaarten maakt en we vonden de voorbeelden zo gaaf dat we meteen hebben gezegd dat hij onze taart maakt. We doen de bruidstaart toch alleen voor de daggasten, dus voor 30 personen kan het nog een keer. Voor de kinderen die er overdag bij zijn (9 stuks) laten we mijn schoonzus een taartje maken. De mensen 's avonds krijgen waarschijnlijk geen gebak omdat we het feest openen met een cocktail en niet met koffie ofzo.

Ik ga 27 september jurken passen! Ik heb tot nu toe 1 afspraak staan voor 's morgens en wil voor 's middags nog bij een andere winkel gaan kijken, maar hoelang duurt zo'n afspraak normaal gesproken? Niet dat ik de afspraken te kort op elkaar plan, want dat zou lullig zijn...

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #431 Gepost op: 12 september 2014, 11:32:38 »
@rockwowbride, slim om zoiets als datum te kiezen. Bij ons gaat dat niet lukken aangezien dat vorige week was.

Denk dat we rond maart maar gewoon een datum prikken.

Over kapster en visagie.
Ik betaal 90 euro kapster en 40 euro visagie. Ouders etc kunnen ook Make up krijgen door haar en dat kost dan 15 pp. Voor mijn gevoel is dat niet te veel.

Joontje wat bijzonder dat je AS de taart gaat maken! Dat hoor je volgensmij ook niet veel!

Boeltje gefeliciteerd dat je geslaagd bent! Nu lekker bruiloft voorbereiden

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #432 Gepost op: 12 september 2014, 11:58:13 »
Je kan het misschien nog op het 'halfjaarlijkse jubileum' doen, als dat op een doordeweekse dag valt? Dan heb je misschien toch nog iets :)

Dat is trouwens niet duur! Wel met proef van alles erbij in neem ik aan toch?


Aarrgh, ik ben echt ontzettend zenuwachtig voor mn passessie.. Twee vriendinnen konden die datum al niet dus die gaan niet mee, maar ik hoop zo dat ik wat kan vinden  :blush:
En hoop dat ik die tweede afspraak erachteraan kan plannen, maar hoelang zou zoiets duren?  :blush:

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Trouwen 2015
« Reactie #433 Gepost op: 12 september 2014, 12:29:50 »
Ik was met een uur klaar, maar wist ook precies wat ik wilde en dat stond ook goed. Normaal gesproken wordt er volgens mij 2 uur uitgetrokken voor een afspraak.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #434 Gepost op: 12 september 2014, 12:45:31 »
Ohhh jasmijn wat issie mooi.

Wij gaan 6 weken van te voren in ondertrouw. Om precies te zijn op 24 juli 2015. Dan hebben we dubbel feest. Het is hier dan de vierdaagse week. Hihihihihihihihihihihihi

Mijn moeder zorgd voor de bruidstaart. Dus ben benieuwd..

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #435 Gepost op: 12 september 2014, 16:00:30 »
@jasmine, wat een prachtige jurk.  Hij staat je echt heel goed. 
Wij gaan 12 november al in ondertrouw,  een half jaar voor de trouwdag.  Wij hebben gekozen voor deze datum omdat we dan exact 3 jaar bij elkaar zijn.

Puck2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
Re: Trouwen 2015
« Reactie #436 Gepost op: 12 september 2014, 21:41:22 »
-
« Laatst bewerkt op: 29 november 2015, 10:26:37 door Puck2015 »

RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #437 Gepost op: 12 september 2014, 22:11:15 »
Thanks Kringeldingetje! Dan zorg ik dat ik sowieso de afspraken een redelijke tijd uit elkaar plan!

Welkom Puck! Jeeej! Eindelijk nog een augustus-bruidje! :biggrin: :applaus:
Wat super dat het toch geslaagd is met het uitzoeken van een jurk! En wat goed dat je al zoveel geregeld hebt!

Hier eigenlijk nog geen flauw idee wanneer we de getuigen gaan vragen  :blush: Ik wil eigenlijk op de dag dat ik met mijn mams voor de jurk ga kijken haar als getuige vragen en dat is eind september. Wanneer ik mijn andere getuige vraag weet ik nog niet.. Dat duurt denk ik nog wel eventjes.

Ceremoniemeester wil ik eigenlijk wel op korte termijn regelen, aangezien mijn lieftallige schoonzussen al begonnen over wie het vrijgezellenfeest gaat organiseren...
Ik heb overigens nog steeds geen flauw idee wie ik als ceremoniemeester moet vragen  :cry:

Heb trouwens even het lijstje er weer bijgepakt en je erbij gezet Puck..
Hoop dat het de meest actuele is trouwens!

20 maart 2015 bruid_op_onderzoek & AS
21 maart 2015 lanne & AS

17 april 2015 Jufrommelkont & AS

8 mei 2015 Veroniqueje & AS
15 mei 2015 Kimmie1311 & AS
15 mei 2015 lauwrake & AS
20 mei 2015 Kristel-1985 & AS
29 mei 2015 Joontje & AS
29 mei 2015 Senty & AS
30 mei 2015 Jasmine & AS
30 mei 2015 Boeltje88 & AS

6 juni 2015 vivalavida & AS
19 juni 2015 Renee19-06-15 & AS
19 juni 2015 rietje1981 & AS
19 juni 2015 Marielle_90 & AS
26 juni 2015 26062015 & AS

10 juli 2015 Chan88 & AS
16 juli 2015 Flipsen & AS

14 augustus 2015 RockCowBride & AS
28 augustus 2015 Puck2015 & AS

4 september 2015 Karin s & AS

9 oktober 2015 Droopy & AS
« Laatst bewerkt op: 12 september 2014, 22:16:04 door RockCowBride »

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #438 Gepost op: 13 september 2014, 11:11:09 »
Dankjewel voor alle complimentjes! Ben ook echt zo blij met de jurk. Zit nu continue naar de foto's te kijken haha. Moet nu jammer genoeg wel een half jaar wachten tot ik hem weer aan mag. Was wel heel leuk bij het passen. Dit is een jurk die niet heel vaak gepast wordt omdat de meeste bruiden toch voor een witte jurk gaan. Toen de andere verkoopsters deze jurk op mijn rek zagen hangen kwamen die dus ook steeds kijken naar de jurk. Echt heerlijk hoe enthousiast ze dan kunnen zijn.

Boeltje, veel plezier vandaag bij het passen!

Joontje, wat spannend om je jurk zo te laten maken! Als ik de jurk niet gevonden had had ik hem ook laten ontwerpen. Maar moet eerlijk bekennen dat ik toch wel blij ben dat ik mijn jurk gevonden heb! Zou het toch wel heel spannend vinden of hetgeen dat je in je hoofd hebt dan ook daadwerkelijk mooi zal staan :blush:

RockCowBride, voor een passessie wordt inderdaad gemiddeld 2 uur gerekend. Ik ben zelf 2,5 uur in de bruidszaak geweest, maar dat is omdat ik uiteindelijk een jurk kocht waar dan ook weer een hoop regelwerk bij zit.

De prijzen voor kapster en visagie lopen inderdaad heel erg uiteen. De prijzen die ik hier genoemd zie zijn echt hele mooie prijzen. Toen ik er hier in de omgeving naar ging zoeken zaten de meeste toch wel rond de 300 euro, en af en toe was dat zelfs alleen nog maar voor de visagie!! Ik heb best een poosje moeten zoeken voordat ik er een vond die beide voor rond de 100 euro doet. Let er bij visagie wel op dat je iemand hebt die ervaring heeft met visagie speciaal voor fotograferen. Dit is namelijk een vak apart ;)

Voor de ondertrouw hebben we nog geen datum gepland; we moeten eerst nog steeds een mooie trouwlocatie zien te vinden :dry: Dat blijkt hier zo moeilijk te zijn. Werkelijk alles valt af. Maar vind de ideeën hier wel leuk. 1 december hebben wij 9,5 jaar verkering en dat valt ook nog eens op een maandag wat de vrije dag is van mijn AS. Hoeft hij er dus geen vrij voor te nemen. Dat zou dus heel mooi uitkomen, die moet ik onthouden!

Puck, welkom en veel plezier met het plannen! Ik vind je waslijst van dingen die je niet wilde bij je jurk geweldig, dat is bijna het lijstje van wat ik juist net wel wilde haha Heerlijk om te zien hoe smaken verschillen en dat er voor iedereen wel de perfecte jurk is!

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen 2015
« Reactie #439 Gepost op: 13 september 2014, 14:29:46 »
Dankjewel voor alle complimentjes! Ben ook echt zo blij met de jurk. Zit nu continue naar de foto's te kijken haha. Moet nu jammer genoeg wel een half jaar wachten tot ik hem weer aan mag. Was wel heel leuk bij het passen. Dit is een jurk die niet heel vaak gepast wordt omdat de meeste bruiden toch voor een witte jurk gaan. Toen de andere verkoopsters deze jurk op mijn rek zagen hangen kwamen die dus ook steeds kijken naar de jurk. Echt heerlijk hoe enthousiast ze dan kunnen zijn.

Boeltje, veel plezier vandaag bij het passen!

Joontje, wat spannend om je jurk zo te laten maken! Als ik de jurk niet gevonden had had ik hem ook laten ontwerpen. Maar moet eerlijk bekennen dat ik toch wel blij ben dat ik mijn jurk gevonden heb! Zou het toch wel heel spannend vinden of hetgeen dat je in je hoofd hebt dan ook daadwerkelijk mooi zal staan :blush:


Voor de ondertrouw hebben we nog geen datum gepland; we moeten eerst nog steeds een mooie trouwlocatie zien te vinden :dry: Dat blijkt hier zo moeilijk te zijn. Werkelijk alles valt af. Maar vind de ideeën hier wel leuk. 1 december hebben wij 9,5 jaar verkering en dat valt ook nog eens op een maandag wat de vrije dag is van mijn AS. Hoeft hij er dus geen vrij voor te nemen. Dat zou dus heel mooi uitkomen, die moet ik onthouden!



Ik vind het ook heel spannend, ben niet zo bang dat de jurk mij niet zal staan. Ik ben in een bruidsjurkenwinkel geweest en heb toen verschillende jurken aangehad om te kijken wat mooi bij mij staat, vanuit daar heb ik dus mijn jurk laten maken. Maar toch is het heel spannend hoe het eindresultaat zal zijn..

@ondertrouw, wij zijn half november 9,5 jaar samen en wik die datum ook graag in ondertrouw. Als wij trouwen zijn wij die maand 10 jaar samen.  :biggrin:

Puck2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
Re: Trouwen 2015
« Reactie #440 Gepost op: 13 september 2014, 19:01:49 »
Bedankt voor het toevoegen aan de lijst RockCowBride! Augustus is nog ver weg he. :blush: nog zo lang wachten!

Inderdaad leuk om te zien hoe smaken verschillen Jasmine. Jouw jurk staat je prachtig! Ik vond het zo leuk om te zien hoe enorm veel keus er is in jurken.  Maar jeetje, jij moet ook al zo lang wachten. Hahaha, bijna niet te doen he.
Jouw jurk lijkt al aardig in de richting van de goede maat te komen. Die van mij was 3 maten te groot, dus ik had van die charmante klemmen aan de achterkant en een flink stuk rok teveel aan de zijkant. Ik kan niet wachten tot ik de jurk in mijn eigen maat aan kan!

Ik heb de neiging om ook een foto van mijn jurk te showen, maar ik durf eigenlijk niet. Bang dat mijn vriend het per ongeluk ziet of dat iemand uit onze familie en vriendenkring het toevallig ziet en dan is de jurk al verklapt.

Een ceremoniemeester kiezen vind ik ook heel lastig. Alle leveranciers vragen erom en iedereen heeft het erover. Maar ik zou niet weten wie ik met die taak zou moeten opzadelen. Bij sommige bruidsparen klinkt het af en toe echt als twijfelachtige eer om ceremoniemeester te zijn. Al denk ik dat als wij alles goed regelen van te voren de ceremoniemeester alleen op de dag zelf contactpersoon hoeft te zijn voor de locatie, dj en taartleverancier en eventueel wat versieringen op moet hangen. Mijn AS en ik weten allebei ook niet wie we moeten vragen, maar wij willen het ook wel graag geregeld hebben.

Hoewel wij een hoop geregeld hebben moeten we nog de ambtenaar van de gemeente regelen. De gemeente waarin wij gaan trouwen is helaas niet zo modern dat je telefonisch of digitaal iets kunt regelen, maar je moet echt langskomen. Zo suf. En natuurlijk heeft het gemeentehuis van die lakse openingstijden waardoor het alleen open is wanneer wij zelf aan het werk zijn. Binnenkort een weekje vakantie, dus dan gaan we er even heen :)


Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #441 Gepost op: 13 september 2014, 19:23:50 »
Ik durf inderdaad ook geen foto van de jurk te showen, bang dat iemand het ziet.

ceremoniemeester en getuigen kwestie! Wij hebben ze meteen gevraagd in het begin. Mijn getuigen voor de wet zijn mijn beste vriend en beste vriendin.

In de kerk m'n broer.

Ceremoniemeesters zijn m'n 2 schoonzusjes. Dus nu heeft iedereen een rol bij ons.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #442 Gepost op: 13 september 2014, 19:39:36 »
Ik neb mijn getuigen meteen gevraagd toen we het gingen vertellen, hoefde daar niet lang over na te denken. Het zijn mijn moeder en broer.

Ceremoniemeester hadden wij eerst mijn schoonzusjes voor gevraagd maar die hebben na lang na denken en de voor en tegens tegen elkaar afwegen het toch niet gedaan.  Nu hebben wij een goede vriendin en mijn moeder gevraagd. Heb mijn moeder wel op het hart gedrukt dat ze oppast dat ze niet te veel gaat missen op de dag. 

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #443 Gepost op: 13 september 2014, 21:02:54 »
 :applaus: :applaus: :applaus: Ook ik heb mijn jurk gevonden!!! Meteen de eerste was raak! Daarna nog 5 andere jurken aan gehad maar die konden niet aan de eerste tippen. Totaal niet wat ik in gedachten had haha. Zelfs, zo'n jurk neem ik niet haha.

Welkom Puck!

Wij gaan waarschijnlijk begin 2015 in ondertrouw. De mevrouw van de gemeente zei dat dat vroeg genoeg was.

Lingerie, het corset mag ik lenen van een vriendin. Moet ik even een leuk bijpassende onderkant bij zoeken. Moet ook nog nadenken over of ik een panty ga dragen of niet.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #444 Gepost op: 13 september 2014, 21:04:13 »
Welkom puck2015, leuk dat je zo goed geslaagd bent.
Ik heb inmiddels mijn getuigen en as ook. Grootste probleem was eigenlijk de ceremoniemeester, bijna niemand wilde die taak. Ze waren allemaal erg bang dat het te veel werk was en dat terwijl ik toch echt een controlfreak ben. Het is dus voornamelijk voor de contacten.

Vandaag leuk en niet leuk. Jurkje gevonden voor mijn bruidsmeisje, ze wil het liefst nu al de hele dag aan en dat we pas in mei trouwen.

Ook werd ik gebeld door de bruidswinkel, ik zou dinsdag komen passen, kan het niet doorgaan! Omdat een ene mevrouw patty brard eventjes tussendoor kwam en ze dus nog geen tijd hebben gehad om de aanpassingen te doen aan mijn jurk  :angry:
Nu wel een nieuwe afspraak voor eind september, maar ik kon echt niet lachen.


Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #445 Gepost op: 13 september 2014, 21:11:20 »
Is het anders een idee om met deze groep ook een e-mail aan te maken ofzo. Als je dan foto's wil laten zien staan ze niet meteen op internet (in verband met meekijkers). Ik zag dat andere topic dat ook hadden.

Saphira, dat meen je niet.. stom zeg dat een bekende Nederlander gewoon hun planning laat omgooien. Kunnen ze niet maken tegenover andere bruiden vind ik. Elke bruid is toch een bruid en er is niet een belangrijker dan de ander. Nou ja zeg.
« Laatst bewerkt op: 13 september 2014, 21:14:57 door Boeltje88 »

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Trouwen 2015
« Reactie #446 Gepost op: 13 september 2014, 21:38:51 »
Lullig Saphira... Het is alleen wel zo dat jij in 2015 trouwt en zij as. maandag. Voor jou hebben dus nog iets meer tijd, hoe lullig het ook is... Ik denk dat het misschien echt wel vaker voorkomt dat afspraken verzet worden omdat er nog spoedaanpassingen moeten worden gedaan. Dit zal echt niet alleen met bekende Nederlanders zijn (hoop ik).

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #447 Gepost op: 13 september 2014, 21:49:41 »
Je hebt gelijk als je zegt dat je pas in 2015 trouwt en er nog tijd genoeg is, maar daar gaat het niet om. Ik wilde 2 mensen mee nemen, en die hebben er speciaal vrij voor moeten nemen. Daarbij gaat het dus wel om een bn-er die dus maar eventjes voorrang krijgt.  Zo werd het dus ook gezegd, niet van een spoed aanpassing of zo, nee mevrouw brard heeft prioriteit. Als ze het nu anders gebraacht hadden of zo, dan was het al heel anders over gekomen. Daarbij heb ik mijn jurk al 3 maanden terug gevonden, in die tijd hadden ze toch wel iets al kunnen aanpassen? Of zie ik dat nu verkeerd? Maar er werd ook doodleuk gezegd dat ze er nog niet eens naar gekeken hebben.  Ik begrijp best dat vanaf mei tot oktober ze het druk hebben, maar als je dan iemand hebt die pas in 2015 trouwt, dan plan je toch een pasafspraak na de drukte in? maar goed, ik zal dat allemaal wel weer verkeerd zien, zoals gewoonlijk.......

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #448 Gepost op: 13 september 2014, 22:28:04 »
Zo'n email voor dit forum heb ik een hele tijd geleden al een keer aangemaakt maar had er nog niets verder mee gedaan. Heb gelijk mijn openingsmail eindelijk maar eens afgemaakt. Bij de andere groepen zie je dat ze vaak beginnen met een voorstel mail voordat ze iemand toelaten zodat er geen bekenden bij kunnen komen, maar ik geloof dat we in deze groep hier nog niet echt bekenden van elkaar hebben?
Alle 2015 bruiden die het leuk lijken moeten het maar even laten weten, dan stuur ik de inloggegevens wel (gmail adres: Trouwforum2015@gmail.com).

Puck, de jurk die ik aanhad paste inderdaad al aardig. Was eigenlijk net een maatje te klein waardoor je een plooitje ziet onder het lijfje. Ik wil nog wel 10 kg afvallen, maar voor de zekerheid is de jurk toch in een maat groter besteld. Mochten die laatste kilo's niet lukken dan is het goed en innemen kan altijd nog. Ook heeft deze jurk een rijgkoord dus dan heb je meer speling in de maat.
Ik haal de foto ook expres na het weekend weg om zo te voorkomen dat bekenden het zien (geloof niet dat er op het moment bekenden meekijken en mijn AS kijkt hier sowieso niet).

Boeltje, haha geweldig dat een jurk wat jou in eerste instantie niets leek dan toch DE jurk blijkt te zijn! Gefeliciteerd.

Saphira, ik zou ook zeker not amused zijn met zo'n behandeling! Kan me wel voorstellen dat je geneigd bent alles te laten vallen wanneer zo'n persoon bij je komt, maar het komt nou niet bepaald professioneel over.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #449 Gepost op: 14 september 2014, 15:19:21 »
 :applaus: :applaus: mooie jurk jasmine!! En boeltje, erg fijn dat je je jurk gevonden hebt!!

Zodra ik mijn proeftaart heb gemaakt, zal ik hem posten via de mail ;) kunnen jullie je bestellingen doorgeven ;)

@Saphira, ze hadden inderdaad beter na kunnen denken over de afspraak. Dan hadden ze hem beter pas later kunnen zetten. Mijn jurk wordt 3 weken voor de bruiloft pas afgespeld en ingenomen, maar dit heeft ook te maken met het nog afvallen.
Waar heb je het jurkje voor het bruidsmeisje gehaald?

@ondertrouw, hier moeten we nog voor kijken wanneer. heb echt nog geen idee :)

@ceremoniemeesters, wij hebben eigenlijk twee vriendengroepen, oorspronkelijk die van mij en hem. Vanuit iedere groep is er 1 iemand die we hebben gevraagd. Dit ook ivm het vrijgezellenfeest.


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards