collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 431901 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #725 Gepost op: 19 november 2014, 10:34:40 »
Hihi ja dat begrijp ik hoor. Hier lopen we ook voor (lees ik) ondanks de stop wil ik voor april ook helemaal klaar zijn. Ik heb 2 dagen die ik moet voorbereiden, dus wil me rustig kunnen voorbereiden de laatse maand.

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: Trouwen 2015
« Reactie #726 Gepost op: 19 november 2014, 12:19:56 »
Ik heb hier al lang niet geschreven, maar lees wel vaak mee. Ik vind het leuk om jullie verhalen en voorbereiding te lezen. Ik ga zelf dus al 9 januari 2015 trouwen. Volgens mij ben ik e eerstvolgende. Inmiddels is alles nagenoeg rond:
4 dec. mag ik mijn jurk gaan afpassen. En dan dus netjes op gewicht blijven tot 9 januari. NOg best een kunst zo met de feestdagen.
Dit weekend gaan we weer naar de locatie waar we receptie en avondvullend diner hebben. De ceremonimeesters gaan mee. En dan gaan we de dag dus doornemen en de puntjes op de i zetten. Verheig me erg. De trouwkaarten zijn de deur uit. Trouw auto is geregeld, bloemen zijn geregeld. In de kerstvakantie moet ik nog menu kaartjes knutselen Dat vind ik wel leuk. :)

Maiky

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 42
Re: Trouwen 2015
« Reactie #727 Gepost op: 19 november 2014, 13:49:08 »
Wat leuk Ik83! Voor jullie gaat de tijd nu wel heel erg snel! Heel veel plezier & succes met de allerlaatste voorbereidingen!

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #728 Gepost op: 19 november 2014, 19:40:05 »
Voor jou gaat het inderdaad wel snel nu Ik83! Spannend zeg! Wel fijn dat alles al zo ver klaar is. Succes met de laatste dingen!

Hier ben ik op dit moment bezig met de kleding van de bruidskinderen, maar dat gaat niet zo best. Ik had iets leuks in mn hoofd voor ons neefje en met toeval gevonden, maar zijn schouders zijn te smal ervoor. Nu wel iets anders gevonden, dus hoop dat dit wel leuk is! De jurkjes van de twee meiden zouden gisteren binnen komen maar daar is iets bij mis gegaan. Hoop dat ze morgen komen!!

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #729 Gepost op: 27 november 2014, 13:01:30 »
Afgelopen zondag bij wedding wichs event in Rhederoort geweest,
Weer een hoop ideen op gedaan.
We zijn er op dit moment gelukkig helemaal uit wat we willen dj of band. Het is een bandje gewerden. Nu maar regelen.
Ik ga 13 december voor mijn jurk en 20 dec gaan we kijken voor de ringen.
Als dat rond is dan hebben wij wat we zelf wilde doen gedaan en is de rest voor de ceremoniemeester.


Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #730 Gepost op: 27 november 2014, 14:36:27 »
Leuk Karin!
Mag ik vragen wat voor jullie de afweging is tussen een band en DJ?

Wij hebben vrijdag onze trouwkaarten gekocht, ze zijn heel simpel maar zo passend bij ons. Zaterdag heeft AS zijn pak gekocht, ben zo nieuwsgierig haha.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #731 Gepost op: 28 november 2014, 11:53:34 »
we hebben de voor en tegens tegen elkaar afgewogen.
En na veel info op de beurs haddenvonden we dat een dj toch wel erg staties is / kan zijn. Met een band vonden wij dat je toch meer interactie hebt.

Nog 2 1/2 week en dan hopen dat ik me droomjurk ga vinden.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #732 Gepost op: 28 november 2014, 12:07:05 »
Wij hebben ook een band, omdat ik echt een feest wilde.  De band die we hebben, krijgt ook echt iedereen op de vloer.

Spannend lk83, veel succes met de laatste dingen. Laat je weten hoe je dag geweest is?

Jufrommelkont, alles goed gekomen met de bruidskindjes?

Hier even niets nieuws te melden, dat zal in januari weer worden.

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #733 Gepost op: 28 november 2014, 17:54:24 »
Wij zijn ook no op zoek naar entertainment, maar ergens ben ik bang dat we niet gaan vinden wat wij willen... Wij willen namelijk totaal geen standaard beuiloft en dus ook geen dansfeest, wij willen het liefst een kampvuur met liedjes en indien nodig stukjes (vermoed dat we daar toch niet helemaal onderuit
Edit: en dus zoeken we iemand die goed een kampvuur kan leiden en gitaar kan spelen, denk dat ik maar goed binnen mijn scouting netwerk moet gaan zoeken....

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #734 Gepost op: 29 november 2014, 20:50:07 »
 :cry: ik hoop dat ik 13 dec voor me jurk kan gaan kijken.
Heb gister een flinke smakker gemaakt. Heb er een zwaar gekneusde enkel aan over gehouden. Mag voorlopig niet belasten..
Zucht. Hoop dat ik nu ons pech jaar heb gehad.

Dus voorlopig ligt hier alles op zijn gat. :cry: :cry:
« Laatst bewerkt op: 30 november 2014, 10:55:52 door Karin s »

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #735 Gepost op: 29 november 2014, 23:28:49 »
Ah nee :( wat zuur! Maar met twee weken zul je toch wel jurken kunnen passen?

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #736 Gepost op: 30 november 2014, 10:58:11 »
Geduldig bruidje. Ik mag 2 weken niet belasten.. En loop op krukken. Dus ook geen auto rijden ect.
Hoop eigenlijk dat ik volgende week weer wat kan er er weer voor zichtig op kan staan. Zo dat ik toch kan gaan passen.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #737 Gepost op: 1 december 2014, 10:39:42 »
Oh nee Karin wat vervelend!

Wij hebben overigens een DJ want hebben beide niks met bandjes en vond het bij een vriendin zo tegenvallen, de hele avond dezelfde stemmen en overschreeuwen van gasten. Stel zelf vond het heel mooi maar gasten vonden het helaas niks. Op moment dat gewone muziek aan ging ging iedereen ook los.

lanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
Re: Trouwen 2015
« Reactie #738 Gepost op: 1 december 2014, 10:45:39 »
Beterschap Karin! Hopelijk zit het mee en kan je toch jurken gaan passen!

Wij hebben voor een DJ gekozen, iemand die we op een eerdere bruiloft hebben gezien, en dat was een prima feestje! De laatste bruiloft waar ik was waar een bandje was, was juist wat statisch, maar goed dat kan idd ook met een DJ.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #739 Gepost op: 1 december 2014, 12:21:54 »
Bij ons is ook mede de reden geweest omdat wij ook van hun live muziek wilde bij de ceremonie. Wij hebben hun idd ook al eerder gezien en het dak ging er af.
Dus dat was voor ons ook de rede. De dj waar wij een offerte hadden die kende wij niet en was nog de vraag hoe hij het zou doen. Maar omdat het bij ons ook intiem blijft max 40 gasten. Vind ik persoonlijk een dj dan over heersen.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #740 Gepost op: 1 december 2014, 19:39:08 »
Beterschap karin!

Met de bruidskindjes gaat het de goede kant op! Alleen nog een goede blouse voor het bruidsjongentje vinden en voor de bruidsmeisjes matchende bolero's en dan de schoenen nog, maar die bestel ik in maart pas.
Verder eventjes een dipje. Al 2,5 maand steeds buikpijn aanvallen, inmiddels voor a.s. vrijdag een afspraak in het ziekenhuis voor een echo van mijn gal. Waarschijnlijk galstenen... :( Daarnaast vandaag te horen gekregen dan mijn contract dat tot 1 jan loopt niet verlengd wordt..blegh!!

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #741 Gepost op: 2 december 2014, 13:22:49 »
Das mooi balen jufrommelkond..
Hoop dat je snel een nieuwe baan vind.

Succes in het ziekenhuis.

Saar1906

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 9
Re: Trouwen 2015
« Reactie #742 Gepost op: 2 december 2014, 15:57:28 »
Hallo iedereen,
Ik ben sinds vandaag op dit forum terecht gekomen en ga ook in 2015 trouwen!
19 juni om precies te zijn! Hier kijk ik erg naar uit en vind het leuk om hier mee te schrijven en ideeën op te doen.

Wat wij al hebben geregeld:
Jurk, trouwlocatie + diner en feest, DJ, ringen, fotograaf, wedding clip 'a beautiful day', strooimandjes, ballonnendecoraties, ringkussentje, photo probs en polaroid camera, bruidstaart, visagiste + kapsel, trouwauto, getuigen en ceremoniemeesters, cadobox heb ik besteld op weddingdeco).

Nog doen:
Trouwpak voor as en zoontje, schoenen, sieraden, bruidsboeket + corsages, locatie trouwrapportage, uitnodigingen, bedankjes, muziek, openingsdans, wedding deal met restaurant in de omgeving, huwelijksreis, en vast nog meer wat ik vergeten ben

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #743 Gepost op: 2 december 2014, 19:15:53 »
Welkom hier op het forum!

Leuke datum ook  :wink: :tongue: gezellig om weer een nieuw juni/2015 bruidje er bij te hebben. Dit is het algemene topic er is ook een speciaal juni topic voor als het hier on overzichtelijk is. (Gebeurde pas toen iedereen fanatiek aan het posten was)

Caarmenn

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
Re: Trouwen 2015
« Reactie #744 Gepost op: 4 december 2014, 09:31:44 »
Hallo Meiden,

Mag ik mij hier ook melden :)

Wij trouwen 20 augustus 2015. Duurt nog even maar voor je het weet. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen als ik weer eens twijfel. Kiezen is niet mijn/onze sterke kant..

Wij gaan thuis feest geven. Hebben een grote tuin dus de offertes voor verschillende tenten zijn opgevraagd, maar wel een hele hoop extra geregel.

Voor nu heb ik alvast een vraagje, waarom hebben jullie precies voor een ceremonie meester gekozen? Ik weet van mijzelf dat ik een hoop zelf wil regelen dus verdeel je dat dan of hoe doen jullie dit?  :biggrin:

lanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
Re: Trouwen 2015
« Reactie #745 Gepost op: 4 december 2014, 10:09:35 »
Hoi Caarmenn,

Welkom hier en gefeliciteerd!

@ ceremoniemeester: wij hebben ceremoniemeesters vooral voor de dag zelf, omdat we dan niet dingen willen hoeven regelen en controleren, maar gewoon genieten. De ceremoniemeesters kunnen dan alles in goede banen leiden. Bijvoorbeeld controleren of bruidstaart er is, versieren, vragen van gasten beantwoorden. In de aanloop regelen wij ook het meeste zelf!

Saar1906

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 9
Re: Trouwen 2015
« Reactie #746 Gepost op: 4 december 2014, 13:47:13 »
Inderdaad wij hebben ook 2 ceremoniemeesters, vooral voor de dag zelf. Als bruidspaar willen we geen klok in de gaten moeten houden en vragen moeten beantwoorden over regeldingen.
Nu in de aanloop helpen ze ons ook met brainstormen. Straks als de uitnodigingen de deur uit zijn houden hun bij wie zich aanmeld etc. Ook zal er vast nog iets achter ons rug door hun worden opgezet :-) Sowieso regelen ze ook mijn vrijgezellenfeest en die van AS word door zijn vriend geregeld die geen CM is.

Maiky

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 42
Re: Trouwen 2015
« Reactie #747 Gepost op: 4 december 2014, 13:49:53 »
Ik sluit me aan bij Ianne en Saar. De aanloop naar de bruiloft moet er zoveel geregeld worden en op de dag zelf wil ik GENIETEN! Wij regelen heel veel zelf, dus de CM hoeft in die zin niet heel veel te regelen. Meer op dé dag ff de gang van zaken!

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #748 Gepost op: 8 december 2014, 09:04:42 »
Vandaag weer naar de HA voor me voet. Hopen dat ik nu een beetje mag gaan belasten zo dat ik toch voor me jurk kan gaan zaterdag. Vind het zo spannend...

Kan het niet uitstaan dat me moeder van alles in de schild aan het voeren is en ik niet weet wat. Grrrrrrrrrrrrrr. Maar zal vast leuk zijn. ( hoop ik typ ik een beetje bezorgd)


Verder gaan we 20 dec voor de ringen. Dan hebben we de dingen die wij zelf wilde regelen geregeld.

Dan zullen we tot jan alles even laten zo als het is. Maar in jan er weer tegen aan. Want dan gaat het snel...

stefanie24

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Re: Trouwen 2015
« Reactie #749 Gepost op: 10 december 2014, 01:13:58 »
Hallo iedereen!

ook ik ga in 2015 trouwen.
20 juni 2015 is de dag!!
Dit is de dag dat we 10 jaar samen zijn.

grote dingen zijn al geregeld alleen alles nog tot in de puntjes bespreken hoe en wat.

in oktober me jurk gevonden. had al een jurk op internet gezien maar het is echt iets totaal anders geworden.
in maart komt ie binnen bij de winkel en dan in april pas weer passen.

Verder word alles op 1 locatie gehouden . ceremonie, diner en feest. vonden wij wel zo makkelijk en fijn en omdat wij graag onze hond erbij willen hebben bij de ceremonie was dit een van de weinige plekken waar dit mocht :)

verder nu druk aan het zoeken naar een geschikte plek waar we de foto's kunnen gaan maken maar helaas nog niet echt iets kunnen vinden. we zitten  te denken aan een oude fabriek of een bos..

ben al een tijdje aan het meelezen hier en erg leuk om al jullie verhalen te lezen. Vandaar dat ik me toch ook maar aangemeld heb :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards