collapse

Auteur Topic: Trouwen 2015  (gelezen 431643 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Caarmenn

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
Re: Trouwen 2015
« Reactie #775 Gepost op: 17 december 2014, 14:32:40 »
Dat klinkt goed Boeltje. Kan namelijk nergens geen reacties of ervaringen vinden dus we gaan op de gok.

Mijn exschoonzusje die doet altijd mijn haar. Laat er ook niemand anders aan zitten dus die heb ik gevraagd. Wathet kost weet ik eigenlijk nog niet. En visagie doen ze daar volgens mij ook in de salon.

Schoenen daar heb ik nog niet over nagedacht. Eerst maar eens een jurk en lingerie.

Hier gisteren en folder gekregen met mooie ringen bij een juwelier in duitsland dus daar moeten we binnenkort maar eens even heen :)

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #776 Gepost op: 17 december 2014, 18:16:47 »
Kun je gewoon vragen aan de bruidswinkel hoor. Bij mij werd het door hun zelf al gezegd, dat ik hem maar moest komen halen voor mijn proef.

Herdertje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
  • 30-04-2015 was onze dag <3 !!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #777 Gepost op: 18 december 2014, 19:14:37 »
Hoi allemaal!
Ik ben nieuw op dit forum! Het leek me leuk om mee te schrijven :)!
Wij gaan 30 april 2015 trouwen, dus al best snel!

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #778 Gepost op: 18 december 2014, 20:10:38 »
Jaaa!!! Nog een april bruidje erbij!! Ik ben niet meer alleen!!!  :applaus: Welkom!

Marielle_90

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 314
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-06-2015 geven wij elkaar het Ja-woord
    • Onze trouwpagina
Re: Trouwen 2015
« Reactie #779 Gepost op: 18 december 2014, 20:47:01 »
Welkom! En jufrommelkont, eindelijk een april bruidje haha!

Oh morgen nog maar een half jaar! Vandaag feestzaal doorgesproken en ik ben er nog steeds verliefd op!

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen 2015
« Reactie #780 Gepost op: 18 december 2014, 21:32:09 »
Bij mij was het gisteren nog maar 4 maanden... het gaat opschieten!  :applaus:

lanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
Re: Trouwen 2015
« Reactie #781 Gepost op: 19 december 2014, 08:28:32 »
Welkom Herdertje!

Hier vanaf overmorgen nog 3 maanden.... Gaat ook erg opschieten!

Saar1906

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 9
Re: Trouwen 2015
« Reactie #782 Gepost op: 19 december 2014, 09:39:43 »
Hier vandaag nog precies 6 maanden!!!!!!!!!!!! Kijk er zooooo naar uit!!!!

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #783 Gepost op: 19 december 2014, 10:31:57 »
Het gaat nu zeker hard dames, ben helemaal niet aan het aftellen hoor  :biggrin:
Nog maar 4 maanden en 13 dagen.

Gisteren de openingsdans besloten en natuurlijk het bij behorende nummer.
Het wordt een engelse wals met een variatie tijdens de refreinen. Christina perri-a thousend years
Hiervoor hoeven we niet naar een dansschool, wij beide dansen al jaren, dus dat moet goed komen.

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: Trouwen 2015
« Reactie #784 Gepost op: 19 december 2014, 12:20:15 »
Welkom hier nieuwe bruidjes.

Ahhhhhh.....hier nu nog maar 3 weken. Zo leuk en ook wel spannend hoor nu.
genieten jullie ook zo vd voorbereidingen, of ligt alles even stil rond de feestdagen. Voor ons zijn dit juist de weken vd laatste dingetjes regelen. Ik heb tussen kerst en oud en nieuw de menukaartjes zelf maken. Ik heb leuke materialen er voor gevonden. Eigenlijk is alles verder wel af hoor. De laatste 2 dagen van te voren, dan moeten we spullen afgeven bij de locatie, onze koffer brengen naar de locatie vd huwelijksnacht. Enz. Dus echt details. En we moeten nog wel de gastenlijst even compleet krijgen. Want helaas reageren maar weinig mensen op de uitnodigingen. Ik verwacht wel dat de meeste komen, maar ik wil het graag zeker weten voor de locatie. Dus maar even appen met iedereen of ze er bij zijn. Mijn jurk hangt bij mijn ouders. Ik werp er daar steeds een blik op als ik er ben.
En ik wil straks in de uitverkoop na kerst nog even een leuk nachthemdje kopen voor de huwelijksnacht. Ik wilde eigenlijk iets in ivoorkleur, maar dat zie je nergens. Dus dan maar een andere kleur.

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #785 Gepost op: 19 december 2014, 20:07:09 »
Aah nog maar 6, 4 en 3 maanden en 3 weken :D

Het gaat nu gewoon al bijna gebeuren Ik83 :D
logisch dat je alles zeker wil weten, zou ik ook willen! Misschien kun je iets van een wit nachthempje/jurkje vinden voor de nacht?

Maiky

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 42
Re: Trouwen 2015
« Reactie #786 Gepost op: 20 december 2014, 14:44:40 »
Bij ons 2e kerstdag nog 6 maanden!! Na het uitzoeken van mijn trouwjurk eind november is er werkelijk niks meer gebeurd...maar het begint nu wel weer te kriebelen! Met januari in zicht (onder het mom van...het schiet op haha) wil ik in januari toch echt een aantal dingen plannen!! Leukleukleuk!!

Wat doen jullie met het gastenboek? Gewoon een standaard gastenboek of doen jullie daar iets apart mee? Ik wilde eerst een standaard gastenboek want dat bergt zo makkelijk op in de kast..maar vind het nu eigenlijk wel saai... Dus alle tips/ideeën zijn welkom!

Mooi dat een aantal van jullie een openingsdans doen!! Wij doen dat niet...past totaal niet bij ons haha. Maar altijd wel leuk om te zien!

De laatste loodjes...jeetje..over 3 weken trouwen, spannend Ik83!!

Karin s

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 231
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #787 Gepost op: 20 december 2014, 19:35:09 »
Vandaag voor de trouwringen op pad geweest en geslaagd. Totaal iets anders als we in het hoofd hadden. Het is wel titanium geworden.

Gasten boek hebben we nog niet zo over na gedacht. Ik zit te denken een mooie grote lijst en dan iedereen op het paspartoe hun gelukwensen te laten zetten en dan na de hand een mooie trouw foto van ons er in.

Jurk: Ben ik voor geslaagd, Moet alleen nog even voor sieraden op pad maar dat word januari.

Verder ligt hier hier nu even stil. In het nieuwe jaar met de ceremoniemeesters overleg over het een en ander.
« Laatst bewerkt op: 21 december 2014, 16:02:38 door Karin s »

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #788 Gepost op: 22 december 2014, 01:29:37 »
Wij doen een wensboom als gastenboek,  de fotograaf maakt foto's van iedereen en die plakken in een  boek met hun wens erbij. 

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #789 Gepost op: 22 december 2014, 10:47:05 »
Ik wil een klein fotoalbum gaan gebruiken als gastenboek. Bij binnenkomst worden de gasten gefotografeerd en dan mogen ze op 1 pagina wat schrijven, naast hun verhaaltje/gelukswens plak ik na de tijd de foto.

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: Trouwen 2015
« Reactie #790 Gepost op: 22 december 2014, 10:55:29 »
Wij hebben gewoon geen gastenboek. We hebben maximaal 60 gasten. En ik hoop ze allemaal wel kort eventjes te spreken. Ik vind een gastenboek toch niet echt een toegevoegde waarde. De foto´s vind ik een mooiere herinnering.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen 2015
« Reactie #791 Gepost op: 23 december 2014, 11:09:41 »
Voor alle 2015 bruidjes en iedereen die het leest. Iedereen een geweldige kerst en een nog beter nieuwjaar en dat alle as bruidjes een fanstastische trouwdag mogen hebben.

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: Trouwen 2015
« Reactie #792 Gepost op: 23 december 2014, 13:26:20 »
Dank je wel Saphira. Ook van mij voor jullie allemaal hele fijne feestdagen gewenst en uiteraard de allerbeste wensen voor 2015! Op een heleboel mooie bruiloften die uitmonden en lange, goede en gelukkige huwelijken!

lanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
Re: Trouwen 2015
« Reactie #793 Gepost op: 23 december 2014, 15:32:18 »
helemaal eens met Saphira en lk83, fijne feestdagen voor iedereen en op naar mooie huwelijken!

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen 2015
« Reactie #794 Gepost op: 23 december 2014, 20:15:33 »
Ook hier wens ik jullie allemaal fijne feestdagen met veel gezelligheid en een gezond en gelukkig 2015. Op naar een topjaar!

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2015
« Reactie #795 Gepost op: 23 december 2014, 21:44:12 »
Ook namens mij allemaal de beste wensen!
Alweer bijna 2015, ons jaar! Wat gaat het dan ineens snel, hé?

Maiky

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 42
Re: Trouwen 2015
« Reactie #796 Gepost op: 24 december 2014, 12:43:26 »
Ook namens mij hele fijne, gezellige kerstdagen en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!! Maak er een feestje van in 2015!

Pinkrose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 199
  • Geslacht: Vrouw
  • <3 Het was zo mooi!
Re: Trouwen 2015
« Reactie #797 Gepost op: 24 december 2014, 19:30:27 »
Ook van ons een heel fijn kerstfeest en heel mooi en fantastisch 2015! Op naar 'ons' jaar!

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: Trouwen 2015
« Reactie #798 Gepost op: 26 december 2014, 13:45:35 »
Ieeeeee...........over 2 weken gaan we trouwen en komt mijn vriend me nu ophalen. :)

lanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
Re: Trouwen 2015
« Reactie #799 Gepost op: 29 december 2014, 10:34:02 »
ok, even egopost (sorry, maar moet het even kwijt!):

dit weekend brief gekregen van gemeente dat onze trouwlocatie de komende maanden (tot later in het jaar) in de steigers staat.... Ze weten nu nog niet of dat betekent dat de toegang anders wordt, welk deel op onze trouwdag precies in de steigers staat en of het invloed heeft op de lichtinval in de ruimte waar we trouwen.... Ik baal nu heel erg en ook al is het misschien overdreven, maar kon er wel om huilen. Had altijd voor ogen in een kasteel of mooie oude sfeervolle locatie te trouwen (huidige locatie is geen kasteel maar wel oud en sfeervol stadhuis), en nu staat dat opeens in de steigers! Andere vergelijkbare locaties in de stad zijn er wel maar die kosten veel meer geld (dan ook verhuurkosten die stadhuis niet heeft), zijn te klein voor ons aantal gasten of zijn dicht in maart. Nu dus even crisis!  :confused:
Omgeving zegt dat het wel goed zal komen, dat de fotograaf de steigers niet op de foto zet, maar iedereen ziet ze nog steeds als ze op onze aankomst wachten, en nu nog een nieuwe locatie regelen is heel lastig gezien de termijn.
 :o

Oplossingen zijn natuurlijk welkom, maar misschien wel vooral geruststelling of een "luisterend oor";)!

Verder ook nog gedoe over degene die de kaarten ontwerpt en opeens zonder aankondiging met vakantie is en beloftes niet nakomt om veranderingen door te voeren.

- einde egopost-

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards