collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 431660 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #600 Gepost op: 1 oktober 2014, 16:49:23 »
Hahaha ja dat ziet er best raar uit. Ze liepen ook steeds maar te roepen, niet op letten, je zal er niets van zien.  Zelf had ik vrij snel de knop om gezet, het is er niet, dus ik zie heg niet. Dat hielp echt goed en werd het een hele gezellige pas afspraak. Ook omdat mijn vriendin mee was en ze haar ook in een jurk hezen. Hahaha.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #601 Gepost op: 4 oktober 2014, 01:33:08 »
Vanavond zitten freubelen achter de laptop. En de binnenkant van onze kaart is klaar :biggrin:
Morgen moet ik toch de stad in om een cadeautje te halen voor een jarige vriendin, dus dan maar gelijk papier halen en een proefje printen en plakken :biggrin:

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #602 Gepost op: 4 oktober 2014, 10:56:40 »
Wat super pinkrose.
Wij gaan maandag de trouwlocatie definitief maken.
Ga volgende week weer aan de slag met de trouwkaart.
We moeten helaas op zoek naar een andere ceremoniemeester. Mijn vriendin heeft een beroerte gehad en we weten niet hoe dit zich gaat ontwikkelen.
Ik baal hier echt van, want ze had zulke leuke ideeen.


Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #603 Gepost op: 4 oktober 2014, 17:35:51 »
Jeetje Karin S, das niet niks. Hopelijk komt ze er snel weer helemaal bovenop. Sterkte!
Wel lekker om de trouwlocatie definitief te maken. Wij waren gelijk helemaal verliefd op onze locatie en hebben daarna niet eens verder gekeken haha.


Wij kunnen een gratis weddingplanner krijgen, maar manlief is nog niet helemaal overtuigd :P
Wat zijn zoal de voordelen van een weddingplanner?
« Laatst bewerkt op: 4 oktober 2014, 17:37:50 door Pinkrose »

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #604 Gepost op: 4 oktober 2014, 18:08:49 »
Die zou ik niet weten pinkrose, ik zie er alleen maar nadelen in ;) dan heb ik namelijk niet meer zelf de touwtjes in handen. Dat vind ik toch wel erg fijn om te hebben :)

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #605 Gepost op: 4 oktober 2014, 19:35:57 »
iDo, ik weet er alles van over dat lange wachten.. Kijk maar naar mijn datum van registratie hier: augustus 2012 :blink: Zit nu dus al dik 2 jaar op dit forum en moet nog bijna 8 maanden wachten haha Maar serieus, het lijkt lang maar de tijd vliegt echt voorbij! En achteraf gezien vond ik het langere wachten ook wel prettig. Je hebt veel meer de tijd om je overal goed te oriënteren en precies uit te pluizen hoe je het wilt. Zo was ik bijvoorbeeld overtuigt dat ik in het wit zou trouwen, maar dat veranderde toch al aardig snel in een kleurtje. En natuurlijk niet onbelangrijk heb ik ook lekker de tijd gehad om goed aan mijn gewicht te werken O:-)

Gelukkig zijn dat aanpassingen die nog redelijk makkelijk gedaan kunnen worden, Saphira. En maar goed dat de jurk te lang werd, dat is makkelijk in te korten. Bij te kort kun je enkel je hakhoogte aanpassen. Lijkt me toch wel spannend wanneer ze dan daadwerkelijk een schaar in je jurk zetten haha

Zojuist een mail gekregen van onze trouwlocatie met de prijsopgave voor de ceremonie en de lunch en het viel echt reuze mee! Het bedrag is uiteindelijk slechts een derde van het bedrag dat we verwacht hadden! :jawdrop: Daar hoeven we dus niet meer over te twijfelen, vast leggen die boel!
Ik ben kampioen! Zelfde tijd geregistreerd en we hopen nu de datum toch vooruit te kunnen schuiven naar april/mei 2016 (ipv april 2017)

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #606 Gepost op: 4 oktober 2014, 21:31:17 »
:applaus: Oh, heerlijk geduldig bruidje!! Dan wordt je geduld toch nog iets minder op de proef gesteld :biggrin:

Een gratis weddingplanner kan op zich wel handig zijn, maar dan wel alleen als adviesgeefster en niet een echte planner. De hele planning uit handen geven zou ik ook echt niet kunnen. Maar je mag er vanuit gaan dat ze wel veel kennis zullen hebben van etiquette en wat de markt zoal te bieden heeft. Ze kunnen je zomaar aan ideeën helpen waar je zelf niet aan gedacht zou hebben.

Karin, dat is inderdaad balen! Sterkte voor je vriendin!

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #607 Gepost op: 4 oktober 2014, 21:36:22 »
Wij waren ook verliefd op de locatie. Alleen moest nog wat dingen hebben voor de berekening van het buget voor ik accoord kon geven.
Ik zag hier prijen voor bij komen voor bruidskapsel maar daar schrok ik nog al van. Heb van de week de offerte gehad van de kapper en ben incl proefkapsel en kapsel van me moeder en 2x me cup € 145,00 kwijt.
Dat vond ik toch wel een betere prijs ipv de € 300 a €400 die ik op internet zag.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #608 Gepost op: 4 oktober 2014, 22:53:45 »
Zo dat is inderdaad veel hoor die 300-400 euro voor een kapsel!
Ik schok al van de onze haha. Zonder proef was het €59,90 hier thuis (€49,90 in hun salon, maar erheen rijden kost me ook een tientje benzine dus kom dan maar hierheen haha) en met proef even €109,90!
Nu wil ik toch vlak voor de bruiloft extensions nemen, dus denk sowieso niet dat een proef handig is, en ik wil een redelijk simpel kapsel :) of een zijwaartse vlecht of een vlecht naar 1 kant en vanaf de schouder krullen.

Ik heb de save the date kaarten net ook even gemaakt, en alle andere extra kaartjes coor in de uitnodigingen ook :biggrin: nu nog (steeds) het kraftpapier halen en wachten op de labels en linten die ik besteld heb en dan kan ik ze echt gaan maken :biggrin:

iDo

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 41
Re: Trouwen 2015
« Reactie #609 Gepost op: 5 oktober 2014, 09:43:25 »
iDo, ik weet er alles van over dat lange wachten.. Kijk maar naar mijn datum van registratie hier: augustus 2012 :blink: Zit nu dus al dik 2 jaar op dit forum en moet nog bijna 8 maanden wachten haha Maar serieus, het lijkt lang maar de tijd vliegt echt voorbij! En achteraf gezien vond ik het langere wachten ook wel prettig. Je hebt veel meer de tijd om je overal goed te oriënteren en precies uit te pluizen hoe je het wilt. Zo was ik bijvoorbeeld overtuigt dat ik in het wit zou trouwen, maar dat veranderde toch al aardig snel in een kleurtje. En natuurlijk niet onbelangrijk heb ik ook lekker de tijd gehad om goed aan mijn gewicht te werken O:-)

Gelukkig zijn dat aanpassingen die nog redelijk makkelijk gedaan kunnen worden, Saphira. En maar goed dat de jurk te lang werd, dat is makkelijk in te korten. Bij te kort kun je enkel je hakhoogte aanpassen. Lijkt me toch wel spannend wanneer ze dan daadwerkelijk een schaar in je jurk zetten haha

Zojuist een mail gekregen van onze trouwlocatie met de prijsopgave voor de ceremonie en de lunch en het viel echt reuze mee! Het bedrag is uiteindelijk slechts een derde van het bedrag dat we verwacht hadden! :jawdrop: Daar hoeven we dus niet meer over te twijfelen, vast leggen die boel!
Ik ben kampioen! Zelfde tijd geregistreerd en we hopen nu de datum toch vooruit te kunnen schuiven naar april/mei 2016 (ipv april 2017)

Jasmine jij wacht ook al een tijdje dus! En geduldig bruidje, wat ontzettend lang wachten zeg, knap hoor! Maar misschien ook een 2016 bruid, leuk :D

Wij zijn er over uit dat het maart/april 2016 wordt, maar nog niet verder gekeken qua datum.

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #610 Gepost op: 5 oktober 2014, 12:15:19 »
Bij ons hangt het puur van financieen af. Beiden student en wel de grote bruiloft willen (en niet afhankelijk willen zijn van steun van ouders ofzo). Maar hopelijk nu toch iets naar voren scuiven :) zou zo fijn zijn. Wij beslissen waarschijnlijk in januari of we het vooruit kunnen schuiven, dan ben ik terug uit frankrijk en kunnen we makkelijker overleggen en hebben we zocht op hoeveel geld we hebben na mijn stage...

Logan

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 13
Re: Trouwen 2015
« Reactie #611 Gepost op: 5 oktober 2014, 12:48:24 »
Hallo meiden!

Ik had me een een tijdje geleden aangemeld bij het juni2015 topic alleen is onze datum verandert naar 28 augustus! Dus ik hoop hier mee te mogen kletsen?

Ik heb gisteren jurken gepast bij van os in alkmaar maar helaas niet geslaagd! Nu 1 november naar de witte markies.

Waar trouwen jullie allemaal?

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #612 Gepost op: 5 oktober 2014, 17:29:21 »
Logan,
Tuurlijk mag dat.
Ik trouw 04-09-2015 op kasteel rozendeal.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #613 Gepost op: 5 oktober 2014, 17:40:16 »
Welkom Logan!

Jammer dat je niet gelijk de eerste keer geslaagd bent. Hopelijk vind je de jurk op 1 november!
Wij trouwen 15-06-2015 met mooi weer hopelijk buiten bij Restaurant Fox in Denekamp.

Hebben jullie al een locatie?

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #614 Gepost op: 5 oktober 2014, 20:54:04 »
Welkom Logan,
Ik trouw in Alkmaar en Obdam, en het feest dan weer in Alkmaar.  mijn jurk komt ook bij de witte markies vandaan. Ik hoop dat je daar wel kunt slagen.



Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #615 Gepost op: 6 oktober 2014, 12:01:05 »
Welkom,

natuurlijk mag je hier posten! hoe meer hoe gezelliger  ;)

Wij trouwen 19-06-2015 in Nuenen voor de Wet en de Kerk en hebben feest in Erp!

Gisteren ben ik met 2 vriendinnen naar trouwbeurs in Gemert geweest en heb nu ook mijn make-up en bloemen rond! aanstaande had een cadeaubon gewonnen ter waarde van 100 euro die we in kunnen leveren bij alle deelnemende stands die gister op de beurs stonden.


iDo

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 41
Re: Trouwen 2015
« Reactie #616 Gepost op: 6 oktober 2014, 12:24:18 »
Marielle; Wat gaaf die bon winnen zeg! Dat is altijd leuk!

Logan; welkom!

Geduldig bruidje; ja bij ons ook om de financiën pas in 2016. Het kan wel eerder, maar dan moeten we echt zuinig gaan leven of besparen op de bruiloft en dat wil ik liever allebei niet :blush: (alhoewel we dus wel meer gaan opletten om meer te sparen, maar dat zijn dan minder luxe dingen dus geen probleem).

Ik had hier op het forum iets gelezen over Huis de Voorst, echt een geweldige locatie op de foto's! Maar verder nog geen locaties bekeken.

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #617 Gepost op: 6 oktober 2014, 15:33:05 »
Wij zijn gisteren naar een trouwbeurs geweest, allemaal weer leuke ideeetjes opgedaan.

Wij trouwen in Heerenveen (gemeentehuis) en gaan dan naar de pollepleats in Westhem. (www.pollepleats.nl)

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #618 Gepost op: 6 oktober 2014, 19:41:25 »
Is het oke als ik hier ook een beetje meer mee klets? Net als  iDo ga ik niet in2015 trouwen, maar (hopelijk) een half jaartje later. Ondertussen ben ik al wel ruim twee jaar bezig met de bruiloft, weten we eigenlijk al hoe de dag er uit ziet en hebben we zelfs al onze locatie bezocht (als we er tegen die tijd uitkomen met hun kwa budget en datum).
Ik heb mezelf ondertussen zelfs toegestaan de eerste dingetjes te kopen (in aanbiedingen waarvan ik bijna zeker weet dat die nooit meer terug komen).

Ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben (on)Geduldig bruidje, ik ben sinds 2012 verloofd met mijn as. Ondertussen wonen we samen (normaal gesproken, ik woon nu 6 maanden bij disneyland voor mijn stage). Ik ben nu 22 en mijn as 23. We zijn beiden student, ik studeer dit schooljaar af (hopelijk), voor mijn as duurt het nog ff.
als iemand meer wil weten, vraag maar raak :)

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #619 Gepost op: 6 oktober 2014, 20:11:03 »
Natuurlijk is dat goed!
Knap dat je zo lang kunt wachten, maar nog even lekker op school concentreren dan heb je dat mooi gehaald voor de bruiloft. Wel fijn dat je wel weet hoe de dag er uit gaat zien, dan heb je toch iets om vast te kunnen bedenken ondanks dat het nog even duurt.

Leuk dat je bij disneyland zit nu! loop je ook echt stage bij Disney of iets in de buurt? Ik ga overmorgen naar disneyland toe ;)

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #620 Gepost op: 6 oktober 2014, 20:17:57 »
Geduldig bruidje, poe zeg als sinds 2012 verloofd. Ik vind een jaar wachten al lang :P. Wat mij betreft prima hoor als je hier mee kletst! Kan me zo voorstellen dat er nog geen topic is voor 2016. En Disney! Gaaf! Daar wil ik nog steeds een keertje heen!

Welkom Logan! Ik trouw in het oosten des lands. Net buiten mijn woonplaats in een heel schattig kerkje.

Mariëlle, lekker zeg zo'n bon!

Omdat ik nu ik afgestudeerd ben, werkzoekende ben (lees: werkloos), heb ik tijd over en zit veel thuis. Dus ik struin hier het forum af. Maar wat een leuk en gezellig forum is dit zeg! Volgens mij is het trouwen gedeelte het kleinste deel haha. 

Logan

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 13
Re: Trouwen 2015
« Reactie #621 Gepost op: 6 oktober 2014, 20:43:25 »
Ohh wat toevallig saphira! Dan wonen we denk ik bij elkaar in de buurt ;)

Wij trouwen op t strand en feest dus in strandtent. Wel een hippe tent hoor hihi.

Wat leuk om jullie locaties te lezen!

Marielle, gaaf disney!!

Hebben jullie al een huwelijksreis bedacht? Wij willen naar tanzania en daarna nog 5 daagjes zanzibar. Twijfel wel nog een beetje, wij hebben 2 jonge kids en die gaan niet mee. Vind dat wel lastig, ga ze wel enorm missen denk ik

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #622 Gepost op: 6 oktober 2014, 21:06:51 »
Hihi logan, dat had ik ook al bedacht.
Leuk zeg, een beach wedding.

Wij gaan niet op huwelijksreis, zit er gewoon niet in voor ons.

Ik zou het niet kunnen hoor zo lang wachten, vond het al erg genoeg dat ik 3 maanden mijn mond moest houden dat we verloofd waren pfff.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #623 Gepost op: 6 oktober 2014, 22:02:54 »
Tuurlijk geduldig bruidje! Gezellig :biggrin:
Wat studeer je? Vind het knap dat je zo lang kan wachten haha wij zijn sinds 14 februari verloofd en ik hou het nu al niet meer hahahaha
Oh en leuk joh Disney! Loop je ook echt in Disney stage?

Boeltje, mag ik vragen waar je trouwt? Wij wonen ook in het Oosten ;)

@Huwelijksreis, wij gaan waarschijnlijk naar Turkije, maar nog niet zeker. Het is goedkoop en as is er al eerder geweest en vond het heerlijk.
Wij hebben ook een zoontje van nu 2, en dan net 3 als we weggaan, dus gaan waarschijnlijk maar een week ofzo. Ik kan niet zo lang zonder hem haha

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #624 Gepost op: 6 oktober 2014, 22:07:57 »
Tuurlijk geduldig bruidje! Gezellig :biggrin:
Wat studeer je? Vind het knap dat je zo lang kan wachten haha wij zijn sinds 14 februari verloofd en ik hou het nu al niet meer hahahaha
Oh en leuk joh Disney! Loop je ook echt in Disney stage?

Boeltje, mag ik vragen waar je trouwt? Wij wonen ook in het Oosten ;)

@Huwelijksreis, wij gaan waarschijnlijk naar Turkije, maar nog niet zeker. Het is goedkoop en as is er al eerder geweest en vond het heerlijk.
Wij hebben ook een zoontje van nu 2, en dan net 3 als we weggaan, dus gaan waarschijnlijk maar een week ofzo. Ik kan niet zo lang zonder hem haha
Jup, loop stage bij disney, studeer international business and management studies in groningen. Rest van mijn antwoord zie hieronder :)
Natuurlijk is dat goed!
Knap dat je zo lang kunt wachten, maar nog even lekker op school concentreren dan heb je dat mooi gehaald voor de bruiloft. Wel fijn dat je wel weet hoe de dag er uit gaat zien, dan heb je toch iets om vast te kunnen bedenken ondanks dat het nog even duurt.

Leuk dat je bij disneyland zit nu! loop je ook echt stage bij Disney of iets in de buurt? Ik ga overmorgen naar disneyland toe ;)
Tof, ja ik loop stage bij disney :) ik werk backstage maar zit direct naast het park dus is echt wel heel gaaf, meestal ga ik na mijn werk nog even het park in. Als je het leuk vind kan ik je nog wat mustsees laten zien (maar ik weet natuurlijk niet met wat voor gezelschap je er bent enzo). Als je tips wilt of wilt meeten moet je maar een pm sturen :)

Tof dat ik hier ook mee mag kletsen :) moet zeggen dat het langer klinkt dan dat het voelt, ondertussen ben ik wel klaar met wachten, maarja, ik ben al over de helft met wachten xD

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards