collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 431684 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #450 Gepost op: 14 september 2014, 19:30:23 »
@jufrommelkont, mijn jurk heeft meer aanpassingen nodig, dus ik kan helaas niet zolang wachten. Ongeveer 3 weken van te voren krijg ik ook mijn laatste passessie, maar er moest nu een rits uit, vetersluiting in, halter eraan maken en dan is het nog afwachten of hij nu lang genoeg is en het model mooi blijft. Dat is te veel werk en risico om te lang te wachten.

Het jurkje voor het bruidsmeisje vond ik via via. Het staat haar zo leuk en past erg goed bij de rest, dat ik daarop geen nee kon zeggen. Dus voor 25 euro en nog wat accessoires ben ik voor haar klaar, schoenen gaat haar moeder kopen.

Wij hebbwn mijn tante, ze is de enigste die ik eigenlijk vertrouw, vrijgezellenfeest krijgt mijn as wel, ik niet. Zijn vriendenclub is wel zo, maar mijne niet. Wel een beetje jammer, dus ik ga dat maar zelf ergens vieren.

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #451 Gepost op: 15 september 2014, 16:39:05 »
Zo er is veel geschreven.......

@Saphira, belachelijk zeg. Al had je nog 3 jaar om een jurk uit te zoeken. Ik vind niet dat een BN-er voorrang heeft bij een jurk uitzoeken.
Jij bent ook een betalende klant!

@ceremonimeester: daarvoor hebben we mn schoonvader gevraagd. Die is heel erg geschikt voor. Ook hebben we voor elke taak die we hebben, hebben we gekeken wie het beste kan doen.

@ondertrouw: dat hoeven we niet, omdat we al geregistreerd partnerschap hebben. Denk dat we in januari even met de gemeente bellen om een gesprek te hebben (en te betalen).

@Jasmine: wow nog 10 kg afvallen, volg je een bepaald dieet?
Ik zou zo graag nog wat willen afvallen maar het lukt maar niet  :-[

@de jurk: ik heb wel een plaatje van de jurk maar heb geen foto gemaakt van mezelf in de jurk. Ik ga hem ook niet aan vriendinnen laten zien, daarom ook niet aan jullie  :censored:

Ik ben nu vooral aan het rond kijken voor bedankjes en uitnodigingen. Gewoon lekker sneupen.

Verder heb ik van de week 2 houten kistjes (hart vorm) gekocht bij de action. Die ga ik verven en worden de ringen doosjes. 2 omdat we 2 jongens hebben en het ons leuk leek dat ze alle 2 een doosje hadden.

Wij hebben geen thema ofzo, maar omdat we steeds meer er achter komen wat we leuk vinden, zie je wel een bepaalde style terug.

Puck2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
Re: Trouwen 2015
« Reactie #452 Gepost op: 15 september 2014, 19:09:05 »
@Saphira, wat zuur! Op zich niet erg als er iemand even voor moet voor een spoedklus (al zou ik patty brard graag nog even wat langer later wachten  :sleep:), maar het is zeker niet netjes dat ze dat niet op tijd gemeld hebben. En informatie dat ze er nog niet eens naar gekeken hebben hadden ze al helemaal achterwege kunnen laten, wat een sneer is dat. Niet netjes! Maar het komt vast goed. Je bent er mooi op tijd bij.

@Jasmine,
 Moet ik een mailtje naar het mailadres sturen voor de inloggegevens?

Trouwbedankjes en decoratie vind ik ook zo super leuk om het internet naar af te struinen. Ik kwam gisteren deze website tegen:

https://www.weddingdeco.nl/style/bride/tassen

Ik wordt helemaal hebberig van die site. Ik ga zeker voor de katoenen tas met tekst 'best day ever' en het make-uptasje met 'bride' erop. Kan ik mooi wat handige spulletjes in doen zoals platte schoenen, doekjes en spulletjes om make-up bij te werken. De vlaggetjes op de website vind ik ook erg leuk.

Gisteren nog even met mijn vriend in de buurt van de trouwlocatie geweest om te kijken waar we mooie foto's kunnen maken. Zo gaaf in het duingebied, maar de mooiste plekken vergen flink wat geploeg door het zand en over kleine paadjes. Niet handig! Op de foto's van onze fotograaf zie ik ook regelmatig spectaculaire foto's van bruidsparen midden in het bos en in bloemen- en akkervelden staan, dus ik ben benieuwd naar zijn ervaring met moeilijk bereikbare plekken.

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #453 Gepost op: 15 september 2014, 20:46:23 »
Een melding hier op het forum of een pb met de mededeling dat je graag in de mail wilt is ook voldoende ;) Ik zal je zo gelijk een pb sturen met de inloggegevens.
Ik geloof dat op dit moment niemand er bezwaar op heeft dat deze gegevens worden gedeeld? Geen bekenden van elkaar hier toch?
Bij nieuwe aanmeldingen werken we straks dan inderdaad met een voorstel mail zodat iedereen eerst kan checken dat het geen bekende van hen is.
Ik heb de jurk van JufRommelkont ook al op de mail gezien, en echt: kom kijken want hij is zo mooi!

Rietje, ik ben vorig jaar begonnen met minder koek eten, water drinken en meer (gezond) eten. Na een half jaar was ik daarmee 19 kg afgevallen en toen ben ik gaan sporten via een afslankcentrum. Daar kreeg ik een dieet met redelijk normale hoeveelheden. Belangrijkste was om om de 2 a 3 uur te eten, veel water drinken, en na 3 uur 's middags zo min mogelijk koolhydraten. Bij het avondeten eet ik dus alleen maar groente en vlees. En natuurlijk suiker zoveel mogelijk vermijden. Is echt heel goed vol te houden en zelfs nu ik al een tijdje niet meer sport gaat mijn gewicht nog steeds omlaag.
Kan het goed begrijpen dat je je jurk niet wil laten zien hoor. Ik vind het juist leuk dat ik hem op deze manier toch kan laten zien zonder het binnen de familie te verklappen. Maar kan me ook heel goed voorstellen dat je het liever niet deelt met vreemden wanneer je het zelfs nog niet met vriendinnen deelt. Dat is helemaal aan jezelf, wij zullen je echt niets verplichten ;)

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #454 Gepost op: 15 september 2014, 21:06:01 »
Oh Puck die site is ook leuk!

Overigens wil ik ook wel de inloggegevens, dan zal ik ook een foto er op zetten.

Knap trouwens, zoveel afvallen! Ik heb er echt veel respect voor.

Op dit moment ligt bii ons alles een beetje stil maar is nu met alle drukte ook niet zo erg haha.

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #455 Gepost op: 15 september 2014, 21:38:05 »
Ik zou ook graag de inloggegevens hebben. :)

Hadden jullie dat oké toen je je jurk uitgezocht had? Het voelt nu ineens heel echt! En zoveel dichterbij.

Puck, wat een leuke website! Misschien dat ik daar ook ff tassen shop!
« Laatst bewerkt op: 15 september 2014, 21:43:09 door Boeltje88 »

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #456 Gepost op: 15 september 2014, 21:48:05 »
@puck en rietje, ja ik was not amused om het maar zo te zeggen. Vandaag zag ik op tv dus haar jurk, blijkt dat ze er 2 heeft  :blink: nr 1 vond ik dus persoonlijk niets. Maar goed smaken verschilen, gelukkig maar.
Ach ben er nu wel overheen, maar heb wel het weekend flink gebaald. Nu 2 weken langer wachten. Zucht

Ik wil ook wel graag bij die mail, kan ik ook mijn jurk laten zien.

Bedankjes ga ik ook zelf maken, een zakje met geluk, omdat wij gelukkig zijn en dat iedereen graag gunnen.
Moet alleen nog een leuke tekst verzinnen.

Verder nog het volgende project, misboekjes maken!? Heb hier all gezocht, maar heb dus nog echt geen idee hoeveel liedjes en welke teksten.

@jasmine, wow top hoor, zoveel afgevallen. Ik moet er ook aan geloven voor het eerst in mijn leven.9 maanden terug geopereerd geweest en sindsdien kom ik aan(wat voor mij dus totaal nieuw is).  Bgeef me dus op nieuwe paden, dus mocht iemand nog tips hebben? Hihi

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #457 Gepost op: 15 september 2014, 21:53:26 »
ik heb mijn mail er ook op gezet inclusief fotos!

@ saphira wij hebben de tekst:
Je trouwt niet om geluk te vinden maar om geluk te delen. Bedankt dat jullie er waren
en dan op de voorkant komt een trouwfoto, onze fotograaf maakt de bedankjes daar dus ter plekke af.

over de misboekjes tast ik ook nog in het duister ik weet dat we een binnenkomst nummer en verlaten hebben en sowieso mogen we nog 3 nummers uitzoeken, maar teksten etc ik heb totaal geen idee.

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #458 Gepost op: 15 september 2014, 22:16:41 »
Marielle, wat een prachtige jurk! :wub:

Boeltje, die van jou ook net gegoogled en die is ook schitterend! Ben stiekem toch wel benieuwd hoe hij op jou zou staan, want ik heb het idee dat hij op het fotomodel niet helemaal tot zijn recht komt. Mag ik hopen op een foto nadat jullie getrouwd zijn? :biggrin:

Saphira, voor het afvallen zou ik het Dieetclub topic hier op het forum eens doorlezen. Hierin staan heeeel veel handige tips die mij in het eerste half jaar, toen ik het op eigen kracht deed, heel erg geholpen hebben.

Puck2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
Re: Trouwen 2015
« Reactie #459 Gepost op: 15 september 2014, 23:19:57 »
Wat leuk om de mailtjes binnen te zien druppelen. We zijn allemaal heel verschillend, leuk! Prachtige jurken ook.  Die van jou ook Boeltje! Ik snap wel dat je hem nog niet wilt laten zien op een eigen foto. Ik laat mijn jurk verder ook aan niemand zien, al vraag ik me af of ik nog zo lang mijn mond kan houden. Ik ben heel slecht in verrassingen bewaren.

Mijn foto is helaas niet zo charmant, de jurk hangt op half 7 aan mijn lichaam omdat hij zo te groot en te lang is.
Zou het lijfje ook ingekort kunnen worden? Of zou dit automatisch al wat korter zijn in een kleinere maat? Het valt me nu op de foto veel meer op dan tijdens het passen. Ik heb dat in de winkel dan ook helemaal nog niet besproken. Misschien morgen toch nog even bellen om te vragen of het goed komt met de lengte van het lijfje.

Jasmine, respect voor het afvallen. Wat een prachtig kado voor je inzet dat je droomjurk je nu zo mooi staat.

Saphira, nu lekker vooruit kijken naar het pasmoment. 2 weken zijn zo voorbij  :biggrin:

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #460 Gepost op: 16 september 2014, 06:32:13 »
@jasmine,  thx voor de tip,  ik ga er straks kijken.

@puck, ja de tijd gaat hard genoeg.  Gaat uit eindelijk ook wel goed komen,  maar op het moment dat je er doorheen gaat is het wat minder.  Ik hoop echt dat het over 2 werken wel door gaat.

Mijn jurk staat inmiddels ook op de mail,  maar dames wat hebben jullie prachtige jurken  :applaus:


Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen 2015
« Reactie #461 Gepost op: 16 september 2014, 09:19:09 »
Hoe lang van te voren vragen jullie je getuigen en eventuele ceremoniemeesters?

1 getuige was al gevraagd voordat ik gevraagd was ;), 1 getuige ongeveer 3 uur nadat ik gevraagd was (08-11-2012) en 2 getuige met oud & nieuw. Uiteindelijk zijn we op 28 juni 2013 getrouwd!

Ceremoniemeester weet ik zo niet meer precies. Bij ons hoefde ze niet heel veel te doen, dus ze is niet heel ver van te voren gevraagd...

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #462 Gepost op: 16 september 2014, 09:20:15 »
Ik ben ook heel slecht in verrassingen bewaren en daarom heb ik geen foto haha. Als we getrouwd zijn krijgen jullie natuurlijk wel een foto te zien, dan is het geen geheim meer. Jasmine, hij staat mij inderdaad heel anders dan dat model. Ik heb een echt Hollands welvaart figuurtje met maat 38 haha.


rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #463 Gepost op: 16 september 2014, 09:20:23 »
Nou jullie maken mij erg nieuwsgierig, naar de jurken.

De bedoeling is dat ik dan een mail stuur met een foto van mijn jurk? Ik heb helaas geen foto van mezelf in de jurk. Deze zal ik in december/januari wel maken voor de eerste passessie.

Wow zoveel afvallen echt super knap van je.
Ik ga het forum ff bekijken!

Ik heb via www.kaartje2go.nl wat leuks gemaakt als save the date kaartje. Gewoon ff de gegevens invullen en dan via een knipprogramma op de computer (van mn werk) het voorbeeld eraf knippen en mn kaartje is klaar.
We hoeven alleen de vrienden (2 stellen) die we overdag erbij willen hebben zo'n kaartje te sturen. Dus dan ga ik geen duur kaartje laten maken.  :censored:

Mn collega gaat volgend jaar ook trouwen, en die heb ik ook al uitgelegd hoe het werkt. hahahaha niet zo slim van de internetsite om geen watermerk erin te doen.

Oh ik heb nog geen foto's van Patty Brad gezien, ben wel benieuwd wat voor jurken ze had. Ga ff zo googlen.

@getuigen: wij hoeven dit niet maar wij hebben de ceremonimeester ongeveer 12 maanden van te voren gevraagd.

@Catering: we zitten te wachten tot mn schoonouders weer terug zijn van vakantie, want mn schoonvader is kok geweest en die kan ons tips geven over de catering.
Ik wil zo graag alles vastleggen voordat een ander onze cateraar boekt.


lanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
Re: Trouwen 2015
« Reactie #464 Gepost op: 16 september 2014, 09:43:06 »
Ha allemaal,

Lang niet gereageerd maar ik lees wel de hele tijd mee! Leuk om alle vorderingen te lezen!

@ Jasmine, wil ook wel graag in de mail.

@ getuigen en ceremoniemeesters: getuigen hebben we vrij snel gevraagd, ceremoniemeesters ook. We hebben daarvoor vrienden gevraagd, maar hun hulp is vooral nodig op de dag zelf, zodat we dan niet met telefoon of lijstjes hoeven rond te lopen! Vind het ook wel zo leuk om veel zelf te regelen vantevoren!

Vind het ook niet kunnen van die winkel om een BN-er (en dan ook nog zo een als Patty B.) zoveel voorrang te geven, spoedklus kan idd, maar ze hadden het wat beter kunnen brengen! Zag een klein foto'tje van haar jurk, was er niet heel erg van onder de indruk (maar misschien heeft dat niet perse met de jurk te maken;)...).

Wij zijn zelf nu bezig met het regelen van een DJ en trouwvervoer, fotograaf is geboekt en we gaan eens nadenken over uitnodigingen. We gaan eind van dit jaar in ondertrouw, hebben voor die datum en periode gekozen omdat we het een mooie datum vonden en omdat we ook overwogen hebben om in de herfst te trouwen.

Die site weddingdeco is idd superleuk!

Wow, zoveel afvallen, goed gedaan! Ik ga ook eens dat forum bekijken! Ben ook bezig, tot nu toe ongeveer 6kg eraf, maar heb het idee dat het een beetje stagneert, en daar baal ik wel van...

Save the date kaartje hebben we uiteindelijk niet gedaan, maar wel emails gestuurd (allemaal persoonlijk).

Echt leuk om zo alle ideetjes van iedereen te lezen!
« Laatst bewerkt op: 16 september 2014, 10:03:49 door lanne »

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #465 Gepost op: 16 september 2014, 10:38:04 »
Ik vind het zo leuk om al die jurken te zien op de mail. Elke jurk is steeds weer een compleet andere stijl, maar past dan weer helemaal perfect bij de persoon. Zo leuk om te zien!

Rietje, je hoeft niet perse een foto van je jurk op de mail te zetten. De mail is vooral bedoeld zodat je daar dingen kunt delen die je nog niet op het forum durft te zetten. Tot nu toe hebben we allemaal een beetje een overzicht van onze dag erop gezet en daar kun je dan bij toevoegen wat je leuk lijkt om te delen, zoals inderdaad de jurk, locaties, bedankjes of bijvoorbeeld het kapsel dat je in gedachte hebt. Je bepaalt dus helemaal zelf wat je wel en niet wilt laten zien.

Boeltje, toen ik mijn jurk had gevonden vond ik het ook zooo moeilijk om het niet gelijk aan mijn vriend te laten zien. Ik was er zo trots op en stiekem zo nieuwsgierig naar zijn reactie! Maar gelukkig heb ik me in kunnen houden en die eerste euforie is nu alweer wat gezakt. Ik heb hem alleen de kleur vertelt, maar vooral omdat ik dat tegenover hem wel zo makkelijk vond, dan kan hij tenminste een goed beeld vormen van wat hij zou willen dat daarbij zou passen voordat hij voor zijn pak gaat kijken.
En inderdaad, nu ik de jurk besteld heb lijkt het ineens meer echt. Vooral ook omdat het het eerste ding is wat nu echt 100% vast ligt.

lanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
Re: Trouwen 2015
« Reactie #466 Gepost op: 16 september 2014, 10:57:06 »
het is idd heel herkenbaar, toen ik mijn jurk gevonden had wilde ik het het liefst gelijk aan mijn AS vertellen en foto's laten zien! Maar ik heb het niet gedaan. Dit weekend was ik op een andere bruiloft, en ik vond het toen weer heel lastig om niet mijn jurk met die van de bruid te gaan vergelijken tegenover hem. Maar het is gelukt;)!

Vind alle foto's in de email gaaf, iedereen weer heel anders maar allemaal heel mooi!

junibruidje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
Re: Trouwen 2015
« Reactie #467 Gepost op: 16 september 2014, 11:13:13 »
hoi
« Laatst bewerkt op: 3 oktober 2014, 15:21:38 door junibruidje »

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #468 Gepost op: 16 september 2014, 12:50:56 »
Welkom junibruidje!!

Wat leuk om al die jurken te zien zeg! Wat zijn we allemaal verschillend maar zo mooi!! :) Zou het liefst straks bij iedere trouwerij even willen gaan spieken  :cool2:

Wij hebben weer wat twijfels over daggasten. AS wilt er toch een paar ooms en tantes nog bij hebben, dus dit weekend even beslissen wat we daarmee doen. Eigenlijk vind ik het ook wel goed, maar dan vind ik dat ik ook aan mijn kant van de familie moet kijken of ik nog mensen uitnodig. Pfff.... wat een gedoe die gastenlijst zeg!


Puck2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
Re: Trouwen 2015
« Reactie #469 Gepost op: 16 september 2014, 13:17:23 »
Welkom Junibruidje!
Het wordt hier gezellig druk zo!
Wat heerlijk om nog een vakantie van 3 weken in het vooruitzicht te hebben.

Zojuist toch nog even de bruidswinkel gebeld om te vragen of het lijfje van de jurk eventueel ingekort kan worden als deze in mijn eigen maat nog steeds te lang is.
Waarschijnlijk zal hij in mijn eigen maat net een randje korter zijn, en mocht dat niet zo zijn dan kunnen ze hem achteraf alsnog wat inkorten.
De dames in de winkel zijn zo vrolijk en vriendelijk, zelfs aan de telefoon wordt de tijd genomen om de jurk erbij te pakken en te kijken hoe de rok bevestigd is. Ik word er helemaal blij van! :)) Echt een geruststelling.

Inmiddels ook nog wat offertes ontvangen voor onze huwelijksreis. Het is nu helemaal duidelijk waar we willen gaan boeken, dus vanavond even een mailtje sturen om een definitief reisvoorstel te ontvangen zodat we de reis kunnen bevestigen. De prijzen van de vliegtickets kunnen alleen maar omhoog gaan, dus we gaan gewoon nu al boeken.

Onze uitnodigingen worden ontworpen door mijn vriendin, ze is illustrator en vormgever en heel creatief. En ze kent ons beiden zo goed dat ze precies snapt wat we zoeken. Binnenkort sturen we een save the date e-mailtje in de stijl van de uitnodiging uit naar de daggasten. 28 augustus is voor sommigen misschien nog vakantietijd.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #470 Gepost op: 16 september 2014, 16:03:23 »
@Puck, fijn dat ze zo behulpzaam zijn in de bruidswinkel. Waar willen jullie heen op huwelijksreis?

:applaus: Ik heb mijn bruidsschoenen gevonden! Had pas al een plaatje gepost, en dat zijn ze geworden. Ze zitten nog lekker ook. Via mijn schoonbroertje kreeg ik nog korting, dus ze kwamen (niet schrikken) op 12 euro uit ;)
Vandaag ook langs de bloemist gegaan voor een prijsopgave, ben erg in twijfel of ik een nep boeket of een echte neem, prijzen vielen iig mee (50 euro voor het boeket en corsage bruidegom, 10 euro voor het boeket van het bruidsmeisje, 2 euro per corsage voor de daggasten)
Weten jullie al wat voor boeket jullie willen?

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #471 Gepost op: 16 september 2014, 17:03:46 »
Leuk om alle jurken te zien!

En leuk dat alles bij iedereen echt vorm begint te krijgen!

€50 euro voor boeket valt me mee zeg! Ik ben echt bang voor die prijzen haha.

21 november gaan we onze kaarten uitzoeken dus wij willen ze in december/januari verzenden zodat we onze save the date kaarten kunnen besparen. Tegenwoordig heeft iedereen het super druk dus gewoon lekker op tijd versturen vind ik.

AS begint er nu ook steeds meer zin in te krijgen, wil vanalles regelen etc

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #472 Gepost op: 16 september 2014, 17:23:13 »
Welkom junibruidje.

Bruidsboeket, ik heb afgelopen weekend heel leuk contact gehad met een bloemist op een trouwbeurs, hij had echt hele leuke ideeën. Dus daar gaan we deze maand even heen voor prijzen en zo.

Wij hebbn wel save the date kaarten gedaan, omdat we precies in de mei vakantie trouwen en veel van mijn as vrienden dan toch wel een paar dagen weggaan.
Tekst voor de kaarten en de kaart zelf hebben we wel al uigezocht, moeten alleen nog besteld worden.

Gastenlijst, pffff hou op. Hier ook een drama, uiteindelijk besloten dat we toch een receptie erbij doen, omdat het anders te veel mensen worden voor op het feest, denk aan de richting 200.   Dat vonden we gelukkig beiden te veel, dus een receptie was een goede oplossing, maar ja daan nog het selecteren he..... gelukkig achter de rug hoop ik  :blush:

Hebben jullie dat ook, dat je gewoon iets over de bruiloft wil vertellen, maar dat niemand wil luisteren?
En ik ben echt niet een persoontje dat het over niets anders kan hebbn, juist eerder het tegenovergestelde. Omdat ik juist zoveel mogelijk details als verassing wil bewaren, maar als ik dan iets wel wil delen, dan wordt er of niet gereageerd of ze praten er overheen.
Mijn vriendin is dan de uitzondering, maar heeft het momenteel ook zelf erg druk met haar verhuizing naar haar vriend. Dus dat snap ik wel.

Dus momenteel heb ik dan alleen dit forum.

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #473 Gepost op: 16 september 2014, 18:42:25 »
Saphira, heel herkenbaar! Ik had dat ook, wilde ik iets vertellen. Nou 1 zin en hup weer een ander onderwerp! Mijn moeder en zusjes zijn nu ze mee geweest zijn om mijn jurk uit te zoeken wel wat meer betrokken. Wordt iets echter nu denk ik.

Wij hebben de save the date kaarten per email gedaan, dat was eigenlijk gelijk het nieuws dat we gaan trouwen.

Trouwkaarten vinden we zo moeilijk! Veel vinden we te standaard. Ik ben echt fan van kaarten zoals deze: http://letterpers.nl/ Maar volgens mij kost dat echt een fortuin....  Wij hebben ook de neiging om de kaarten al eerder te versturen. 8 weken vind ik zo kort... Ik wacht als gast ook altijd met smacht op de trouwpartij van een andere trouwerij. Alleen maar leuk toch om lekker op tijd in huis te hebben?

Puck, wat fijn dat de dames in de winkel zo behulpzaam zijn!

Boeket. Ik wil een boeket met pastel kleuren denk ik. Vriendin van ons is bloemist en een hele goeie! Zij gaat onze bloemen doen. Doen jullie alleen een boeket en corsage? Of ook boeket voor in de kerk/ versiering/ autostuk?
« Laatst bewerkt op: 16 september 2014, 18:46:40 door Boeltje88 »

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #474 Gepost op: 16 september 2014, 19:21:47 »
@boeltje
letterpers is echt geweldig maar helaas boven ons budget.
Het is een bekende van ons (een vriend en vaarvan de broer en daar de vriendin van). Begrijp je hem nog?

we willen zelf het bruidsboeket maken. Mn vader heeft vroeger dat vrel vuldig gedaan. Ik wil gerbera's en dan een mooie lint erom. Meer niet. Lekker simpel maar super mooi.

@jufrommelkont hahaha heelijk voor 12 euro schoenen. Ik heb ze van marktplaats ook maar 10 euro. Vond het zonde om anders zoveel geld uit te geven.


gelukkig is er een collega die ook volgend jaar gaat trouwen dus de hele dag zitten we te kletsen over de bruiloft. Tot ergenis van een collega. We zitten maar 1 dag in de week op de locatie en andere dagen zit ik thuis te werken.


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards