collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 431693 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #675 Gepost op: 23 oktober 2014, 21:10:10 »
Ja heb me voorgenomen er dit weekend wat van te zeggen als t te ver gaat. Al is het wel vaker aangekaart.

@veroniqueje, ja bij koonings en bij mij zeiden ze 3/4 maanden. Vervolgens vanmorgen gebeld omdat ik maar niks hoorde. En toen zeiden ze dat dat absoluut niet kon, is van demetrios een jurk.
Nu dus half januari wat inhoud 7 maanden na de bestel datum!!

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #676 Gepost op: 24 oktober 2014, 11:46:28 »
Wel raar, je mag toch verwachten dat een bruidszaak wel weet wat de levertijden zijn.
En demitrios is toch een goed bekend merk, je mag dan toch wel verwachten dat die sneller geleverd kan worden.


Veroniqueje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 33
Re: Trouwen 2015
« Reactie #677 Gepost op: 24 oktober 2014, 18:00:36 »
Balen zeg zo'n lange levertijd!! en zet je frustratie maar gauw aan de kant, want daar heb je niks aan. Makkelijk gezegd, maar het komt goed. Daar zorgen ze wel voor.
Ik ga maandag meteen bellen hoe het zit met mijn levertijd.

Wij hebben vandaag ringen uitgezocht bij Edeldesign, super mooi en we laten ze helemaal naar eigen ontwerp maken.
Ben er heeeeel blij mee.
Ik had via 'theperfectwedding' een kadobon gewonnen twv 250 euro bij Edeldesign, die is goed besteed! :)


Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #678 Gepost op: 25 oktober 2014, 07:03:34 »
Wijn zijn idd ook bij edelstein geweest maar vond hem TE duur voor wat ik me ring mag dragen.
Wij gaan nu naar een edelsmidt in Denhaag.

Ben benieuwd.

Ik heb zo zin in vrijdag. Alle kleine details bespreken op de trouwlocatie.
De dag begint nu een beethe vorm te krijgen.

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #679 Gepost op: 26 oktober 2014, 13:19:45 »
Hoi dames!

Wow, wat is er alweer veel geschreven. Moest even flink bijlezen hier.

@huwelijksreis, ik denk dat wij, zoals het er nu uit ziet, geen geld hebben om op huwelijksreis te gaan. AS zit in het onderwijs en kan geen vrije dagen opnemen buiten de vakanties om dus wij zitten sowieso aan de schoolvakanties vast. Scheelt dat het vakantiegeld er dan gewoon bij kan. Lastige keuze zeg, met of zonder je kinderen op huwelijksreis!

@trouwringen, heerlijk zeg als ze al binnen zijn en/of zijn besteld! Wij komen er nog niet uit. Maar aan de levertijden te zien hebben we daar nog wel even voor.

@bloemen, wij gaan samen met een vriendin (goede bloemist) om tafel en dan laten we het helemaal aan haar over. We laten plaatjes zien van wat we mooi vinden en wij onze dag past. Mocht het qua kosten niet passen dan heb ik nog m'n kunst boeket waarmee ik ten huwelijk ben gevraagd. Die is eigenlijk ook gewoon vet mooi.

@geduldig bruidje, ik zou het als gast helemaal niet raar vinden als het nummer dat gedraaid is op de crematie opnieuw gebruikt wordt bij jullie bruiloft. Juist heel mooi en het is (onbewust) een momentje dat iedereen even aan hem denkt.

@jasmine, lekkere meevaller zeg! 1000 euro is een hoop geld.

Zoals jufrommelkont al zei het is onze dag, en laten we dan maar proberen vooral voor ons en AS er een prachtige dag van te maken! (lees: geeft zichzelf een duwtje in de rug)

@jufrommelkont, leuk zeg dat je zelf je taart gaat maken! Wij hebben alleen een aansnijdtaartje. Misschien wel een idee idd dat ik eens ga proberen of ik dat ook zelf kan.

@rockcowbride, leuk zeg dat ze er dan toch allemaal mee bezig zijn. Een huwelijk is toch wel een happening haha.

@Maiky, leuk dat je mee komt kletsen! En gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk.

@draaiboek, daar wil ik ook eens aan gaan beginnen. Saphira, ik ga ook even een kijkje nemen op the perfect wedding. Heb geen idee hoe zoiets eruit ziet. Straks vergeet ik vanalles en heb ik maar een half draaiboek ofzo.

@manchetknopen, Karin, mooi gebaar van je moeder! Mijn AS gaat de manchetknopen van zijn opa dragen die op 53 jarige leeftijd is overleden en hem dus nooit gekend heeft.

@Marielle, leuk idee van die weddingwands! Hier mag ook niet met rijst gegooid worden, even polsen wat AS van de weddingwands vindt (bellenblaas of gevriesdroogde bloemblaadjes staan ook nog op de eventueel-lijst). Wat een domper zeg dat je jurk zoveel later binnenkomt! Even schakelen zeg. Gelukkig dat je zo vroeg bent gaan shoppen voor een jurk! Ik hoop ondertussen dat je een leuk weekend hebt..en dat het een beetje meevalt! Schoonouders.. Tja. Hier is de relatie met SM best goed hoor, lieve vrouw. Maar schoonzusje is iets kleiner dan ik, slanker postuur. En sm vond dat ik geen mermaiddress kan hebben. En 5 minuten later wel dat schoonzusje wel bij haar achterop de fiets kan want die is zo licht als een veertje. Dat soort dingetjes.

@shapira, lekker zeg, al bezig met DIY projectjes! Lijkt het al zo dichtbij te komen.

Stukje egopost;
Het ene moment denk ik dat we al best veel geregeld hebben, en andere moment weer niet. Als ik hier lees en wat jullie allemaal al zo vroeg van te voren hebben geregeld! Poe..

Even op een rijtje:

Geregeld: jurk, gemeente, kerkje, high tea locatie, diner, we hebben een idee voor de kaart, ik krijg sieraden van mijn ouders omdat ik afgestudeerd ben,

Moet nog: pak (in januari ivm herfst/winter collectie), ringen, versieringen, kapper, visagist, draaiboek, AS twijfelt nog steeds over getuigen en daarom zijn we nog niet in ondertrouw,

Wat denken jullie? Beetje op schema of niet?
« Laatst bewerkt op: 1 november 2014, 09:38:59 door Boeltje88 »

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #680 Gepost op: 26 oktober 2014, 14:51:26 »
Boeltje88:balen dat je nu even niet verder kan omdat je nu geen baan hebt.
Ik hoop voor je dat je snel een leuke baan hebt.



Even ego: had ik ook al bij juni 2015 gezet.

gisteren is mn schoonvader hier geweest en zijn taken door gesproken.

toen hebben we het ook over de dranken gehad want dat moeten we zelf bestellen.
Hij gaf als opmerking dat een tap met fust bier heel erg duur is. Hij gaf als tip, kratjes bier. Ik vind het opzich een goed idee maar voor mn gevoel heeft het een goedkope uitstraling.

Dus twijfel twijfel.

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #681 Gepost op: 26 oktober 2014, 14:56:40 »
Even ter vergelijking,
Voor een liter bij een flesje bier ben je 1,50 euro kwijt
Voor een iter bij een fust bier ben je 2,50 euro kwijt.

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #682 Gepost op: 26 oktober 2014, 19:38:29 »
@rietje: ik vind het juist helemaal niet goedkoop staan, dan kunnen mensen ook makkelijker hun eigen biertje kiezen als je twee soorten koopt, je hebt toch altijd kamp heineken en kamp grolsch (of wat er bij jullie in de familie dan ook word gedronken) dat doe je toch minder snel op de tap volgens mij

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Trouwen 2015
« Reactie #683 Gepost op: 26 oktober 2014, 20:14:51 »
Volgens mij hangt het ook wel een beetje af van met hoeveel man je bent. Ik weet niet waar je woont, maar wij halen onze drank altijd in Duitsland. Scheelt veel geld en vaak huur je daar een tap en koelkast voor een prikkie erbij als je er vaten bier afneemt.

rietje1981

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-6-2015 is de grote dag
Re: Trouwen 2015
« Reactie #684 Gepost op: 27 oktober 2014, 15:01:17 »
Ik denk dat we er uit zijn, we gaan voor flesjes bier  :biggrin:

Lekker makkelijk!

Overal lees ik van een envalopendoos, hoe gaan jullier ermee om? Moeten de gasten zelf het erin doen of is het een mooie manier om de kaarten erin te doen.
Zetten jullie deze dan op de kadotafel? (achter jullie)

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #685 Gepost op: 31 oktober 2014, 17:40:04 »
Vandaag op de locatie geweest.
Hoop besproken en dingen vast kunnen leggen.
Kleine dingen die we zelf nog verder uit moeten werken en over na moeten denken de komende tijd maar doen.

Ook kwa catering zijn we aardig over een gekomen.
We hebben de vraag neer gelegd bij de locatie of wij een kaar mogen branden bij de ceremonie voor mijn vader zo dat hij er toch een beetje bij is. Hun hebben het beleid dat dit niet mag teminste geen open vuur.

Net bericht gehad dat we een waxinelichtje mogen branden bij de foto van mijn vader. Echt top.. Dat ze een uitzondering willen maken hier voor.

Nu nog op zoek naar een goeie niet te dure DJ.

Nog 5 1/2 week dan ga ik mijn jurk uit zoeken.. :applaus: :applaus: :applaus:
« Laatst bewerkt op: 31 oktober 2014, 17:44:10 door Karin s »

Maiky

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 42
Re: Trouwen 2015
« Reactie #686 Gepost op: 2 november 2014, 13:30:46 »
@Rietje, ik zou zo'n doos achter me op de 'cadeau' tafel zetten. Als je dan een envelop ontvangt kun je 'm er zelf in doen. Mijn mening is het een mooier idee dat de gast de envelop aan jullie zélf overhandigd dan dat deze de envelop direct in de doos doet.
Ik vind zo'n doos puur handig zodat je alle (waardevolle) enveloppen bij elkaar hebt, als het feest dan écht begint kun je makkelijk al je enveloppen ergens op een veilig plekje neer zetten.

Spannend Karin! Heb je al een beetje in gedachten wat voor jurk je wilt??

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #687 Gepost op: 2 november 2014, 19:05:59 »
@rietje: enveloppendoos lijkt me ook meer om zelf enveloppen in op te bergen, denk dat wij de doos ook aardig stevig gaan maken zodat je er niet zomaar iets uit kunt halen, je weet maar nooit wie er naast jouw gasten nog meer rondloopt op de locatie (personeel enzo)
@karin: wat fijn dat jullie een kaars mogen branden, dat lijkt me erg waardevol! Al een idee voor je jurk?
Wie heeft hier trouwens al zijn jurk gekocht? Lijkt me grappig om misschien een lijstje te maken met wat je verwacht te gaan kopen en dan later als je dat wilt of het dat wel of niet geworden is ik zal aftrappen (al is het nog minstens een half jaar wachten tot we weten of dit het ook word, zonder datum ga ik geen jurken passen)
Geduldig bruidje: grote poofy jurk, corset topje maar absoluut met iets over mijn schouders wat de boel goed omhoog houd, wit en misschien nog zwart ombre onderin de jurk.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #688 Gepost op: 2 november 2014, 19:14:18 »
Wij willen wel een enveloppen doos maar daar leggen we het zelf in. Het staat er ter decoratie en we willen inderdaad voorkomen dat er iets gebeurt met de enveloppen die we krijgen. Je weet immers maar nooit.

Ik heb mijn jurk al. Maar ik zal in het lijstje zetten wat ik altijd dacht. Of het dit geworden is kun je op de 2015 mail zien.


Geduldig bruidje: grote poofy jurk, corset topje maar absoluut met iets over mijn schouders wat de boel goed omhoog houd, wit en misschien nog zwart ombre onderin de jurk.

Marielle_90 Sissi jurk, sneeuwwit, wijde rok, strak lijfje, mouwtjes. Simpel, weinig glitters etc.



geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #689 Gepost op: 2 november 2014, 19:44:11 »
Mag ik ook in de mail? Of sta ik daarvoor toch net weer teveel buiten dit topic? Aangezien het nu al vrij zeker is dat ik daar niet veel kan delen...

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #690 Gepost op: 2 november 2014, 20:30:28 »
Ik heb wel een idee in mijn hoofd.
Maar of hem dat gaat worden.
Ik wil in iedergeval voor de ontwerpsr van Ladybird gaan kijken.

Ja is heel waardevol. Geeft me toch het gevoel dat hij er een beetje bij is

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #691 Gepost op: 2 november 2014, 22:49:28 »
Karin, ladybird heeft ontzettend mooie jurken in haar collectie!

In het juni topic ook aan de bruidjes gevraagd maar heeft er hier iemand een eigen trouwpagina?

Ik heb er een gemaakt : http://frankenmarielle.onzetrouwpagina.com

Wij hebben overigens onze taarttopper gevonden :) heb ik een paar weken terug in Disney gekocht aangezien we allebei een abonnement hebben is het voor ons toepasselijk http://www.toybarn.nl/Detail.asp?a=17280&can=Trouwen%20DISNEY%20FEESTDAGEN


RockCowBride

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 254
  • Geslacht: Vrouw
  • Rocking all over the world
Re: Trouwen 2015
« Reactie #692 Gepost op: 3 november 2014, 10:32:35 »
Wat mij betreft ben je welkom in de 2015 mail hoor geduldig bruidje! Alleen maar leuk!

Wij hebben geen eigen trouwpagina en willen dat ook niet. Denk niet dat onze gasten er veel gebruik van zouden maken en houd zelf al een boek/moodboard van de bruiloft bij, dus voor mezelf hoef ik het ook niet te doen haha.

Ik heb even een breekmomentje.. Hebben jullie trouwens ook wel eens van die momenten dat je compleet overweldigd bent door dingen en dat je echt ff niet weet hoe je daar mee om moet gaan? Er gebeurt momenteel zoveel hier, zowel met betrekking tot de bruiloft als veel andere dingen (drukte en stress met afstuderen, veel familiezaken enz.) en ik heb het idee dat ik het allemaal even niet kan bevatten, alsof alles even te snel voor me gaat. Hebben jullie misschien tips om hier wat makkelijker mee om te gaan?

En dan ben ik afgelopen weekend jurken gaan passen en dat was zo ontzettend gaaf, maar ook vreselijk overweldigend! Ik denk (nee eigenlijk wéét ik) dat ik mijn droomjurk heb gevonden, maar ik laat mezelf niet toe om er helemaal aan toe te geven. Ik moest er bij het passen zelf van huilen, maar ik weet niet helemaal hoe ik me voel. En hoewel ik weet dat ik bij die jurk weer terug ga komen, wil ik niet nu al die beslissing maken en dat is vreselijk dubbel, maar het frustreert me enorm dat ik even niet weet wat ik wil. Ik wil over 1 a 2 weken (of eerder als ik er echt over uit ben) die jurk nog een keer gaan passen om het gevoel weer even te krijgen en om te beslissen of ik hem definitief laat bestellen.
Jullie ook zo'n dilemma gevoel erbij gehad? Of hadden jullie bij het passen echt een 'ja dit is hem, ongeacht wat die kost en ik hoef er never nooit niet meer over na te denken-gevoel' erbij?

Sorry voor de gedachtespinsels, maar ik moest het echt even kwijt  :blush:

Overigens is mijn droomjurk aan de ene kant precies wat ik verwacht had, aan de andere kant juist ook weer niet. :blush: Ik zal de jurk straks even in de 2015 mail gooien als ik het niet vergeet haha :)

RockCowBride: Corset top met vetersluiting achter, strapless, weinig glitters, wijde rok, kleuraccenten. Wilde altijd eigenlijk al strapless en een corsettop maar heb altijd in gedachten gehad dat dit me niet zou staan ivm brede schouders, opvallende 'bovenpartij'. Dus een beetje dubbel haha!

Geduldig bruidje: grote poofy jurk, corset topje maar absoluut met iets over mijn schouders wat de boel goed omhoog houd, wit en misschien nog zwart ombre onderin de jurk.

Marielle_90 Sissi jurk, sneeuwwit, wijde rok, strak lijfje, mouwtjes. Simpel, weinig glitters etc.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #693 Gepost op: 3 november 2014, 10:43:29 »
@breekmomentvraag. Ik ken het, af en toe lijk ik ineens in te storten en ga ik stressen over alles waar maar over te stressen valt. Moet zeggen dat ik het nu niet kan velen dat de bruiloft even naar de achtergrond is verdwenen doordat ik meer ben gaan werken. Ben blij als dadelijk weer even alles naar voren komt. Al is dat ook weer een valkuil want soms voel ik me ineens weer 12 en is t zo raar dat ik ineens volwassen ben haha.

Leuk dat je jurken bent wezen passen! Hopelijk ben je de volgende keer nog net zo verliefd op je jurk als dat je nu was.

Ik had mijn jurk al op een plaatje gezien op internet en heb voor die jurk toen een pas afspraak gemaakt, ik zag hem toen in het echt en ik wist meteen zeker dat het hem zou worden, toen ik hem nog niet aan had gehad. Mijn moeder betaalde hem dus vond het wel heel lastig want is ontzettend veel geld. Maar ik kon niets anders meer mooi vinden.

Maiky

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 42
Re: Trouwen 2015
« Reactie #694 Gepost op: 3 november 2014, 11:31:38 »
@RockCowBride; ik snap je breekmoment.. Het is ook niet niks! Soms heb je van die momenten dat alles tegelijk komt en je hebt zoveel aan je hoofd. Ik had het vorige week, zat bij mijn ouders en kon niet ophouden met huilen. Irritant, maar het luchtte wel op! Wat mij heel goed helpt is dat ik al mijn ideeën voor de bruiloft opschrijf, ik heb standaard een kladblokje in m'n tas en als ik iemand tegen kom die nog niet op de gastenlijst staat schrijf ik 'm direct op (wij hebben nogal een grote gastenlijst dus dit is geen overbodige luxe). Zelfde met andere dingen, ik zie iets leuks op internet voor de bruiloft, opschrijven! Af & toe pak ik mijn blokje erbij en noteer het in de laptop bij de rest. Het helpt mij om 'rustig' te zijn. Al heb ik soms ook andere dagen hoor haha. Je wilt het gewoon goed doen! Dat gevoel heb ik. En ik ben nooit eerder getrouwd dus je weet ook niet zo goed wat je moet verwachten zeg maar. En als ik je verhaal zo lees ben je er eigenlijk al uit dat je die jurk wilt... ;-). Wellicht voel je je volgende week zelfverzekerder en als je 'm dan past is het JAAA...!

Ik ga eind november om een jurk. Heb ook wel een klein beetje in gedachten wat ik wil: wijde rok, wit, strak bovenlijf, strapless of halter of .... weet ik nog niet, er mag wel iets van bling op zitten maar niet té. Vind de jurken wat Ladybird ontzettend mooi, maar of dat 'm ook gaat worden.....we gaan het zien!

En vanmiddag gaan we in ondertrouw...leuk! Al zal het niks speciaals zijn, meer het idee. Daarna doen we ff een borrel met onze familie en getuigen. Niet iets speciaals, maar we vonden het wel leuk om ff íets te doen.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #695 Gepost op: 3 november 2014, 14:05:17 »
Ff bij lezen hoor.

@Maiky, veel plezier vandaag, het is toch weer een speciaal momentje.

@rockcow, iedereen zal dat herkennen hoor. Je zult zien dat het goed komt.
Bij de volgende keer passen krijg je echt wel dat gevoel, probeer je er niet te druk om te maken. Dat geeft stress bij het passen.  Ik had gisteren zelf ook een breekmomentje.
Meer vanwege het feit dat de regie uit handen wordt getracht te nemen en ik daar dus heel slecht teGen kan.
Moeder van het bruidsmeisje die haar idee wilt doordrukken(zit dus al met een jurkje die ik niet mooi vind), een vriendin die tevens getuigen is, die niet wilde helpen die dag met gasten, jurk enz. Maar nu wel een witte korte jurk heeft gekocht en zich ineens opwerpt als bruidsmeisje zijnde. En dus nu ineens wel dat allemaal wilt doen, maar wel op haar manier.

Wilde gisteren al haar afzeggen en een andere getuigen zoeken.

Wij hebbn wel een pagina gemaakt, die staat enkel niet openbaar, dus wil je kijken, pm dan voor het wachtwoord.

We hebben eindelijk ringen gevonden, was een hele klus.

@enveloppendoos, die heb ik zelf gemaakt en zetten we achter ons op tafel. Dan kunnen we het zelf in ontvangst nemen en erin doen.


Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #696 Gepost op: 3 november 2014, 14:15:05 »
Saphira, wat lastig! Al zou ik als ik jou was wel op je strepen gaan staan. Jij bent de bruid, jij moet het mooi vinden hoe de bruidsmeisjes er uit zien.
Getuige kwestie idem.

Eerlijk zijn en zeggen dat je het niet leuk vind hoe er nu gedaan wordt. Anders wordt het alleen maar vervelender.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #697 Gepost op: 3 november 2014, 19:42:11 »
@breekmoment; erg herkenbaar!!! Af en toe echt momenten dat ik er klaar mee ben.. en momenten dat ik weer heerlijk aan het zoeken ben.

@saphira; ik zou er echt gek van worden. zou het ook echt niet leuk vinden dat iemand in een wit jurkje komt. Er komt er maar 1 in het wit en dat ben ik! :) En de bruidsmeisjes waarvoor ik zelf een jurkje uitkies ;)

@ enveloppendoos; zetten we achter ons, mensen mogen het er zelf in doen of wij doen het erin. Willen een holle bolle gijs maken :)

@maiky, gefeliciteerd met jullie ondertrouw!

@jurk, mijn plaatje komt wel erg in de buurt van wat ik wilde. Ik was alleen verliefd op de ladybird jurken maar vond ze te duur, maar wel verliefd geworden op mijn jurk. Al twijfel ik soms of het echt mijn jurk is, en dan spiek ik weer even bij de foto's en dan ben ik weer overtuigd. Puur omdat ik onzeker ben over of ik het wel goed doe :)

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #698 Gepost op: 4 november 2014, 09:20:44 »
@breekmoment, ook hier herkenning! Soms denk ik, ik moet nog zooooveel, en later denk ik dat ik best veel geregeld heb. Nouja, gevoel schommelt dus lekker heen en weer. Sommige dingen hoef ik ook niet; geen taart, geen vervoer

@trouwsite, leuk hoor Mariëlle! Wij hebben ook een, maar die wordt tot nu tie nog niet gebruikt. Misschien dat we het adres op de kaart zetten. Hij is openbaar, dus als je het adres wil even PBen.

@saphira, inderdaad op je strepen gaan staan. Anders nemen ze straks steeds meer over. En het jullie trouwdag!

@jurk. Rockcowbride, ik ken het gevoel. Ik had ook niet meteen dat gevoel.. Bij de eerste x dacht ik zelfs nog, nee dit wordt hem niet. En bij de tweede keer was het hem toch. Ik moest denk ik wennen aan het idee dat de jurk heel anders is dan wat ik in m'n hoofd had. En het idee dat je (lees: moeder) zoveel geld neer telt ervoor. Voelde eerst ook niet goed.  Mijn woorden bij het definitief kiezen: "oké, ja". Lekker droog haha. Gewoon omdat ik het eng vond. Nu heel blij met mijn jurk.

Logan

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 13
Re: Trouwen 2015
« Reactie #699 Gepost op: 6 november 2014, 13:34:43 »
Hoi meiden!
Al een tijdje niet mee gekletst,  druk druk!
Maaaarrr ik heb mn jurk!! Zo verliefd op!

Hebben jullie al je jurk geshowd hier op het forum? Ben benieuws naar jullie smaak!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards