collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 432031 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #750 Gepost op: 10 december 2014, 08:13:40 »
Leuk al die aanmeldingen!

Als ik straks op de computer zit zal ik het lijstje eens aanpassen! Leuk ook dat iedereen nu al zoveel geregeld heeft!

Hier ligt het ook even stil, ben nu vooral bezig met cadeau voor AS . Heb vanaf 19 juni(jaar vooraf) elke dag een foto gemaakt en wat uitleg, en dat plak ik in een fotoalbum die hij 18 juni krijgt.
Aangezien ik thuis slaap en hij al klaagde dat hij niks te doen zou hebben.

Vanaf 6 januari weer alle afspraken staan wn heb er Zo'n zin in! Half januari m'n jurk, eind januari de ringen. Begin februari jurkjes voor de meiden, kaarten versturen etc

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #751 Gepost op: 10 december 2014, 10:26:31 »
Zaterdag is het eindelijk zo ver.. Dan ga ik voor me jurk. Vind dit zo spannend..

Volgende week gaan we voor de ringen. Gelukkig zijn we er al we uit wat voor soort styl ring we willen. Dus hopelijk zijn we er snel uit wat het word.

Save the date kaartjes hebben we gister op de bus gedaan. Samen met de kerstkaart.

Muziek staat nu definitief vast.
Dus nu is de rest aan de ceremonie meesters..

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #752 Gepost op: 10 december 2014, 14:51:52 »
Spannend Karin!

leuk ook dat jullie save the date kaartjes hebben. Ik wilde dat eigenlijk niet doen maar nu is er een extra concert van Guus Meeuwis op 19 juni. en aangezien wij heel veel vrienden hebben die er normaal naar toe gaan, ben ik bang dat ze vergeten zijn dat dat onze trouwdatum is en kaartjes gaan kopen.

En dat je weet wat voor stijl ringen je wilt is wel heel fijn zei onze juwelier toen.

ennnnn... Ik heb het lijstje vernieuwd en hij wordt zo lang! :D echt heel leuk..

-------------------------------------------------------------------------------
9 Januari 2015 Ik83 & AS
20 maart 2015 bruid_op_onderzoek & AS
21 maart 2015 lanne & AS

17 april 2015 Jufrommelkont & AS

1 mei 2015 saphira & AS
8 mei 2015 Veroniqueje & AS
15 mei 2015 Kimmie1311 & AS
15 mei 2015 lauwrake & AS
15 mei 2015 Bubbels & AS
20 mei 2015 Kristel-1985 & AS
21 mei 2015 nana21 & AS
29 mei 2015 Joontje & AS
29 mei 2015 Senty & AS
30 mei 2015 Jasmine & AS
30 mei 2015 Boeltje88 & AS

6 juni 2015 vivalavida & AS
6 juni 2015 junibruidje & AS
12 juni 2015 Lenn-nn & AS
15 juni 2015 Pinkrose & AS
19 juni 2015 Renee19-06-15 & AS
19 juni 2015 rietje1981 & AS
19 juni 2015 Marielle_90 & AS
19 juni 2015 Saar1906 & AS
20 juni 2015 Stefanie24 & AS
26 juni 2015 26062015 & AS
26 juni 2015 Maiky & AS

10 juli 2015 Chan88 & AS
16 juli 2015 Flipsen & AS
24 juli 2015 Bruidje2015

1 augustus 2015 Natoo & AS
14 augustus 2015 RockCowBride & AS
20 augustus 2015 Caarmenn & AS
28 augustus 2015 Puck2015 & AS
28 augustus 2015 Logan & AS

4 september 2015 Karin s & AS
11 september 2015 Bruidje82 & AS

9 oktober 2015 Droopy & AS
27 November 2015 Sankersten & AS


Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #753 Gepost op: 13 december 2014, 20:22:45 »
 :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: yes yes yes vandaag bij bruidshuis Diana geweest om mijn jurk uit te zoeken en ik ben geslaagd!!!!!!!  Mijn moeder heeft een foto gemaakt. Helaas krijg ik deze niet omdat ik dit moeilijk voor me kan houden.
Mijn schoonsusje belde net al en kan je een tipje van de sluier op lichten??

Ik nope..

Zei issie wit of een kleur

Ik knal groen

Zei ohh echt

Ik jup.

Whahahahahahahahahahahahahaha
Ze gelooft het ook nog.

Maar Hij is ivoor kleur met bruin achtige accenten.


Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #754 Gepost op: 13 december 2014, 20:57:02 »
Gefeliciteerd Karin! Super dat je je jurk gevonden hebt!

iDo

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 41
Re: Trouwen 2015
« Reactie #755 Gepost op: 13 december 2014, 21:13:29 »
Leuk Karin!

En welkom nieuwe bruidjes van 2015 (zeg ik als 2016 bruid haha).

Ik krijg helemaal kriebels van jullie voorbereidingen, gelukkig nog maar een maandje en dan gaan wij ook plannen maken :D

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #756 Gepost op: 13 december 2014, 22:37:15 »
Hier hetzelfde hoor (al staat voor mij zelfs 2016 nog een beetje op losse schroeven...) maar kver een maandje ben ik weer in nl en dan kunnen we denk ik gaan plannen :)

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #757 Gepost op: 14 december 2014, 11:45:35 »
Oh leuk dat jullie bijna kunnen gaan plannen! Ik begon 1,5 jaar van te voren met de voorbereidingen en vond het heerlijk, gewoon steeds een beetje regelen en genieten van alles!

Hier komende donderdag gesprek met de feestzaal, ben benieuwd wil het graag weer even zien daar :)

Deze maand komen ook de kaarten binnen van de drukker en gaan we de wedding Wands nog maken. Ik ben nu bezig met een hart van wilgentakken als foto accesoire.
En dan komt januari die al lekker vol is.
6 januari taart bespreken
Jurk passen(helaas geen datum)
22 januari overnachting via edelsmid
23 januari ringen maken
25 januari jurken bruidsmeisjes uit gaan zoeken .,

Zo leuk hahah einde ego post

Maiky

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 42
Re: Trouwen 2015
« Reactie #758 Gepost op: 14 december 2014, 11:51:13 »
Gefeliciteerd Karin!!

Hihi, leuk Mariëlle! Niks ego post, lekker van genieten!

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #759 Gepost op: 14 december 2014, 18:19:01 »
Wat leuk Marielle,

Lekker druk.
Hier 20 dec voor de ringen en dan ligt het hier even stil.
Januari even kijken voor de definitieve tekst voor de trouwkaart en verder is het voor de ceremoniemeester.

Geduldig bruidje wat leuk dat je kan gaan plannen.
Wij zijn vanaf aug aan het plannen gegaan. Als het aan mij had gelegen was alles al geregeld binnen 3 manden.

Mijn AS heeft mij hier in weten te remmen.
Hou graag de touwtjes in handen ;-)



geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #760 Gepost op: 14 december 2014, 18:41:18 »
Kli kt super leuk marielle!
@Karin
jaaaaa ik kan er ook super naar uitkijken, als we er het geld voor hadden gehad waren wij twee jaar geleden al getrouwd.
Maarja, ben ondertussen stiekem de eerste dingetjes al lang aan het doen hoor... De goodie bags zijn al in huis (kon ze per 2 voor minder dan 10 cent kopen, dus toen heb ik alles wat ze nog op voorraad hadden ingekocht)
De pennen voor het tekenen heb ik afgelopen week gekocht, de taarttopper(s) vandaag en gisteren, cadeautjes voor mensen die dichtbij staan zijn ook al lang in huis, mijn pinterest staat vol met leuke ideeen, we hebben de locatie die we willen ook al bezocht, en we weten ook al welke fotograaf we het liefst willen. Ook weet ik waar ik mijn jurk wil kopen en wat voor boeket en corsages ik wil.
Eigenlijk hebben we dus al best veel dingen. Maar echt dingen vastleggen enzo kan nog niet. We zullen in januari gewoon eerst met zijn tweeen en daarna met de ouders er bij om de tafel moeten gaan zitten om te kijken wat haalbaar is.

Ringen hebben we trouwens ook al (hebben verlovingsringen die we als trouwringen gaan dragen) en uitnodigingen hebben we ook al uitgezocht. Grootste ding wat nog niet duidelijk is hoe we het willen is de catering. Ergens wil ik veel zelf doen, maar weet ik niet goed hoe haalbaar dat is...

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #761 Gepost op: 15 december 2014, 13:27:00 »
Ik heb toch de foto weteb te bemachtigen van me jurk.
We hadden toch een mail of zo waar get in gezet werd??
Als ik daar ook in mag zal ik ff fototje plaatsen ;-) sssssssst.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #762 Gepost op: 15 december 2014, 14:06:58 »
Oooh zou ik ook in de mail mogen? Ben zo benieuwd naar iedereens jurk! En zal een foto van die van mij zoeken :wub:

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #763 Gepost op: 15 december 2014, 14:12:18 »
Ja natuurlijk, jullie zijn hier erg actief dus is geen probleem lijkt me.

Wanneer er nieuwe mensen bij komen is het misschien wel slim om ze eerst wat beter te kennen via het forum zodat je niet mensen krijgt die nooit actief zijn ofzo

Caarmenn

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
Re: Trouwen 2015
« Reactie #764 Gepost op: 15 december 2014, 14:45:16 »
Ik ben er ook uit waar ik naar een jurk ga kijken. Binnenkort maar eens een afspraak maken. Wel spannend hoor  :blush: ik denk dat ik ook geen foto moet hebben want dan is het wel heel moeilijk voor je houden.

Verder staat het allemaal even op een laag pitje. Zijn hier aan het verbouwen dus dat gaat even voor. Het is bijna klaar dus dan gaan we weer verder plannen  :applaus: vind trouwens een dag indeling wel moeilijk. We trouwen om 14.00 en daar moeten we omheen plannen. Geen kerk en geen receptie maar wie nodig je wanneer uit... Dilemma's...

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #765 Gepost op: 15 december 2014, 14:57:56 »
@caarmenn waar ga je kijken??

Jahhh mijn foto staat er
« Laatst bewerkt op: 15 december 2014, 15:00:02 door Karin s »

lanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
Re: Trouwen 2015
« Reactie #766 Gepost op: 15 december 2014, 15:29:06 »
Mooie jurk Karin! Je straalt ook helemaal!

heb mijn jurk nog niet op de mail gezet, wil hem aan de ene kant heel graag showen, aan de andere kant ben ik bang dat er toch iemand is op het forum die me kent en die hem dan al gezien heeft! Maar misschien ga ik het toch doen;)!

Even egopost:
Verder hier bezig met de uitnodigingen en probeer nog steeds een goede kapster/visagiste te vinden die me aanspreekt en niet de hoofdprijs vraagt. Laatst op zoek geweest naar schoenen en sieraden, maar voelde me een beetje het bos ingestuurd, de ene winkel was onaardig over de winkel waar ik mijn jurk gekocht heb, terwijl ik er zelf tevreden over was, de andere winkel zei op de website veel accessoires in de winkel te hebben maar dat viel tegen in de praktijk. Heb zelf qua schoenen een voorkeur voor rainbow, omdat die zo'n fijne zachte binnenkant hebben, maar werd aan het twijfelen gebracht door iets wat er gezegd werd, en kan over dit soort dingen soms heel lang twijfelen. En toen waren er ook nog tegenstrijdige adviezen over het inkleuren van de schoenen waar ik over ging twijfelen....

Soms slaat de stress toe over alles wat we nog moeten doen in de komende 3 maanden, naast werken en andere verplichtingen.... Vind dat ik toch echt schoenen en sieraden moet gaan kiezen omdat dan het plaatje compleet is!

Maar goed, zal vast wel goed komen.... met de muziek en de openingsdans en het vervoer en de decoratie;)!

-einde egopost-

Blijft leuk om zo van iedereen de voortgang te lezen! Het is al bijna 2015!


Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #767 Gepost op: 15 december 2014, 15:55:42 »
Dames mooie jurken weer!

Als ik dat zo zie kan ik niet wachten tot ik m'n jurk weer aan mag.

Lanne, ik laat m'n make up doen door een oriflame consulente, voor 40 euro doen ze proef en op de dag zelf de make up! Misschien ook iets voor jou?

Lastig bij die winkel, maar als jij een goed gevoel hebt is het toch goed? Ik hoor ook veel negatieve verhalen over Koonings waar ik m'n jurk gehaald heb. Ik moet nu wel langer op m'n jurk wachten maar ik vond het alsnog heerlijk. Dan daarbij laat niemand jou fijne gevoel verpesten!


Caarmenn

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
Re: Trouwen 2015
« Reactie #768 Gepost op: 15 december 2014, 18:35:56 »
@karin s: Ik ga kijken bij tres chic in hengevelde. Naar de jessie k lijn.

@lanne gewoon doen waar jij je goed bij voelt en wat je zelf mooi vind. Ik ben ook zo'n twijfelaar dus weet er alles van..


stefanie24

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Re: Trouwen 2015
« Reactie #769 Gepost op: 15 december 2014, 21:36:25 »
Ik wou expres geen foto's van mn trouwjurk omdat ik ook erg bang was dat ik het niet voor me kon houden.
van de week toch maar het Internet opgegaan en toch even op me telefoon opgeslagen. me telefoon wel gelijk beveiligd voor AS :p
hebben jullie ook je twijfels of je AS je jurk wel mooi zal vinden?
maak mezelf er zowat gek mee. Ik heb voor mij doen iets heel anders dan wat ik van te voren in me hoofd had en had al wel aan vriendlief voorbeelden  laten zien wat hij van bepaalde jurken vond. nu soms echt even een stress momentje daarom :p

schoenen twijfel ik heel erg over. vond zelf de rainbow caroline heel mooi maar denk dat die toch niet zo mooi bij me jurk gaan passen dus denk dat ik gewoon simpele rainbow's neem zonder poespas.

Verder doe ik me make up lekker zelf. heb zelf een visagie opleiding gedaan en weet gewoon zelf hoe ik me make up wil en ben daarin ook behoorlijk secuur en vertrouw dus niemand daarmee haha.
januari ga ik is informeren naar prijzen voor mn kapsel. Wil gewoon krullen en bovenlaag heel iets opgestoken maar heb wel behoorlijk lang haar. wat gaan jullie betalen voor jullie bruidskapsel?

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #770 Gepost op: 15 december 2014, 21:43:04 »
Ik heb nog geen stres, maar betwijfel of ik die ga krijgen. Mijn AS zou me nog de mooiste vrouw op aarde vinden als ik in een jute zak naar het altaar loop. Zolang ik maar op het juiste moment ja zeg is hij diep gelukkig.

iDo

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 41
Re: Trouwen 2015
« Reactie #771 Gepost op: 16 december 2014, 08:23:53 »
Wat een mooie jurken in de mail!

Visagie lijkt me echt heel moeilijk, ik ben ook behoorlijk perfectionistisch en kan het zelf ook erg goed vind ik (en hoor ik vaak), maar niet goed genoeg voor een bruiloft (dan heb je toch meer te maken met de juiste make-up voor het juiste licht enzo). Ik wil dus iemand vinden die erg goed make-up kan aanbrengen (incl. shapen en perfecte wenkbrauwen, want daar let ik heel erg op). Ik ben wel al looks aan het opzoeken op pinterest, erg leuk om te doen.


Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #772 Gepost op: 16 december 2014, 10:17:54 »
Heel mooi dames, prachtig.

Visagie en kapper kwam ik per toeval bij. Ik liet mijn nagels doen en zij is kapper, maar visagie is daar niet echt duidelijk aanwezig. Bleek ze dat ook te doen. En gelijk al in het gesprek, was haar visie over mijn make up en haar precies zoals ik in gedachten had. Nu in maart voor een proef erheen.

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #773 Gepost op: 16 december 2014, 11:10:01 »
Ik wou expres geen foto's van mn trouwjurk omdat ik ook erg bang was dat ik het niet voor me kon houden.
van de week toch maar het Internet opgegaan en toch even op me telefoon opgeslagen. me telefoon wel gelijk beveiligd voor AS :p
hebben jullie ook je twijfels of je AS je jurk wel mooi zal vinden?
maak mezelf er zowat gek mee. Ik heb voor mij doen iets heel anders dan wat ik van te voren in me hoofd had en had al wel aan vriendlief voorbeelden  laten zien wat hij van bepaalde jurken vond. nu soms echt even een stress momentje daarom :p

schoenen twijfel ik heel erg over. vond zelf de rainbow caroline heel mooi maar denk dat die toch niet zo mooi bij me jurk gaan passen dus denk dat ik gewoon simpele rainbow's neem zonder poespas.

Verder doe ik me make up lekker zelf. heb zelf een visagie opleiding gedaan en weet gewoon zelf hoe ik me make up wil en ben daarin ook behoorlijk secuur en vertrouw dus niemand daarmee haha.
januari ga ik is informeren naar prijzen voor mn kapsel. Wil gewoon krullen en bovenlaag heel iets opgestoken maar heb wel behoorlijk lang haar. wat gaan jullie betalen voor jullie bruidskapsel?

Ik heb idd ook een hele andere jurk dan dat ik mijn hoofd had..
Ik betaal € 140 voor haar en meke up.

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #774 Gepost op: 17 december 2014, 11:42:31 »
Mooie jurken dames!

Haha geduldig bruidje, heerlijk dat je stiekem al van alles in huis hebt voor de bruiloft!

Ik ben 110 euro kwijt voor bruidskapsel en visagie (incl. proef) Ik heb vorige week een afspraak gemaakt voor 28 februari! Heb er nu al zin in. Ze zeiden alleen dat ik m'n sluier mee moet nemen.. vraag me alleen af of ik die dan al heb.

Caarmenn, mijn vriendin heeft haar jurk van Cres Chic uit Hengevelde. Ze was erg tevreden!

Zondag hebben we even voor ringen gekeken. Ik ben verliefd, zo'n mooie ring gezien! :blush: Maar wat een prijzen! :blink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards